reklama

Chci si koupit kolo ale nevím co si vybrat

Ahoj,
rozhoduji se o nákupu jízdního kola. Vzhledem k tomu, že nejsem odborník jsem širokou nabídkou dosti zmatena. Moje požadavky na kolo jsou následující:
dámské provedení (obě trubky dolů)
odpružená přední vidlice
Měřím 178cm vážím 65kg ( jakou bych si měla vybírat velikost kola?)
Jsem jen rekreační uživatel, který jezdí pouze občas, spíše po vesnické díraté silnici občas i po nezpevněné cestě. Spíše jsem přemýšlela o kole cross nebo treking.
Chtěla bych kolo na kterém se bude dobře jezdit, a bude mít příjemný posed (ze současného starého kola mě vždy dosti bolí zadek i po kratší jízdě a to jsem vyzkoušela řadu sedátek)
Prosím, kdyby jste mi mohli poradit nějaká jízdní kola která by vyhovovala mím požadavkům. Cenová relace pokud možno co nejlacinější, ale zase bych chtěla, aby cena nebyla na úkor jízdního komfortu a kvality. Chtěla bych aby mi to kolo na to občasné ježdění výlety max 50km vydrželo aspoň 5 -10 let. A ještě jeden Dotaz, třeba Olpran má kola pro hypermarkety která jsou mnohem levnější a pro maloobchody. Nejste někdo schopen říci zda by mi nestačilo na to mé ježdění třeba to lacinější z hypermarketu?
Předem Díky za odpovědi.

[ Zpět ]
Datum: 03.05.2006
Autor: Neregistrovaný uživatel (Kiťa ([email protected]))
  • Re: Chci si koupit kolo ale nevím co si vybrat

         

    O výběru kola ti poraděj druzí mnohem lépe, ale jednu věc ti poradím já...Nekupuj žádný kolo z marketu !!! sice se to nezdá, ale ty díly co tam dávaj moc nevydržej...Sice daj přehazku shimano a podobně, ale středy, náby, hlavové složení, ráfky...nic moc...Stahujou cenu na úkor kvality....Jestli chces ušetřit, kup si starší model třeba i ojetej, ale značkovej a dobře osazenej. Já sem koupil Author Daytona za pár šupů, namazal seřídil a kolo je super za poloviční cenu...

    [ Zpět ]
    Datum: 03.05.2006
    Autor: Melkor
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0