reklama

Oprava BBS02

Zdravim. Muj druhi motor BBS02 projel 5000km, a pak prestal fungoval. Zlomil se zub v velkem kolecke.
Kdo vi, kde v Cechach lze zakoupit tuto soucastku?
Nasel ji v Cine za 40$, ale doprava je jeste 48$, coz je docela hodne:(
http://www.greenbikekit.com/accessories/bafang...
Dekuji.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 20.03.2017
  • Re: Oprava BBS02

         

    Ahoj. Koukám nejen ulomený zub, ale i docela opotřebované všechny zuby. Teda jestli to dobře vidím? Takže tak či tak to má životnost tak 5000km? Možná max 10000km?

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 20.03.2017
    Autor: Robikl
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Oprava BBS02

           

      Zdravim.
      Ano, asi 10 zubu jsou upnle sjety, ostatny jeste fajn. Motor vevnitr byl hodne spinavy, asi 1g tvrde spiny byl vedle maleho kolecka, a jeste asi 10g vedle velkeho. Pravdepodobne, motor mel spatne (primo reknu, zadne) tesneni. A kvuli tomu ta spina sla vevnitr a fungovala jako brusiva.
      Ano, zivotnost pri mem stile jizdy (i v zime pri -15, i v dezd) je asi 5000-10000km.
      Pokud bych vycistil tu spinu jednou za mesic, tak jiste bylo by vic:)

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 21.03.2017
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Oprava BBS02

             

        Jsem rád, že sem píšeš i takovou nepříznivou zkušenost. Je to dost dobrý důvod pro ostatní se zamyslet, jestli se tenhle ne zrovna levný motor vyplatí. Ten bordel nemusí být vnější bordel, ale může to být opotřebení těch koleček.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 21.03.2017
        Autor: Robikl
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Oprava BBS02

               

          Nejhorsi je, ze pravdepodobne v Cechach nejde sehnat vetsinu soucastek na opravu BBS-02 motoru. Ten provoz stoji jiz nad 7kc/km.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 21.03.2017
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Oprava BBS02

                 

            Zkoušel ses ptát nějakého dovozce? Třeba neví, že by byla poptávka. I když fakt je, že právě asi poptávka bude zatím malá. Ale zeptal bych se i tak.

            Náklady 7kč/km ti věřím. No je to dost. Auto má myslím tak 5kč/km. Jak to počítáš?

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 21.03.2017
            Autor: Robikl
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Oprava BBS02

                   

              Pred nekolik minut poptal jsem 5 dovozce:)
              7kc/km - je to 105000kc na 15000km:)
              Mam vypis co vsechno kupoval:
              Pouzite kolo - 25000
              Baterky - 10000+15000.
              Retez+kazeta (10x) - 10000.
              Brzdovy desticky (10x) - 5000.
              Plus jeste opravdu spoustu drobnych veci po 1000-2000kc:) (3x oprava ramu, 4x plast, 2x novy brzdy, 3x kliky, 3x pedali, 2x nosic atd:)

              Pokud bych to vedel pred 2 roky - koupil bych kvalitne kolo za 50000kc +maly motorek a malou batekou za 10000kc, a bylo by to lepe:)

              Auto na plyn muze mit i 3kc/km. Ale jen pokud se jedna o 100000km:) Jinak 5kc/km dobry odhad:)

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 21.03.2017
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: Oprava BBS02

                     

                Hmmm, dost drahej sport.
                Jen k tomu autu na plyn, tak pokud budes prirovnavat ke starsimu kolu, tak i starsi auto. A pak i pri mensim najezdu a dejme tomu ceklovych 50 tis.km jsem i s porizenim vseho a udrzbou furt na tech 3 Kc, pri trose stesti naq bezporuchovost i trochu min. Niz jsem se nedostal ani s Babettou, natoz s kolem :-)

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 21.03.2017
                Autor: ronda
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                • Re: Oprava BBS02

                       

                  Hlavně, když se u kola počítá i pořizovací cena kola špalky a další věci je to nutné počítat i u auta takže pořizovací cena auta, povinné ručení, pneu,palivo veškeré opravy atd a rozhodně nebude stát provoz auta 3Kč a to ani u auta na plyn.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 21.03.2017
                  Autor: Bloker
                  Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Oprava BBS02

                         

                    Však píšu, že pořízení všeho, včetně toho staršího auta. A protože motám těch kiláků za rok víc, tak se i ta cena líp rozpouští. A ty destičky, gumy, pojistku, stk, atd do toho samozřejmě počítám.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 21.03.2017
                    Autor: ronda
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Oprava BBS02

               

          Myslim ze jiz asi rok pro zacatecniki ja doporucuju QQ100 motorek, ne BBS02. QQ100 je 2 krat lehci, 3 krat levnejsi, jen trochu (600W misto 900W u BBS02) mensi vykon, ktery zvlada vpohode.
          Muj QQ100 jiz projel 4000km, muze byt i vice. Za mesic bude 5000km, a za dva - 6000km:)

          Predhozi 250W motorek shorel jen od 50V*22A (nad 1kW), coz je hodne nad normalnim pouzitim:)

          Jiste pro teren nebo jizdu s rychlosti nad 40km/h BBS02 bude lepe nez jeden QQ100, ale dva QQ100 muzou byt i lepe:)

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 21.03.2017
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Oprava BBS02

           

      Ty kráso to je po 5k km? Moje převody vypadaj uplně vpho a to mám najeto skor 7k, ale je pravda že ho každejch 500km promazávám :-) Teď jsem měnil jen axiální ložisko, no jednou jsem to pěkně přetáh tak proto odešlo.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 22.03.2017
      Autor: Zenddy
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Oprava BBS02

             

        Jo a z toho shopu sjem ty ložiska kupoval, děs to poštovné :-/ člověk si řekne koupim 3x ať ušetřím na poštovném a ono prdlajs, poštovné roste s přidanýma věcma, děs.
        Ps: a jak vypadá druhé koločko, to malé na volnoběžce?

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 22.03.2017
        Autor: Zenddy
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Oprava BBS02

               

          Male kolecko vypada fajn, lepsi foto ted nemam. Taki zeptam, cim to mazete, prevdepodobne musim potom koupit.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 23.03.2017
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Oprava BBS02

                 

            To velké kolo je asi z blata. :-)

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 25.03.2017
            Autor: Robikl
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Oprava BBS02

                   

              Roberte nemáš někde po ruce 26" ráfek holý bez obutí, zajímal by mně přesný průměr.
              26" by mělo být 66cm a mám pocit že to má jen 55,9cm a to ba byl palec 2,15cm což je nesmysl.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 25.03.2017
              Autor: Bobbob
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Oprava BBS02

                     

                Nebude asi ráfek jako ráfek (co se týká rantlu). Např SunRims S.O.S 559x28 mm mají na největším průměru rantlu (cca, měřeno sviňákem a koukáno možná zešikma) 572 mm a od něj 6 mm k dosedací plošce. Takže je tam 1 mm na chybu metru nebo oka, jinak to sedí.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 25.03.2017
                Autor: ronda
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: Oprava BBS02

             

        Co používáš na promazávání?

