Monopol a péče o zákazníka

Doposud jsem nikdy nikomu neudělala antireklamu, ale tentokrát bohužel musím. Vlastním vozík za kolo pro dítě, k tomu ještě i tyč za kolo pro dítě a oboje jsem koupila u výhradního distributora v ČR. Kromě jiného jsem vše poctivě doporučovala přátelům a známým i neznámým... Teď jsme se rozhodli si koupit vozík o dost lepší,také o dost dražší. Obrátili jsme se opět na distributora v ČR, ted nabídl cemu. Bohužel jsem se podívala ještě k našim německým sousedům a vznikl mi rozdíl v ceně kolem 6 tisíc (na položku 26 tisíc), k tomu mi každý oslovený německý prodejce nabídl cosi docela drahého zdarma, nebo slevu. Tak jsem o totéž chtěla požádat Čecha, ale s velmi zlou jsem se potázala. Kromě toho, že se šíleně vytočil, byl velmi arogantní a s chování dobrého obchodníka to nemělo nic společného, použil argumenty, které jsou dost na hlavu postavené, jako "udržuji evropskou cenu" - tak nevím, že by Německo už nebylo v Evropě?, "mám monopol, tudíž se nemusím snažit a podbízet" (to je ale ošklivé,co?), "poslání vás bude stát hodně peněz" - stojí přesně 15 až 20 Euro!!!, "německá cena mě nezajímá" - no jo, ale do budoucna v době internetu by asi měla, ne? atd. atd. A teď ta tajenka: distributor je firma Dvě plus dvě, má výhradní zastoupení pro značky Chariot a Croozer. A jak jsem do toho nahlédla, připomíná mi to trochu zlodějinu. Jenže lidi u nich kupují a kupují, neb neznají celou pravdu... Malý návod na ušetření: vyťukat na internetu značku.de, najít prodejce, oslovit a nechat si poslat. S reklamací je to také bez problémů. Stojí to malilinko času, ale ušetříte!!!

[ Zpět ]
Datum: 10.07.2008
Autor: Neregistrovaný uživatel (Čudka ([email protected]))
  • Re: Monopol a péče o zákazníka

         

    Dokud po sobe nechaji zakaznici slapat, budou takovihle pseudoobchodnici prosperovat. Delas to dobre. Prodejce zije prave z klientu, obchodnik je ten, kdo ma vychazet vstric, ne zakaznik.

    [ Zpět ]
    Datum: 10.07.2008
    Autor: vasek
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Monopol a péče o zákazníka

           

      Moc díky za reakci! Máš naprostou pravdu, někteří čeští obchodníci jsou holt zloději, ale i na ně časem přeci musí dojít. Nejsme snad stádo blbců, ale myslících lidí...

      [ Zpět ]
      Datum: 10.07.2008
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Čudka ([email protected]))
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Monopol a péče o zákazníka

             

        Nemusi byt nutne zlodeji, delaji proste jenom to, co jim vynasi.

        [ Zpět ]
        Datum: 10.07.2008
        Autor: vasek
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Monopol a péče o zákazníka

               

          Dneska jsou oni výhradní distributoři a proto si většina lidí připlatí, často nevědomky, ale platí za pro ně jednodušší servis a české jednání. Ona schopnost orientovat se na internetu a umět jazyky něco stojí...

          [ Zpět ]
          Datum: 11.07.2008
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Monopol a péče o zákazníka

               

          Souhlasím, zloděj je ten, kdo někomu něco vezme bez jeho souhlasu. My ty peníze odevzdáme "dobrovolně". Ale jak se píše níže, já těm obchodníkům přeji úbytek zákazníků až krach. Kdo chce moc nemívá nic. To je i jeden z důvodů, proč už nejezdím do českých hor lyžovat. Drahota a hlavně přístup k zákazníkům. Mnohdy se máme ještě hodně co učit. Pokud je pravda to konstatování o odpovědi obchodníka, tak tam bych už nešel ani kdybych si ten vozík měl svařit sám (a že to neumím).

