Asi další do party

Ahoj lehocyklisti!

Dneska jsem se vrátil z cca 40km výletu na "klasice" s otlačenou p.delí a už jsem se naštval a začal hledat alternativu...vzpomněl jsem si na kolo Cheetah, který jsem někde viděl a cca za 30min "googlování" už jsem zaparkoval na stránkách Azubu a pak jsem se dostal sem :)

Za prvý ze čtení vašich příspěvků začínám mít pocit, že lehokolo musí bejt něco jako ráj na zemi...já si o najetí 150km na "klasice" můžu nechat tak leda zdát...takže o lehokole začínám vážně uvažovat! :)

Za druhý se mi líbí, jaký jste tady nadšenci a jak si tady pomáháte...klobouk dolů!

Za třetí mám výtku ke konstrukci...přijde mi dost krkolomný dělat tak dlouhej řetěz k zadnímu kolu...mimo jiné je to i dost gramů navíc...neexistujou lehokola, který maj poháněný přední kolo a řízený zadní nebo tak něco? Nebo to z nějakýho důvodu nejde?

Za čtvrté, líbí se mi i kola s vylepšenou aerodynamikou, ideálně s celokapotáží, nemáte někdo linky na výrobce, který by to dělal?

Předem díky a lehu zdar! :)

[ Zpět ]
Datum: 01.08.2005
Autor: Neregistrovaný uživatel (JirkaB)
  • Re: Asi další do party

         

    Asi nejsem ten nejpravější co ti odpoví, ale přispěju a třeba rozpoutáme diskuzi... Já mám Maxe od Azuba a nemá chybu. S řetězem si děláš zbytečné obavy, jeho délka mě nikdy nevadila a pár gramů se při rekreačním ježdění neřeší. A co se týče kapotáže, tak bych asi volil od Azuba windshield...Ten má dostatečnou aerodynamiku a ochání jezdce. A navíc azub je asi nejlepší co se týče poměru Cena/výkon. Tak lidi další příspěvky ať má JirkaB Přehled!!!

    [ Zpět ]
    Datum: 01.08.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (melkor ([email protected]))
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Asi další do party

         

    Bicykly s řízeným zadním prakticky neexistujou, bylo by dost těžký to řídit. Existujou ale s pohonem i řízením vpředu. Takovýhle kolo ale asi nebude tak obratný, bude mít asi trochu omezený rejd (ale nevim, ve skutečnosti jsem to neviděl). Mě ale taky dlouhej řetěz nijak moc nevadí. Rozhodně ne na hmotnost, kapotáž váží daleko víc (tu teda nemám).

    [ Zpět ]
    Datum: 01.08.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (McTorpedo)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Asi další do party

         