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 22.03.2017
        Autor: Lubh
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Oprava BBS02

               

          Používám Silikonoteflonové mazivo M 8052

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 24.03.2017
          Autor: Zenddy
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Oprava BBS02

             

        Ano, 5kkm, ale bez promazani a v osklivem pocasi:(

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 23.03.2017
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Oprava BBS02

         

    Zkoušel jste kontaktovat: https://www.evbike.cz/Kontakty/
    Ale jestli nemají, tak nevím, možná by se vyplatilo se domluvit a vzít víc kusů.Zítra jdu s kolem do servisu před koncem záruky,tak se zeptám na dostupnost náhradních dílů.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 22.03.2017
    Autor: pobrdny
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Oprava BBS02

           

      Ty jsem taky zkoušel, teda s tim ložiskem, prej nemají v nabídce. :(

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 22.03.2017
      Autor: Zenddy
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Oprava BBS02

           

      Zeptal. Vice kusu vyplati kupovat pokud doprava ne roste s poctem kusu, coz neni pripad:(

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 23.03.2017
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Oprava BBS02

           

      Tak už mám kolo zpátky po servisu,teď běhá tichounce.Říkali mi, že tam dávají gufero,že u starších motorů byla jen nějaká silikonová ucpávka,který časem přestala těsnit a převody se zanášely prachem, měl jsem je prý už pěkně zanešené. Ptal jsem se na tohle převodové kolo, říkali mi, že v případě potřeby jsou schopni ho objednat,ale možná ze stejného zdroje ze zahraničí, jako máš v odkazu.Můžeš se zeptat na: info@ekolo-kolo.cz, +420 777 692 650

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 01.04.2017
      Autor: pobrdny
      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Oprava BBS02

             

        Dekuji za odkaz. Jiz jsem koupil pouzite kolecko, nove nesehnal. Ted cekam na mazivo, pak dam to dohromady, asi za tyden.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 01.04.2017
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Oprava BBS02

             

        Včera při mé 50 kilometrové vyjížce asi po 30km se z motoru ozývaly nehezké cikavé zvuky a asi po 5 km se to usadilo.Mám najeto asi 1600 km a motor je ještě v záruce.Mám motor rozebrat a nebo odeslat na kontrolu k prodejci ?

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 03.06.2017
        Autor: dědek61
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Oprava BBS02

               

          Motor se ti asi vycikal a už bude v pořádku:-)
          To byla samozřejmě legrace:-)
          Asi bych počkal zda se to bude ještě opakovat a raději ten poznatek sdělil prodejci a zeptal bych se co stím.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 03.06.2017
          Autor: Bobbob
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: Oprava BBS02

                 

            Tak zatím jsem najel dalších asi 300km a je poměrně klid.Psal jsem do servisu, kolik by asi stálo promazání středového motoru?Odpověď zněla 3 hodiny práce, to je asi 1500kč...Tak se asi v zimě do toho pustím sám, na netu je k tomu dost ukázek.Jen se ale zeptám, jaké mazivo by jste mi doporučili?

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 30.06.2017
            Autor: dědek61
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Oprava BBS02

                   

              Ja pouzival silikonoteflonové mazivo M 8052.
              Ale v mem pripade bela vazelina za 1000km stavala tvrdym cernym praskem - abrazivem. Teplota motoru (vnesni krytka) byla jen 55C.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 30.06.2017
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Oprava BBS02

               

          Pokud motor funguje, tak na reklamaci posílat ještě brzo. Jiste ma cenu motor vyčistit, ale zadarmo to nikdo delat nebude.
          Pravdepodobne mate vevnitř spinu, která ted postupne (asi za 5000km) znici vetsi kolecko.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 03.06.2017
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Oprava BBS02

               

          Vzhledem k tomu, že je v záruce, tak bych do něj nelezl a jezdil, dokud to půjde. A v zimě bych ho nechal v rámci záruky prohlídnout a promazat, v servisu u prodejce. U toho mého byla garanční prohlídka+promazání zdarma, ovšemže si ale naúčtoval běžný servis kola, no s tím jsem ale počítal a aspoň mám na sezonu kolo v richtiku :-)

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 04.06.2017
          Autor: pobrdny
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Oprava BBS02

         

    Se středovým pohonem zatím nemám zkušenost (mám objednaný 750W/48V), ale narazil jsem na tento odkaz: http://www.skladacikola.com/Repase-pohonu... , třeba ti to pomůže

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 22.03.2017
    Autor: rtt
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Oprava BBS02

           

      He-he:) Dekuji za odkaz:) Je to ten samy prodejce, od ktereho mam motor a ktery za skoro mesic neodpovedel, jestli to muze udelat, kolik to stoji a jestli je to zarucny pripad nebo ne. Ted vidim cenu. Za 2000 bych do toho sel, pokud nemusim platit za to nove vetsi kolecko, a pokud bych pak dostal nejakou 6mes zaruku. Jiz jsem o tom poptal:)

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 23.03.2017
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Oprava BBS02

             

        Já jsem s ním komunikoval mailem,ohledně výběru středového pohonu a pak se mi ozval jeho otec, že syn bude několik týdnů v nemocnici a nemůže odpovídat na maily, tak jsem to objednal u Šikuly...

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 23.03.2017
        Autor: rtt
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Oprava BBS02

               

          Jo, tak je to mi jasne. Dekuji za info.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 23.03.2017
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Oprava BBS02

                 

            Už výrobce doporučuje každých 1000km udělat prohlidku,mazaní atd což je pravě paradox s 2 letou zarukou.Podle mne plno lidí si to koupí a aniž by to otevřelo jezdí 2 roky a najedou tisice kilometru než se to cely pose..Sam nevím jestli nebude dobré přijit o zaruku a čistit,čistit a měnit vazelínu .Udajně dobra je molybdenová a tím prodlužovat životnost.

            http://www.faren-praha.com/vazelina_disulfid...


            https://www.youtube.com/watch?v=3lVRTRFueUU

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 03.06.2017
            Autor: jiriST
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Oprava BBS02

                   

              Proč paradox ? Čištění a údržba je něco proti záruce ? U nového auta se snad oleje a údržba taky dělají až po dvou letech ?

