reklama

obálky

Jsem s počítačem věčný začátečník. I když se něco naučím a déle to nepoužívám, většinou to zapomenu. Domnívám se, že jsem odpověděl na "obálku" ale nevím, jak se o tom přesvědčit. "Silážuje" se někde obsah této korespondence a pokud ano, jak se do ní dostanu?

[ Zpět ]
Datum: 10.10.2012
Autor: drak
  • Re: obálky

         

    Pokud víš komu jsi odpovídal a máš ho mezi přáteli, tak ťukni na jeho jméno a máš to před sebou a pokud není mezi přáteli tak mu napiš ať ti odpoví a zase to uvidíš. Jestli ale nevíš o koho se jedná, tak jedině počkat jestli se ti ozve.
    Já si zajímavou a užitečnou korespondeci s lidmi co nejsou na seznamu přátel ukládám, po napsání a před odesláním otevřít záložky a dát uložit jako a uložit do seznamu.

    [ Zpět ]
    Datum: 10.10.2012
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: obálky

         

    Hlavně bacha, těch zpráv je jen omezené množství, takže u toho, s kým si obálkuješ často můžeš mít jen posledních pár dní.
    Sebrané spisy z toho tvoji potomci nevydají.

    [ Zpět ]
    Datum: 10.10.2012
    Autor: petrp
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: obálky

         

    Dík oběma za odpověď. Jo, napadlo mě někam si to uložit, ale až s odstupem, po tom, co jsem si nebyl jistý, zda jsem text odeslal, protože odpověď nepřicházela.

    [ Zpět ]
    Datum: 12.10.2012
    Autor: drak
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: obálky

         

    1) každý registrovaný uživatel tu má jednoznačný identifikátor, sedmimístné číslo. Najdi si onoho uživatele někde v diskusi, klikni na jeho nick, a pak ukaž na odkaz "přidat mezi nepřátele". Dole, ve stavovém okénku, se Ti ukáže něco jako
    http://www.nakole.cz/uzivatel/detail/2177215?do...
    To sedmimístné číslo si opiš (2177215 je uživatel "drak";-)).