Různá výška řetězových vzpěr :-)

Můžete mi tady někdo polopatisticky vysvětlit, proč u některých fullů (merida, trek, rocky mountain, author...) jsou řetězové vzpěry (prostě dolní zadní vidlice) vedeny v různé výšce = ta u řetětu je níže než ta na druhé straně ?

[ Zpět ]
Datum: 05.11.2008
Autor: Airline

Nejlépe hodnocené

2 hlasy
  • Re: Různá výška řetězových vzpěr :-)

         

    mam takovy dojem, ze je to kvuli retezu, aby nedochazelo ke kolizi hlavne pri zarazeni male placky vepredu... ty co to nemaji, maj zrejme cep umisten blize stredu

    [ Zpět ]
    Datum: 05.11.2008
    Autor: pb
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Různá výška řetězových vzpěr :-)

           

      Byls rychlejší.

      [ Zpět ]
      Datum: 05.11.2008
      Autor: Kominík
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Různá výška řetězových vzpěr :-)

         

    Třeba když jde zadní stavba nadoraz nahoru, aby jí nehobloval řetěz. Nebo se pletu?

    [ Zpět ]
    Datum: 05.11.2008
    Autor: Kominík
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Různá výška řetězových vzpěr :-)

         

    Ale to jo - samozřejmě na té řetězové straně je vzpěra níž kvůli tomu, aby nedrhla o řetěz, takhle jsem to přečet i kdysi ve Velu - ale proč je ta na druhé straně výš???

    [ Zpět ]
    Datum: 05.11.2008
    Autor: Airline
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Různá výška řetězových vzpěr :-)

           

      Protože tam žádný řetěz není :-)

      [ Zpět ]
      Datum: 05.11.2008
      Autor: Jarda
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Různá výška řetězových vzpěr :-)

         

    To je jednoduché. Na straně u kotoučů (co není řetěz) je to konstruováno optimálně pro největší tuhost a současně nejmenší hmotnost. Tedy většinou je vzpěra vedena přímo.
    U řetězu toto ideální řešení pak použít nelze a je vzpěra níže. Není ale žádný důvod, aby tu vzpěru u kotoučů konstruovali stejně jako u řetězu, když to tak není optimální.

    [ Zpět ]
    Datum: 05.11.2008
    Autor: Mlok
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Parťačku nebo parťáka

Hledám: Parťačku nebo parťáka
dnes
na cyklovýlety kolem Brna. Jezdím v pohodovém tempu 20 - 50 km. Upřednostňuji polňačky, les, cyklostezky, hlavně…

Hledám: Společné cyklovýlety

dnes
Manželé 47/43 hledají pár k společným cyklovýletům na kole.

Hledám: Hledá se bikerka - lyžařka..Praha a okolí

Hledám: Hledá se bikerka - lyžařka..Praha a okolí
14.01.2017
Hledá se sympatická slečna cyklistka-bikerka (20-38 let) z Prahy (nejlépe 4) nebo v Praze žijící, která si také…
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

219 cyklistů (19 přihlášených)

Jak jsem potkával islám – na kole i pěšky

Kosovo 1984 Poprvé to bylo v Jugoslávii. Svazová republika Makedonie, Kosovo, rok 1984. Prošli jsme Šar…
mirekbik | 14.01.2017

Lipno bruslí, fatbiky vyjíždějí

Bruslařská sezóna 2016/2017 na LipněanebLedová magistrála hlásí a informuje Byly takové doby, kdy se zdejší …
mirekbik | 11.01.2017

7001

3. (poslední) část trilogie Prosinec tentokrát mému Hobby Nr. 2 příliš nepřál. Taky proč by přál, když v…
Quatsch | 04.01.2017