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 04.06.2017
              Autor: ronda
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: Oprava BBS02

                     

                No nevím jestli třeba evbike nebo jakýkioli jiný prodejce počíta s tím že jim všichni budou zpětně posílat po 1000km motory zpatky na čištění.Což může být klidně i 3x do roka.Nevim jestli tam jsou nějaké garanční prohlidky,ale podle mne pokud něco má 2 letou zaruku bělo by to aspon ty 2 roky makat bez nutnosti nejakého zasahu.Přirovnam to k vrtačce.Tu i když ma 2 letou zaruku také nemusiš pravodelně behem těch 2 let otevirat a mazat převodovku.Další problem je že ten motor si koleduje o namazaní a změnu vazelíny už hnedka po koupi.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 04.06.2017
                Autor: jiriST
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Oprava BBS02

                       

                  Podle mne pravě jak píšeš čištění je proti zaruce.Nejsem si zcela jistý ale podle mě pokud to sám otevřeš něco tam změníš a oni na to přijdou tak přichaziš o zaruku.Včetně vlastního rozebraní a mazaní.Pokud to neuděla specializovaný servis ale třeba zručný vlastník automaticky konec zaruky.
                  Přiznam se ale že pravě nejsem ten typ co veci posíla jako cip po servisech a budu si to cistit sám.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 04.06.2017
                  Autor: jiriST
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Oprava BBS02

                         

                    Asi bude záležet, co je napsané v nějakých servisních a záručních podmínkách. Jestli je tam předepsaná nějaká údržba a nejde dělat jen tak jednoduše laicky a "zvenku", je-li nutné nějaké rozebrání, tak by měly být určené autorizované servisy, které takovou předepsanou, nebo nutnou údržbu provedou. Mimochodem, záruka ti může padnout i zanedbáním potřebné údržby. Navlíknou to na nadměrné opotřebení vlivem nečistot a utřeš.
                    Nejlepší asi kontaktovat výrobce/prodejce a domluvit se na postupu s ním.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 04.06.2017
                    Autor: ronda
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                    • Re: Oprava BBS02

                           

                      Nechtěj mně tvrdit že během dvou let rozebíráš a mažeš jakýkoliv motor.
                      Udržba elektromotoru spočívá pouze v tom aby jsi ho netopil ve vodě a blátě. Žádna jiná udržba jako je mazáni uvnitř motoru a doplňování čehokoliv je zakázána. Jinak je záruka v čudu.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 04.06.2017
                      Autor: Bobbob
                      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                      • Re: Oprava BBS02

                             

                        Tam ale asi nebude jen motor, ale taky nějaké převody. Nebo ne ? A bude záležet, jak to mají zatěsněné. Pokud sami doporučují čištění a mazání po tisícovce, tak asi ne.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 04.06.2017
                        Autor: ronda
                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                        • Re: Oprava BBS02

                               

                          Ano a jsme u toho že je to špatně utěsněno a za to rozhodně nemůže zákazník. U motoru s planetovkou jsou taky převody ale nemůžeš si dovolit do toho hrabat bez znalostí a patřičného nářadí.
                          Proto je fakt lepší to reklamovat a trvat na odstranění závady či nedostatku, jinak trvat na vrácení peněz. Bohužel naší obchodníci kupují levný šmějd z číny a zde ho patřičně předraží.
                          K zodpovědnosti se pak už nehlásí. Dokud si zákazník nechá sráti na hlavu je změna v nedohlednu.

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 04.06.2017
                          Autor: Bobbob
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                          • Re: Oprava BBS02

                                 

                            Viděl bych to trochu jinak.
                            Zatěsnění není stoprocentní, proto je potřeba čas od času údržba a pak monstrum funguje spolehlivě s rozumnou životností. Možná jde dělat údržba svépomocí, nebo lze jen v servisu.
                            Jiný výrobek může mít zatěsnění lepší a žádná údržba potřeba není.

                            Šmejd by to byl, pokud by to šlo do kytek i přes rozumnou údržbu.

                            Všechno v pořádku, pokud má zákazník na výběr mezi "údržbovou" verzí a namakanější "bezúdržbovou" (obvykle dražší) a koupí to, co mu víc vyhovuje a sčítne si, že i dražší nakonec vyplatí.

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 04.06.2017
                            Autor: ronda
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                            • Re: Oprava BBS02

                                   

                              Tak to vidíš dost špatně, stav se k očnímu:-)
                              To že to číňan špatně utěsní a levně prodá je normální. Kolega to jednoduše rozebral, zatěsnil a má pokoj. Nezlob se na mně ale čistit bezúdržbovou převodovku po 1000km je zločin.
                              Cyclone je o plovinu levnější a o 100% kvalitnější, proč ho nedováží? Protože by za chvíli neměli co žrát, slovy klasika:-)

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 04.06.2017
                              Autor: Bobbob
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
            • Re: Oprava BBS02

                   

              Proc bych majitel prisel o záruku, pokud otevri motor a vymeni mazivo? Nevidim v tom zadny problém, není tam zadna "pojistka" proti otevirani.
              Ale po kazde 1000km... Je to jednou za mesic... Muzete poslat odkaz, kde výrobce tohle doporucuji? Tenhle servis ještě o hodne zvysuje i tak velky naklady na provoz BBS-02 motoru.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 04.06.2017
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Oprava BBS02

                     

                https://www.evbike.cz/EVBIKE-Stredove-pohony...

                manual


                ÚDRŽBA
                Před každou jízdou doporučujeme zkontrolovat motor a kabeláž.
                Motor udržujte čistý a suchý.
                Doporučujeme pravidelnou kontrolu šroubů a kabeláže, zdali jsou všechny konektory pevně zapojeny,
                také kontrolujte piny konektorů (zda nejsou ohnuté nebo zoxidované).
                Kontrolu doporučujeme provádět každých 500 km a při zahájení/ukončení sezóny.
                Přibližně každých 1 000 km doporučujeme nechat motor vyčistit a doplnit mazivo.
                Pravidelnou údržbou výrazně prodloužíte životnost motoru.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 04.06.2017
                Autor: jiriST
                Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Oprava BBS02

                       

                  Dekuji!:) Každý 1000km:)))

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 04.06.2017
                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Oprava BBS02

                       

                  Mají podmíněnou záruku údržbou v autorizovaném servisu a případně i povinné servisní intervaly ? Jestli ano, není o čem. Jestli ne, bude dost záležet, jaký je k tomu čištění a mazání přístup a jak šikovný jsi servisák.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 04.06.2017
                  Autor: ronda
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                  • Re: Oprava BBS02

                         

                    https://www.youtube.com/watch?v=hfVAa5M6Nmk&...

                    https://www.youtube.com/watch?v=df-hII-3h10

                    stačí kleště na pojisté kroužky na vysazení celé osy a toho velkeho ozubeného kala.To silikonové tesnění aby se tam nedostavala voda,prach skze tu osu a tak prý prd vydrží takže dobré ho měnit nebo si vyrobit nahražky. Zepředu přistup k ozubenemu kolu tak to se odšoubuje jen par šroubu plastoveho krytu a člověk ho hnedka vidí ale aby ho vysadil musí z druhe strany tema kleštema to secko demotovat.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 04.06.2017
                    Autor: jiriST
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Oprava BBS02

                           

                      njn, daň za namakanost a miniaturizaci dnešních systémů. Když porovnávám servisovatelnost dřívějších a dnešních aut, je to to samé. Dneska pro kdejakou drobnost (dřív opravitelnou na ulici) se musí vyrvat náprava nebo motor ven - takže práce pro servis na půl dne a penízky se jen kutálí... Proto se taky dneska leccos neopravuje a hned mění za nové.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 04.06.2017
                      Autor: ronda
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                      • Re: Oprava BBS02

                             

                        Kdyby byly k prodeji i nahradní dily tak to je dokonalý motor .I kdyby cele to ozubené kolo stalo 2 tisice a ostatní po tisicovce a daly se běžně v čr sehnat bylo by to parádní.Nechapu proč k tomu nejsou na prodej nahradní dily a vše si nechava servisní středisko.Aspon ty které dostavají nejvice zabrat..

