dotaz

zdravím všechny mám dotaz co je to za kolo popřípadě nějaké kratké info když jsem hledal na netu unis nic mi to nenašlo děkuji předem

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 31.08.2015
Autor: Studio22
  • Re: dotaz

         

    Socialistický favorit vytuněný sundáním blatníků a osvětlení, čímž se z něj stal lehkej polozávodní speciál.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 31.08.2015
    Autor: Joe-CUBE
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: dotaz

           

      opravdu je to favoritka .... já si to myslel ... děkuji moc popřipade kdyby jste videl na dobovych fotkach presne co mam ja pošlete děkuji

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 31.08.2015
      Autor: Studio22
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: dotaz

           

      Já bych to viděl jako Colnago, ročník 1953, má to rám pospojovanej mufnama.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 01.09.2015
      Autor: abernathy
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: dotaz

           

      Ale jak to, že na té originál přehazovačce Praha Berlín Waršava je to W otočené?

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 01.09.2015
      Autor: Brahma
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: dotaz

             

        někdo otočil blbě fotku, nebo negativ.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 01.09.2015
        Autor: Mirr
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: dotaz

               

          To nějak nesouhlasí... Přehazka je správně na pravé straně kola. A i kdyby se člověk sebevíc snažil s obrácením, přetáčením negativu, tak máš pořád písmeno "P" orientované opačně než "W" ;-)

          Jen jestli to nebude baľšoje savjetskoje М.В.Р. ;-)

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 01.09.2015
          Autor: Jarda
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: dotaz

           

      Ten má jinak udělanou patku zadní vidlice.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 01.09.2015
      Autor: Hrabosh
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: dotaz

             

        Je to tak, viz:
        http://www.sterba-kola.cz/kategorie/jizdni-kola...

        Zřejmě tohle téma patří spíš do fotohádanek :)

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 01.09.2015
        Autor: Brahma
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: dotaz

               

          Na tvém odkazu je nějaký "lepší" Favorit, možná F1, tam byly kované patky. Většina favoritů měla běžné, vystřižené z plechu, podobné jako kolo nahoře.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 01.09.2015
          Autor: Mirr
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: dotaz

                 

            V živých barvách vidím F1 s návarkama na blatník. Všechny Favority, které mi prošly rukama, maj tyhle patky.

            Nevylučuji, že se to používalo před 50 lety, takovýho veterána jsem nikdy v prackách neměl.

            A když se podíváš na hlavovou trubku pozorně, zjistíš, že logo Favoritu tam fakt není.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 01.09.2015
            Autor: Hrabosh
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: dotaz

                   

              Jestli chceš vidět F1 s návarkama na blatník a dokonce i s čepama na Véčka, tak ti můžu jednoho nafotit :-) Dobastlit se dá snadno cokoliv.
              Ale už si fakt nevybavuju, jestli ten můj rám měl ty návarky na blatníky už z výroby. Skoro bych se hádal, že jo. A F1 to je určitě, sice "lidovej" galuskáč, ale je.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 01.09.2015
              Autor: ronda
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: dotaz

                     

                A ta zadní vidlice se od těch Véček nerozevírá? Také mi to nabízeli, ale já se toho bál. Tak mi zůstaly ty čelisťové, sice už ty lepší ale stejně :(

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 01.09.2015
                Autor: Brahma
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: dotaz

                       

                  No to si piš ! Jak sfiňa. :-)) Naprosto nepoužitelné. Jenže tehdy jsem o tom prd věděl a všechno tohle bylo v plenkách. Dalo se pomoct "podkovou", ta se v začátkách dávala na kdekterý rám.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 01.09.2015
                  Autor: ronda
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: dotaz

                         

                    Tak tos mi udělal radost, už jsem myslel, že jsem se připravil blbostí o dobré brzdy. Brzdy, to je jediná věc, která mne na mém Favoritu štve. Jinak na ježdění do práce a prohánění lidí na MTB po asfaltu skvělý.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 01.09.2015
                    Autor: Brahma
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: dotaz

                           

                      Pořiď někde z druhý ruky pořádnější brzdy. I když, tam je asi problém, že klasický pevný silniční jsou malý, Favorit potřebuje ty kravsky velký z městských kol (prej F1 :-))
                      Ale hlavně, našetři pár desetikorun a pořiď opravdu dobrý bowdeny, nějaký pevný Jagwire, nebo Alligatory a i koncovky bowdenů a broušený lanka. Uvidíš, jak se účinnost zlepší. Bowdeny se dost přehlíží jako podružnost pro parádu, ale když se pak kroutí a stahují jak harmonika (okem pořádně nevidíš, ale nasčítá se to), tak to požere polovinu síly, co do brzdění dáváš a čelist nesevře.
                      No a pak taky špalky. Na nich se taky špatně šetří. První, co letělo z nové silničky byly konfekční "porcelánové" špalky a daljsem tam pořádný, funkční. O těch favoritích lepší ani jako o brzdových špalkách nemluvit. To víc ubrzdím rozřízlým pukem na hokej...

