Nejlepší MTB cyklotrasy a krásná jezera v blízkosti Dolomitů – Trentino, Itálie!

Rozmanité cyklistické okruhy v údolích Trentina s následným koupáním v chladivé vodě Trentinských jezer.

Around Levico Lake, Valsugana & Lagorai
Foto: Archivio Foto APT Valsugana e Lagorai - G. Radziwonowscy

Vychutnejte si cyklistický okruh v údolích Trentina a po něm skok do chladivé vody.

Pro okruh na kole v údolích Trentina a osvěžující koupel je tady několik možností:

Smaragdové jezero Tenno vás očekává po pestré cyklistické túře vedoucí přes vinice, osázená pole i typické obce u Gardského jezera.

Tenno Lake
Around Tenno Lake, Garda Trentino, Foto: Archivio Foto APT Garda Trentino – R. Kiaulehn

Jezera Levico a Caldonazzo jsou snadno dostupná pro všechny cyklisty jak po cyklostezkách, tak i po vedlejších silnicích. Pokud vyjedete od jezera Levico, můžete si zde při návratu vychutnat osvěžující koupel a dát si aperitiv!

Levico Lake
Levico Lake, Valsugana & Lagorai, Foto: Archivio Foto Trentino Sviluppo – R. Magrone

Při cyklotúře u jezera Lavarone si můžete nerušeně vychutnat Monte Rust; je tady spousta vojenských opevnění z první světové války. Dobře vybavená sportoviště, a to jak v létě, tak i v zimě, dělají z jezera Lavarone a jeho okolí atraktivní cíl pro všechny sportovce.

Caldonazzo Lake
Around Caldonazzo Lake, Valsugana & Lagorai, Foto: Archivio Foto APT Valsugana e Lagorai – C. Diederik

Příjemná túra pro horská kola vede k jezeru Molveno a k malému jezeru Nembia, oáze WWF. Žádná (příliš) obtížná trať, s výjimkou jednoho krátkého, ale prudkého stoupání na začátku trasy. Zde si můžete vychutnat mimořádně krásné panorama, s mnoho odpočívadly. K přestávce a odpočinku třeba i s posílením typickým pokrmem zdejšího regionu doporučujeme alpskou chatu Fortini di Napoleone.

Objevte více o vaší příští dovolené v Trentinu

Objevte Trentino

Around Levico Lake, Valsugana & Lagorai Levico Lake, Valsugana & Lagorai Levico Lake, Valsugana & Lagorai Molveno Lake, Dolomiti Paganella Molveno Lake, Dolomiti Paganella Lavarone Lake, Alpe Cimbra Around Caldonazzo Lake, Valsugana & Lagorai Around Tenno Lake, Garda Trentino Tenno Lake, Garda Trentino
- inzerce -, 13.06.2017

Kolosální cesta ke Koloseu

Milan Martinec
a další cyklocesty po Evropě – Moldavsko, Britské ostrovy, Kurská kosa, Malta
Druhá kniha Milana Martince o jeho cestách na kole Evropou. Milan sice není profesionální cyklocestovatel, ale na kole už ujel 350 000 km,…

Vandry s bejkem

Jan Vlasák
Druhé vydání – aktualizované a doplněné
Tato kniha vyšla poprvé před deseti roky, v roce 1995. V té době to byla obyčejná brožura, tištěná na dřevitém papíře, s několika nepříliš…

Poslední cesta

S Pavlem, s mým úžasným manželem, cestovatelem tělem i duší jsme letos plánovali cestu do Persie, k Perskému zálivu a zpátky, 4 až 5 měsíců na kole. Nedostala jsem neplacené volno, rozhodli jsme se cestu odložit na příští rok a letos vyrazili "jenom" na Balkán, Řecko mělo být otočným bodem. Během…
pavelv | 15.11.2017

Vzpomínka na Krále LP 2013

V návaznosti na známý kultovní článek „Jak jsem jel Krále Šumavy" bych ráda zveřejnila svůj pohled na „věc", jíž bezesporu tato sadomasochistická akce je. Naštěstí se mi zmíněný článek dostal do ruky až po absolvování mého prvního ročníku. Vše v něm popisované je totiž pravda pravdoucí, ale nejsem…
Martynka | 09.11.2017

Nejsou Chřiby jako Chřiby

Chřiby jsou krásné a pro kolo i zajímavé, proto mě docela mrzelo, že jsou pro mě docela z ruky. Nějak před třemi týdny jsem se chtěl alespoň na mapě podívat kde a jaké by se tam daly naplánovat nové trasy a pokud by bylo opravdu hezky tak bych si tam kolem …
Lelek-nakole | 05.11.2017

Expedice 114 - Jizerské hory

Je čtvrtek , 22. června, okolo čtvrt na jedenáct, když vystupujeme se sousedem Pepou v Tanvaldu, z lehce zpožděného rychlíku od Prahy. V tu dobu už máme za sebou pár hodin cesty. Z našeho města X jsme vyrazili časně ráno, přesněji v půl páté. Při tom jsme zavzpomínali, jak jsme jezdili, oba,…
Stanley58 | 29.10.2017

Reportáž psaná na kole 1.

Jezdím do práce na kole. Pokud máte takového kolegu nebo kolegyni, prosím, ušetřete je soucitných pohledů a poznámek, a to i když prší nebo mrzne. Máme pro to určitě svoje důvody. Třeba se nám nechce řídit, nemáme na autobus, přináší nám to radost z pohybu, z překonání sebe samého nebo jsme nějak…