reklama

Silnicni elektrokolo

Zdravim.
Chtel bych dozvedet, je li pozadavek na elektrokolo s vahou do 14kg.

Jedna mozna nabidka je kolo
SPEEDSTER FB 50 (vaha 10kg), motor QQ100 (250-500W, vaha 2.2kg), baterie 36-48V, 5Ah, vaha 1.5kg+RJ asi 0.5kg.

Jakou cenu vy bych chtely zaplatit za takove silnicne elektrokolo s vahou do 14kg?

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 23.02.2016
  • Re: Silnicni elektrokolo

         

    A jaký může mít kdo důvod k pořízení silničního elektrokola?
    Nějak mi uniká smysl.

    To je taky dobrej úlet pořídit si silničku a dát na to elektromotor.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 23.02.2016
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
    • Re: Silnicni elektrokolo

           

      hehe, já znám i větší magory.....
      máme doma zrcadlo....

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 23.02.2016
      Autor: Jindra8526
      Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Silnicni elektrokolo

           

      Teoreticky když seš starej a na švihu chceš udržet tempo s mladšími a nechceš aby na tebe na každém kopci čekali. Silniční cyklistika je více týmová než třeba biky.

      Praxe je ale taková, že se ti staří hajzli v důchodu nudí, takže ten kdo čeká na kopci jsou oni.

      **************

      Bez ohledu na cokoliv mi přijde motor na silničním kole vcelku smysluplný. Nezasírá se, díky vyšší rychlosti je lepší účinnost motoru.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 23.02.2016
      Autor: Hrabosh
      Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
      • Re: Silnicni elektrokolo

             

        Motor na silničku může mít smysl pro cyklistu zvyklého na silniční kolo, kterému ale už ubývají síly a potřeboval by občas určitou pomoc, třeba v delším stoupání. Nevím ale zda je pro to nejvhodnější nábojový motor, nevím totiž zda v době kde není napájen elektrickým proudem nepředstavuje mechanický odpor a kolo tedy není vhodné pro jízdu bez přípomoci motoru. Navrhovaná baterie 5 Ah neumožňuje přliš velký dojezd, silniční cyklista myslím ale je zvyklý spíš na delší trasy. Pokud je silniční kolo používáno převážně na sportovní účely, pak lze předpokládat, že si ho cyklista dopraví na místo startu třeba vlakem a z cíle ho opět vlakem odveze. Pak je nízká hmotnost výhodou, ovšem je otázka zda 14 kg už není poměrně dost. Přitom pořídit levně kolo v dobrém stavu vážící pod 10 kg asi není moc reálné.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 04.07.2017
        Autor: honmer
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Silnicni elektrokolo

               

          Baterie 48V (44V) )5Ah umoznuje dojezd asi 25km za jednu hodinu (po rovince 35km/h). 10Ah staci na dojezd 25km za 50 min (po rovince 40km/h).
          25Ah staci na dojezd 100km za 3 hodiny:)

          V mem pripade se jedna o rychle dojizdeni do praci za mensi penize, nez je mel jsem na stredovem pohonu.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 04.07.2017
          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: Silnicni elektrokolo

                 

            To všechny ty peníze do elektriky cpeš opravdu jen proto, abys ušetřil ??

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 04.07.2017
            Autor: ronda
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
            • Re: Silnicni elektrokolo

                   

              Chci usetrit cas, a usetrit penize! Uz skoro rok skoro nic nekupoval, tak je to fajn.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 04.07.2017
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Silnicni elektrokolo

                 

            Je otázkou jaká úspora vznikne použitím lehčího kola, jaká je tedy výhoda nižší hmotnosti. Navíc při baterii 10 Ah a 25 Ah hmotnost podstatně vzroste a vlastní hmotnost kola už se na celkové hmotnosti bude podílet méně. Ještliže uvažuješ o vlastním kole s hmotnosti 10 kg (což je dost iluzorní když chceš aby bylo levné) a na něj dáš pohon v hmotnosti poloviny této hodnoty, a to jen s baterií 5 Ah, je otázkou zda to ještě má smysl.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 04.07.2017
            Autor: honmer
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Silnicni elektrokolo