          [ Zpět ]
          Datum: 11.07.2008
          Autor: Majan
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Monopol a péče o zákazníka

         

    Díky za zkušenost. To že jsou u nás vyšší ceny než např. v Německu platí už nějakou dobu. V některých oblastech se to dá vysvětlit velikostí trhu, ale většinou větší konkurencí a tlakem na nižší ceny. Já jsem si vždycky říkal, koupím to u nás, chci aby tu takové služby byly a tímhle je podpořím. Ale v poslední době se nestačím divit - kromě oborů ve kterých je doslova smrtící konkurence (jako výpočetní technika) ceny dováženého zboží s padajícím kursem EUR a $ neklesají. Chápu že sezóní zboží objednávají a ceny potvrzují dlouho dopředu - a o to více jsem zvědavý na ceny zimního zboží na podzim. Všechno totiž ukazuje na to, že se (hlavně dovozci) pěkně pakují na kurzových rozdílech. Takže už taky objednávám v USA a po Evropě. I s dopravou a případným clem to vyjde výrazně levněji. Pokud se nenaučí starat o zákazníka tak o něj prostě přijdou.

    [ Zpět ]
    Datum: 11.07.2008
    Autor: HonzaT
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Monopol a péče o zákazníka

         

    Proc jsem asi kupoval Rohloffa v nemecku? Nemam sice osobne zadnou spatnou zkusenost s mistnim zastoupenim, ale dotovat budu radeji sebe. A taky mne prekvapilo, kdyz prodavac bez jedineho slova zaokrouhlil celkovou sumu za nakup, ktera byla myslim kolem 877€ na cele desitky €. Smerem dolu, pochopitelne. Jsou to necele dve stovky, ale potesi to.
    Mimochodem, pokud se nepletu, z podobnych duvodu bude prave dnes v tom samem obchode zakoupen dalsi Rohloff :-)

    [ Zpět ]
    Datum: 11.07.2008
    Autor: m
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Monopol a péče o zákazníka

           

      Tak uz se stalo... :-)

      [ Zpět ]
      Datum: 11.07.2008
      Autor: m
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Monopol a péče o zákazníka

             

        :-) také jsem dostala tu sqelou zprávu..

        [ Zpět ]
        Datum: 11.07.2008
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Zlatka)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Monopol a péče o zákazníka

           

      Muzu jen potvrdit, ze pristup k zakaznikovi v nemecku je naprosto jiny.

      Pro info, jsem ten, co zrovna v patek kupoval Rohloffa :)

      pristup prodejce byl naprosto supr. Objednani problehlo pres telefon a do dvou dnu jsem mel v maili info o pripravenem zbozi a jeho cene.
      Cena me ovsem prekvapila vic, nez jsem cekal. Puvodni objednavka podle oficialniho ceniku cinila 1187Euro. Aniz bych cokoliv rikal, prodejce oznamil cenu 1050Euro. Pri samotnem nakupu jsem par veci k tomu jetse prihodil (tool na sundani pastorku, satek pro zenu...)... i na tyto veci rovnou uvedl slevu.

      Cesta za hranice byl prijemny vylet a i s cenou za benzin jsem stale oproti ceskemu zastoupeni usetril 5.000.

      [ Zpět ]
      Datum: 14.07.2008
      Autor: pb
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Monopol a péče o zákazníka

             

        Dobre vedet, ze mas ten nastroj na pastorek... Kdyz budu potrebovat, pujcis za pozvani na pivo?

        [ Zpět ]
        Datum: 14.07.2008
        Autor: m
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Monopol a péče o zákazníka

               

          klidne i bez toho piva. Tve rady ohledne nakupu Rohlika pro me byli velice prinosne a dulezite.

          Jinak me zapleteni rohlika zkoncilo fiaskem :) dnes jsem kolo odnesl do obchodu.. musej vymenit niple pac jsem je decanko pretah a kolo preplest :)

          [ Zpět ]
          Datum: 14.07.2008
          Autor: pb
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Monopol a péče o zákazníka

                 

            dekuji.
            No a s tim kolem, kdybys chvilenku pockal, tak jsem Ti to dnes mohl preplest. V sobotu jsem fakt nemohl. Ale rekl bych, ze servis je lepsi volba - maji mnohem vice zkusenosti a vybaveni, ktere ja nemam.