    Za prvé: Nejdelší jednorázová jízda na klasice byla u mě 84km (Jevišovice - Brno) za jeden den. Nejdelší na Azubu 175km (Opava - Brno) s nějakou bagáží (ne víc jak 15kg) anebo 312,4km za 24hodin (11 okruhů dlouhých 28,4km na akci K24 - viz www.k24.signaly.cz). Takže rozdíl se projeví, a hlavní důvody jsou dva. Jednak to pohodlí dost zvyšuje efektivitu, vydáváš energii jen na to na co chceš a neunavuje tě bolení za krkem a v zápěstí atd, plus té energie potřebuješ o kousek míň, protože ta věc má menší odpor vzduchu. Druhý důvod je v tom, že jezdění na lehokole je mnohem větší požitek než jsem čekal dokonce i po jeho prvním vyzkoušení. Nevím přesně čím vším to je, ale má to za následek, že jezdíš víc a vzroste ti fyzička a dojedeš dál, takže tě to baví ještě víc a jezdíš ještě víc...
    Za druhé: Je nás málo - zatím to opravdu není pro každého, každý za to nedá ty peníze popř. si to nevyrobí, dokonce polovina kol u nás je z obchoďáků a tihle lidi si nekoupí opravdové kolo, které má nějakou životnost a záruku atd., natož pak lehokolo. Takže díky internetu si můžeme vyměňovat zkušenosti a protože často nemáme známé, kteří by měli co vyměňovat jinak než po internetu, tak jsme tu vidět často:-).
    Za třetí: Pohon zadního a řízené přední dělá naprostá většina výrobců a ne bezdůvodně. To co tebe už napadlo víc lidí. Zadní kolo jde řídit blbě, v podstatě jen tak, že budeš rám zalamovat v půli a sedačka bude na té zadní, takže se zalamuje i jezdec, jako to měl flevobike. Řídit zadní kolo prostě nějakou vidlicí by šlo, ale musel by sis předělat mozek. Kolo jako jednostopé vozidlo je vždy nestabilní, ale řiditelnosti se dá pomoct tím, že správně nastavené kolo se při vychýlení vidlice to strany má snahu vracet zpátky, nikoliv zvětšovyt výchylku. Proto ten sklon hlavové trubky tak, aby osa řízení prošla silnici před bodem dotyku předního kola. Když totéž uděláš vzadu, bude tam opět vznikat síla v důsledku tření pláště o silnic, která to vrací do roviny, ale zároveň s tím bude odstředivá síla (mnohem větší) vytahovat těžiště ven a proto zalamovat to kolo na zatočení ještě víc. Pravděpodobně se lze naučit takovou věc řídit, ale blbě. Proto ty flevobiky měly osu toho kloubu danou tak, aby procházela silnicí pře přením kolem. To pak bylo poháňeno řetězem v podstatě shodným s klasikou, jeno daným zešikma - pedály výš než osa kola. Jedna napodobenina zde: http://www.lehokolo.com/view.php?cisloclanku... Další metoda jak to provést je řídit i pohánět přední kolo, jak to dělá Zox (www.zoxbike.com) a možná i jiné firmy.
    Za čtvrté: kapotovat můžeš různě, ale na jednostopém stroji se celokapotáž moc nedá. Neuřídíš to v bočním větru. Na Azub jde koupit ten plexištít (výroba prototypu novější varianty stále vázne). Ten přidá tak 10% výkonu. Nebo můžeš mít nějaký tailbox, jako jsem si vyrobil kdysi já na Azub 2002 (viz http://lehobrno.borec.cz), to taky přidá tak 10%. Oba dohromady by ovšem měli přidat až 30% výkonu, ale při silném poryvovém větru už i tahle konfigurace není idelální (při opravdu silném). Pro kapotáž je ideální kandidát tříkolka s konfigurací dvě kola vpředu a jedno vzadu, protože nemá problém se stabilitou a zároveň se dobře schová do kapkovitého tvaru. Pak se tomu říká velomobil a je to absolutně to nej co můžeš mít na ježdění do práce a podobně. Obvykle to má samonosnou karoserii z laminátu. Ty nejrychlejší verze jedou 50km/h se stejným výkonem jezdce jaký by silničce s jezdcem v dresu nebo Azubu dal 30km/h. Je to třeba typ Quest od www.velomobiel.nl. Ti samí dělají ještě Mango, o kousek pomalejší ale mnohem skladnější stroj. Je to trochu takové šlapací ferarri, mají waitinglist tak dlouný, že když to teď objednáš, přijdeš na řadu v dubnu 2007. Rollsroyce mezi velomobily je Versatile od www.flevobike.nl. Hodně o velomobilech je v článku na www.bentrideronline.com/features/necessaryvelo/necessaryvelo1204.htm.
    Tož už toho nechám, tohle stejně aspiruje na nejdelší příspěvek v historii tohohle serveru:-).

    [ Zpět ]
    Datum: 01.08.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Jirka (hebi))
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Asi další do party

           

      Moc díky :)

      Já našel tohle:

      http://www.bentrideronline.com/Buyer's...

      Je tam model Saluki kterej projektujou tak, aby mohl bejt plně kapotovanej

      A tohle:

      http://www.wisil.recumbents.com/wisil/whpsc2004...

