reklama

Různá výška řetězových vzpěr :-)

Můžete mi tady někdo polopatisticky vysvětlit, proč u některých fullů (merida, trek, rocky mountain, author...) jsou řetězové vzpěry (prostě dolní zadní vidlice) vedeny v různé výšce = ta u řetětu je níže než ta na druhé straně ?

[ Zpět ]
Datum: 05.11.2008
Autor: Airline

Nejlépe hodnocené

2 hlasy
  • Re: Různá výška řetězových vzpěr :-)

         

    mam takovy dojem, ze je to kvuli retezu, aby nedochazelo ke kolizi hlavne pri zarazeni male placky vepredu... ty co to nemaji, maj zrejme cep umisten blize stredu

    [ Zpět ]
    Datum: 05.11.2008
    Autor: pb
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Různá výška řetězových vzpěr :-)

           

      Byls rychlejší.

      [ Zpět ]
      Datum: 05.11.2008
      Autor: Kominík
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Různá výška řetězových vzpěr :-)

         

    Třeba když jde zadní stavba nadoraz nahoru, aby jí nehobloval řetěz. Nebo se pletu?

    [ Zpět ]
    Datum: 05.11.2008
    Autor: Kominík
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Různá výška řetězových vzpěr :-)

         

    Ale to jo - samozřejmě na té řetězové straně je vzpěra níž kvůli tomu, aby nedrhla o řetěz, takhle jsem to přečet i kdysi ve Velu - ale proč je ta na druhé straně výš???

    [ Zpět ]
    Datum: 05.11.2008
    Autor: Airline
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Různá výška řetězových vzpěr :-)

           

      Protože tam žádný řetěz není :-)

      [ Zpět ]
      Datum: 05.11.2008
      Autor: Jarda
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Různá výška řetězových vzpěr :-)

         

    To je jednoduché. Na straně u kotoučů (co není řetěz) je to konstruováno optimálně pro největší tuhost a současně nejmenší hmotnost. Tedy většinou je vzpěra vedena přímo.
    U řetězu toto ideální řešení pak použít nelze a je vzpěra níže. Není ale žádný důvod, aby tu vzpěru u kotoučů konstruovali stejně jako u řetězu, když to tak není optimální.

    [ Zpět ]
    Datum: 05.11.2008
    Autor: Mlok
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: kamaráda na kolo

22.04.2017
Hledám kamaráda na kolo a jiné aktivity.Ve dvou to je veselejší.

Hledám: kamarádku

22.04.2017
Kamarádku na příležitostnou spolujízdu v okolí Říčan a Voděradských bučin a taky na povídání. Už mě (sportovní 55+…

Hledám: Parťáka 50+ Praha-Západ

18.04.2017
Zdatnějšího parťáka 50+ pro vyjížďky po práci i celodenní výlety. Někdy jezdím svižnějším tempem pro kondici,…
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

115 cyklistů (5 přihlášených)

Maďarsko a Chorvatsko na kole

Skončila zima nezima. Vypnul jsem lyžařský vlek, naštípal dříví na zimu příští, zabalil vše potřebné,…
pavelv | 20.04.2017

Paříž

Paříž je vždycky dobrá volba, asi tak nějak zní věta z jednoho romantického filmu, je to klišé nebo pravda?…
HMS | 19.03.2017

Oravareitti - Veverčí stezka na kánoi - Finsko 2016

Pro oživení poněkud pochmurné atmosféry způsobené cyklistickou mimosezónou si dovoluji uveřejnit ryze vodácký…
šíp | 13.02.2017