reklama

Sestavení vlastní baterie Li-Ion

Tak jsem se díval na postup a není to vůbec těžké. Baterky se spojují niklovými pásy a bodovou svářečkou která se dá koupit okolo 4000,-.

Jen pro představu, na e-pohon.cz mají baterii za 16000,- 13s7p ze Samsung E29. Nemuzu nejak najit jejich cenu, ale o řád lepší Sony Konion je za 4 Eura v počtu 100 kusů zde:

https://eu.nkon.nl/rechargeable/18650-size/sony...

Tzn. počítám že za 11000,- se dají pořídit baterky Sony. Pak je potřeba BMS - Battery Management system. Pokud dělám 13s baterii, potřebuji 13s BMS. Ceny dost oscilují, nejvěžnější jsou za 20$

https://bmsbattery.com/bmspcm/713-10s-13s-30a...

Ale viděl jsem i za 80$. V čem se liší, nevím.

Přes BMS probíjá nabíjení baterie i vybíjení. Má v sobě ochrany přepětí a podpětí jednotlivých paralelně zapojených článků a taky balancer. Funguje to tak, že dráty se z něj zapojí na každý sériově zapojený článek, resp. paralelně spojené články. Tím má BMS přístup ke každému patru zvlášť.

Články, které se spojují paralelně, se musí ještě před spojením změřit, zda mají stejné napětí. V opačném případě by po spojení slabě nabitý článek mohl být zničen proudem ze sousední baterky.

Tady je asi nejlepší tutoriál, na který jsem narazil
http://www.ebikeschool.com/how-to-build-a-diy...

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 13.06.2017
Autor: Jura17
  • Re: Sestavení vlastní baterie Li-Ion

         

    Oni to bodují proto, že to jde rychleji. Není žádný důvod, proč u amatérské stavby jedné baterie nepoužít pájení cínem. Niklový pásek se patrně dobře boduje a je plochý. Když si přidáš 1..3 mm na rozměru, tak to můžeš klidně spájet měděným lankem, nebo ještě lépe měděným plochým lankem.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 13.06.2017
    Autor: Brahma
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Sestavení vlastní baterie Li-Ion

           

      Jo a měď má skoro 6x vyšší vodivost než nikl.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 13.06.2017
      Autor: Brahma
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Sestavení vlastní baterie Li-Ion

           

      Četl jsem že proto, aby nedošlo k poškození článku teplem z pájky. A čel jsem ještě jeden důvod a to ten, aby to bylo tenké a vlezlo se to pak dobře do aluboxu.

      Ty už sis dělal baterku?

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 13.06.2017
      Autor: Jura17
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Sestavení vlastní baterie Li-Ion

             

        Ne, ale viděl jsem na videích, že to pájeli. To ohřátí je určitě větší od té pájky a jeho vliv nedokážu posoudit. Jinak to můžeš také propojit nastřihanými měděnými pásky, když to budeš letovat a výška bude zachována. Ten nikl se používá pro snadnější bodování.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 13.06.2017
        Autor: Brahma
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Sestavení vlastní baterie Li-Ion

         

    Vtipna tema:)
    Prosim, proc kupovat tu svarecku za 4000, kdyz lze ji udelat skoro zadarmo:) Jen jeden dobry kondensator+ zdroj napeti + dobry elektrody.

    Jina vec, to bodovani delaji nekolik spolecnosti v Cechach, stoji to asi 2000kc za celou baterku (s vlastnich clanku). Tak proc to kupovat za 4000:)

    Za 16000 je 13s8p baterka.

    BMS ma balancovani, PCM je levnejsi nez BMS a nema balancovani, jen ochrani proti prepeti a vybiti.