                   

              Na lehkem 10kg kole s 25mm plastem jizda na 30km/h asi dva krat uspornejsi, nez na 15kg kole s 50mm plastem. Klidne staci 5Ah misto 10Ah.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 04.07.2017
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Silnicni elektrokolo

                     

                Rozjetí na 30 km/hod., nebo jízda 30 km/hod. ? To, co píšeš, platí při jízdě v balíku. Sólo ani zdaleka. Při třicítce se nadřeš sice o něco méně, než na těžším kole, ale poloviční záběr to určitě není. Odpor vzduchu dělá stále svoje.
                Na rozjezd a dosažení třicítky ta námaha a čas opravdu může být poloviční.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 04.07.2017
                Autor: ronda
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Silnicni elektrokolo

                       

                  Jizdu 30km/h, ne v baliku.
                  Myslim ze pro 30km/h staci 150W na silnicnim kole, a 300W na horskem tezkem kole.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 04.07.2017
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: Silnicni elektrokolo

                     

                Zajímalo by mne jak jsi na ty hodnoty přišel. Jak daleko dojíždíš, myslím že jsi řikaĺ z Kladna, to by asi bylo dál než 25 km. Lehká silnička a úzké pláště určitě pomohou, ovšem když tu nízkou hmotnost zrušíš instalací elektropohonu, jehož hmotnost bude nejméně 40% hmotnosti desetikilového kola, už to nebude tak ideální.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 05.07.2017
                Autor: honmer
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Silnicni elektrokolo

         

    Copak, Femke to rozprodává přes bazar ?

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 23.02.2016
    Autor: ronda
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Silnicni elektrokolo

         

    Zdravim.
    Ma nekdo jeste zkusenost s silnicnim elektrokolem?
    Chci udelat jeste jedno:)

    Shanim kolo v dorbem stavu, do 5000kc, do 10kg. Do 5000 nasel jsem jen brzdy - vecky:(

    Asi neco takoveho:
    https://www.cyklobazar.cz/inzerat/185242...
    https://www.cyklobazar.cz/inzerat/183070/merida...

    Pak dam do neho QQ100 do predniho kola, nebo/i do zadniho.
    Kolo melo vydrzet 100kg cyklista a celorocny provoz 10000km rocne po silnice.
    Jake kolo by jsem mel vybrat a proc? Na co mam dat pozor?
    Dekuji.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 03.07.2017
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Silnicni elektrokolo

           

      Silniční kola mají jen véčka, kotouče (snad) nejsou povoleny na závodní kola.

      A na ty véčka si dej bacha, jsou dvojí, vysoká a nízká, rozdíl cca 1.5 cm na výšku. S těma vysokejma těžké kolo neubrzdíš, utrhne ti to ruce.

      Moc velká páka.
      Tak nacto u staré silničky bacha. No, a taky asi nebude to staré kolo mít dvoustěnný ráfek, ten se hodí...

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 05.07.2017
      Autor: Jindra8526
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Silnicni elektrokolo

             

        Dekuji za komentar:)
        Shanim s kotoucem, ale nikdy za rozumní peníze nic nevidel:( Tak vecky:(
        Vecky jsou vždy pro me slaby, za dezd to skoro vůbec nebrzdi.
        Ja tam dam novy rafky:) Na 100kg a 40km/h po spatne silnice standartni rafky nehodi:(

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 05.07.2017
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Silnicni elektrokolo

               

          Silnička, do 5.000 Kč, s kotoučema... Taky dobrý :-))

          edit - a silničky nemají žádná Véčka. Véčka mívají treková kola a starší laciné horáky.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 05.07.2017
          Autor: ronda
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
          • Re: Silnicni elektrokolo

                 

            jak se jmenujou ty brzdy co tam mam?
            mam v tom chaos, ale kdyz to brzdi....

