reklama

Různá výška řetězových vzpěr :-)

Můžete mi tady někdo polopatisticky vysvětlit, proč u některých fullů (merida, trek, rocky mountain, author...) jsou řetězové vzpěry (prostě dolní zadní vidlice) vedeny v různé výšce = ta u řetětu je níže než ta na druhé straně ?

[ Zpět ]
Datum: 05.11.2008
Autor: Airline

Nejlépe hodnocené

2 hlasy
  • Re: Různá výška řetězových vzpěr :-)

         

    mam takovy dojem, ze je to kvuli retezu, aby nedochazelo ke kolizi hlavne pri zarazeni male placky vepredu... ty co to nemaji, maj zrejme cep umisten blize stredu

    [ Zpět ]
    Datum: 05.11.2008
    Autor: pb
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Různá výška řetězových vzpěr :-)

           

      Byls rychlejší.

      [ Zpět ]
      Datum: 05.11.2008
      Autor: Kominík
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Různá výška řetězových vzpěr :-)

         

    Třeba když jde zadní stavba nadoraz nahoru, aby jí nehobloval řetěz. Nebo se pletu?

    [ Zpět ]
    Datum: 05.11.2008
    Autor: Kominík
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Různá výška řetězových vzpěr :-)

         

    Ale to jo - samozřejmě na té řetězové straně je vzpěra níž kvůli tomu, aby nedrhla o řetěz, takhle jsem to přečet i kdysi ve Velu - ale proč je ta na druhé straně výš???

    [ Zpět ]
    Datum: 05.11.2008
    Autor: Airline
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Různá výška řetězových vzpěr :-)

           

      Protože tam žádný řetěz není :-)

      [ Zpět ]
      Datum: 05.11.2008
      Autor: Jarda
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Různá výška řetězových vzpěr :-)

         

    To je jednoduché. Na straně u kotoučů (co není řetěz) je to konstruováno optimálně pro největší tuhost a současně nejmenší hmotnost. Tedy většinou je vzpěra vedena přímo.
    U řetězu toto ideální řešení pak použít nelze a je vzpěra níže. Není ale žádný důvod, aby tu vzpěru u kotoučů konstruovali stejně jako u řetězu, když to tak není optimální.

    [ Zpět ]
    Datum: 05.11.2008
    Autor: Mlok
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Ahoj.

Hledám: Ahoj.
15.01.2018
Ahoj. Hledá se sympatický mladý muž ve věku 30-45 let na vážny vztah. Měl by být charismatický, milý a hodný se…

Hledám: na kole do Itálie a zpět

Hledám: na kole do Itálie a zpět
15.01.2018
Ahoj, v červenci 5.- 22. plánuji cestu na kole z ČR do Itálie a zpět (Lipno, Pasov, Innsbruk, Lago di Garda,…

Hledám: partnera 45+

13.01.2018
Na toulky na kole a jiné sportovní aktivity.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

196 cyklistů (26 přihlášených)

Polsko 2014 - 4.část

13. den (28 km, Jája 20 km)Neměli jsme nastavený budík a vstáváme dost pozdě - skoro v devět. Ono to ale zas…
Santi | 14.01.2018

Za sluníčkem na Hebridy (2017)

Celý měsíc kolmo-tlačmo-pěšmo po ostrovech západní Vysočiny, krásné počasí skoro bez deště, žádné úmorné…
cyklo-poustevnik | 14.01.2018

Průzkum cyklostezek východní Evropy - na kole s dětmi do Ruska (2.)

... aneb co tam, kurwa, będziecie szukać v tej Rosiji? (část 2) Wieliczka, Krakow a Szlak Orlich gniazd…
Peggy | 10.01.2018