            [ Zpět ]
            Datum: 14.07.2008
            Autor: m
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Monopol a péče o zákazníka

                   

              No, cekal jsem, ze to bude jednoduzsi. Hold jsou veci, ktere je lepsi sverit zkusenejsim. Kazdopadne dekuju za nabidku. S tou sobotou, ja si myslel, ze budes nekde mimo. Psal jsi neco takoveho na foru, ale zkusil jsem to :)

              [ Zpět ]
              Datum: 14.07.2008
              Autor: pb
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Monopol a péče o zákazníka

               

          To je fakt dobré vědět.. .-) Prý je také lepší když se mění po 5000km olej zároveň otočit pastorek na druhou stranu aby se sjížďěl stejnoměrně..

          [ Zpět ]
          Datum: 14.07.2008
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Zlatka)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Monopol a péče o zákazníka

                 

            To zni logicky. Pak muze po nekolika otocenich vypadat treba i takhle....
            http://www.damika.cz/foto/2007_03_31/slides...

            [ Zpět ]
            Datum: 14.07.2008
            Autor: m
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Monopol a péče o zákazníka

                   

              OMG jsem netušila že jsi to u někoho již testoval..

              [ Zpět ]
              Datum: 14.07.2008
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Zlatka)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Monopol a péče o zákazníka

                     

                :-) Nekoupil bych si neznamou vec za cca 20 tisic aniz bych si ji osahal, je-li to mozne.

                [ Zpět ]
                Datum: 14.07.2008
                Autor: m
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Monopol a péče o zákazníka

                       

                  Nj tak to já musela okusit tvrdší postup, však víš.. Také byl zpočátku strach že je to horší než ShitMáňo nebo sra- ale nakonec už chci ještě jednu :D na druhé kolo :D a na třetí :D..

                  [ Zpět ]
                  Datum: 14.07.2008
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (Zlatka)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Monopol a péče o zákazníka

                       

                  jo, přesně tak. Mám to stejně. Prohlížel jsem odkazy, cos mi poslal a obrázky atd., ale definitvně mě přesvědčilo, až když jsem se svezl na Zoopově lehokole s Rohloffem a Tvoje vyprávění z vyjížďky na Jeníkovým kole

                  [ Zpět ]
                  Datum: 14.07.2008
                  Autor: Jurimír
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Monopol a péče o zákazníka

                         

                    No, ono to svezeni da hodne, i Honza onehda tvrdil, ze jsem mu to svoje kolo nemel pujcovat nebo tak neco. :-)

                    [ Zpět ]
                    Datum: 14.07.2008
                    Autor: m
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Monopol a péče o zákazníka

                           

                      že by další? Tak snad rok to tady probíráme ze všech stran a nikdo nic a teď se roztrh pytel :o)))

                      [ Zpět ]
                      Datum: 14.07.2008
                      Autor: Jurimír
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Monopol a péče o zákazníka

                             

                        Já se ani nedivím, při té ceně, dát si na kolo něco co vyrábí jen jedna firma na světě, co vypadá to jako divné torpédo.
                        Navíc když všechny ostatní přehazovačky v nábě jsou spíše pro kola do města. Ale osobní zkušenost, to je jiná.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 14.07.2008
                        Autor: petrp
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Monopol a péče o zákazníka

                               

                          A take o tom lidi casto vubec nevi. Ani cykliste. Proste netusi, ze neco takoveho existuje a jake to ma, alespon priblizne vlastnosti.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 14.07.2008
                          Autor: m
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Monopol a péče o zákazníka

                                 

                            jó, kdybys věděl, kolik lidí mi říká, že to lehokolo by nechtěli, protože na tu jednu rychlost se musí jezdit dost blbě :o)))))

                            [ Zpět ]
                            Datum: 14.07.2008
                            Autor: Jurimír
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Monopol a péče o zákazníka

                                   

                              taky jsem se s touto reakcí setkal. Jedna banda cyklistů to dokonce zcela vážně považovala za elektromotor (je pravda, že se to motorům na elektrokolech trochu podobá). A nakonec za jízdy, když jedu do kopce, někoho předjíždím, podřadím, v náboji cosi cvakne a začne to celkem nahlas vrčet a já na lehčí převod najednou jedu rychleji, taky si asi leckdo myslí, že to není jen HPV:-)

                              [ Zpět ]
                              Datum: 14.07.2008
                              Autor: PavelŠ
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Monopol a péče o zákazníka

                                     

                                jo otázku jestli tam mám motor jsem vlastně už taky dostal :o)

                                [ Zpět ]
                                Datum: 14.07.2008
                                Autor: Jurimír
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Monopol a péče o zákazníka

                                       

                                  Taky. A ne jednou, za tech par chvil co to mam.