      Tady jsou ty rekordní jednostopý speciály a to nový Diablo bude vypadat naprosto úžasně :)

      Asi by se mi líbilo svištět na kole stovkou, ale za ty prachy bych už skoro pořídil letadlo :)...takže zpět na zem...asi si zajdu na Letnou vyzkoušet AZUB Céčko a uvidím :)

      Zatím mi stačí ujet cca 40km za den a nechci lámat rychlostín rekordy, na to by Céčko mělo být úplně ideální ne? :)

      [ Zpět ]
      Datum: 01.08.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (JirkaB)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Asi další do party

             

        Podle mě je nejhezčí Varna Diablo II. Taky myslím ještě drží rekordy ve sprintu i v hodinovce. Na Varně je sympatický to, že neustále poráží týmy s obrovským rozpočtem, který navrhujou na počítači a testujou v aerotunelu atd. Přitom George Georgiev je původně sochař a razí myšlenku, že když to vypadá jako elegantní torpédo, tak to tak i pojede. A má na to evidentně talent, protože nabodne na zahradě na tyč kus polystyrenu, vysochá to Diablo, olaminuje, vydlabe polystyren, dá dovnitř komponenty a Sama Whittinghama a vyhraje co se mu zlíbí. To je dost úžasný, povzbuzuje to k vlastním pokusům: když si něco uděláš doma, může to klidně být lepší než koupený.
        S jednostopou celokapotáží je to těžký, to je opravdu jen pro závody za kontrolovaných podmínek. Nebo v tom jezdit i do práce, ale když fouká vítr, musíš na něčem jiným.
        Céčko si určitě zkus, je to dobrý začátek. Snadno se ovládá, ale není nejrychlejší. Pokud chceš od kola sportovnější svezení, tak tenhle šlapací chopper ti nemusí stačit. Určitě zkus i 4ku nebo Max nebo oboje, když bude příležitost, je to dost jiný svezení než Cé.
        Obecně bych řekl, že mezi jednotlivými druhy lehokol jsou takové rozdíly, jakým se klasická kola ani neblíží. Jistě, je to jiný na horáku než na silničce, ale z pohledu člověka, kterej vyzkoušel LWB, SWB, lowracer, highracer, tříkolku i velomobil je horák jen malinko modifikovaná silnička. Lehokolo ti opravdu umožňuje najít přesně to, co pasuje tobě, nenutí tě zapadnout do někým tvořených škatulek. Chce to jen vyzkoušet jich víc o pořídit/postavit si přesně kolo svých představ.

        [ Zpět ]
        Datum: 01.08.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Jirka (hebi))
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Asi další do party

         

    Při jízdě do prudkého kopce by asi přední pohon byl jen pro parádu. :')

    [ Zpět ]
    Datum: 01.08.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Joe)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Asi další do party

         

    To s tím pohonem předního a řízením zadního kola napadlo víc lidí. Pohon předního kola se vyskytuje ale řízení zadního kola je nesmysl a pár lidí se o tom na vlastní kůži přesvědčilo - výsledkem byla pekelně labilní bestie.

    [ Zpět ]
    Datum: 01.08.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (VR)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Asi další do party

           

      Já jsem si chtěl u Aleše (azub) koupit rám na Céčko - ale říkal že Céčka už nejsou a nebudou......

      [ Zpět ]
      Datum: 01.08.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Tom)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Asi další do party

             

        Viděl jsem jejich chystaného nástupce, stejný styl (posaz, kola atd.), ale propracovanější a elegantnější. Jestli se to realizuje a kdy nevím.

        [ Zpět ]
        Datum: 01.08.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Jirka (hebi))
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Asi další do party

               

          Je to ten scooterbike ?

          [ Zpět ]
          Datum: 02.08.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Tom)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Asi další do party

                 

            Jo.

