reklama

Prosim,poradte amaterovi ohledne koupe kola !

Dobry den.
Vim, ze asi mate dotazu toho druhu plny zuby, ale presto bych vas rad poprosil jeste o trosku trpelivosti.
Kolum vubec nerozumim, od svych 15-ti let mam favoritku a jezdil sem na ni az do ted, to jest do 33. Jelikoz se mi uz rozpadla, tak bych potreboval poridit neco noveho. Blahove sem si myslel, ze prijdu do obchodu a reknu, ze chci panske kolo za 3 - 4 tisice a jdu (jedu) domu, ale to jsem se hrube prepocital. Tolik novych pojmu, cisel a oznaceni co se na me vyvalilo, jsem necekal. Takze uz asi mesic sedim na netu a studuju. Za tu dobu jsem uz pochopil, ze 3 - 4 tis. za kolo je nesmysl, uz jenom proto, ze mam 187cm a 95kg plus dcerka na sedacce (15-20kg), takze bych potreboval neco betelnejsiho. Jeste predesilam, ze to potrebuji na kratke sobotni vyjizdky s rodinkou, rocne maximalne 300 - 400km. Z toho duvodu do toho nehodlam vrazet prilis penez, pocitam tak 6 - 7 tis. (+/-). Nejlepe by bylo neco z vyprodeje nebo bazaru apod.
Me osobne se podarilo najit:
- Author classic SX (rok 2003) za 7350kc
- Acstar Nevada SX za 6990kc
- Acstar Oregon SX za 7490kc
- Olpran Pioneer za 7490kc

Takze ted bych potreboval od vas tu pomoc. Kdyby jste mohli tyto kola porovnat z vaseho pohledu a poradit mi co by mi vyhovovalo a ktere ma dobry pomer cena/vykon, protoze v tech prehazovackach, packach, vydlicich, sedlech apod. plavu dokonale. Popripade mi klidne navrhnete i jine typy, budu jenom rad.
Nekde sem cetl, tusim ze i tady, ze ten Author Classic SX je docela dobry, ale to se asi mluvilo o letosnim modelu, nevim jak na tom byl ten rocnik 2003, jestli je to za ty penize dobry kup apod. Taky nevim jak je to s tou velikosti ramu. V tom vyprodeji maji jen velikost 22", nevim jestli to je pro me dobre nebo ne. Problem je, ze ty kola tady nikde fyzicky nemaji, nasel sem je v e-shopech.
Takze jeste jednom moc prosim o jakoukoliv radu.

Diky moc.

[ Zpět ]
Datum: 16.05.2005