Po čtyřiceti letech zpět na cestách

Kolo je nádherná věc - mimo to, že je to sportovní a relaxační pomůcka, je to také dopravní prostředek, který šetří přírodu, čas a především peníze!!! Jenomže když mu člověk propadne tak jako já, může dojit i k silné finanční inverzi. Už odmala jsem rád brázdil krajinou v sedle horského kola, ale…

[ Celý text ] [ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 16.11.2015
Autor: JohnyB
  • Re: Po čtyřiceti letech zpět na cestách

         

    A to jsi ještě neokoštoval skutečného Favorita z doby jeho největší slávy (teda spíš monopolu) s jeho neodmyslitelnými atributy, například trojpackovým ocelovým převodníkem. :-)

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 16.11.2015
    Autor: ronda
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Po čtyřiceti letech zpět na cestách

         

    můj kamarád projel na starém favoritu na těžko snad celou Evropu.Je tedy fakt,že z původního si nechal jen rám."Aspoň se nemusím bát,že mi to někde ukradnou a váhově je ještě lehčí,než dnešní kola krosová"mi jednou u pivka povídal.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 16.11.2015
    Autor: m.forst
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Po čtyřiceti letech zpět na cestách

           

      A já si říkal, jakej budu borec, až se na něm příští rok pustím někam na druhý konec republiky - no s tím se tedy radši ani chlubit nebudu :-D

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 16.11.2015
      Autor: JohnyB
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Po čtyřiceti letech zpět na cestách

           

      To my jen 2600 km za 22 dní, a na původním.
      (1981), to jsem byl o 34 kilo mladší.

      Nemohu výjadřit spokojenost nad tím kolem Favorit ani náhodou, to, že se taková vzdálenost dá ujet aniž bych musel na kole furt něco opravovat jsem poznal teprve nedávno.

      Je to hezký kousek, veterán, vzpomínky, ale jezdit bych už na tom nechtěl a natěžko a daleko už vůbec.

      Navíc, tohohle krasavce mi ukradli v NDR o rok později. A pak že se nekradou. :-)

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 19.11.2015
      Autor: Jindra8526
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Po čtyřiceti letech zpět na cestách

         

    Pěkný povídání a ještě lepší počin. Podle fotky vypadá ten favorit krásně.
    Z toho Nýrska na Hojsovku to bylo po silnici?

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 16.11.2015
    Autor: zdenek_01
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Po čtyřiceti letech zpět na cestách

           

      jj, po hlavní silnici do zelené a od nádraží asfaltovou cestou po stráních na hojsovku (cyklotrasa 2100)

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 16.11.2015
      Autor: JohnyB
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Po čtyřiceti letech zpět na cestách

         

    Moc pěkně napsané.
    Tak ať ještě dlouho jezdí :o)))

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 16.11.2015
    Autor: radka
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Po čtyřiceti letech zpět na cestách

         

    To kolo má šnrnc. Až budu velká, tak si tříčtvrtečního někde splaším, na velkýho bych nevylezla. Ale kdysi mě na velkým brácha roztlačil a odjela jsem dopryč, jak jsem na tom v životě neseděla.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 16.11.2015
    Autor: bara2
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Po čtyřiceti letech zpět na cestách

         

    Ještě bych doporučil něčím ošetřit proti korozi i vnitřek rámu, jinak ti to nakonec prorezne zevnitř.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 16.11.2015
    Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Po čtyřiceti letech zpět na cestách

           

      TAky mi to vrtalo hlavou. Zatím jsem vnitřek vystříkal WD40 ale asi to nebude nejšťastnější řešení

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 16.11.2015
      Autor: JohnyB
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Po čtyřiceti letech zpět na cestách

             

        Lepší než nic. Když si stavím kolo na věčné časy, do přední a zadní vidlice, do těch direk, leju obyčejný olej, do velkých trubek používám spray Resistin, takový ten s hadičkou co má na konci rozprašovač.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 16.11.2015
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Po čtyřiceti letech zpět na cestách

               

          Vylej to betonem, to přežije tvý vnuky...

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 19.11.2015
          Autor: Jindra8526
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
          • Re: Po čtyřiceti letech zpět na cestách

                 

            Nebo olovem... :-)

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 21.11.2015
            Autor: JohnyB
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Po čtyřiceti letech zpět na cestách

         

    Moc pěkné kolo a moc pěkný článek! Směl bych znát rok výroby? (Toho kola myslím.) Je to na spodní straně středu. Trochu mě mate ten převodník, domnívám se, že tyhlety lisované pětipaprskové byly až po převratu. (Není to šťourání, mě takové detaily na Favoritech zajímají.)

    Za to ježdění s páčkami bez indexace - poklona.

