reklama

Nové trekin.kolo

Ahoj, zdravím všechny, jsem ráda, že jsem našla stránky, kde se můžu dozvědět spoustu zajímavostí o kolech.Chci si koupit trekinkové kolo na občasnou projížďku s dětmi po okolí. Nemůžu se rozhodnout. V obchodě mne zaujalo kolo Maxbike TR-D-SF Altus za 9400kč. Nevím,zda není zbytečné tolik investovat, ale pokud mi ho nikdo neukrade, tak minimálně dalších 10 let nebudu kupovat nové. Prodavač chválil a doporučil mi toto. No a pokud se pro něj rozhodnu, tak nevím, jestli si mám koupit dámské - s košíkem, nebo - jak mne informoval - ženy prý kupují i pánské, prý to lépe vypadá - sportovně.Tak nevím...Jsem naprostý laik, poraďte prosím. Díky za odpovědi, mějte se hezky.

[ Zpět ]
Datum: 21.06.2005
Autor: Neregistrovaný uživatel (Helča)
  • Re: Nové trekin.kolo

         

    Cena je akorát, rozhodně to není zbytečné. Kola Maxbike neznám, ale to nic neznamená - ona se ta kola ve stejné cenové kategorii liší tak v detailech (třeba mě někdo opraví). Spíš jde o to, zda to kupuješ ve specializovaném obchodě s koly (viz. zde diskuse "OLPRAN"). Na občasnou projížďku po okolí si klidně pořiď dámské kolo, jsi přece dáma. Na dámskym můžeš popojet třeba i v sukni. (Moje dcera má taky dámský a ujede na něm všechno. V kloboučku.)

    Za 50Kč navíc nabízej "stavitelný představec" - to si tam dát nech, budeš si moct (nechat) nařídit výšku řidítek tak, jak ti to bude pohodlné. Na "odpruženou sedlovku" (za 150 navíc) se názory různí. Taky bys po nich mohla chtít, aby ti vyměnili "kliky 48-38-28" za "kliky 42-32-22". To by znamenalo, že bys mohla do kopce zařadit lehčí převody. Někteří výrobci to k dámským kolům montují automaticky. Ale do prudkýho kopce se stejně spíš chodí, tak to pro tebe možná neni důležitý.

    No, a hlavně si prostuduj zdejší diskuse na stejné téma. Přeji šťastnou ruku při výběru. :')

    [ Zpět ]
    Datum: 21.06.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Joe)