Cyklistika pro každého!

Sportovní sedlo na jízdní kolo „bez nosu“ Pro-Hub X2 (Citybikes)

PR Již třináct let naše firma Citybikes s.r.o. prodává jízdní kola a elektrokola a oslovuje zákazníky, které nabídka běžných prodejen jízdních kol ne zcela uspokojuje. Vycházíme vstříc všem, kteří nemohou nebo nechtějí využívat jízdní kola čistě ve sportovním smyslu slova. Mnoho našich zákazníků nejsou sportovci na vrcholu sil, buď proto, že jimi nikdy nebyli nebo proto, že dosáhli vyššího věku a sil již trochu ubývá.

Z hor až k vinicím: na kole po Itálii 4x jinak

PR Poznávat Itálii ze sedla svého kola je jedinečný zážitek. Proč? Každý její kout je úplně jiný a cyklotrasy různorodé. I proto si dovolenou v Itálii na kole může užít milovník náročných stezek, ale i ten, kdo chce zažít pohodovou aktivní dovolenou spojenou s obdivováním dlouhých vinic a skvělého jídla. Vydejte se Itálii projet od severu po jih.

Prozkoumejte vinařské cyklostezky

(Hotel.cz)

PR Jižní Morava je od jara do podzimu oblíbenou destinací všech milovníků vína. Pokud se mezi ně řadíte i vy, můžete na kole vyrazit po upravených stezkách doslova od sklípku do sklípku.

Ufňukaný Mužík na „Střeše světa“

(Petr Blahut)

PR Rozhovor s cestovatelem se svérázným pseudonymem Mužík nejen na téma jeho poslední expedice v oblasti střední Asie.

Cyklistika na oblíbených ostrovech ve Středozemí

PR Aktivní pobyt dává nový směr dovolené. Ostrovy ve Středomoří nabízejí mnoho typů terénů v nádherné krajině. Hlavně mimo letní sezónu si to tu na kole naprosto užijete bez turistů a za doprovodu příjemného počasí. Víte, kolik toho stihnete a uvidíte za jeden celý den? Vybrali jsme pro vás destinace, které rozhodně stojí za to, abyste sem na kolo vyrazili.

Okamžité osvěžení s inovativními chladícími šátky COOL TOWEL – Namoč, protřep a použij!

Chladící šátek COOL TOWEL ()

PR Léto je v plném proudu a teplé počasí znovu překonává rekordy. Především v rozpálených městech šplhá rtuť teploměrů daleko za hranici 30°C. Každý z nás se s vedrem vyrovnává jinak, ale pokud také v horkých dnech přemýšlíte kam sáhnout pro první pomoc, vyzkoušejte lehké chladící šátky COOL TOWEL. Díky nim bude „nesnesitelné vedro“ přece jen o něco snesitelnější.

Dětské sedačky na kolo a helmy Bobike

PR Výlety na kole s námi mohou snadno podnikat i naše malé ratolesti. Je však nezbytné vybavit kolo kvalitní dětskou cyklosedačkou a samotné děti pak ochránit i cyklistickou helmou. Rádi bychom vám představili přední evropskou značku dětského cyklistického bezpečnostního vybavení – Bobike.

Šlápněte do pedálů. Zlepšíte kondici i pracovní výkon

PR Na kole z práce a do práce nebo z práce na kolo. To, že kolo má na pracovní nasazení pozitivní dopad, není překvapením. Může mít pracovní nasazení vliv na výkon na kole? Nikdy to nebude vyřčeno dostkrát a je třeba to opakovat: cyklistika je výborná pro zdraví. Fyzické a psychické.

Jak jsem se narodila

PR NOVINKA V ČR Sedačka Buddyrider pro pejsky na jízdní kolo se narodila před několika lety v Kanadě.

Thayarunde

Výhled na hrad Raabs z Thayarunde ((c) Waldviertel Tourismus, Studio Kerschbaum)

PR Cyklostezka Thayarunde zve velké i malé cyklisty na zážitkovou cyklotúru. A to vše bez jakékoliv větší námahy. „S podporou státu, kraje a Evropské Unie (LEADER)“

« Předchozí 1 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 39 Další »

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 5. část

5. část - Jezero Yssyk-kul a okolí V sedle se cesta narovnala a pak zlomila. Bylo už jasné, že jsme bouřku nechali v zádech a najednou to bylo krásné! Zelené kopce, jurty, krávy, koně. Konečně tak, jak jsem si to vysnila. V kamenitém sjezdu, kdy to kluci napálili a my se s Šárkou naopak zpozdily,…
Peggy | 10.05.2024

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 4. část

4. část - Chtěla jsem Kyrgyzstán, mám Kyrgyzstán... Podepsaly se na nás únava, hlad a stres, jestli seženeme peníze na obživu, tak se nedivte, že se nám po jídle nechtělo „civilizaci" hned zase opouštět. Ještě jsme si chtěli někam zajít na kafe (tedy na čaj) a trochu otdychať. Moc možností tu…
Peggy | 06.05.2024

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 3. část

3. část - Krát dvě to mělo bejt Čtvrtý den od startu jsme vjeli do velkoměsta, do Almaty. Zde měly děti alespoň malou satisfakci - byl tu jediný McDonald za celou cestu. Tedy - v Almatě jsou celkem asi čtyři a nám stačil jenom jeden, zas takoví fanoušci nejsme :-) ale mám na mysli, že pak nikde…
Peggy | 02.05.2024

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 2. část

2. část - Welcome to Kazachstán!   „Tahle země není pro starý!" všimnul si Luděk, když jsme seděli v bufetu v Biškeku, konzumovali večeři, první jídlo v Kyrgyzstánu, a rozhlíželi se u toho kolem sebe. Ne že bychom se v těch asijských obličejích vyznali, ale že se všude pohybovala jenom mládež, a…
Peggy | 28.04.2024

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 1. část

Sen o krajině s jurtami a divokými koni 1. část - Cesta do budoucnosti Na úvod... Naše první cesta s koly letadlem. Jiní cykloturisté se takto přepravují dávno a běžně, já ale měla z létání strach. Nemám celoživotně ráda výšky a otevřené prostory, ale jednoho dne jsem si řekla: nemládneme, síly a…