    Standartni balancni proud 0.1A u levnych BMS (do 1000kc) je docela malo pro 2-5A nabijecku a nizkokvalitni clanky, ale je to levne a nejak to balancuje.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 13.06.2017
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Sestavení vlastní baterie Li-Ion

           

      Vy jste najednou nejaky moc chytry, na to ze vam furt odchazi ty akumulátory. Proc kupovat svarecku za 4000,- - a proc kupovat aku za 16000,- kdyz tu samou si clovek udela za 10000,- ? Na tom neni nic moc vtipneho. Ze jste nebyl tak vyrecny ohledne tech spolecnosti, ktere delaji custom baterky, kdyz jsme shitty baterky resili uz v minulé diskuzi. Proc jste si teda nejakou nenechal za ty 2000,-
      uz postavit, kdyz to tak znate?

      S vama je teda rec, fakt.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 13.06.2017
      Autor: Jura17
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
      • Re: Sestavení vlastní baterie Li-Ion

             

        Nejde udelat to samou baterku za 10000 misto 16000:( Trh to nedovoli:)

        Samsung 2900 stoji 2.78euro
        https://eu.nkon.nl/sony-us18650nc1.html
        104 clanka - 7800+ doprava rekneme tech 11euro, 300kc.
        Prace po bodovani - 2000kc+ 2x doprava do te spolecnosti +400kc
        + BMS 1000kc+ instalace 1000kc (docela hodne dratu)+ plastovy/hlinikovy obal/taska 1000kc

        Dohromady to vyslo 13500, a to bez zaruky a bude to trvat minimalne mesic.
        Jste to koupil za 16000+ mate zaruku alespon 6 mesicu. Myslim ze 2500 je dobra cena za rychlost+zaruku. A to neni hodne penez pro toho dodavatele.

        Nevidim v tom vetsi problem.

        Ano, to ma smysl udelat dobrou baterku s dobrych clanku. Ale ja nemam 40000kc na dobrou baterku, ktera vydrzi 3 roku. Ale 15000kc rocne na baterku mam.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 13.06.2017
        Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Sestavení vlastní baterie Li-Ion

               

          Ale ale ale...

          8000,- baterky ok
          BMS jen 500,- https://bmsbattery.com/bmspcm/713-10s-13s-30a...
          Nebo dávají v e-pohon.cz lepší BMS? Dávají tam vůbec nějaký BMS?? V popisu nemají, že je tam balancer, ale jen napetove a proudove ochrany.

          Práce jste říkal 2000,-

          Instalace BMS za 1000,- že hodně drátů? Prosimvás, máte to v tom tutoriálu, pro 13s to máte 14 drátu + 2 do toho BMS pro vybíjení. Když už svačujete 100 kusů 18650, tak připájet k tomu ještě 13 drátů snad není tak časově náročná věc.

          A ještě jedna věc. Když už jste měl těch baterek tolik, tak snad máte k tomu z nich Boxy, ne? A dokonce i to BMS, pokud teda vůbec nějaké dávají.

          A jaképak nemáte na dražší baterky, Sony VTC5 Konion jsem viděl za nějakých 120,- Kč, i levnějc pokud věříte tomu zdroji.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 13.06.2017
          Autor: Jura17
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: Sestavení vlastní baterie Li-Ion

                 

            A co se týče te reklamace, tak já ti vám nevím, opravdu tu reklamaci normálně uznávají? Vy už jste kupř. reklamoval, když vám baterka vydrží jen 1 rok?

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 13.06.2017
            Autor: Jura17
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
            • Re: Sestavení vlastní baterie Li-Ion

                   

              Tak odpovim.
              Zaruka plati jen na vyrobni vady - nikoliv na kapacitu!

              Prvni baterka vydrzela u me pulroku, ale prvni majitel mel ji nejakou dobu - tak zaruka neplati, vice nez 6 mesicu.

              Druha baterka je s Ciny - zadna zaruka!

              Treti baterka mela blbou kovovou pojistku, ktera se stratila za mesic a zaruka tim propadla. No je to jen dotaz na vyrobce:) Ja ji kupival levno, 27Ah za 15000. Nejsem s tim uplne spokojeny, ale je to byla nejlepsi volba na trhu.