            [ Zpět ]
            Datum: 02.08.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Jirka (hebi))
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Asi další do party

         

    Asi tak pred pul rokem jsem videl nadherny napad na kapotaz velomobilu. Ty holadnske velomobily jsou peken ale 3l euro je za ne trochu psycho..

    Tohle byla to trojkolka a kolem obstavena lehkou konstrukcei z plechovych pasku ve tvaru kapky a cele to bylo potazene podobnym materialem asi jako na paragliding. Melo to myslim lexanovej pruhled v odnimatelne horni casti jakoby strese.. Nadhera zkusim to jeste vybrousit mozna by to nekoho mohlo inspirovat..

    [ Zpět ]
    Datum: 02.08.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Ludowil)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Asi další do party

           

      Jen jestli to nebyla Leitra (z Belgie nebo odkud), ta by celkem odpovídala popisu, ale stojí myslím kolem šesti tisíc...
      Mango za 3500 je dost levnej velomobil, Quest stojí myslím 5762, Flevo Versatile 7800 euro základní verze. Ty od velomobiel.nl (Mango a Quest) jsou relativně levné oproti ostatním, protože používají klasické přehazky, obvykle spíš silničního charakteru s dvojtácem, takže dobrý do holandských rovin, ale ne tady. Cabbike, Versatile a možná i jiní používají Rohloff 14, čtrnáctirychlostní převodovku v náboji. Jednou ročně vyměníš olej a máš to na sto tisíc km, ale stojí to 25000Kč.
      Pokud vezmeš obyčejnou lehotříkolku a zakapotuješ ji, nevznikne velomobil, ale zakapotovaná tříkolka:-). Bude to vážit přinejlepším stejně, pravděpodobně víc, nebude to odpružený a bude to vyžadovat stejnou údržbu jako kolo, která se ale bude blbě provádět pokud nebude kapotáž jednoduše odnímatelná. Základní idea velomobilu je dopravní prostředek, který má skoro nulové náklady na provoz. Celý rok je připraven k jízdě, bez ohledu na počasí do něj skočíš a zajedeš kam potřebuješ, na krátké vzdálenosti víc než nahradí auto. To vyžaduje právě spoustu věcí, který jednoduše zbastlená tříkolka nemá: efektivní aerodynamika, odpružení (pohodlí a bezpečnost), bezúdržbovost brzd a řazení. Navíc pokud se bavíme o vlastní výrobě, protože čech který má dost peněz na koupi velomobilu je čech, který se hrdě vozí automobilem a je proto lepší než ostatní, tak vyrobit napřed tříkolku a pak na ni dát kapotáž nemusí nutně ušetřit peníze. Pokud je kapotáž i tříkolka z jednoho kusu laminátu, tak se tím náklady na materiál můžou vyrovnat, a práci sám sobě neplatím.

      [ Zpět ]
      Datum: 02.08.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Jirka (hebi))
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Asi další do party

             

        No to co jsem videl ja byl zavodni prototyp to nebyla seriova vyroba ale v ruznych modifikacich jich par jezdi a narust vahy je minimalni ta hlinikova konstrukce, lexan a hadr prida jen par kilo. Jinak me 3-5k euro za poradnej velomobil bych treba i dal ale jen v zemi kde by se to dalo pouzit bezpecne k bezne denni doprave a to u nas tak nejdriv za 30let :@ (

        Jinak ve statech maji zajimavou disciplinu Electrathon coz jsou zavody elektrickych kapotovanych trikolek, ktere sice nejsou slapaci ale radu dilu a napadu se da od nich prevzit..
        Electrathon:
        http://www.electrathonamerica.org/

        Jen jsem se chtel zeptat na tu trikolku co stavis a je na tom tvem webu. Uvazujes o prodavani tech dilu jako kitu i pro ostatni pripadne bylo by mozne dostat kontakt na vyrobce u koho jsi to zadaval? dix

        [ Zpět ]
        Datum: 02.08.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Ludowil)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Asi další do party

               

