reklama

Únik oleje z vidlice :-)

Ahoj, pořebuju poradit: teď ve čtvrtek jsem radikálně upustil vzduch z vidlice (fox float 130 mm) - z důvodu většího pohodlí. Vykašlal jsem se na nějaký doporučený tabulkový hodnoty i na sag, probral jsem to s vettem a snížil na 65 psů. Celkem v pohodě. Ale objevil se problém - jak teď vidlice víc zajíždí, tak při pohybu zpět to začalo vytahovat zevnitř olej (pravá noha z pohledu jezdce, tam co je tlumení). A zdá se mi, že až moc, dokonce to začne stékat (cca po 100 km) po noze dolů a kápne na podlahu. Při najetí na něco většího se zve takový "tsss". Zatím si s tím hlavu moc nelámu, ale stejně - je to normální? Utruste mi tu prosím trochu toho moudra :-)

[ Zpět ]
Datum: 21.10.2008
Autor: Airline
  • Re: Únik oleje z vidlice :-)

         

    Foxky obecně mnohem více pouští olej. Takže mírné pouštění oleje (ojevý kroužky na vnitřních nohách) po nějakou dobu jsou ještě vcelku ok.
    To co popisuješ už je ale dost, to už se mi moc nelíbí. Chvilku bych jezdil a pokud se to rychle nezlepší, tak je třeba vyměnit stíráky a doplnit olej.

    [ Zpět ]
    Datum: 21.10.2008
    Autor: Mlok
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Únik oleje z vidlice :-)

         

    To tsss je asi normální, mam RS Recon a taky mi to dělá a PSI sem taky upustil pod tabulkový hodnoty celkem hodně,olej teda nepouští, ale naštvanej su stejně, ty jejich tabulky sou uplně naprd nebo mám vadnej kus nebo vadnou váhu, ale na předepsanou hodnotu mi to prostě chodí dost těžce...

    [ Zpět ]
    Datum: 24.10.2008
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Egon)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Únik oleje z vidlice :-)

           

      Já nevim, co máte všichni pořád s těmi tabulkami. Vždyť to jsou jen orientační hodnoty pro počáteční nastavení, aby každý věděl, kde přibližně by s tlakem asi tak měl začít.
      Jinak se fouká vždy dle sagu a využití zdvihu.

      Tabulka nikdy nemůže být ani přibližně dobře. Stačí dát tu stejnou vidlici na dvě rozdílná kola s jinou geometrií a hned ten samý jezdec bude potřebovat pro stejné chování na každém tom kole úplně jiný tlak.
      A o tom, že každý jezdí trošku jinak a potřebuje pro daný styl jízdy i jiný tlak ani nemluvě.

      [ Zpět ]
      Datum: 24.10.2008
      Autor: Mlok
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Únik oleje z vidlice :-)

             

        Jo to je prostě fakt,akorát teda místo 85 psů 60 je podle mě celkem dost rozdíl no...ale jede to : )

        [ Zpět ]
        Datum: 25.10.2008
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Egon)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: kámoš

15.11.2017
Hledám kamaráda na společné výlety ve dvou. Jízda na pohodu.

Hledám: Chupacabra team.

15.11.2017
Hledame přatele cyklistiky jsme skupina cyklistu a jezdíme pro radost nebo i po závodech .Kontakt 604 325 235.

Hledám: Parťačku

12.11.2017
Hledam kamaradku na kolo,behani,kafe nebo jen tak na pokec po praci nebo o vikendu.Sportuji v okoli Branika a…
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

138 cyklistů (5 přihlášených)

Poslední cesta

S Pavlem, s mým úžasným manželem, cestovatelem tělem i duší jsme letos plánovali cestu do Persie, k Perskému…
pavelv | 15.11.2017

Vzpomínka na Krále LP 2013

V návaznosti na známý kultovní článek „Jak jsem jel Krále Šumavy" bych ráda zveřejnila svůj pohled na „věc",…
Martynka | 09.11.2017

Nejsou Chřiby jako Chřiby

Chřiby jsou krásné a pro kolo i zajímavé, proto mě docela mrzelo, že jsou pro mě docela z ruky.…
Lelek-nakole | 05.11.2017