                        Auto bych nechtěl :D Myslím že by lezlo do peněz jestě vice než ten bafang.Když vzpomenu opravy v okolí tak oprava za 10 -18 tisic je bežna věc a do toho jestě neustale tankovat+ nejaký pojistky.Abych makal jen aby ta věc držela pohromadě a nerozpadla se mi v náručí.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 04.06.2017
                        Autor: jiriST
                        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Oprava BBS02

                               

                          To lze snadno pochopit. Servis si tím drží monopol a ta práce ho živí.

                          S autem bych to neviděl tak černě.

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 04.06.2017
                          Autor: ronda
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                        • Re: Oprava BBS02

                               

                          Co jsem se koukal do toho odkazu, co je přímo v úvodním dotazu, tak byla nejlevnější doprava "EU via Netherland (doba 4-12 dní)-37 USD. Takže by to bylo celkem cca 80 USD, při současném kurzu kolem 1900,-Kč, takže asi by se vyplatilo to objednat a mít ho doma v rezervě, nevím, jestli se ještě neplatí nějaké clo? Nemám zkušenost s objednávkami v zahraničí. Tu ucpávku mě v servisu nahradili guferem, to by mělo vydržet déle. I kdyby to časem odešlo, tak za ty dva tácy by se to vyplatilo objednat, tady si účtují za servis a promazání 1000,- ovšem bez náhradních dílů, ty se doplácejí zvlášť: https://www.evbike.cz/Servis-stredovych-motoru/

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 04.06.2017
                          Autor: pobrdny
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                          • Re: Oprava BBS02

                                 

                            Přičti si 21% DPH, asi dvě stovky pošťákům za deklaraci a jestli na to připadá i nějaké clo, tak i to clo.

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 04.06.2017
                            Autor: ronda
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                            • Re: Oprava BBS02

                                   

                              Clo je až od 150 doláčů nebo eček teď nevím co je správně:-)

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 04.06.2017
                              Autor: Bobbob
                              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                      • Re: Oprava BBS02

                             

                        Presne tak.
                        Pokud clovek musí delat servis na 2000kc každý mesic, je to hrozne. + doplatek za stredovy pohon 1000kc/1000km/mesic (novy retez+kazeta).
                        Muzu vysictit ten motor po 5000km, není to problém. Ale každý 1000km - ne!

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 04.06.2017
                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Oprava BBS02

                               

                          Zajímavé ja jezdil na jeden řetěz celý rok se středovým 1680W motorem. Motory cyclone jsou kvalitní a proto je tady nikdo nedováží. To by se obchodníkum moc nevyplatilo. Oni potřebují aby se ti to po záruce vysypalo a ty koupil nové.
                          Stejná situace je u baterií, stale jen lionky které po dvou létech jsou na šrot.
                          Proč tu nedovezou lipolky které vydrží s přehledem 5 let? No protože by brzy zkrachovali.
                          Vše je to jen o krátkodobé spotřebě.

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 04.06.2017
                          Autor: Bobbob
                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                          • Re: Oprava BBS02

                                 

                            Lionky a lipolky mají podobnou cenu a další náročnost na finance (nabíjení, elektronika na kole - nevím) ? Jestli by ty dražší běžným zákazníkům vůbec vnutili. Však o co snadněji se prodávají párky bez masa, než kvalitní klobásky. Jejich zákazník, jejich pán... :-)

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 04.06.2017
                            Autor: ronda
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                            • Re: Oprava BBS02

                                   

                              Tak to fakt nevíš o čem píšeš, lipolky jsou o polovinu levnější a snášejí lépe vysoké proudové zatížení.
                              Ty drahé lionky nám bez uzardění vnucují stále:-)

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 04.06.2017
                              Autor: Bobbob
                              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                              • Re: Oprava BBS02

                                     

                                Tak to je nějaké divné. Že by úúúplně všichni dovozci a prodejci utvořili monolitní kartel a domluvili se na tom, že sem to levnější a dokonalejší nedovezou ? Že by jim do toho nikdo nedokázal hodit vidle ?
                                V čem dalším je problém, že to sem prostě někdo nedoveze a nezačne prodávat, když je to levnější a lepší ? Já nevím, proto se ptám.

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 04.06.2017
                                Autor: ronda
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                • Re: Oprava BBS02

                                       

                                  Jednoduěš proto že by za chvíli neměli co prodávat. Jinak tomu taky nerozumím.
                                  Do lipolky jde implementobat BMSko a vše co mají lionky. Obavy jsou asi že údajně lipolky častějí hoří, tak to je fakt k smíchu protože jsou v telefonech, kamerách, foťácích.

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 04.06.2017
                                  Autor: Bobbob
                                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                  • Re: Oprava BBS02

                                         

                                    Tenhle argument by tím pádem fungoval jen v oblasti baterií elektrokol. V podstatě kdekoliv jinde nakoupíš výrobky kvalitní a trvanlivé vedle laciných nebo i drahých šuntů na pár použití. S tou filozofií by se pak prodávaly jen ty šunty z vietnamských tržišť. Za tím musí být ještě něco dalšího. A na nějaký hoření taky lidi nehrají, pokud to nehoří až moc často. A to nehoří.

                                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                    Datum: 04.06.2017
                                    Autor: ronda
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                  • Re: Oprava BBS02

                                         

                                    Li-pol v telefonu je velmi maly, pokud bude vnitrni zkrat - tak das telefon do vody.
                                    Pokud budes mit zkrat ve velke lipol baterce, tak pravdepodobne bude velky pozar.

                                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                    Datum: 04.06.2017
                                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                    • Re: Oprava BBS02

                                           

                                      Tak ji dáš do kýble s vodou:-)
                                      Že je lipol velmi malý nehraje roli, klidně ti shoří celý dům od mobilu, tabletu či kamery.
                                      O kolika takových požárech si už četl nebo slyšel?
                                      Aby jsi se cítil bezpečně tak stačí lipol baterie uložit do ocelové schránky od nábojů.
                                      I kdyby to zahořelo tak to velice rychle zhasne, krabice je těsná a bez kyslíku to hořet nebude:-)

                                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                      Datum: 04.06.2017
                                      Autor: Bobbob
                                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                      • Re: Oprava BBS02

                                             

                                        Videl jsem několik video, a cetl několik pripadu, když pro padu kola nebo bouracke lipolky horeli tak, ze znicili cele kolo.

                                        PS. Ja mam doma 3 vetsi lipol baterky:) Ja jen chtěl rict, ze to nebecpeci je dulezite a muze byt rozhodujici pro prodejce a pro toho, kdo shani baterku.

                                        Není problém koupit baterku na hobbikingu (ale malo kdy mají to co ja chci koupit skladem).

                                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                        Datum: 04.06.2017
                                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Oprava BBS02

                                               

                                          Dej odkaz na ta videa kde hoří kolo s lipol baterií prosím:-)

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 04.06.2017
                                          Autor: Bobbob
                                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                        • Re: Oprava BBS02

                                               

                                          Pokud máš lipolku v ochráném obalu tak se nic nestane. Že to někdo použivá holé jako modeláři je jeho blbost a problém.
                                          Obal musí být pevny a ne snadno prorazitelný.
                                          Dají se na to koupit hliníkové schránky.