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 14.07.2008
                                  Autor: m
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Monopol a péče o zákazníka

                                       

                                  Když ještě uvážím, že lehokolista viděn ze zadu vypadá, že mu to jede samo, jen tak si plandá rukama pod sebou...ani se otázce na motor nedivím.

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 14.07.2008
                                  Autor: petrp
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Monopol a péče o zákazníka

                                   

                              Tak já jsem na řazení v náboji docela zvyklý, tady jich jezdí celkem dost (všichni mluví německy). Ale to jsou všechno nějaké shimana s pár převody.

                              [ Zpět ]
                              Datum: 14.07.2008
                              Autor: petrp
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Monopol a péče o zákazníka

                                     

                                já měl přetím v nábě trojpřevodovku od Sramu místo trojtácu. To se mě ptali jestli mi těch 9 rychlostí vzadu stačí. Ono ty převodovky, narozdíl od tebe, nezná hodně lidí...

                                [ Zpět ]
                                Datum: 14.07.2008
                                Autor: Jurimír
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Monopol a péče o zákazníka

         

    Pamatuji si, když jsem za socíku nastoupil do zaměstnání, pořád se porovnávalo, za kolik vyrobíme dolar. Holt někdo se stále snaží vyrobit Euro za hodně Kč.
    Tvoje zkušenost mě přivedla k hledání náboe Rohloff SpeedHub 500/14 TS na českých/německých e-shopech a překvápko ona je v Německu cena o 80 Euro nižší http://www.rebelbike.com/shop/katalog/163...
    proti
    http://www4.hibike.de/main.php?sessionID...

    [ Zpět ]
    Datum: 11.07.2008
    Autor: petrp
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Monopol a péče o zákazníka

           

      Vida :-)

      [ Zpět ]
      Datum: 11.07.2008
      Autor: m
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Monopol a péče o zákazníka

           

      V Nemecku, kde zije 80 milionu obyvatel, je ponekud jiny trh. Co se tyka zrovna kol, na internetovych strankach s domenou .de jdou sehnat komponenty casto dokonce i o neco levneji, nez je NAKUPNI cena ve vetsine cykloobchodu.
      80€ na takove castce, co stoji Rohloff, neni zas tak hrozne moc, aby se to uspesnemu prodejci nevyplatilo pri poctu prodanych kusu.

      [ Zpět ]
      Datum: 11.07.2008
      Autor: vasek
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Monopol a péče o zákazníka

             

        Myslím, že to je zrovna zásada úspěšných slušných obchodníků - vydělávat na obratu. Vím tady ve městě o několika.

        [ Zpět ]
        Datum: 12.07.2008
        Autor: abernathy
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Monopol a péče o zákazníka

         

    arogantní jednání by mi rozhodně vadilo a zaslouží kritiku, ceny je asi třeba chápat jako nabídkové - " k jednání". často se mi stalo / v prodejnách s cyklistickým sortimentem/, že nakonec nakoupím za cenu, která se docela liší od té původní, vyvolávací. obchodník prostě zkouší, co lidé skousnou a když vidí, že by přišel definitivně o kšeft, tak často zjihne a cenu upraví / a v záloze mám internetový prodej/. nicméně, obchodníkům v této branži vůbec nezávidím, konkurence je obrovská a nějaké oblbování lidí by si neměli vůbec dovolovat, protože si tím řežou pod sebou onu příslovečnou větev

    [ Zpět ]
    Datum: 11.07.2008
    Autor: vladaza
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Monopol a péče o zákazníka

           

      No bohužel tento panáček konkurenci nemá. Slevu rozhodně neposkytuje, protože "prý nemá proč". Má tu monopol, tak opravdu proč se o zákazníka bít... Nenabízí zhola nic navíc, jen ten servis. Jenže má zkušenost s vozíkem Croozer, se kterým jsem toho najezdila za čtyři roky po cestách a skoro necestách opravdu hodně, je, že servis zvládne každý trochu technicky nadaný chlap (alespoň můj muž to zvládl) :-). O nás jako zákaznícky a chodící reklamu pán přišel, i když moc dobře věděl, že jsme jeho stálí zákazníci s houfem podobně laděných známých, kteří u něj taky něco pořídili. Tak už nevím, kdo by teoreticky měl dostat slevu - koupili bychom už druhý vozík za kolo (tentokrát podstatně dražsí) a doma už máme tyč za kolo pro starší dítě...