          Dík za odkaz, další věc o které jsem ještě neslyšel.
          Tříkolku považujeme za hotovou, i když ještě bude dostávat doplňky jako zrcátka nebo blatníky z laminátu, až je vyrobíme. Výhledově počítám s pořízením nějaké zjednodušené dokumentace toho tanku, kterou vyvěsím na web. Pokud bude mět někdo zájem, tak samozřemě poradím s čímkoliv, může to ušetřit čas a úsilí na některých slepých uličkách nebo neideálních řešeních, co jsme s otcem zkusili.
          Díly nám vyráběl pan Pluháček z Brněnce, můžu na něj sehnat telefon, teď hned ho nemám. Má nějaké zkušenosti s vícemístnými koly (6,8,10), terénními čtyřkolkami, renovací starých motorek plus spousta různorodé zámečnické práce. Občas se něco nepovedlo napoprvé, což je u jednokusu nebo prototypu asi nevyhnutelný.
          Nosím v hlavě představu, na kterou nejsou peníze ani čas, jak bych si vyrobil vlastní velomobil. Laminátová samonosná karoserie by měla kolem jezdce tvořit v podstatě takový vnější rám, který by nesl sedlo, závěsy kola atd. a zároveň fungoval jako ochraná klec. Tvarem se mě nejvíc líbí Versatile a WAW.
          Myslím, že u nás jde už teď jezdit velomobilem a to podstatně bezpečněji než na kole. Jednak máš kolem sebe spoustu materiálu, který když se dobře navrhne zajistí slušnou ochranu, klidně i na úrovni staré škodovky. Chce to vhodně vytvarovat vhodný laminát (uhlíko-kevlarový řekl bych). Pak je tu fakt, že budeš moct jet mnohem rychleji když chceš, takže v úzkých ulicích, kde tě jako cykistu bezohledně nacpou na kraj a předjíždí bez bočního odsupu si zrychlíš na 50km/h a pojedeš prostředkem, uhneš až bude víc místa. Tímhle a podobně se dá dost zvýšit bezpečnost. No a konečně je to mnohem větší, hlavně opticky, než kolo, takže se to hůř přehlídne, což je nejčastější důvod nehody.

          [ Zpět ]
          Datum: 02.08.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Jirka (hebi))
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Asi další do party

                 

            Diky za info, doufam, ze az dokoncite vyvoj tak se podelis o fotky na webu. Myslim, ze pokud by pak nekdy v budoucnu bylo mozne objednat kit jednotlivych dilu u toho pana plus seznam standartnich doporucenych dilu jako kola, brzdy pod.. tak by to bylo
            fain.

            Jinak asi jeden z nejkrasnejsich elektrickejch zavodaku v konfiguraci 2x prednich kol - Electrolite (nadcasovy UFO design):
            http://www.electrathonnewengland.org...

            http://www.cloudelectric.com/generic.html?pid=49

            [ Zpět ]
            Datum: 03.08.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Ludowil)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Asi další do party

                   

              Ten z toho prvního odkazu je fakt super, už mě zaujal včera. Má to jedinou vadu: viděls někdy tzv. pedalbox? Nejlíp se to pozná na fotce z boku, kde jezdec postupně protočí pedály dokola po kouscích a fotky se pak složí přes sebe. Kdysi jsem to udělal na svém azubu a skoro mě překvapilo, jak obrovský prostor si žádá ten šlapací pohon. Proto mají ty elektromobily tak placatý čumák, člověk tam leží jako v F1. A naopak u velomobilu je vpředu obrovská baňa, přes kterou skoro není vidět dopředu, když jde o stroj s hlavou venku nebo s kapkou. Někteřé (Leiba) to řeší jednolitou kapotáží prosklenou až dopředu.
              Pokud tě zajímá kombinace obou pohonů, tak se mrkni na Aerorider: http://www.aerorider.com/. Ten je krásný, ale drahý. Seděl jsem v tom, je to jak ve stíhačce.