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 05.07.2017
            Autor: Jindra8526
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Silnicni elektrokolo

                   

              Říká se jim dost nepravděpodobně prostě "silniční brzdy". Možná, že se někde vyskytne i nějaký jiný název, ale spíš jen okrajově, nebo slangově.
              A pak ještě bacha, neplést si Véčka s Cantileverama z cyklokrosek a prvních horáců. Véčka přišly až pak. Rozdíl je ve tvaru, ale hlavně tahu lanka.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 05.07.2017
              Autor: ronda
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Silnicni elektrokolo

                     

                Ok, já jsem z toho jelen, vśak pamatuješ, na Favoritech byly ty čelisťovky Speciál, ale my, co jsme měli kámoše, jsme měli brzdy Centric, lanko tshalo kolmonahoru a brzdy brzdily soumerne.

                Ty Ultegry co ted rajtuju, nemají chybu.

                Proc bych na silnicku vesel kotouce moc nechapu.
                Kdo brzdi, prohrava :-)

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 05.07.2017
                Autor: Jindra8526
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Silnicni elektrokolo

                       

                  Ty dlouhatánský měkký Speciál a Centric s mizernýma bowdenama, to byla hrůza, konstruovaná na kolo s balonama a blatníkama.

                  O kotoučích na silničku docela dobře píšou v článečku odkazovaném honmerem dole. Větší brzdný účinek stejně už nepřenesou uzoučké galusky nebo tenké pláště na silnici. Něco jiného je u horáců, tam ty rozplizlý traktory s pořádným vzorkem se zarafnou a účinnost kotoučů se využije.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 06.07.2017
                  Autor: ronda
                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Silnicni elektrokolo

               

          Ty dvoustěnné ráfky budou ale asi těžší.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 05.07.2017
          Autor: honmer
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Silnicni elektrokolo

                 

            Ty máš jednostěnné ?

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 05.07.2017
            Autor: ronda
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Silnicni elektrokolo

                   

              Samozřejmě ne, také nemám staré silniční kolo. Reagoval jsem na příspěvek Jindry8526, kde píše "a taky asi nebude mít to staré kolo dvojstěnný ráfek".

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 05.07.2017
              Autor: honmer
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Silnicni elektrokolo

                     

                Však mi bylo divný, že bys měl. Z čeho usuzuješ, že by dvoustěnné ráfky měly být těžší ? Dneska máš prakticky všechny dvoustěnné a přitom lehké a ještě lehčí. Dvojstěna dělá profil, mnohem větší tuhost a přitom umožňuje tenoučkou stěnu.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 05.07.2017
                Autor: ronda
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: Silnicni elektrokolo

                     

                O to jde, koupil jsem syrho Peugeota, 1980, a ten mel jednostenny dural, ci co.

                Dale viz Ronda.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 05.07.2017
                Autor: Jindra8526
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Silnicni elektrokolo

             

        Kotoučovky na silničkách už povolené jsou: http://www.roadcycling.cz/clanek/jsou...

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 05.07.2017
        Autor: honmer
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Silnicni elektrokolo

         

    Konecne postavil jsem nove silniční elektrokolo. Vaha asi 15kg (11kg+2.5kg+1.5kg). Po rovince jede 35km/h bez pomoci motora (prislap 150W), a 40-45km/h na plny vykon.
    Dneska vyskousel ho i v terenu, i na silnice, jede to skvele:)

    Jeden QQ100 motor klidne staci, ted nemá cenu stavit dva QQ100, i tak je to rychle elektrokolo:)

    Skoro koupim novou baterku, 2xLipo 6s. Premyslim, jestli mam jit do 8, 10 nebo 12Ah.