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 04.06.2017
                                          Autor: Bobbob
                                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                        • Re: Oprava BBS02

                                               

                                          Jeden jsem našel:-)
                                          https://www.youtube.com/watch?v=U7t1Pe2f7Xk

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 04.06.2017
                                          Autor: Bobbob
                                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                          • Re: Oprava BBS02

                                 

                            Jaky retez jste pouzil a na jaky vykon jezdil?
                            Mam 9rychl. retez pro kolo, jeden retez vydrzi v pohode 1000km, a pak jezdim ještě 2000 a docela často preskakuje na kazete.

                            Cyclone je hlucny a obtizny v obzluze, pak sbira spinu, jinak je ok:)

                            Li-po jsou nebezpecny. Pokud bych ji pouzili vchysny, tak bylo by vice pozaru:( BMS to neochrani, spoustu pozaru jsou kvůli vnitřnímu zkratu.
                            Chtel bych mit li-ion baterku, která vydrzi 2 roku:)) Ted nejvic bylo 1 rok:)

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 04.06.2017
                            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Oprava BBS02

                                   

                              "Li-po jsou nebezpecny. Pokud bych ji pouzili vchysny, tak bylo by vice pozaru"
                              To je internetový blud, pokud se k nim chovaš tak jako k lionkám není důvod k obavám.
                              Nebo si myslíš že hoří kamery, telefony, tablety? Tam všude jsou lipolky.
                              Lipolky hoří jen modelářům protože je přetěžují a ždímají až na dno.
                              Zatím jsem zažil že mně hořela lionka a né lipolka. Jsou to jen hloupé a nepodložené fabulace.

                              Řetěz jsem používal sram a jezdil kopce na vysoký výkon. Od motoru obyčejný singl řetěz.

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 04.06.2017
                              Autor: Bobbob
                              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                            • Re: Oprava BBS02

                                   

                              Motor na motorce ja taky hlučný no a co?

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 04.06.2017
                              Autor: Bobbob
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                              • Re: Oprava BBS02

                                     

                                Nic:) Ja nechci ani motorku, ani cyclone (4kg 1680W), tak ten hluk me nevadi:)
                                Ale 2kg cyclone (vaha celého setu) na 250W ja bych klidne koupil:)

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 04.06.2017
                                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Oprava BBS02

                                       

                                  Pokud jsem to ale pochopil tak ten motor po 5000ti km jsi opravil .. (první odesel po 10 000) jak sji to vyrešil?.Objednal z číny,nebo to udělal servis v čr ?A kolik to tedy stálo ?

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 04.06.2017
                                  Autor: jiriST
                                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Oprava BBS02

                                         

                                    Ano, ten problem jsem vyresil. Koupil pouzite kolecko (jiny druh, coz neni moc dobre)+teflonove mazivo. Dohromady to stalo trochu nad 1000kc. Motor funguje, ale hluk ma vetsi, a nahrevani motoru taki vetsi nez na novem motore.

                                    Nevim, kolik to vydrzi - pak poslu do servisu.

                                    Od prodejce stale cekam na odpoved, jestli ta oprava v ramce zaruky nebo ne, a kolik by stala oprava.

                                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                    Datum: 05.06.2017
                                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                    • Re: Oprava BBS02

                                           

                                      V zásadě mě stál BBS-2 před 2ma roky to samé co baterka (baterka 14.900, motor 15500,-, oboje v akci za 29900,-)
                                      Motorek zatím šlape dobře, najeto 8000km, ale baterce dochází dech. Vloni táhla dobře i do kopců na plný výkon, letos při větším výkonu jdou čárky na displayi rychle dolů, a bohužel kapacita klesá. Tak jsem zvědav, co vydrží déle, mám obavu, že mě příští rok nová baterka nemine. A repase je jen o 1500,-levnější. Takže oprava motoru vyjde možná o dost levněji, než repase baterie...

                                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                      Datum: 05.06.2017
                                      Autor: pobrdny
                                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                      • Re: Oprava BBS02

                                             

                                        Prvni baterka - asi 4000-5000km, druha - asi 5000-6000, treti - jiz 5000km. Tak i v mem pripade baterka ma mensi zivotnost, nez motor:)
                                        Na 16000km - 3 baterky, jen 2 motory:)

                                        Repase motora (ne nakup noveho) jiste je levnejsi, nez repase baterky:))

                                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                        Datum: 05.06.2017
                                        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Oprava BBS02

                                               

                                          Zajímavý je, že udávají životnost baterky 500plných cyklů, to by bylo tak 10km na jedno nabití... Taky jsem čekal od té Lionky větší výdrž... Tohle je daň za pohodlí, baterka s jednoduchým nabíjením a motor s jednoduchou montáží. Asi nejlépe vychytané to měl Bobbob, sice složitější, ale spolehlivější Cyclone, a Lipol baterky, co se sice složitěji nabíjí a musí se nabíjet pod dozorem, ale zase vydrží mnohokrát déle. Přiznávám, že z těhle dvou věcí jsem měl strach, chtěl jsem prostě večer po tůře strčit kolo do garáže, zapnout nabíječku a jít spát, a daň za tohle pohodlí je méně trvanlivý systém, což ovšem žádný prodejce před koupí neřekne...

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 05.06.2017
                                          Autor: pobrdny
                                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Oprava BBS02

                                       

                                  Bafang je ještě těžší a to ti nevadí?
                                  Cyclone 250W má něco málo přes 2kg.

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 05.06.2017
                                  Autor: Bobbob
                                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                                  • Re: Oprava BBS02

                                         

                                    Bafang je tezsi, drahy v obsluze atd. Pokud bych o tom vedel pred 3 roky - nekupoval bych to kolo. Ted ho mam, a to jiz neresim.

                                    Pokud vim, cyclone (cela sestava (set), nikoliv jen motor) vazi nad 4kg.

                                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                    Datum: 05.06.2017
                                    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                    • Re: Oprava BBS02

                                           

                                      Tak to viš docela špatně kolego, přesně jak stím hořením lipolek, nedoložil jsi nic věrohodného.

                                      Cyclone
                                      3 Chainwheel Bottom Bracket 24V 250 Watt eBike Kit


                                      Included Parts:

                                      250 Watt Motor (Internal Controller) Including Planetary Gearbox (9.33:1 Ratio) And 13T Heavy Duty Freewheel (Total Weight 2.94KG).

                                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                      Datum: 05.06.2017
                                      Autor: Bobbob
                                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                      • Re: Oprava BBS02

                                             

                                        2.94kg+uchit na ram+kontroller, to opravdu nebude nad 4kg?

                                        https://www.youtube.com/watch?v=-DcpANRFrI4#
                                        https://www.youtube.com/watch?v=IsgnZCEeqsE#

                                        Video, na kterych baterka hori sama, bez nabijeni, jsou malo. Pravdepodobne, protoze, kdyz hori baterka, lidi resi ten problem, a ne nataci video.

                                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                        Datum: 05.06.2017
                                        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                        • Re: Oprava BBS02

                                               

                                          Tvrdil jsi že jsi viděl video, tak si tedy nevymýšlej a nebo dej odkaz.
                                          Celá sada cyclone váží opravdu 2,94kg včetně všeho, řídící jednotka je uvnitř motoru.
                                          Kdyby jsi nebyl líný tak si ty informace najdeš a ověřiš. Ty ale raději budeš polemizovat o pár dekagramech.

