reklama

Silnicni elektrokolo

Zdravim.
Chtel bych dozvedet, je li pozadavek na elektrokolo s vahou do 14kg.

Jedna mozna nabidka je kolo
SPEEDSTER FB 50 (vaha 10kg), motor QQ100 (250-500W, vaha 2.2kg), baterie 36-48V, 5Ah, vaha 1.5kg+RJ asi 0.5kg.

Jakou cenu vy bych chtely zaplatit za takove silnicne elektrokolo s vahou do 14kg?

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 23.02.2016
  • Re: Silnicni elektrokolo

         

    A jaký může mít kdo důvod k pořízení silničního elektrokola?
    Nějak mi uniká smysl.

    To je taky dobrej úlet pořídit si silničku a dát na to elektromotor.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 23.02.2016
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
    • Re: Silnicni elektrokolo

           

      hehe, já znám i větší magory.....
      máme doma zrcadlo....

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 23.02.2016
      Autor: Jindra8526
      Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Silnicni elektrokolo

           

      Teoreticky když seš starej a na švihu chceš udržet tempo s mladšími a nechceš aby na tebe na každém kopci čekali. Silniční cyklistika je více týmová než třeba biky.

      Praxe je ale taková, že se ti staří hajzli v důchodu nudí, takže ten kdo čeká na kopci jsou oni.

      **************

      Bez ohledu na cokoliv mi přijde motor na silničním kole vcelku smysluplný. Nezasírá se, díky vyšší rychlosti je lepší účinnost motoru.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 23.02.2016
      Autor: Hrabosh
      Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
      • Re: Silnicni elektrokolo

             

        Motor na silničku může mít smysl pro cyklistu zvyklého na silniční kolo, kterému ale už ubývají síly a potřeboval by občas určitou pomoc, třeba v delším stoupání. Nevím ale zda je pro to nejvhodnější nábojový motor, nevím totiž zda v době kde není napájen elektrickým proudem nepředstavuje mechanický odpor a kolo tedy není vhodné pro jízdu bez přípomoci motoru. Navrhovaná baterie 5 Ah neumožňuje přliš velký dojezd, silniční cyklista myslím ale je zvyklý spíš na delší trasy. Pokud je silniční kolo používáno převážně na sportovní účely, pak lze předpokládat, že si ho cyklista dopraví na místo startu třeba vlakem a z cíle ho opět vlakem odveze. Pak je nízká hmotnost výhodou, ovšem je otázka zda 14 kg už není poměrně dost. Přitom pořídit levně kolo v dobrém stavu vážící pod 10 kg asi není moc reálné.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 04.07.2017
        Autor: honmer
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Silnicni elektrokolo

               

          Baterie 48V (44V) )5Ah umoznuje dojezd asi 25km za jednu hodinu (po rovince 35km/h). 10Ah staci na dojezd 25km za 50 min (po rovince 40km/h).
          25Ah staci na dojezd 100km za 3 hodiny:)

          V mem pripade se jedna o rychle dojizdeni do praci za mensi penize, nez je mel jsem na stredovem pohonu.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 04.07.2017
          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: Silnicni elektrokolo

                 

            To všechny ty peníze do elektriky cpeš opravdu jen proto, abys ušetřil ??

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 04.07.2017
            Autor: ronda
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
            • Re: Silnicni elektrokolo

                   

              Chci usetrit cas, a usetrit penize! Uz skoro rok skoro nic nekupoval, tak je to fajn.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 04.07.2017
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Silnicni elektrokolo

                 

            Je otázkou jaká úspora vznikne použitím lehčího kola, jaká je tedy výhoda nižší hmotnosti. Navíc při baterii 10 Ah a 25 Ah hmotnost podstatně vzroste a vlastní hmotnost kola už se na celkové hmotnosti bude podílet méně. Ještliže uvažuješ o vlastním kole s hmotnosti 10 kg (což je dost iluzorní když chceš aby bylo levné) a na něj dáš pohon v hmotnosti poloviny této hodnoty, a to jen s baterií 5 Ah, je otázkou zda to ještě má smysl.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 04.07.2017
            Autor: honmer
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Silnicni elektrokolo