              Ted reklamuju lipo baterku s kola manzelky, baterka ma skoro 2 roku a jeji tlouska se zvysuje. Muzu za 1-2 mesica rict, jak to dopadlo.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 13.06.2017
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Sestavení vlastní baterie Li-Ion

                     

                Já to věděl, že jste mě s těmi nájezdy mystikoval předtím... takže první jste měl z druhé ruky, kdoví jak skladovanou, starou a používanou, druhá baterka z Číny, to je no comment - je spousta plagiátů značkových baterek. A na třetí baterku ješte jezdíte. (neuvádíte kolik má voltů, abych se mohl vyděsit, že byla podezřele levná). To je přece jedno, že má 27Ah, důležitéjší je, kolik má Wh.

                Musím říct, že se mi teď, potom co jste to uvedl na pravou míru, ulevilo, že jsem totiž možná nekoupil tak hroznou baterku a že mi možná nevydrží jen rok.

                Nabíjíte vlastně tu baterku i v zimě, když je mráz? To totiž poškozuje články, měla by mít ideálně pokojovou teplotu. U vybíjení jsem nikde neřetl, že by vadila nízká teplota, jen se využije menší kapacita.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 13.06.2017
                Autor: Jura17
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Sestavení vlastní baterie Li-Ion

                       

                  Prvni majitel najel jen 500km:) Tak baterka byla skoro nova.

                  Baterky 13s - tak 48V.

                  Nabijim i v zime, vzdy pri pokojove teplote.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 13.06.2017
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Sestavení vlastní baterie Li-Ion

                 

            Doprava te BMS je zdarma?
            (mam jednu 10S PCM s Cina za 200kc, muze to byt i tak levne)
            "Balancing Current - each cell 84±10mA" - je to docela malo, neni vhodna pro 20Ah baterky.

            Nevim, jaky BMS pouziva e-pohon.cz, pravdepodobne od nich nic nekupoval:)
            Jiste je tam BMS nebo PCM:)

            Muzete tu instalace udelat sam, nic proti tomu nemam. Jeden drat nahodne date na jiny clanek, a BMS shori - tak minus 1000kc.

            Boxy mam, asi 4 kusy. 2 z ni je to 4p - o tak male baterce jiz zajem nemam. Vyskousel to prodat za cenu BMS+boxu - nikdo to nechtel.

            Nkon je dobry dodavatel:)

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 13.06.2017
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Sestavení vlastní baterie Li-Ion

           

      hele, moc mu neraď, on to Jura17 ví všechno mnohem líp než ty, má letité zkušenosti. a hlavně, když se nepodaří, tak za to budeš moct ty a ne ten debil :-D

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 13.06.2017
      Autor: Bruca
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: Sestavení vlastní baterie Li-Ion

             

        OK, tak znovu

        hele, moc mu neraď, on to Jura17 ví všechno mnohem líp než ty, má letité zkušenosti. a hlavně, když se nepodaří, tak za to budeš moct ty a ne ten debil :-D

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 13.06.2017
        Autor: Bruca
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Sestavení vlastní baterie Li-Ion

               

          Dekuji za komentar:)
          Podle meho nazoru tahle diskuse je dobra nejen pro Jura17.

          Vic lidi to prectou, a pak jiz nikdo nebude stavet blby kola, kde je mala baterka a silny motor atd.

          Taki na foru to staveni baterek skoro nikdo nediskutoval.

          Alespon Jura17 objednal trochu lepsi baterku pro svuj silny motor nez chtel od zacatkum vydrzi to dele.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 13.06.2017
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Sestavení vlastní baterie Li-Ion

                 

            A to smazani prispevku neni dobra vec.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 13.06.2017
            Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Sestavení vlastní baterie Li-Ion

                 

            To on stejně nepochopí, že se tu diskutuje, když je to debil.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 13.06.2017
            Autor: Jura17
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Sestavení vlastní baterie Li-Ion

                   

              s tebou se nediskutuje, protože pravdu máš vždy ty. nechceš radu, chceš, aby ti druzí potvrdili tvůj názor, i když je blbý

              nedávno to tu bylo, ale se spalovacím motorem a výpravou do Peru, myslím..

