reklama

horské kolo do 18 tis

ahoj jsem začátečník a chtěl bych si pořídit nějaký ten základ s tím že až to budu mít trochu lépe v ruce vyměnil bych nějaké díly za lepší. Zatím bych jezdil asfalt, polní a lesní cesty, sem tam člověk narazí na nějaké to bláto štěrk nehodlám zatím jezdit nějaké brutální sjezdy nebo skoky. A ještě dotaz jaký rozdílné vlastnosti mají kola 27,5 vs 29. Do oka mi padly tyto dvě kola které byste doporučili popřípadě nějaké jiné děkuji.

https://www.canyon.com/cs/mtb/grand-canyon...

http://shop.dolekop.com/horska-kola-mtb-pevna...

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 08.02.2016
Autor: prochy002
  • Re: horské kolo do 18 tis

Víc se mi teda líbí o pár korun dražší Canyon 4.9. A kromě tragických brzd na všech těhle i podobných kolech bys v budoucnu ani snad neměl co měnit a vylepšovat (i když, vždycky se najde něco lepšího a vejš :-)

[ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 08.02.2016
    Autor: ronda
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

napiš na tento mail scalar1(zavinac)seznam.cz
    Staví kola na míru (i s dokladem) a za ty peníze budeš mít jak 27,5 tak 29 se vzduchovou vidlicí, hydraulický kotouče ve výbavě Deore/alivio či sram x7/x5 případně dle domluvy

[ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 09.02.2016
    Autor: roman-II
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

taky se mi víc líbí ten canyon, případně
    http://www.bikegallery.cz/cannondale-trail-5-29...

[ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 24.02.2016
    Autor: VacaMar
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3

Proč ten odkaz na předraženou potvoru, ověšenou demoverzema komponentů ?

[ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 24.02.2016
      Autor: ronda
      Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Prima sportovního muže