    Zeptam, jestli někdo videl brasnu na horni trubičku, která ma delku 20cm (na obrazku cerna brasna - jen 18cm, tak nova baterka tam bohužel nevejde).
    Modra brasna je pro osobní věci.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 27.08.2017
    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Silnicni elektrokolo

           

      Pokud bych někdo v okoli Kladna nebo Prahy ma kolo s BBS-02 nebo BBS-HD motorem, nebo jinym od 1000W, a mohl bych jet na vylet, chtěl bych mu to nabidnout.
      Chci porovnat, jak rychle jede moje nove kolo za 8500kc s motorem za 6000kc a baterkou za 2000kc v porovnani s motorem za 15000kc a baterkou za 15000-20000kc:)

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 27.08.2017
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Silnicni elektrokolo

           

      Ušij si to sám, není to žádná velká věda. Na materiál ti pošlu odkaz.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 28.08.2017
      Autor: Brahma
      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Silnicni elektrokolo

             

        Dekuji, pockam na odkaz:) Dobrou latku v supliku nemame. Manzelka to umi, ale ta priprava bude trvat docela dlouho, samo siti jen několik minut.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 28.08.2017
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Silnicni elektrokolo

           

      K čemu je dobré mít na silničním kole pláště se vzorkem? A pokud bych chtěl hodně prudit, napsal bych ti, že silniční kolo by mělo mít berany :-P

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 28.08.2017
      Autor: snilard
      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: Silnicni elektrokolo

             

        Chtěl bych rozporovat ztotožnění termínu "silniční kolo" a "silnička". To první je prostě kolo uzpůsobené pro jízdu po silnici a může to být i jen více specializovaný treking. Například s pevnou vidlicí, užšími plášti s hladším vzorkem, s převody pro silnici a podobně. Pojem "silnička" podle mne popisuje závodní nebo skorozávodní kolo pro silniční cyklistiku.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 28.08.2017
        Autor: Brahma
        Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Silnicni elektrokolo

             

        To není "prava" silnicka:) To je kolo, stavene pro rychlou jizdu po silnice - jen na dojizdeny do praci.

        Tam není tak velky vzorek, je to 35mm Schwalbe Smart Sam, který jsem mel v supliku:)
        Puvodne tam byl 32mm hladky.

        Berany to nemá, protože ja nemam ji rad:(

        Tezky teren na tom nepojedu, ale lesni a polni cesty jsou vpohode.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 28.08.2017
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Silnicni elektrokolo

               

          Moc nechápu, v cem se lisi od mého starého Authora, na kterém jsem valil na Paříž..

          Jako ze sundas blatniky a mas silnicku?

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 28.08.2017
          Autor: Jindra8526
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
          • Re: Silnicni elektrokolo

                 

            Má vepředu pevnou vidlu, o to je lehčí na váze i na řízení. A má silniční převodníky.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 28.08.2017
            Autor: bara2
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Silnicni elektrokolo

                   

              On má taky motor vepředu, to by té odpružené nedělalo dobře, ale má tam ten motor (navzdory všem varováním), což mu tu váhu zase zvedne...

              Měl jsem ho tam taky, a pevnou vidlici, a spokojil bych se s ní, jenže jsem ji ohnul při posledním letu přes řídítka a narychlo jsem sehnal jen tu odpruženou.

              Převody jsou mu k ničemu, ty lehké vůbec nebude potřebovat

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 28.08.2017
              Autor: Jindra8526
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
          • Re: Silnicni elektrokolo

                 

            Ja mam 28 kola místo 26(?), mam pevnou vidle, mam tenky plast, dvouprevodnik. Kolo i s motorom i baterkou vazi 15-16kg. Bez baterie lze po rovince jen 35km/h.
            Ten QQ100 motor jis stoji na 4 ramu (2x pevna vidle, 2x odpruzinena), zadny problém! Nema to vykon DD motoru, nedela zadny problém.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 28.08.2017
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Silnicni elektrokolo

                   

              Taky to mělo 28", a pláště velmi podobné, Marathony Extra Dureme, nevím co myslíš pojmem "tenký" plášť, tyhle byly obtížně prorazitelné s nějakou vložkou, a za tu tisícku jsem zadní sjel do hladka až na tu vložku.

