reklama

Výměna duše na crossovém kole Reflex

Zdravím, jelikož jsem teprve začínající cyklourista a kolo jsem viděl jen "z rychlíku" ... zatím, žádám tímto o radu, byť zřejmě kapku pro vás úsměvnou. Co mám dělat, kdy mi píchne duše na předním, respektive na zadním kole na crossu Author Reflex? Mám imbusem oddělat brzdy, abych dostal celé kolo (ráfek s duší) ven z kola a duši vyměnil, nebo se to dá vytáhnout lehce, když je třeba kolo vypuštěné? Nebo mám povolit lanko od brzdy a tím se tak Tektro roztáhne samo a vyndám kolo? :) A na zadním kole to musím vyndat jak, kdy je na něm i pehazovačka s osmikolečkem? :) Pardon za pipitomělé otázky, ale fakt jsem zatím mladý amatér :)

[ Zpět ]
Datum: 18.07.2006
Autor: Neregistrovaný uživatel (ppl ([email protected]))
  • Re: Výměna duše na crossovém kole Reflex

         

    Ne, nic neodmontovavej.
    Povol brzdy. Predpokladam, ze mas Vcka (das pryc ty napinaky a vyhaknes).
    U predni pak jenom povolis upinak, trosku opar zavitu odsrouujes a kolo vypadne skoro samo.

    u zadniho je to stejne, jenom musis sundat rezet. Na to prijdes sam. Uz jsem se jednou i neuspinil, ale to byl spis zazrak.

    Dal potrebujes mont paky. Vypada to jako spachtle se zubem. Jinak ja foukam kolo pri pichnuti jeste venku. Takze pres brzdy to tam dostanes. A neboj, ja to delal poprve sam a v lese a povedlo se. Ale dneska uz to delam dost rychlejs. :))

    [ Zpět ]
    Datum: 18.07.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (keni ([email protected]))
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Výměna duše na crossovém kole Reflex