    A ještě - jaký rozměr mají ty pneumatiky na fotce? Díky.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 17.11.2015
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Po čtyřiceti letech zpět na cestách

           

      Zajímavá připomínka a abych pravdu řekl, taky by mě zajímal rok výroby. Na středu je vyražené jen výrobní číslo ze samých nul pětek a jedné šestky, z toho rok asi navyčtu, ale od příbuzného mám info, že kolo bylo koupeno někdy kolem roku 80 a středová osa, převodníky a kliky + kazeta byly už jednou měněny. Až budu mít chvilku zkusím zapátrat po papírech, taky bych to rád zjistil :-) Nejsem znalec přes favority, ale podle tvaru vidlice a uchycení přehazovačky k patce zadní vidlice by to tak odpovídalo. Pláště mám obyč 622-25
      Na to řazení se dá zvyknout - chce jo jenom cit a hodně trpělivosti při hledání té správné polohy :)

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 17.11.2015
      Autor: JohnyB
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Po čtyřiceti letech zpět na cestách

             

        Díky za odpověď. Rok výroby je zakletý v tom číslu. Výrobní číslo má tvar XY malé f v kroužku ABCD, kdy XY je poslední dvojčíslí roku výroby. Pro srovnání přikládám obrázek v.č. na kole z roku 1958.

        Řazení bez indexů - jo, jde to, vždyť jsem na tom jezdil řadu let před vojnou, jezdili jsme s tím tenkrát přeci všichni. Během času mi řazení tak přešlo do krve, že už jsem to po přehození ani nemusel moc dolaďovat podle sluchu, trefil jsem to skoro přesně. A samozřejmě, na větší kolečko trochu přetáhnout a pak se páčkou maličko vrátit...
        Až jsem si jednou koupil páčky s indexy. Překvapilo mne, jak je přehazování najednou snadné a měl jsem pocit, že po celodenní jízdě v kopcovaté krajině jsem méně unavený :-)

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 17.11.2015
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Po čtyřiceti letech zpět na cestách

               

          Některý to řazení mívalo prima vlastnost, že se na rámu trošku otáčelo podle tahu lanka, nebo dokonce po rámu umělo maličko sjíždět a automaticky tak řadit vepředu lehčí a vzadu těžší převody. Utahování moc nepomáhalo, objímka byla z bláta a zase se vždycky podle svého dotvarovala, aby se jí dobře sjíždělo :-)

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 17.11.2015
          Autor: ronda
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Po čtyřiceti letech zpět na cestách

                 

            Luxusní záležitost těhle kol byly ty klínky.
            Pořádně utáhnout nešel, protože se přetrh v závitu, a když se nedotáh, ožvejkal se.

            Prvek vzrušení byl v tom, že klínky nebyly k dostání, takže si každého jednoho člověk musel vážit.

            Nás nakonec ale nevypekly klínky ale praskající dráty. Dojet bez třetiny drátů a docentrovat aby se to vešlo do brzd považují za vrchol mého umění opraváře jízdních kol.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 19.11.2015
            Autor: Jindra8526
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Po čtyřiceti letech zpět na cestách

                   

              To je zajímavé. Už jsem vícekrát četl o problémech s klínky, ale já takovou zkušenost nemám. Na mém Favoritu klínky vždy v pohodě; nějaké sjíždění objímky páček po rámu se také nekonalo. Brzdy brzdily dostatečně.

              Ale co se mě natrápila osa středu! Pořád se ty misky povolovaly, a pořád. Člověk to dotáhl, a uprostřed výletu zase vakl na klikách! To bylo k zešílení.

              Zřejmě to tedy bylo kus od kusu.

              Pak jsem si v červnu 1988 koupil zapouzdřenou osu středu. Samozřejmě klínkovou. Výkřik techniky! Už žádné vaklání, ten božský klid na ose! :-) Však také stála 93,- Kčs, což pro mě na gymplu nebylo málo peněz...

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 19.11.2015
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Po čtyřiceti letech zpět na cestách

                     

                Ono to asi nebylo kus od kusu, ale podle serie.
                Na přelomu 70/80tych prostě byly z měkké oceli, trhaly se, ožvejkávali, ostatně osička taky.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 20.11.2015
                Autor: Jindra8526
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Po čtyřiceti letech zpět na cestách

                       

                  Ještě přesněji to bylo tak, že se jim tuhle támhle nějaká součástka nechtěně povedla. Prostě došel běžně používaný materiál, tak holt šáhli po tom lepším (ze kterého by se to mělo správně dělat) a malou sérii vypotili, aby se splnil plán.
                  Nebyl by to jediný obor, kde se takhle šetřily náklady a valuty.
                  Nebo se taky stávalo, že si dotyční dělají sérii dílů pro sebe a svoje známé (pro firmní prodejnu) a s tím se ještě nějaký souběh svezl. Obvykeji ale tenhle souběh končíval v Tuzexu, sporovních oddílech a podobně.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 20.11.2015
                  Autor: ronda
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Po čtyřiceti letech zpět na cestách