      [ Zpět ]
      Datum: 11.07.2008
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Čudka ([email protected]))
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Monopol a péče o zákazníka

         

    Ja od nich brala nakladni vozik Bob a ta arogance tam byla dost citit. Nebyt te slevy 1000kc, tak bych sla okamzite pryc.

    [ Zpět ]
    Datum: 11.07.2008
    Autor: wewerka
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Monopol a péče o zákazníka

           

      No já vozík Bob od nich dostal, tak si nemám co stěžovat, dodali mi ho dost rychle, ale přesto...

      [ Zpět ]
      Datum: 11.07.2008
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Monopol a péče o zákazníka

         

    Ještě že takové "blbosti" nepotřebuji... :-) Jinak teda - vysr.. se na Čecha a koupit u Němce.

    [ Zpět ]
    Datum: 11.07.2008
    Autor: hekynen
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Monopol a péče o zákazníka

           

      Přesně, sdílím stejný názor. Sr*t na české obchody a nakupovat v zahraničí, buď po netu, nebo při příležitosti osobně nebo přes známé. Pokud se podíváte na jakékoliv zboží v ČR nebo na západě, uvidíte značný rozdíl v ceně. Koukněte třeba na mobily v namátkově vybraném italském e-shopu a tentýž typ v nejlevnějším českém. Cenu žene nahoru akorát ta skutečnost, proč by obchodník slevoval, když je Čech ochotný koupit za draho.

      [ Zpět ]
      Datum: 13.07.2008
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Monopol a péče o zákazníka

         

    Kupoval jsem od nich vložky do vozíku pro novorozence. Byl jsem pro ně ve velkoskladu kousek od Sušice. Pán byl neskutečně ochotný, přišel i po pracovní době v pátek večer mi vše předvést a prodat - samozřejmě po domluvě předem - a sedačky pro mimina mi nechal i na našich dětech odzkoušet. Na veškeré dotazy i naprosto bezvadně reagoval a vše skvěle a prakticky ukázal. Ta stodola s buňkou uvnitř sice ve mně nebudila kdovíjakou důvěru, ale vše nakonec klaplo bez problémů. Vybavil mě i několika radami. Nemohu si na jeho přístup vůbec v nejmenším stěžovat. A kde jste to nakupovali vy??? V kamenném obchodě v Praze????

    [ Zpět ]
    Datum: 11.07.2008
    Autor: Martis
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Monopol a péče o zákazníka

           

      Sušice je něco jiného. To je úplně jiné kafe. Já nakupovala v Praze - máme to od prodejny kousek.... Mně snad nejde ani tak o tu slevu, ale o to jednání se mnou a mým mužem jako zákazníky, k tomu ještě v podstatě "věrnými" zákazníky.... A ty argumenty :-((((? Co to je???? Přeci nevypadáme jako úplní blbci, aby nás krmili takovými bludy :-)))).

      [ Zpět ]
      Datum: 12.07.2008
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Čudka ([email protected]))
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Monopol a péče o zákazníka

             

        Joóóóóó´, tak to joóóó´.....zdá se,. že i přes vysokou konkurenci ve velkoměstě mnohým stále nedochází, jak jednat. Znám, podobný přístup z jednoho autosalonu u vás i když v jiném to bylo zase přesně opačně - také v Praze. Podobně to bude asi i s těmi cyklopotřebami. Prostě to nebude obchodem ale člověkem. Ten pán bude chtít " asi vyměéééénit´!!!

        [ Zpět ]
        Datum: 12.07.2008
        Autor: Martis
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Monopol a péče o zákazníka

               

          Jo. Konkrétně když mluvíš o těch Strakonicích a autosalónu. Já po zkušenostech s Prahou vozim auto na velký revize do Nebřehovic u Strakonic. A jestli se mi to vyplatí? - A to tak že velmi! A venkoncem už jenom kvůli tomu jednání, kdy si nepřipadám snad ani jako zákazník, ale spíš jako nějakej jejich příbuznej nebo co. A skutečně jsem rád že můžu dát vydělat někomu kdo o to stojí, na rozdíl od těch lemplů zlodějskejch tady u nás. [email protected]]Ł|@][] :-(((( !!!

