reklama

Kotouče hydra. nebo mechaniky

Prosím o konkrétní radu k těmto brzdám-HAYES sole hydraulic disc,nebo SHIMANO M495.Jsou součástí nového kola a nechtěl by jsem se napálit.Pokud nestojí oboje za nic,tak typ na lepší uvítám ,po kterých bych měl jít.Jezdím rekreačně,ale nechci šunty.

[ Zpět ]
Datum: 21.08.2006
Autor: jasan
  • Re: Kotouče hydra. nebo mechaniky

         

    Těžko můžeš takhle srovnávat hydry a mechaniky,ale M495 mám už dlouho a zcela bez problémů.

    [ Zpět ]
    Datum: 21.08.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Kertag)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Kotouče hydra. nebo mechaniky

           

      Protože u Sole se uvádí,že fungují jako mechanické a jsou montovány na kola jako další stupeň po mechanikách,tak jsem srovnání risknul.Jinak jsem potěšen spolehlivostí mechanik,že je nemusím odepsat,z levných hyder mám obavy.

      [ Zpět ]
      Datum: 21.08.2006
      Autor: jasan
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Kotouče hydra. nebo mechaniky

         

    No, oboje nejsou nic moc, ale svojí funkci určitě splní... Opět záleží co na tom kole chceš vyvádět...

    Pokud chceš hydry, tak spíš doporučím Shimano M525. Narozdíl od Sole mají protiběžné pístky. Sole fungují jako mechanické, jeden pístek je pevný...

    [ Zpět ]
    Datum: 21.08.2006
    Autor: Jarda
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Kotouče hydra. nebo mechaniky

           

      Děkuji za doporučení.

      [ Zpět ]
      Datum: 21.08.2006
      Autor: jasan
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Kotouče hydra. nebo mechaniky

             

        Není zač ;-) Ty Shi jsou sice nejnižší řada hyder co vyrábí, ale fungují výborně a o to jde... Také cena je více než příznivá...