         

    Až ti to znovu orezne, tak ať tě nenapadne to nechat zgruntu otryskat. To gruntovní otryskání pískem totiž snese i základní pozinkování toho rámu a potom každý škrábanec vesele rezne. Já jsem to u svého favoritího rámu udělal a teď ho musím ob dva roky vždy celého přelakovat.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 20.11.2015
    Autor: Brahma
    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Po čtyřiceti letech zpět na cestách

           

      Nešlo by to otrýskat a pak nechat metalizovat?
      S ocelovými konstrukcemi se to tak dělalo, metalýza jako základovka.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 20.11.2015
      Autor: Jindra8526
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Po čtyřiceti letech zpět na cestách

             

        Nevím asi ano. Mne to tehdy vůbec nenapadlo. Prostě jsem to odvezl Barešovi do Brandejsa a nechal jsem mu udělat nový práškový lak. Párkrát mi to spadlo, něco se odřelo a teď to rezne. Hlavně jsem měl vlhký sklep, tam to rezavělo jako divé. A také jsem zjistil, že při jízdě do kopce mi kapičky potu úspěšně padají na horní rámovou trubku. Dokud jsem to alespoň neotíral při parkování kola, tak mi ta trubka na spodní straně náramně rezla.
        Loni v zimě jsem to celé nově odrezil a přestříkal, kolo otírám a ve sklepě bojuji s vlhkostí a po sezóně je to celkem dobré. Potřebuje to jen trochu opravit.
        Přitom si dobře pamatuji, že nový ocelový rám tyhle špatnosti nemá. Škrábance a otlučeniny prostě nerezly, nebo se ta rez nerozlézala do okolí. Tak si myslím, že to je tím otryskáním.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 20.11.2015
        Autor: Brahma
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Po čtyřiceti letech zpět na cestách

               

          Komaxit je sviňa. ten je dobrej na úplně nový materiál. Ale jak je něco chyceného, už to pod tím jede a nezastavíš to. Udělají se bubliny a vodprejskne.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 20.11.2015
          Autor: ronda
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Po čtyřiceti letech zpět na cestách

                 

            A ten Komaxit, to je co?

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 20.11.2015
            Autor: Brahma
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Po čtyřiceti letech zpět na cestách

                   

              No, to je právě ten práškový lak

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 20.11.2015
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Po čtyřiceti letech zpět na cestách

           

      Pozinkování ?!? Na to jsi zas přišel jak ? Kdyby to bylo zinkované, tak jednak bys to poznal při odření barvy a druhak by ta barva z toho šla po čase sama. Ty trubky možná před lakováním nějak pasivovali, ale to bůchvíjestli. Měl jsem F1 a škrábance rezly úplně normálně.
      A když už tomu chceš udělat dobře, dá se opískovat a nechat tzv.ošopovat, natryskává se jak ten zinek, nebo i jiné, lepší antikorozní matroše. Mám takhle nechtěně otryskaného Stadiona, použitým, "špinavým" pískem od nějakého takového materiálu. Nerezne a nerezne :-)

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 20.11.2015
      Autor: ronda
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Po čtyřiceti letech zpět na cestách

             

        No něčím to pasivované bylo. Pod lakem byl takový jako zašlý zinkový povrch. Já nic jiného než pozinkování vlastně neznám.
        Teď už bych si to možná nechal i udělat, příliš rychle se to převrátilo z nádherného stroje v rezavou mrchu. Ale letos je to celkem OK.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 20.11.2015
        Autor: Brahma
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Po čtyřiceti letech zpět na cestách

             

        A jak by tedy měla vypadat strategie nánosu nového laku na starý otřískaný ocelový rám F1, když z toho chci udělat pěkné silniční turistické kolo? = Nechci na tom závodit, chci na tom jezdit rychle po asfaltu. Nevadí mi 13kg kolo.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 20.11.2015
        Autor: Brahma
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Po čtyřiceti letech zpět na cestách

               

          Někde umějí i dobrý komax na starší rám, ale to chce fakt dobře opískovat a odmastit. Jinak se dá taky fouknout akryl. Pod ten to pošlechtí stejně jako plechy auta, že hnilobě v podstatatě nedají šanci. Navíc kolo není zdaleka tak tejraný solí a vodou, jak auto. Ale většina autolakýrů se s tím nerado babrá. Mají radši velký rovný plochy. Spíš hledat u lakýrů motorek.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 21.11.2015
          Autor: ronda
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Po čtyřiceti letech zpět na cestách

