reklama

GPS

Nevíte někdo co to znamená ta vestavěná mapa,a co ta nahraná? Zajímalo by mě,jestli má cenu kupovat (dostat) tu GPS od Mounfielda která má 8MB paměti,do který se nevejde ani mapa ČR,co budu vidět tam,kde mapu nemam nahranou

[ Zpět ]
Datum: 18.04.2006
Autor: Neregistrovaný uživatel (Pavll ([email protected]))
  • Re: GPS

         

    Já jsem sice na GPS úplný laik, vídávám to jen u vetteho a jen koukám, co to umí...nicméně teď v sobotu jsem se byl na to GPS podívat u mountfielda vedle v Mnichovicích, jestli nekecaj.
    Kecaj v tom, že to dávají zcela zadarmo - povinně k tomu musíš koupit držák na řidítka (395,-) a nosič s podrobným mapovým pokrytím ČR + propojovací kabel (cca 1500,-). Bez toho Ti to nedají.
    Prodavači o tom až tak moc nevěděli, ale na mou otázku co že to je ta "vestavěná" mapa mi řekli, že to ukáže hospody, kempy, hotely... No nevím, jsem v tomhle laik.
    Pak ještě někdo tady říkal, že to má černobílý displej - taky nevím, podle reklamy v časopisech by měl být - asi - barevný. Z prodavačů to nevytáhneš, mají k dispozici pouze jednu nefunkční atrapu s vybraným vnitřkem, funkční přístroj nerozbalí.
    Nicméně si myslím, že za cenu cca 1900,- se dostane poměrně dost slušný stroječek, a kdo uvažuje o kole z téhle prodejny - proč ne.

    [ Zpět ]
    Datum: 19.04.2006
    Autor: Airline
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: GPS

           

      display je ČERNOBÍLÝ (aspoň z letáku je to naprosto zřejmé), barevnou mapu si můžes maximálně prohlédnout v počítači

      [ Zpět ]
      Datum: 19.04.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (ko-var)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: GPS

           

      Něco podobnýho sem čekal,od nich,furt se to ale vyplatí,ale jestli se tam vejdou jen východní čechy,tak je to na nic,a doufám že mapu k tomu dávaj

      [ Zpět ]