              Ten motorek neznám, ten kilowatový MagicPie bych fakt do předního kola, navíc do pružné vidle fakt neradil.

              Vážilo to dost, kolo asi 14, motor 7 kg, baterie taky, s nějakýma těma kablíkama a řj dohromady tedy asi 29-30 kilo.

              Bez zátěže jsem na rovině jel nejrychleji 51, šel by asi dál, ale dostal jsem strach.

              Ty sis nepostavil "silničku" ale normálního treka bez blatníků s elektromotorem.

              Silničky vypadají nějak takhle:

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 29.08.2017
              Autor: Jindra8526
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
              • Re: Silnicni elektrokolo

                     

                Také píše:
                "To není "prava" silnicka:) To je kolo, stavene pro rychlou jizdu po silnice - jen na dojizdeny do praci."
                A viz můj příspěvek o silničce a silničním kole.
                Tvůj Autor s odpruženou vidlicí, krátkým rámem a vzpřímeným posazem je turistické trekingové kolo, které jsi vybavil motorem. Maratony odolné propíchnutí jsou notoricky známé špatným odvalováním a velkým odporem. To, že jsi trekingové kolo vybavil motorem z něho silniční kolo moc nedělá. Na rozdíl třeba od tvého Favoritího veterána, který určitě silničním kolem je i když by ho asi silničkou ne každý nazval. Ale ta hranice je rozplizlá, neostrá a každý ji vidí někde jinde.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 29.08.2017
                Autor: Brahma
                Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Silnicni elektrokolo

                       

                  "Maratony odolné propíchnutí jsou notoricky známé špatným odvalováním a velkým odporem."

                  Možná ty nejlevnější. Tohle o nových Supreme nebo Almotion už dávno neplatí. Ty jedou výborně.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 29.08.2017
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Silnicni elektrokolo

                       

                  Já neříkal, že mám motorovou silničku, to kolega dal na treka motor, a udělal z toho podle svého tvrzení "silničku" tím, že sundal blatníky...

                  Tyhle pláště Marathon Dureme jsem vybral kvůli jejich odolnosti, u elektrokola mě nějaké extra valení moc nezajímalo, šlo mi o to, abych minimalizoval šanci píchnout.

                  Jo, silničky mám teď dvě, Pažouta a Zelenáče, na Pažouta by asi šlo dát do předního kola nějaký motorek, a pak by to byla elektrosilnička.
                  Do karbonových vidlí bych motor nerval...

                  Váží 10.3 kg...bez motoru

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 29.08.2017
                  Autor: Jindra8526
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Silnicni elektrokolo

                         

                    Na Pažouta jedině střeďák. To by pak byla dobrá prskavka :)

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 29.08.2017
                    Autor: bara2
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Silnicni elektrokolo

                           

                      Do pazouta jedine dvoutaktni benzinak francouzske provenience...

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 29.08.2017
                      Autor: ronda
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: Silnicni elektrokolo

                     

                Tak je to 28":)
                Tenky=uzky - 35mm.

                30 kilo - podle meho nazoru, to neni elektrokolo, spis elektromotorka:))))

                Mel jsem jedno tezke elektrokolo (25kg) - celeodpuzineny GT+ BBS-02 motor+48V-27Ah baterku. I kdyz jsem jezdil jen po silnice - tak nikdy nerekl, ze je to silnicni elektrokolo:)

                Opravdu nerozumim, o cem je spor.
                Kazdy muze nazvat to kolo jak chce:)
                Puvodne je to fitness kolo.

                Tuto temu udelal jsem pred pulrokem, abych zjistil, kdo bych chtel koupit takove kolo. Pravdepodobne nikdo:(

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 29.08.2017
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Silnicni elektrokolo

                       

                  Spor to není, jen říkám, že si pověsil na treka motor, jako já před lety....

                  Úzké silniční pláště jsou 20, 23, 25 mm, jezdím na Pažoutovi na 20kách, Zelenáč má 23.....