          [ Zpět ]
          Datum: 14.07.2008
          Autor: Zakarr
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Monopol a péče o zákazníka

                 

            my jezdili pro firemní auta a na velký prohlídky atd. do Tábora z přesně stejnejch důvodů!

            Ale ideál je, aby takoví byli blízko baráku. Což já naštěstí, co se cykloservisu a cykloprodejnytýče, mám. Do Říčan to mám pět kilometrů a vždycky jsem byl spokojenej.

            [ Zpět ]
            Datum: 14.07.2008
            Autor: Jurimír
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Monopol a péče o zákazníka

                   

              To myslíš v Říčanech na té hlavní, nebo někoho jiného?

              [ Zpět ]
              Datum: 14.07.2008
              Autor: pro_pa
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Monopol a péče o zákazníka

                     

                asi myslíme totéž. Myslím tohle: http://www.cyklo-org.cz/

                [ Zpět ]
                Datum: 14.07.2008
                Autor: Jurimír
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Monopol a péče o zákazníka

                       

                  To je ono, tam je to příjemné, i když stísněné :-(

                  [ Zpět ]
                  Datum: 14.07.2008
                  Autor: pro_pa
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Monopol a péče o zákazníka

                         

                    jo, není to velký, ale jsou příjemní, poradí a je mi tam fajn a seženu, co potřebuju.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 14.07.2008
                    Autor: Jurimír
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Monopol a péče o zákazníka

                   

              Já mám dva značkový servisy Renólda kousek od baráku a ani v jednom z nich mě ty zloději a vyžírkové nikdy v životě už neuviděj. Do těch Nebřehovic jezdíme vždycky v rámci pobytu na chatě, neb je to asi 40km. Tak hodim kolo na střechu, nechám jim tam auto a druhej nebo další den si tam pro něj zase na kole zajedu. A oni mě ještě nabízej, jestli s tim kolem nechci odvézt do Strakonic na nádraží, neb nechápou, že někdo může jet takovou "dálku" dobrovolně a s potěšením :-)))

              [ Zpět ]
              Datum: 14.07.2008
              Autor: Zakarr
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Monopol a péče o zákazníka

                   

              Jo a zpátky k tématu, poněkud sem se zase rozvášnil. Po několika nedobrejch zkušenostech z okolí jsem se takříkajíc zabydlel v Rudný. Hlavně proto, že pokud něco potřebuju na kole, i třeba urgentně, tak neni problém. A kvalitně. A jsem zase u toho - je to o lidech.

              [ Zpět ]
              Datum: 14.07.2008
              Autor: Zakarr
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Monopol a péče o zákazníka

                     

                vždycky a všechno je o lidech...

                [ Zpět ]
                Datum: 14.07.2008
                Autor: Jurimír
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Monopol a péče o zákazníka

                 

            Co se auta týče, tak mám s malými servisy v okresním městě horší zkušenosti. Ob rok rovnám a zatírám ohnutý a sedřený lem prahu poté, co mi "šikovně" zvednou auto. Servisní prohlídku jarní/zimní po zkušenostech už nenechávám dělat - naúčtují, ale neprovedou - odškrtají v cedulce všechno - ale aby promazali, co odškrtali - to už nehrozí. Takže servisy zde - po dle mého gusta - na nic - máš možná štěstí zrovna na výjimečný přístup.

            [ Zpět ]
            Datum: 15.07.2008
            Autor: Martis
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Monopol a péče o zákazníka

                 

            Co se týče servisu kol, je to ještě mnohem horší. Od té doby, co mi zmršili novou kliku při záruční prohlídce, vyměnili zdravý pedál za pedál s ohlou středovou osou pedálu, podřeli rám, dále pak dotahovali šlapací střed pouze z jedné strany tandemu, kdy se mi povolovali obě misky, jen proto, aby nemuseli z pohodlnosti sundat talíř na druhé straně a dotáhnout i druhou stranu a dále neseřidíli ani přes mou žádost povolený střed kola a jeho rozcentrování atd. atd. .... jsem si pořídil kompletní sadu nářadí a snažím si maximu udělat sám.

            [ Zpět ]
            Datum: 15.07.2008
            Autor: Martis
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Monopol a péče o zákazníka

                   

              Tomu,kdo najede za rok několik tisíc km se to rozhodně vyplatí.Já jsem k tomu ještě přikoupil pro zkvalitnění práce i dva moment.klíče Park Tool.