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 05.06.2017
                                          Autor: Bobbob
                                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Oprava BBS02

                       

                  Tak to je tedy otrava. Mimochodem, jaké servisní nároky ma středový pohon Bosch, ví někdo?

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 26.09.2017
                  Autor: Robikl
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Oprava BBS02

                         

                    pokud jim převodovka neběží v oleji,nároky budou stejné

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 26.09.2017
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Oprava BBS02

                           

                      Nebo taky nebudou s ohledem na materiál ozubených kol. Bosch má velké ozubené kolo z nějakého plastu. Pochybuji, že by to někdo dával mazat.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 25.10.2017
                      Autor: Robikl
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Oprava BBS02

         

    Zeptam tady, novou temu delat nebudu. Ma nekdo BBS-02 a 73mm stred? Jak jste pripevnite ten velky sroub, ktery dzri motor v ramu?

    Te, kdo ma 68mm, maji 2 srouby - a nemeli by mit zadny problem:)

    V mem pripade ten sroub, i kdyz pripevnen na epoxy, odsrubuje skoro kazdy mesic, moment ktery dela motor je velky.

    A pak to vede k vule motor/ram a nasledne k prasknuty desticky, ktera drzi ruzne soucastky ramu dohromady.
    Ram udelan na bezne jizdeni, a ta desticka nedrzi moment, ktery dela elektromotor.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 05.06.2017
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Oprava BBS02

           

      No já mám ten 68mm střed, takže s kontramatkou bez problémů. No kdyby Ti nevadilo, že ten rám už nepůjde použít jinak než s Bafangem, tak bych Ti poradil ho o těch půl cenťáku uříznout,aby se tam ta druhá matka vlezla, ale to je fakt velká prasárna :-(

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 05.06.2017
      Autor: pobrdny
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Oprava BBS02

             

        Ano kolega to taky tak udělal mebylo zbytí.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 05.06.2017
        Autor: Bobbob
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: Oprava BBS02

             

        Nekdy bych chtěl vrátit to kolo do obyčejného:(
        Dekuji za radi, popřemýšlím o tom.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 05.06.2017
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Oprava BBS02

               

          No tak to ste mne nepotěšily proměřil jsem si střed sice metrem zespoda (delka středu bez položek) ale vychazí mi taky 73 mm a to prý je na 98% kol .mam integrovanou osu schimano a kliky slx a myslím že to je takový standard .To snad dělají na nějaké esky nebo co .řezat nic nebudu to radši dam do bazaroveho ramu .Tak a další zasek


          Sada je navržena pro montáž do rámu s šířkou středového složení
          68-72 mm. V případě použití rámu s šířkou středového složení 75 mm
          je nutné prostor mezi motorem a fixační podložkou vymezit kroužkem
          nebo matkami (nejsou součástí dodávky).
          Pro montáž na kolo s osou 100 mm je nutné použít speciálně navržený
          motor s takto dlouhou osou.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 05.06.2017
          Autor: jiriST
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Oprava BBS02

                 

            Řekl bych že standard je 68mmm

            Komplikace na nás ale čekají u středového složení, tam na nás čeká různý rozměr závitů, většina má anglický závit BSA (1.37 x 24, rozteč pouzdra je 68 mm) nebo italský ITA (36 x 24, rozteč pouzdra 70 mm). Pozor u anglického BSA je pravá miska (u převodníků) levotočivá, levotočivý závit nalezneme také na levé klice a tím i pedálu (na opačné straně než jsou převodníky).

            Zdroj: http://cestovani.idnes.cz/zahadne-rozmery-v...

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 05.06.2017
            Autor: Bobbob
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Oprava BBS02

         

    Tak dneska prestal fungovat ten motor i po vymene toho kolecka, nove kolecko jiz neni funkcni. Mazivo vymenil jsem az dvakrat, ale tohle nepomohlo:( Venku je 30-35C, to mazivo stava cernym praskem a brousevem docela rychle.

    Po oprave za 1000kc najel jen 2000km. Tak drahi porovoz motoru:(

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 21.06.2017
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Oprava BBS02

           

      Cyclone by tě vyšel levnějí a výdrž s přehledem 10 let, ale kdo chce kam ..........

      zde je ve špičkovém provedení
      https://www.ego-kits.com/

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 21.06.2017
      Autor: Bobbob
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
      • Re: Oprava BBS02

             

        https://www.electricbike.com/ego-kit/

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 21.06.2017
        Autor: Bobbob
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Oprava BBS02

               

          Muze byt:) Ale jsem koupil BBS-02. A ted jiz 3 roku vim, jak drahe je to v provozu:(
          Nejen motor je drahy v provozu, ale nejvic me vadi vymena/repase retezu a kazety kazdy 1000km.

          Jak casto je nutno vymenit retez na cyclone? (i ten na motor, i ten na zadni kolo)

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 21.06.2017
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Oprava BBS02

                 

            Na motor je krátký single za pár kaček a měnil jsem jej jednou za 6000km zadní 1x za 4000km.
            Tahalo mně to hlavně do zdejších krpálů.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 21.06.2017
            Autor: Bobbob
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
            • Re: Oprava BBS02

                   

              A kolik km ten motor jiz najel?

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 21.06.2017
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Oprava BBS02

                     

                Bez udržby jede od roku 2013 a najeto má 13tis. km. Kolega agilka už na něm rajtuje jizerky snad 8 roků a najeto může mít více jak 50tis.km. Zadej si agilka a můžeš studovat:-)

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 21.06.2017
                Autor: Bobbob
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Oprava BBS02

         

    Tak ten BBS-02 motor jiz nebudu opravovat, nove kolo s QQ100 o hodne levnejsi v provozu, a taki docelo rychle:)

    Chci prodat ten motor a taki prevodniki a kliky. Pokud někdo chcet něco koupit - kouknete na aukro, muj nik ukraintseve.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 10.09.2017
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Oprava BBS02

           

      Když jsem kolo pořizoval, tak jsem těm dodatečným nákladům nechtěl věřit.
      Když pominu šunt kolo od Autora za 10 000 Kč, kde jsem vyměnil plášť přední, bo to bylo o hubu (házení) za 450 Kč tam dal Continental. Brzdy Tekro zadní nejdou odvzdušnit. Ale stejně při tom výkonu je to na přední brzdě.

      Samozřejmě to neustal řetěz a kazeta cca 1200km, jezdil jsem na 2 nejmenším do 2000km,pak cca 900 Kč výměna. Třebas to bude lepší kvalita, nemám namontovaný vypínač pohonu při řazení, řadil jsem blbě při tahu. Také moc jezdil na nejmenší kolco. Teď mám zvyk šlapu, na sekund přestanu, přeřadím. Na nejmenší kolco jen vyjímečně, doufám v delší výdrž.