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 13.06.2017
              Autor: Bruca
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: Sestavení vlastní baterie Li-Ion

                     

                Je rozdíl mezi diskuzí a povídáním si. Já jsem tady přišel především diskutovat, ne si povídat. V racionální diskuzi, která slouží jako nástroj k dopátrání se pravdě, každý předpokládá, že má pravdu, a snaží se ji prosadit racionálními argumenty. Kdo nepředkládá racionální argumenty, automaticky pravdu nemá a je poražen. Pravidla hry jsou, že sám každý racionální protiargumenty akceptuje a uznává, kdy se mýlí a kde jeho tvrzení není konzistentní. Pravda vzniká někde někde mezi a někdo může být argumentačně silnější a někdo slabší. Debil je ten, komu takováto přirozená pravidla dialektiky nic neříkají. Vy. Abych vám ale jen nepřisuzoval špatné vlastnosti, tak jako jste to udělal mně, tak jste alespoň správně řekl, že se se mnou "nediskutuje, protože pravdu mám vždy já" - gratuluji vám k tomuto zjištění, jen si upravte terminologii a řekněte "nepovídá". Protože já si tady nepovídám.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 13.06.2017
                Autor: Jura17
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Sestavení vlastní baterie Li-Ion

                       

                  Tak já jsem měl dojem, že se snažíme zjistit, jak je těžké a výhodné tu baterii si sám postavit. To snad ani není otázka diskuse, ale výměny informací.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 13.06.2017
                  Autor: Brahma
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Sestavení vlastní baterie Li-Ion

                         

                    Pro amatéra je to drahé a složité, jen někteří si mysli že jsou king a že to zvládnou skoro zadara.
                    Než valit prachy za pochybný projekt tak raději pořídím multistáry za babku a nic neřeším.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 13.06.2017
                    Autor: Bobbob
                    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Sestavení vlastní baterie Li-Ion

                           

                      Já jsem se díval na videa a na postup a nepřišlo mi to zase tak složité. Podívejte se na tutoriál co jsem posílal, že to není tak hrozné.

                      Navíc pokud mi ta baterka odejde podle vašich scénářů, tak už ke stavbě buu mít alubox a možná i elektrkoniku, pokud tam vůbec nějaká pořádnější uvnitř je.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 13.06.2017
                      Autor: Jura17
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Sestavení vlastní baterie Li-Ion

                             

                        Pokud seženeš tu elektroniku, tak prosté propojení těch článků spolu a s elektronikou je poměrně prostý úkol.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 13.06.2017
                        Autor: Brahma
                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Sestavení vlastní baterie Li-Ion

                         

                    No tak diskuze sama o sobe vymena informaci je.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 13.06.2017
                    Autor: Jura17
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Sestavení vlastní baterie Li-Ion

                 

            Naopak i přes mnoha upozornění a varování si koupil nekvalitní samsungy 29E místo 22P. V neděli byl u mně můj prodejce (dovezl mně novou řj. sin wave) a od bateri s články 29E mně odrazoval pro jejich krátkou životnost.
            Kolega Jura17 si taky plánuje že bude nabíjet jen na 85% kapacity čímž nikdy nedojde k vybalancování článku a tak ta jeho baterie bude značně rozhozena a půjde brzy do kopru.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 13.06.2017
            Autor: Bobbob
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Sestavení vlastní baterie Li-Ion

                   

              Smyslem balancování snad je, mít všechny články v serii na stejné napěťové úrovni, ne? Můj hloupý balancer na LiPol baterie balancuje tak, že články podle potřeby vybíjí, až jsou srovnané.

              Odkud čerpáš když tvrdíš, že nabitím na 85% nedojde k vybalancování článků? u mého externího balanceru by k němu docházelo jak v průběhu nabíjení, tak i po jeho skončení. Proč by tedy interní balancer, pokud tam vůbec teda e-pohon nějaký dává, neměl balancovat zrovna tak?