              [ Zpět ]
              Datum: 15.07.2008
              Autor: Neregistrovaný uživatel (honzar)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Monopol a péče o zákazníka

                   

              Hmm, já jsem naprosto spokojený. Jak se servisem auta, tak i se servisem kola. Měl jsem velkou "akci"na auto (kontrola po 180 tisících) výměna všeho možného (vodní čerpadlo, komplet rozvody, komplet kotouče + destičky, dorazy, a já nevím co všechno, nateriálu na tři stránky), celkem toho bylo za 45 tisíc; dostal jsem slevu 5% na matroš, 10% na práci, zdarma udělali geometrii a kompletní umytí vozu (venek, interiér, motor), takže jsem platik příjemných 39998,-. Pak jsem jel na karosárnu (coufání mi nějak nejde, opět jsem se "nevešel" :-)) - "normálně" by to stálo cca 30 tisíc, já to měl za deset (oba zadní "boky" a zadní dveře).
              S kolem mám něco podobného - drobné servisní zásahy (seřízení toho či ono) jsou většinou zdarma - "však si zase u mne něco koupíš" (slova majitele)... A taky že jo... ;-)
              Není to velikostí města, ale je to zase a jen v lidech a v přístupu k zákazníkovi (aby přišel zase). V autoservisu vědí, že až si zase budu kupovat auto, koupím kvůli úrovni servisu tu "jejich" značku. V kolech je to stejné (kupoval jsem kolo synkovi - kde asi; ani by mne nenapadlo jít jinam).

              [ Zpět ]
              Datum: 15.07.2008
              Autor: hekynen
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Monopol a péče o zákazníka

         

    Bohužel v mnoha případech jsou nákupní ceny českých obchodníků úplně někde jinde než těch např. německých. Raději bych samozřejmě, aby peníze zůstaly v ČR, ale např. bike jsem koupil taky v Německu, protože ty ceny jsou opravdu o něčem jiném.
    Arogance prodejce je samozřejmě jiná věc a proto je dobře, že zde funguje volný trh a že tu svoji aroganci a styl jednání prodejce pocítí na zisku, což v dobách minulých bylo nemyslitelné. Vždy je to o zvážení všech pro i proti protože cena není jediný aspekt nákupu.

    [ Zpět ]
    Datum: 14.07.2008
    Autor: barakuda
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Monopol a péče o zákazníka

         

    Předpokládám že jde o firmu Dvě+Dvě???

    [ Zpět ]
    Datum: 14.07.2008
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Martin Pecold ([email protected]))
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Monopol a péče o zákazníka

           

      no vzhledem k tomu, že je to v zakládajícím příspěvku napsáno, tak tě můžu ujistit, že předpokládáš správně :o))))

      [ Zpět ]
      Datum: 14.07.2008
      Autor: Jurimír
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Najdu cyklistku - Náchodsko

29.11.2016
Ahoj, hledám cyklistku pro výlety na kole ale i ženu pro život. Já muž 36 let/186 cm/68 kg, nekuřák, se zájmy -…

Hledám: Skupina na silniční kolo Teplice

28.11.2016
Hledám skupinu silničářů z Teplice a okolí s kterými bych mohl jezdit. Já začátečník amatér. NAJDU?

Hledám: Parťáka nebo parťačku

28.11.2016
Hledám parťáka nebo parťačku na silniční kolo Teplice a okolí. Už mě nebaví jezdit pořád sám. NAJDU?
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

162 cyklistů (18 přihlášených)

U mě dobrý aneb ideální místo pro cykloturistiku

Rád bych se s Vámi podělil o některá místa, cíle, krásy či tajemství tří oblastí. A to Holešovska,…
Marťas004 | 12.11.2016

Česká Sibiř, Táborsko a Třeboňsko aneb dovolená třech chlapů

Po týdenní červnové dovolené v Krnovském výběžku - Osoblažsku, Fogin vybral jako další místo pro…
ondrapisklak | 09.11.2016

Bradlo – mohyla M. R. Štefánika

Viděl jsem již hromadu různých památníků. Na Slovensku jsem navštívil při různých zájezdech památník na Dukle…
jarpal | 05.11.2016