reklama

Co si myslíte o RED FOXech ?

Jsem začátečník a chci si koupit (levné) horské kolo. Nehodlám trhat rekordy, ale občas se projet pro radost. Máte někdo nějakou zkušenost s RED FOX Dragon a Sonic SUS 26'' ? Díky.

[ Zpět ]
Datum: 13.07.2005
Autor: Neregistrovaný uživatel (Gába)
  • Re: Co si myslíte o RED FOXech ?

         

    FUJ!!!!! je to tak od obchodu na poštu a na hřbitov! poté do servisu a do šrotu.Lákadla pro nezkušené maximálně možná děcku před barák když ho "kolo"ukradnou nebo ho rozbije,ale to je také na pováženou jak se bát o dítě.Nutno doma pořádně sestavit zkontrolovat spoje atd .pro jiné ůčely rozhodně NE!Může ti to znechutit kolo jako takové jen samé problémy,tím nechci říct,že na drahém kole nemohou být problémy to ne,ale zcela opravitelné a i jiného kalibru.

    [ Zpět ]
    Datum: 14.07.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (ZDENEK)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Co si myslíte o RED FOXech ?

           

      No já bych to zas tak černě neviděl. Koupil jsem si Red fox Cross, najel jsem na něm zatím 800 km a na žádný problém jsem nenarazil. Pak mám ještě Author Horizon, na kterým mám najeto priblizne stejne, a nejak podezrele tam vsechno skripe...

      [ Zpět ]
      Datum: 06.09.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (pavel ([email protected]))
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Co si myslíte o RED FOXech ?

             

        Jestli ti tam "všechno nějak podezřele skřípe", tak to bude chyba údržby, ne kola. Chudák kolo. Mažeš ho, meješ, kontroluješ dotažení, chodíš s ním k "doktorovi"? :'(

        [ Zpět ]
        Datum: 06.09.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Joe)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Co si myslíte o RED FOXech ?