              Myslíš svoje "mnohá upozornění" v počtu asi 4, na baterii 29E, která jsi rovněž i ty měl někde z doslechu? Protože nikdy jiný než ty mě od nich neodrazoval. Měli 22P jen v kapacitě 730mAh. Tak jsem si obědnal 1100mAh 29E. Ve srovnávacích testech vycházely nastejno. Akorát 29E má tuším enší max výstupní proud.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 13.06.2017
              Autor: Jura17
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Sestavení vlastní baterie Li-Ion

                     

                Z doslechu to můžeš mít jen ty, tady už se 29E probiraly před pár léty.
                Vestavěné balancery balancují většinou ke konci nabíjení kdy už tečou do baterie malé proudy z nabíječky. Modelářské nabíječky s balancery a nebo jen samostatný balancer balancuje od počátku nabíjení baterie.
                Proč si tedy nepostavíš baterii z lipolek?
                U lipolek se balancuje každý jednotlivý článek u lionek vždy sada podle sestavy.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 13.06.2017
                Autor: Bobbob
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Sestavení vlastní baterie Li-Ion

                     

                Interni BMS nic nebude balancovat/omezovat vybijeni, pokud clanky mají rekneme 3.0-4.19V.

                Ale Bobbob podle mého nazoru nemá uplne pravdu, pokud baterku používat 85-25%, tak zadny problém nevznikne. Jen rekneme za rok jeden clanek bude pouzivan 90-20%, druhi 70-0%, ostatní mezi nimi. Tak jen tady vznikne problém. Ale plne nabijeny a balancovani 24h to vyresi.

                Pro silny (RJ az 21A) motor 22p 13s8p jiste lepe, nez 29E 13s8p. Ale myslim ze 22p 13s7p je horsi, nez 29E 13s8p.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 13.06.2017
                Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Sestavení vlastní baterie Li-Ion

                   

              To je fakt ,urcite raz za cas to bude treba nabit na max...,inac 18650 tu stale nebudu top,, pojde sa dalej do vecsich rozmerov- ako Tesla..,, menej clankov -vecsia kapacita a stala prudova zataz.,zatial je to stale dost marketing-najlepsie nakoniec...

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 13.06.2017
              Autor: ELNINO
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Sestavení vlastní baterie Li-Ion

                     

                celkom pekna tabulka na pocet cyklov a zataze na 8A a 12A https://cdn.shopify.com/s/files/1/0697/3395...

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 13.06.2017
                Autor: ELNINO
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Sestavení vlastní baterie Li-Ion

                       

                  2C az 3C vybijeni pro jednotlivý clanek - 100-200 cyklu. Bezny Li-ion:)
                  V baterce to bude ještě horsi, ale 2C - to je hodne nad prumerom, obvykle je 1C-1.5C do kopce.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 13.06.2017
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: kamaradku pro jizdu na kole po sumave

26.06.2017
Uz me nebavi jezdit sam a tak bych rad nasel kamaradku ktera ma rada vylety hlavne na kole ale nebranim se ani…

Hledám: Společně nejen na kolo

26.06.2017
35 letý svobodný středoškolák hledá kamarádku pro společné vyjížďky

Hledám: spolu - zájezdy, výlety

23.06.2017
Ahoj, hledám cyklistu, cyklistku pro společnou účast na zájezdech, pro společné výlety. Pohodová jízda, žádné…
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

237 cyklistů (19 přihlášených)

Galdhøpiggen 2017

Hirtshals se za obzorem ztrácí, Larvik se z moře vynoří, nám cestu krášlí změna, nad mořskou vlnou pěna, když…
Quatsch | 24.06.2017

Z Vrchlabí do Hřenska podél Labe

Jaro pokročilo, takže je čas na další cyklovýlet. Jako první letošní přišla na řadu jízda podél Labe z…
vlakr | 23.06.2017

Maďarsko cyklistům (ne)přející

Úvod Po několika zkušenostech s putováním na kolech (Graz - Břeclav, Praha - Brno, Linz - Znojmo, Šumava),…
fractal | 14.06.2017