      V motoru se v černu při šlapání bez pomoci elektřiny ozývaly divné vrzavé zvuky. Jel jsem za montérem, měl pravdu v tom, že to mám dojezdit do podzimu a pak to pošle Evbiku. No a ono se to vytratilo... :/ No taktéž jsem za 100 Kč měnil konektor nabíječky, kdy mi říkal prodejce, spojit a pak do zásuvky, jiskřilo to, vypálil se konektor... V návodu je to jinak, nevím proč to říkal blbě.

      Dále brašnička baterie, kterou Evbike nazývá jen okrasnou, nebo tak, suchý zip to neudržel a odpáral se. Stahovací pásky to pořešily.

      Teď aktuální problém, povolila se matka, která drží motor ve středu, je navolno, ale kolo jede. Klíče stojí 400 Kč, nechci to objednávat, zítra zkusím v servise kol, jestli nemají, co by pasoval... Prodejce by to dotáhl, ale mám to 40 km, to vyjde levnější ten klíč přes net..

      Najeto 3400km/42km = 80x do prace (krása žádný zpožděný bus, či nuda v autě) 80 x 56 Kč za bus = 4 533 Kč . Asi to bude tak na ty servisni náklady, umořit investici to asi nezvládnu :)

      Průměrná rychlost cca 32 km, klasika po rovině 40kmh, občas rozjezdy na 50 kmh, došlapávání na 40kmh. Potkám tak 10 osob,kol, bzrdím míjím v cca 25kmh. Klopení zatáček super, užívám si to. Kdybych neměl takovou krásnou trasu prázdnou, bylo by mi to kolo k ničemu.

      Dneska naprd počasí, jdu na bus, ale zítra a v pátek zas šlápnu do pedálů :)

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 20.09.2017
      Autor: Jirinoj
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Oprava BBS02

             

        Kolik jste zaplatil za te drobny opravy?
        Ještě nemate nejdrazzi věci - opravu/vymenu motoru a baterky, to vas asi pristi rok bude cekat.

        "divné vrzavé zvuky" - není to moc dobra zprava:(

        40km/h po rovince - je to docela setrny rezim pro BBS-02, jsem jezdil rychlej. Ted na jednom QQ100 občas po rovince jedu 45km/h.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 20.09.2017
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Oprava BBS02

             

        Asi je to dobré dát přes zimu v rámci záruky promazat :-) Odpojování motoru při řazení jsem vyřešil třetí brzdovou páčkou - využil jsem páčku s odpojovačem dodávanou s motorem, naistaloval jako druhou na levou část řidítek (vešla se tam, pod brzdovou páčku na hydrauliky) a řadím jako bych mačkal "spojku" na fichtlu. Páčka má pružinu, takže se vrací po uvolnění zpět do výchozí polohy. Dojíždění do práce je fajn, aspoň část nákladů se vrátí, ale ruku na srdce, omu se vrátí náklady na pořízení a údržbu auta, přitom si ho tolik lidí pořizuje ? To elektrokolo je jednak zábava a koníček, a taky fajn dopravní prostředek :-)

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 20.09.2017
        Autor: pobrdny
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Oprava BBS02

             

        mám najetý 3500 km,jednou se mi dostala voda za velké ozub. kolo kde je snímač otáčení klik,kolo chvíli jelo,chvíli brzdilo,po vysušení problém zmizel,2x jsem velké kolo mazal,vždy,když jsem cítil nějaké chvění z motoru,je to práce na 2 hodiny,v servisu na 14 dní,v zimě,jak nebudu jezdit to rozeberu celé,promažu a mezi kartery motoru dám těsnění,teď tam není nic,myslím,že to životnost motoru prodlouží.
        škoda že se k baterce nedá koupit nějaká inteligentní nabíječka jak je k autům na 12V,cítím že mi jde baterka pomalu do kopru

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 22.09.2017
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Oprava BBS02

               

          Taky počítám, že motor přes zimu rozeberu celý, snad to podle návodů na yotube zvládnu :-) Zatím jsem jen máznul to vnější ozub.kolo. S baterkou Lion mám podobnou zkušenost, kdybych věděl, jak to s nimi doopravdy je, tak rovnou radši pořídím levnější Lionky, k nim je inteligentní nabíječka, kde se dá jednak snížit max.nabíjecí napětí na 4,15V/článek, a hlavně když se nejezdí, tak se dá nabíjet na "storage" a naplno dobít až před cestou. Mrkni na vedlejší téma: http://www.nakole.cz/diskuse/22049-nahradni... Asi bych doporučil vyzkoušet Lipolky z Hobbykingu: https://hobbyking.com/en_us/multistar-high... Ty Multistary jsou max.6S, což je 22,2V, takže na motor 48 V se musí spojit dvě do série. Na 36V by se musely spojit do série baterie 6S a 4S, vždy o stejné kapacitě. Nabíječka je dobrá s funkcí balancování, ještě předevčírem byla v akci, snad zase někdy bude: https://hobbyking.com/en_us/d2-smart-balance... Nevýhodou je nutnost dodržení určitých pravidel péče o baterie, není to tak "blbuvzdorné" jako klasické Lionky s vestavěnou BMS http://www.rc-zoom.cz/spravne-provozovani-lipol... , výhodou až o polovinu levnější baterie a možné prodloužení životnosti díky "inteligentnímu" nabíjení. Kdyby nám výrobci nelhali životností Lionek 500cyklů, kdy je kapacita min.75% původní,(mě klesla po cca 200cyklech z 13,4Ah na cca 8Ah), tak jim ty drahé šmejdy nikdo nebude kupovat a Hobbyking bude vyprodanej elektrocyklistama...

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 22.09.2017
          Autor: pobrdny
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Oprava BBS02

                 

            a já si naivně myslel,že je vše blbuvzdorné,dokázal jsem to překonat,do motoru teče stříkající voda,což se mi podařilo včas podchytit,než se něco zničí,baterku jsem párkrát vyjel do mrtě a už nemá takovou výdrž jako byla nová,nebo možná míň šlapu :-),uvidíme,jak přestanu jezdit,tak to nějak pošéfuji

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 25.09.2017
            Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Oprava BBS02

                   

              Tak jsem nainstaloval wattmetr:https://emotors.cz/prislusenstvi/13107--turnigy... a změřil reálnou kapacitu této baterie: https://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/16-1... a ověřil jsem, to co jsem již nějakou dobu tušil- pokles kapacity na cca 7-8Ah. Koupena vloni na jaře za 14.900,-Kč, najeto cca 5000km, což odpovídá max.200 ani ne úplných cyklů. Proud přitom ani v kopcích nepřekročil 13A, takže se nedá mluvit o přetěžování baterie. Tak uvidím, kolik vydrží nové Lipolky, které stály v akci jen cca 3000,-Kč (za běžnou cenu by vyšly na cca 4000,-Kč):https://hobbyking.com/en_us/multistar-high... Pokud budu počítat celkově baterii i nabíječku jako je to u té Lionky, tak to vyšlo tak na poloviční cenu.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 26.09.2017
              Autor: pobrdny
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Oprava BBS02

                     

                sorry za dotaz,nejsem elektrikář,kolik těch paků https://hobbyking.com/en_us/multistar-high... tam musíš dát aby si se dostal na 13Ah?

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 27.09.2017
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Oprava BBS02

                       

                  13Ah>12Ah, tak 2 paka staci pro 22V-24Ah, nebo 44V-12Ah (pokud staci 12Ah), 4 staci pro 44V-24Ah.

