reklama

prosim o radu

Ahoj vsem, prosim o radu pri koupi horskeho kola. Problem vidim ve sve vysce a vaze-195cm a 107kg. Hodlam investovat okolo 20000, predvybrane modely mam TREK 6500, AUTHOR Traction, ci Rock Machine Flash. Jsem naprosty laik, prosim o pomoc s vyberem.

[ Zpět ]
Datum: 16.05.2005
Autor: Neregistrovaný uživatel (tom ([email protected]))
  • Re: prosim o radu

         

    Ahoj, já doporučuju co jsem si teď koupil já, a to je Olpran Fighter Disc (viz web). Tenhle bike jsem si vybral po dlouhém špekulování a vybírání. Já mám tedy 19'' rám, ale dělají ho samozřejmě i v 21''. V této cenové kategorii (18000) skutečně nemá konkurenci. Na Tvojí váhu potřebuješ hlavně pořádný brzdy a ty tohle kolo skutečně má. Jsou tam totiž hydrokotouče Tektro Auriga (jejich cena je 300$) a ty už opravdu něco ubrzdí. Ostatní výbava je také nadmíru vyhovující (XT přehazka, Deore smyk, Deore řazení, Truvativ kliky). Mrkni na to u Olpranu na web a dej vědět, jak Tě zaujalo. Já jsem doteď jako ve snu, že jsem za tyhle prachy něco takovýho sehnal.

    [ Zpět ]
    Datum: 17.05.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Martin)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: prosim o radu

         

    Ahoj. Absolutně neuděláš chybu, když se rozhodneš pro Treka 6500. Měl jsem možnost na něm víkendově pojezdit a moc mi vyhovoval. Současně si ale myslím, že právě u treka se dává nějaká ta tisícovka jen za tu značku. S authorem obecně také neuděláš chybu. Tu rok mašínu neznám. Od čeho si Tě ale ROZHODNĚ budu zrazovat, ať se rozhodneš pro libovolnou značku - mechanické kotoučovky (vzhledem k Tvé váze). Buď véčka nebo hydrauliku, ta už je bohužel dražší. Nicméně - v Tvé ceně si vybereš, no probleme.
    Dost mě tady překvapuje Martin s Olpranem, budu muset tuhle značku propátrat.

    [ Zpět ]
    Datum: 17.05.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Airline)