                  Nabušíš tam 8 atmosfér a cejtíš každej kamínek, to fakt pro elektrokolo není ideal, stejně jako vozit nějakou výkonnější baterii....

                  Jo, ten motor MagicPie je těžký, jen ten motor váží jako ta zelená silnička.

                  Ekektromotory se přesto do silniček montují, není to tak dlouho co kvůli tomu někoho diskvalifikovali :-)

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 29.08.2017
                  Autor: Jindra8526
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Silnicni elektrokolo

                         

                    No, však to jsou takový motorky jako ten Vivax. Mně se to na silničku moc líbí, myslím, že to má maximální efektivnost (točí to středovou osou), ale je to moc drahý na relatvně malej výkon (malé vinutí velkej výkon nedá). To je fakt akorát přípomoc, "motorku" to z kola neudělá.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 29.08.2017
                    Autor: bara2
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Silnicni elektrokolo

                           

                      Pochopitelně, kilowatu do rámu neschovají :-)

                      Ale slušný závodník jede na bobule a jinou chemii, mechanickou přípomoc nebere... :-)

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 30.08.2017
                      Autor: Jindra8526
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Silnicni elektrokolo

                         

                    Ty jezdíš na 20 a 23 mm gumách? To jsi od posledně, co jsem tě viděl, musel hodně zhubnout.
                    Takhle tenký gumy jsou přežitek. Na 28 mm, pokud je tam narveš, nebudeš pomalejší a budeš to mít o hodně pohodlnější.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 06.11.2017
                    Autor: snilard
                    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Silnicni elektrokolo

               

          Já tomu sice vůbec nerozumím, ale Smart Sam obouvám na lehokolo pouze, když ho chci vydávat za horské kolo. ;-)

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 29.08.2017
          Autor: Jrr
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Silnicni elektrokolo

                 

            Ty vydáváš tu svojí pohovku za kolo? :D

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 29.08.2017
            Autor: Brahma
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Silnicni elektrokolo

                   

              A ty ne? :-D

              Ve standardním stavu (pláště Marathon Racer Evo) prohlašuju Ibex za závodní silničku, která se jen o kousek nevejde do pravidel UCI/ČTA, když chci závodit s horskýma kolama, tak sundám blatníky a nasadím Smart samy... no a když jsem chtěl na závod elektrokol, tak jsem připojil starý ventilátor od procesoru k 9V baterii a tvrdil, že na kolo působí nenulovou silou (někde je tu fotka), i když tenhle nápad jsem nakonec do cíle (ani na start) nedotáhl, protože jsem pak jel závodit jinam... :-)

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 29.08.2017
              Autor: Jrr
              Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Silnicni elektrokolo

                     

                Kdybys tam dal furtošlap, může to být i kolo na kolovou!

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 30.08.2017
                Autor: Jindra8526
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Silnicni elektrokolo

                       

                  Nebo na pohodovou krasojízdu :D

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 30.08.2017
                  Autor: Brahma
                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Silnicni elektrokolo

         

    Zdravim. Pripravuju navrch noveho silnicneho elektrokola. Napsal jsem to v anglictine.
    Pokud vite, kde lze sehnat zeleny ram se snizenim nastupem, pro diskovy brzdy - dejte vedet.
    Hello to everybody. I am starting a new project.
    The goal of the project is to make lightweight (17 kg) and cheap (1500$) electric bike, on which ordinary cyclist with average power 150 W can compete in 100 km road race with trained professionals with average power 300-400 W cycling on expensive road bikes (3000-10000$).
    1. I did not like cycling on road bikes, I do not fill confident and safe, and my average speed is only 25 km/h, so I am moving too slow. Practically all ebikes made by different companies have limit 25 km/h and really small battery, so on them I can not cycle 100 km faster than in 3 h.
    2. All electric bikes should be done based on battery.
    For example, if the battery can give only 10 A for a long time, the best choice could be a lightweight motor in a front wheel (such as 2.2 kg QQ100 motor). If the battery can give 20 A for a long time, the best choice could be a middrive motor (such as 4 kg BBS-02). If the battery can give 30 A or more, the best choice could be 5-10 kg DD motor in rear wheel.
    2. To compete with trained professionals, cyclist on the ebike should be able to go with average speed at least 35 km/h without help of peloton.
    Based on my experience, for 100 kg cyclist with average power 150 W for QQ100 motor for such speed the average consumption should be 300 W, for BBS-02 motor and bike with 50 mm wide tires 450 W, and more than 500 W for bike with heavy DD motor.
    3. I tried LiFePO4 (which are too heavy), Li-ion (both high current and high capacity cells) - which have too few cycles and for this project I can go for LiPo and their quite low density of energy 150 Wh/kg and quite low price 40 $/kg.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 05.11.2017
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
    • Re: Silnicni elektrokolo