                  Existuje paki 16Ah a 20Ah.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 27.09.2017
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Oprava BBS02

                         

                    takže 4 paka cca 10 klacků,a nabíječka?

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 27.09.2017
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Oprava BBS02

                           

                      4 paka je to 6kg, nikoliv 10kg. 2X16Ah bude asi 4kg, pokud je potřeba mit mensi vahu.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 27.09.2017
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Oprava BBS02

                             

                        Deset klacků v řeči mého kmene = deset tisíc korun :-)

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 28.09.2017
                        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Oprava BBS02

                               

                          Tak jsem to spatne precetl:) Jsem koupil 2 paka za 3000kc, 4 paka slo koupit za 6000kc, 1000kc za 1 kilo lipol baterek je spravna cena:)
                          Staci počkat na slevu:)

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 28.09.2017
                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Oprava BBS02

                                 

                            a jak se motor chová na nižší napětí?
                            Dva LiPol turnigy 22,2V daj 44,4V a BBS02 je na 48V.
                            Přemýšlím nad použitím dvou 16Ah, láká mě menší velikost oproti Li-ion aku. ale nestojím o nižší výkon motoru.

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 01.10.2017
                            Autor: bubba
                            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Oprava BBS02

                                   

                              Výkon motoru nižší nebude, tva kapacita baterií bude jen nižší oproti té 48Voltové.
                              48x16=768Wh
                              44,4x16=710Wh
                              Tak že na ni ujedeš o něco méně km než na tu 48V.
                              Nabijet budeš na 12x4,2V=50,4V je to jen o 4,6V méně než u té 48V lionky. Lepší pro životnost je nabíjet maximálne na 4,15V na článek, raději jen 4,1V. Prodlouží se tím životnost obou typů bateríí.
                              Spodní hranici májí oba typy baterií téměř shodny.
                              12x3,5=42V vhodný limit pro lipolku.
                              Jen je třeba to hlidat lepším měřením něž je displej BBS.
                              13x3,2=41,6V vhodný peo lionku.

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 02.10.2017
                              Autor: Bobbob
                              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Oprava BBS02

                                     

                                když to tak pročítám,je to nějaký složitý pro mě jako uživatele

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 02.10.2017
                                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Oprava BBS02

                                   

                              Teď jsem ty LiPol (dvě 6S 22,2 V/12 Ah zapojené do série) pořádně projel, BBS-2 na ně jede úplně v pohodě, výkonově je to tak, že dávám tak o stupeň vyšší přípomoc oproti Lionce (mám 9stupňů přípomoci), ale výkon mě i tak stále v pohodě dostačuje).Mám na ně zapojený tento měřák:https://emotors.cz/prislusenstvi/13107--turnigy... Nabíjel jsem na 4,15V na článek (tato nabíječka umožňuje zvolit nabíjecí napětí článku od 4,15 do 4,25: https://emotors.cz/isdt/13991-isdt-d2-200w-mini... umožňuje i nabíjení "Storage" (nabíjecí napětí 3,8V na článek), to používám, když vím, že hned druhý den nepojedu a naplno nabiju až před jízdou. Displej BBS-2 se chová trošku jinak, než při použití Lion - nejdřív ubývají čárky nabití rychleji, pak hodně dlouho svítí jen dvě čárky displeje, a když svítí jen jedna, tak napětí baterie je cca 42 V. Když už displej píská a ukazuje prázdnou baterku, tak má cca 41 V, měřák mě v tu chvíli ukazoval spotřebování 10,5 Ah. Dále už jsem nepokračoval, vyšlo mě to akorát domů. Myslím, že kdyby jsem baterky nabil na 42V na článek, tak by do vypnutí motoru ř.j. těch 12 Ah dala, ale chci baterky šetřit, takže je chci zatím nabíjet jen na těch 4,15V/článek a vybíjet jen do těch 41V, takže se spokojím s těmi 10,5Ah, co mi takto dají (mám k nim ještě tu starou Lionku a ta mi dá podle měřáku kolem 7Ah (původně 13,4Ah, takto degradovala po cca 200 cyklech a dvou sezonách provozu). Fakt to s touhle chytrou nabíječkou složitý není, jen je potřeba si udělat redukci, nabíječka má konektory XT60, ale baterky XT90. Konektory je lepší taky rovnou objednat z Hobbykingu, vyjdou levnějc jak u nás. Ta nabíječka vyjde nastejno, jen když je v akci, tak se vyplatí z Hobbykingu. Je potřeba z důvodu bezpečnosti baterie nabíjet v nehořlavém prostředí, já je ne chatě nabíjím v krbu (samozřejmě když se v něm netopí:-) Do obvodu je dobré zařadit pojistku ("autopojistku"30A).

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 02.10.2017
                              Autor: pobrdny
                              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Oprava BBS02

                       

                  Tyhle mají jen 12Ah, takže na 48V jsou potřeba dva zapojit do série, ale stále mají 12Ah. Pokud chceš větší kapacitu, tak můžeš koupit 16Ah: https://hobbyking.com/en_us/multistar-high... a opět dva kusy a spojit do série. Příp. jsou ještě 20Ah: https://hobbyking.com/en_us/multistar-high... , opět dva kusy spojené do série dají těch 48V , kapacita 20Ah. Takže za nějakých 250Euro máš baterku o kapacitě 20Ah. Nabíjet lze touto nabíječkou s balancérem: https://emotors.cz/isdt/13991-isdt-d2-200w-mini... , nabíjí se každá zvlášť, ta nabíječka má dva nabíjecí kanály. Takže nabiješ každou zvlášť a teprv pro použití na kole zapojíš dvě do série. Není to sice tak pohodlné, jako klasické Lionky, ale vyjde to levnějc a mohly by vydržet déle :-)

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 27.09.2017
                  Autor: pobrdny
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Oprava BBS02

                         

                    Dnes provedena údržba a celkem to proběhlo v pohodě.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 30.10.2017
                    Autor: roman44
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Dva bajkeři

dnes
kolem 40 let hledají dvě bajkerky na pohodové vyjížďky nejen po okolí Brna. Jezdíme v klidném tempu hlavně mimo…

Hledám: Zimní Alpy

19.11.2017
V létě kolo, v zimě lyže...Pro povánoční výlet přes Silvestra hledáme partičku pro příjemné lyžování i zábavu.…

Hledám: kámoš

15.11.2017
Hledám kamaráda na společné výlety ve dvou. Jízda na pohodu.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

165 cyklistů (16 přihlášených)

Poslední cesta

S Pavlem, s mým úžasným manželem, cestovatelem tělem i duší jsme letos plánovali cestu do Persie, k Perskému…
pavelv | 15.11.2017

Vzpomínka na Krále LP 2013

V návaznosti na známý kultovní článek „Jak jsem jel Krále Šumavy" bych ráda zveřejnila svůj pohled na „věc",…
Martynka | 09.11.2017

Nejsou Chřiby jako Chřiby

Chřiby jsou krásné a pro kolo i zajímavé, proto mě docela mrzelo, že jsou pro mě docela z ruky.…
Lelek-nakole | 05.11.2017