reklama

Vazelina

Mám na kole vidlici SR Suntour 4110. Po jízdě otřu měkkým hadrem kluzné plochy, čím je mám namazat? Silikonovým olejem (Silkal 93) nebo vazelínou (jakou)?
Dík Pavel

[ Zpět ]
Datum: 19.10.2008
Autor: AV
  • Re: Vazelina

         

    Silikonem... Nastříkat, propružit, nechat, nejlépe do druhého dne, zatéct k nožům stíráků a pak otřít.

    P.S. To se ptáš Ty, který ví skoro všechno ? :-)

    [ Zpět ]
    Datum: 19.10.2008
    Autor: Jarda
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Vazelina

           

      Nebyl jsem vždy učitelem, který "ví všechno".
      "Kůň je jednou hříbětem, člověk dvakrát dítětem ..." (teta Kateřina, Saturnin)
      8-)

      [ Zpět ]
      Datum: 19.10.2008
      Autor: AV
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Vazelina

             

        No dobře :-)

        [ Zpět ]
        Datum: 19.10.2008
        Autor: Jarda
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Vazelina