reklama

Vyplati se postavit si kolo?

Dobry den,

chtel bych se zeptat, zdali se (a jak moc) vyplati koupit si v akcich ram, vidli a komponenty extra a postavit si kolo z toho, popripade pockat na nejakou slevu kompletnich kol...

Nejsem zadnej technik a nikdy jsem to nedelal, ale pokud by se mi nejakym zpusobem sesly dily, tak bych z toho kolo smontoval :)

PS: diky za vsechny postrehy, rad bych smontoval neco kolem 20 000 - razeni nejlip sram x.9 a zbytek nejak LX / XT :) Dokazu si spocitat cenu ram + vidle + nejaka ta sada shimano, ale kdovi na jakou castku se clovek dostane s ruznejma gripama, rohama, sedlovkama a tak :)

[ Zpět ]
Datum: 11.08.2007
Autor: Neregistrovaný uživatel (Edax)
  • Re: Vyplati se postavit si kolo?

         

    Pokud seženeš díly za slušnou cenu, tak se dá podobně vybavené kolo postavit o něco levněji než koupit hotové. Hlavně tam budeš mít přesně to co sám chceš.

    Ale rýpnu si ;-) Ty si myslíš, že za 20000 dáš dohromady něco pořádného ? Nevím co tam všechno chceš mít, ale plácat peníze za X.9 nebo XT mi připadá dost ujeté. Kde Ti zbývají peníze na pořádnou vidlici ??? Počítej minimálně 7000-8000 jen za ni. A tohle bych řešil úplně jako první, protože vidlice má vliv na jízdní vlastnosti kola mnohem větší (spíše bych řekl, že zásadní) než nějaké zbytečné X.9 nebo XT...

    [ Zpět ]
    Datum: 11.08.2007
    Autor: Jarda
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Vyplati se postavit si kolo?

           

      Vidli bych bral Rock Shox Tora kolem 5000, ram taky kolem 4000, sada cca 10t (spis LX nex XT) a ty ostatni srandy uvidime.. s tou vidlici versus ostatni komponenty mas uplnou pravdu..

      [ Zpět ]
      Datum: 11.08.2007
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Edax)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Vyplati se postavit si kolo?