              [ Zpět ]
              Datum: 03.08.2005
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Jirka (hebi))
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Asi další do party

                     

                Jo, je to všechno krásný kluci. Velomobil bych fakt bral, ale asi na něj nikdy nebudu mít prachy :o(( A i kdyby, tak by se se mnou už asi přítelkyně rozešla:o)) Už u Azubu brblala, že to stálo polovinu toho, co její auto a tohle by už asi nezkousla. Jedině to fakt zkusit vyrobit, jenže to bude taky drahý a děsivě náročný na čas. Kdybych si ale mohl opravdu vybrat tak bych čel do toho letadla. (v některý diskusi na něj nechával odkaz Jirka) To by mě jednak přestali ohrožovat šílenci v autech a navíc by se mi splnil dávnej sen o lítání.

                [ Zpět ]
                Datum: 05.08.2005
                Autor: Neregistrovaný uživatel (Jirka As)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Asi další do party

                       

                  Asi ses nezkoušel s přítelkyní bavit o pořizovacích versus provozních nákladech, co? Taky bych to radši nezkoušel. To mě právě děsně láká, postavit si úžasně vypadající laminátový torpédo se skoro nulovými náklady na provoz, na který namaluješ reklamu někoho, kdo ti za to bude platit, třeba měsíčně nebo podle najetých km. (Uvaž, kolik lidí se otočí za lehokolem, představi si dvouapůlmetrový torpédo v nápadných barvách, jaký 9999 čechů z 10000 nikdy nevidělo. Sehnat sponzora nebude těžký, když to co vyrobíš bude vypadat dobře.) Prachy se ti vrátí, ale kde vzít na tu vstupní investici a kde vzít ze tři tisíce hodin času na stavbu?

                  [ Zpět ]
                  Datum: 05.08.2005
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (Jirka (hebi))
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Asi další do party

                         

                    Velomobil je pěkná věc, ale nic pro člověka, který bydlí v paneláku a nemá garáž.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 08.08.2005
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (VR)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Asi další do party

                           

                      Hm, v paneláku by to asi fakt šlo blbě. My bydlíme ve velkým bytě v činžáku v přízemí, naše tříkolka má rozměry cca 210x90cm a taháme ji dovnitř a ven celkem v pohodě, skladujeme postavenou na ocase u zdi. Takže velomobil by nám prošel taky. Ale jak bych něco takovýho dělal v paneláku v sedmým patře, to nevím. Možná nějaký naviják z okna nebo z balkonu a parkovat to zavěšený venku:-).

                      [ Zpět ]
                      Datum: 08.08.2005
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (Jirka (hebi))
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Najdu cyklistku - Náchodsko

29.11.2016
Ahoj, hledám cyklistku pro výlety na kole ale i ženu pro život. Já muž 36 let/186 cm/68 kg, nekuřák, se zájmy -…

Hledám: Skupina na silniční kolo Teplice

28.11.2016
Hledám skupinu silničářů z Teplice a okolí s kterými bych mohl jezdit. Já začátečník amatér. NAJDU?

Hledám: Parťáka nebo parťačku

28.11.2016
Hledám parťáka nebo parťačku na silniční kolo Teplice a okolí. Už mě nebaví jezdit pořád sám. NAJDU?
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

68 cyklistů (2 přihlášení)

U mě dobrý aneb ideální místo pro cykloturistiku

Rád bych se s Vámi podělil o některá místa, cíle, krásy či tajemství tří oblastí. A to Holešovska,…
Marťas004 | 12.11.2016

Česká Sibiř, Táborsko a Třeboňsko aneb dovolená třech chlapů

Po týdenní červnové dovolené v Krnovském výběžku - Osoblažsku, Fogin vybral jako další místo pro…
ondrapisklak | 09.11.2016

Bradlo – mohyla M. R. Štefánika

Viděl jsem již hromadu různých památníků. Na Slovensku jsem navštívil při různých zájezdech památník na Dukle…
jarpal | 05.11.2016