Různá výška řetězových vzpěr :-)

Můžete mi tady někdo polopatisticky vysvětlit, proč u některých fullů (merida, trek, rocky mountain, author...) jsou řetězové vzpěry (prostě dolní zadní vidlice) vedeny v různé výšce = ta u řetětu je níže než ta na druhé straně ?

[ Zpět ]
Datum: 05.11.2008
Autor: Airline

Nejlépe hodnocené

2 hlasy
  • Re: Různá výška řetězových vzpěr :-)

         

    mam takovy dojem, ze je to kvuli retezu, aby nedochazelo ke kolizi hlavne pri zarazeni male placky vepredu... ty co to nemaji, maj zrejme cep umisten blize stredu

    [ Zpět ]
    Datum: 05.11.2008
    Autor: pb
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Různá výška řetězových vzpěr :-)

           

      Byls rychlejší.

      [ Zpět ]
      Datum: 05.11.2008
      Autor: Kominík
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Různá výška řetězových vzpěr :-)

         

    Třeba když jde zadní stavba nadoraz nahoru, aby jí nehobloval řetěz. Nebo se pletu?

    [ Zpět ]
    Datum: 05.11.2008
    Autor: Kominík
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Různá výška řetězových vzpěr :-)

         

    Ale to jo - samozřejmě na té řetězové straně je vzpěra níž kvůli tomu, aby nedrhla o řetěz, takhle jsem to přečet i kdysi ve Velu - ale proč je ta na druhé straně výš???

    [ Zpět ]
    Datum: 05.11.2008
    Autor: Airline
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Různá výška řetězových vzpěr :-)

           

      Protože tam žádný řetěz není :-)

      [ Zpět ]
      Datum: 05.11.2008
      Autor: Jarda
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Různá výška řetězových vzpěr :-)

         

    To je jednoduché. Na straně u kotoučů (co není řetěz) je to konstruováno optimálně pro největší tuhost a současně nejmenší hmotnost. Tedy většinou je vzpěra vedena přímo.
    U řetězu toto ideální řešení pak použít nelze a je vzpěra níže. Není ale žádný důvod, aby tu vzpěru u kotoučů konstruovali stejně jako u řetězu, když to tak není optimální.

    [ Zpět ]
    Datum: 05.11.2008
    Autor: Mlok
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Prima bikerku z Prahy

08.12.2016
Hledam prima aktivni a atraktivni bikerku z P4, kolem 60, k vyletum na kole kolem Pruhonic a JM. Nevahej a pis 8…

Hledám: Barma v lednu 2017

05.12.2016
Hledá se pohodový,nekonfliktní dobrodruh/dobrodružka,kteří již mají zkušenosti s cestováním na těžko po Asii…

Hledám: Najdu cyklistku - Náchodsko

29.11.2016
Ahoj, hledám cyklistku pro výlety na kole ale i ženu pro život. Já muž 36 let/186 cm/68 kg, nekuřák, se zájmy -…
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

181 cyklistů (18 přihlášených)

U mě dobrý aneb ideální místo pro cykloturistiku

Rád bych se s Vámi podělil o některá místa, cíle, krásy či tajemství tří oblastí. A to Holešovska,…
Marťas004 | 12.11.2016

Česká Sibiř, Táborsko a Třeboňsko aneb dovolená třech chlapů

Po týdenní červnové dovolené v Krnovském výběžku - Osoblažsku, Fogin vybral jako další místo pro…
ondrapisklak | 09.11.2016

Bradlo – mohyla M. R. Štefánika

Viděl jsem již hromadu různých památníků. Na Slovensku jsem navštívil při různých zájezdech památník na Dukle…
jarpal | 05.11.2016