           

      4. So the total weight of ebike is Wbike+Wmotor+RJ+Wbattery. Price is Pbike+Pmotor+RJ+Pbattery.
      For QQ100 motor light bike can be used, W=8+2.5+6=16.5 kg, P=1060+200+240=1500$.
      For BBS-02 motor light bike still can be used, but based on budget limit lightest available bike will be 11 kg bike, W=11+4+9=24 kg.
      P=440+700+360=1500$.
      For heavy DD motor I would not go below 13 kg bike, W=13+5+10kg=28 kg.
      P=900+200+400=1500$.

      On all three bikes a 100 kg cyclist with 150 W average power should be able to go 100 km in 3 h.
      5. Using my 11kg Boardman fitness bike with 2.2kg QQ100 motor and 3 kg LiPo battery, 35mm tires and 2x9 system I was able to go on it as on single speed bike with ratio 50/15 with average speed 34 km/h (average cadence 77 rpm) for more than 1h. In 5% rise I was able to go 20 km/h (cadence ~ 45 rpm) instead of 25 km/h on proper gear (motor power is around 500 W). In 5% decent I was able to go 56 km/h (cadence ~ 125 rpm) instead of 57 km/h on proper gear (motor power is around 0W).
      So if the race will not have many more than 5% hills, in order to save money and weight on the bike, single speed version ebike could be a good way to go.
      6. Key points for bike, most suitable for me - green color flat bar hybrid bike with trapeze frame (for easy boarding) and disk brakes (for good braking during rainy weather).
      I could not find such frame for quite a long time, so if someone have it or know where I can buy it, please let me know. Without this frame, my Boardman together with QQ100 motor and large 5.5 kg 48 V, 27 Ah battery is quite close solution to the project. On this bike I can cycle 100 km faster than in 3 h.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 05.11.2017
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
      • Re: Silnicni elektrokolo

             

        Pravdepodobne, nasel jedno kolo ktere muze hodit. Pristi rok ho koupim.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 06.11.2017
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Zimní Alpy

19.11.2017
V létě kolo, v zimě lyže...Pro povánoční výlet přes Silvestra hledáme partičku pro příjemné lyžování i zábavu.…

Hledám: kámoš

15.11.2017
Hledám kamaráda na společné výlety ve dvou. Jízda na pohodu.

Hledám: Chupacabra team.

15.11.2017
Hledame přatele cyklistiky jsme skupina cyklistu a jezdíme pro radost nebo i po závodech .Kontakt 604 325 235.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

93 cyklistů (1 přihlášený)

Poslední cesta

S Pavlem, s mým úžasným manželem, cestovatelem tělem i duší jsme letos plánovali cestu do Persie, k Perskému…
pavelv | 15.11.2017

Vzpomínka na Krále LP 2013

V návaznosti na známý kultovní článek „Jak jsem jel Krále Šumavy" bych ráda zveřejnila svůj pohled na „věc",…
Martynka | 09.11.2017

Nejsou Chřiby jako Chřiby

Chřiby jsou krásné a pro kolo i zajímavé, proto mě docela mrzelo, že jsou pro mě docela z ruky.…
Lelek-nakole | 05.11.2017