                 

            Mě to dělali u Bareše v Brandejse. Staví kola, dělá si sám specielní rámy. Kdo už jiný, by to měl s cyklorámy umět? No nejsem spokojený. To ošetření pod lakem bylo hanebné.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 21.11.2015
            Autor: Brahma
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Po čtyřiceti letech zpět na cestách

                   

              Práškovou lakovnu (pískování, nanášecí box s filtrací, zapékací pece) pro pár rámů asi nemá. běžně se to dává fouknout specializovaným firmám. Zrovna tak akryl, nebo i jiné laky.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 21.11.2015
              Autor: ronda
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Po čtyřiceti letech zpět na cestách

                     

                A proč by mi to tedy vůbec bral jako zakázku, když jsem mu přinesl holý rám a chtěl jsem jen to lakování? To snad nedává smysl.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 21.11.2015
                Autor: Brahma
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Po čtyřiceti letech zpět na cestách

                       

                  ?? Zak kilo mu to spolu s dalšíma věcma láknou, za stopade ti to dodá. Úplně normální zakázka v kooperaci.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 21.11.2015
                  Autor: ronda
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Po čtyřiceti letech zpět na cestách

                   

              Příště budeš chytřejší.
              To že je někdo borec na stavění kol, neznamená, že musí být expert na povrchové úpravy.

              Ne to se buď chce vykašlat, nebo to fakt podstrčit specialistům, jen mám obavu, jestli ty náklady na převoz sem a tam nepřevýší cenu toho kola.

              Ale pokud stavíš veterána - sběratelskej kousek - asi to smysl má.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 21.11.2015
              Autor: Jindra8526
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Po čtyřiceti letech zpět na cestách

                     

                Jo, když se dělá "veteránská" libůstka, necílená na kšeft, tak se na náklady nekouká, jen na momentální možnosti.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 21.11.2015
                Autor: ronda
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Po čtyřiceti letech zpět na cestách

                       

                  Houby veteránská libůstka. Je to kolo, na kterém jezdím do práce a z Favorita je tam jen ten rám. Ale zase mi ten rám vlastně docela geometrií a vlastnostmi vyhovuje. Jen jsem ho chtěl mít pěkně nalakovaný. On byl, měl jsem z něho velikou radost a to kolo bylo také moc pěkné. Jen mu to moc dlouho nevydrželo.
                  No teď už je zase pěkné. Lak jsem loni obrousil, odrezil, přetmelil a nastříkal ručně akrylem. Korozi to vzdoruje lépe, než předtím. Asi už u této technologie zůstanu.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 21.11.2015
                  Autor: Brahma
                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Po čtyřiceti letech zpět na cestách

                         

                    Jsi snad nějakej metrosexuál.

                    Pokud má kolo sloužit, nějaký ten šrám nevadí.
                    Stejně, i kdyby nebylo natřené ani malinko, nás ten rám přežije.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 21.11.2015
                    Autor: Jindra8526
                    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                    • Re: Po čtyřiceti letech zpět na cestách

                           

                      No ono po roce už bylo samý puchýř a barva liščího ohonu. Už mi nedělalo tu radost. Vždyť to znáš, 3/4 tvých fotek jsou s Pepíkem.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 22.11.2015
                      Autor: Brahma
                      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Barma v lednu 2017

05.12.2016
Hledá se pohodový,nekonfliktní dobrodruh/dobrodružka,kteří již mají zkušenosti s cestováním na těžko po Asii…

Hledám: Najdu cyklistku - Náchodsko

29.11.2016
Ahoj, hledám cyklistku pro výlety na kole ale i ženu pro život. Já muž 36 let/186 cm/68 kg, nekuřák, se zájmy -…

Hledám: Skupina na silniční kolo Teplice

28.11.2016
Hledám skupinu silničářů z Teplice a okolí s kterými bych mohl jezdit. Já začátečník amatér. NAJDU?
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

87 cyklistů (2 přihlášení)

U mě dobrý aneb ideální místo pro cykloturistiku

Rád bych se s Vámi podělil o některá místa, cíle, krásy či tajemství tří oblastí. A to Holešovska,…
Marťas004 | 12.11.2016

Česká Sibiř, Táborsko a Třeboňsko aneb dovolená třech chlapů

Po týdenní červnové dovolené v Krnovském výběžku - Osoblažsku, Fogin vybral jako další místo pro…
ondrapisklak | 09.11.2016

Bradlo – mohyla M. R. Štefánika

Viděl jsem již hromadu různých památníků. Na Slovensku jsem navštívil při různých zájezdech památník na Dukle…
jarpal | 05.11.2016