                   

              Na lehkem 10kg kole s 25mm plastem jizda na 30km/h asi dva krat uspornejsi, nez na 15kg kole s 50mm plastem. Klidne staci 5Ah misto 10Ah.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 04.07.2017
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Silnicni elektrokolo

                     

                Rozjetí na 30 km/hod., nebo jízda 30 km/hod. ? To, co píšeš, platí při jízdě v balíku. Sólo ani zdaleka. Při třicítce se nadřeš sice o něco méně, než na těžším kole, ale poloviční záběr to určitě není. Odpor vzduchu dělá stále svoje.
                Na rozjezd a dosažení třicítky ta námaha a čas opravdu může být poloviční.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 04.07.2017
                Autor: ronda
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Silnicni elektrokolo

                       

                  Jizdu 30km/h, ne v baliku.
                  Myslim ze pro 30km/h staci 150W na silnicnim kole, a 300W na horskem tezkem kole.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 04.07.2017
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: Silnicni elektrokolo

                     

                Zajímalo by mne jak jsi na ty hodnoty přišel. Jak daleko dojíždíš, myslím že jsi řikaĺ z Kladna, to by asi bylo dál než 25 km. Lehká silnička a úzké pláště určitě pomohou, ovšem když tu nízkou hmotnost zrušíš instalací elektropohonu, jehož hmotnost bude nejméně 40% hmotnosti desetikilového kola, už to nebude tak ideální.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 05.07.2017
                Autor: honmer
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Silnicni elektrokolo

         

    Copak, Femke to rozprodává přes bazar ?

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 23.02.2016
    Autor: ronda
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Silnicni elektrokolo

         

    Zdravim.
    Ma nekdo jeste zkusenost s silnicnim elektrokolem?
    Chci udelat jeste jedno:)

    Shanim kolo v dorbem stavu, do 5000kc, do 10kg. Do 5000 nasel jsem jen brzdy - vecky:(

    Asi neco takoveho:
    https://www.cyklobazar.cz/inzerat/185242...
    https://www.cyklobazar.cz/inzerat/183070/merida...

    Pak dam do neho QQ100 do predniho kola, nebo/i do zadniho.
    Kolo melo vydrzet 100kg cyklista a celorocny provoz 10000km rocne po silnice.
    Jake kolo by jsem mel vybrat a proc? Na co mam dat pozor?
    Dekuji.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 03.07.2017
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Silnicni elektrokolo

           

      Silniční kola mají jen véčka, kotouče (snad) nejsou povoleny na závodní kola.

      A na ty véčka si dej bacha, jsou dvojí, vysoká a nízká, rozdíl cca 1.5 cm na výšku. S těma vysokejma těžké kolo neubrzdíš, utrhne ti to ruce.

      Moc velká páka.
      Tak nacto u staré silničky bacha. No, a taky asi nebude to staré kolo mít dvoustěnný ráfek, ten se hodí...

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 05.07.2017
      Autor: Jindra8526
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Silnicni elektrokolo

             

        Dekuji za komentar:)
        Shanim s kotoucem, ale nikdy za rozumní peníze nic nevidel:( Tak vecky:(
        Vecky jsou vždy pro me slaby, za dezd to skoro vůbec nebrzdi.
        Ja tam dam novy rafky:) Na 100kg a 40km/h po spatne silnice standartni rafky nehodi:(

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 05.07.2017
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Silnicni elektrokolo

               

          Silnička, do 5.000 Kč, s kotoučema... Taky dobrý :-))

          edit - a silničky nemají žádná Véčka. Véčka mívají treková kola a starší laciné horáky.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 05.07.2017
          Autor: ronda
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: Silnicni elektrokolo

                 

            jak se jmenujou ty brzdy co tam mam?
            mam v tom chaos, ale kdyz to brzdi....

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 05.07.2017
            Autor: Jindra8526
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Silnicni elektrokolo

                   

              Říká se jim dost nepravděpodobně prostě "silniční brzdy". Možná, že se někde vyskytne i nějaký jiný název, ale spíš jen okrajově, nebo slangově.
              A pak ještě bacha, neplést si Véčka s Cantileverama z cyklokrosek a prvních horáců. Véčka přišly až pak. Rozdíl je ve tvaru, ale hlavně tahu lanka.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 05.07.2017
              Autor: ronda
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Silnicni elektrokolo

                     

                Ok, já jsem z toho jelen, vśak pamatuješ, na Favoritech byly ty čelisťovky Speciál, ale my, co jsme měli kámoše, jsme měli brzdy Centric, lanko tshalo kolmonahoru a brzdy brzdily soumerne.

                Ty Ultegry co ted rajtuju, nemají chybu.

                Proc bych na silnicku vesel kotouce moc nechapu.
                Kdo brzdi, prohrava :-)

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 05.07.2017
                Autor: Jindra8526
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Silnicni elektrokolo

                       

                  Ty dlouhatánský měkký Speciál a Centric s mizernýma bowdenama, to byla hrůza, konstruovaná na kolo s balonama a blatníkama.

                  O kotoučích na silničku docela dobře píšou v článečku odkazovaném honmerem dole. Větší brzdný účinek stejně už nepřenesou uzoučké galusky nebo tenké pláště na silnici. Něco jiného je u horáců, tam ty rozplizlý traktory s pořádným vzorkem se zarafnou a účinnost kotoučů se využije.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 06.07.2017
                  Autor: ronda
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Silnicni elektrokolo

               

          Ty dvoustěnné ráfky budou ale asi těžší.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 05.07.2017
          Autor: honmer
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Silnicni elektrokolo

                 

            Ty máš jednostěnné ?

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 05.07.2017
            Autor: ronda
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Silnicni elektrokolo

                   

              Samozřejmě ne, také nemám staré silniční kolo. Reagoval jsem na příspěvek Jindry8526, kde píše "a taky asi nebude mít to staré kolo dvojstěnný ráfek".

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 05.07.2017
              Autor: honmer
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Silnicni elektrokolo

                     

                Však mi bylo divný, že bys měl. Z čeho usuzuješ, že by dvoustěnné ráfky měly být těžší ? Dneska máš prakticky všechny dvoustěnné a přitom lehké a ještě lehčí. Dvojstěna dělá profil, mnohem větší tuhost a přitom umožňuje tenoučkou stěnu.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 05.07.2017
                Autor: ronda
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: Silnicni elektrokolo

                     

                O to jde, koupil jsem syrho Peugeota, 1980, a ten mel jednostenny dural, ci co.

                Dale viz Ronda.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 05.07.2017
                Autor: Jindra8526
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Silnicni elektrokolo

             

        Kotoučovky na silničkách už povolené jsou: http://www.roadcycling.cz/clanek/jsou...

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 05.07.2017
        Autor: honmer
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Partner nejen na kolo

včera
Ahoj, hledám partnera, který jezdí v okolí Prahy nebo kdekoliv jinde na kole (třeba Šumava). Mimo to rád chodí po…

Hledám: Cyklovýlety

včera
Ahoj hledám cyklistku 40-50 L na společné výlety. Rád jezdím na kole,ale jezdit sam to není ono . Jezdim na pohodu…

Hledám: Sportovního kamaráda na kolo

Hledám: Sportovního kamaráda na kolo
23.07.2017
Ahoj, hledám sportovního kamaráda na vyjížďky na silničním nebo horském kole. Uvítám pokud by měl zájem i o lezení…
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

195 cyklistů (11 přihlášených)

Okolo Slovenska 2017 (1.7.2017 – 13.7.2017)

Cesta kolem hranic Slovenska se nám zdála jako logické pokračování objezdu České republiky, který jsme…
vlli2 | včera

Dámská proti proudu Ohře a podle tří řek

Dámská měla být čtyřčlenná, podle čtyř řek a ke třem soutokům, ale nemoci nechodí po horách, ale po lidech,…
HMS | 20.07.2017

Rumunský Maramureš a kláštery

Nastal čas pozrieť si nové miesta a lokality – čas dovolenkový. Na tento rok pôvodne plánovaná návšteva…
bi-cyklista | 20.07.2017