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 01.09.2015
                      Autor: ronda
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: dotaz

                             

                        Jo potřebuje ty velký. Mám je, ty dvouklíčové. Bowdeny mám také ty správné a pravidelně je mažu teflon neteflon. Hlavně mi ale při přestavbě nikdo neřekl, že ty čelisťové brzdy potřebují ty dlouhé brzdové páky a mně to tehdy nedošlo. Takže jsem trochu vylepšoval převod tříprstých MTB pák, ale stejně je to na hraně. Aby to přijatelně brzdilo tak musím ty brzdy udržovat ve 100% stavu a stejně to proti horáku s véčky je slabota. Na druhou stranu mám nějaké alivio páky s integrovaným řazením na rovných řídítkách. Jen zmáčknu a už to řadí :)

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 01.09.2015
                        Autor: Brahma
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: dotaz

               

          Koukal jsem na starou Esku a ta má zadní patku také jinou, takže ani Eska to není.
          Nejspíš vzhledem k té přehazovačce nějaký čínský padělek :D

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 01.09.2015
          Autor: Brahma
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: dotaz

                 

            Taky to může být dotažený jako starej šrot odněkud z evropy, tahalo se to sem po vagonech.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 01.09.2015
            Autor: ronda
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: dotaz

         

    Hledal jsem podle té přehazovačky a našel něco v detailech velmi podobného (v celku nikoliv):
    https://www.facebook.com/media/set/?set=a...

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 01.09.2015
    Autor: Radek
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: dotaz

           

      Abych to zas nepodceňoval, to kolo Lejeune má přesněji úplně stejnou zadní patku, stejnou přehazovačku i dvojtác.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 01.09.2015
      Autor: Radek
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: dotaz

             

        Ukázka cyklotrialu, kterou předváděl šlapačkový mistr světa Eddy Lejeune při trialové soutěži v Belgii...
        http://www.bajk.cz/data/clanek.asp?id_clanek=273

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 01.09.2015
        Autor: Brahma
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: dotaz

             

        Má. Na tom co říkáš něco je.....
        Ale šaltry se používají pro mnoho značek kol stejné a s patkama to může být podobné, na lowendy se použijí noname patky od hromadného výrobce.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 01.09.2015
        Autor: Mirr
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: dotaz

         

    Typnul bych si na "obyčejnějšího" favorita, nebo ještě něco víc obyčejnějšího (návarek na dynamo, to nemíval ani F 10) a na něm po devadesátým navěšený co zbylo z nějakých dovezených kol z ciziny. Takových patlunků je plný aukro...

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 01.09.2015
    Autor: ronda
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: dotaz

           

      A proč myslíš, že se nás autor ptá? Chce to střelit na Aukru :-)

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 01.09.2015
      Autor: Hrabosh
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: dotaz

             

        hmmm, ta ko ho asi poplatky vyjdou dráž, než utrží :-) A než to prodá, vnoučata budou mít fousy jak ZZ Top

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 01.09.2015
        Autor: ronda
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: dotaz

         

    Inovativní přišroubování brzdových pák. Takto jsem to ještě nikdy neviděl.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 01.09.2015
    Autor: Hrabosh
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: dotaz

           

      Představuju si jak hrábnu na brzdy kromě kroucení všeho možného se ještě budou kroutit páky na měkkých omotávkách. Že to tam vůbec montovali, to vůbec nemůže brzdit.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 01.09.2015
      Autor: Hrabosh
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: dotaz

             

        Má je správně rovnou na řidítkách, ale asi si neporadil s omotáním pák, tak končí pod pákou a nad ní zase začíná.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 01.09.2015
        Autor: ronda
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: dotaz

               

          Mě se zdálo že je to přes omotávky.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 01.09.2015
          Autor: Hrabosh
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: dotaz

         

    To je pravda, těch odchylek od favorita je na tom kole nějak moc... takhle vypadal originál:
    http://img3.hyperinzerce.cz/x-cz/inz/6247...
    Patky, návarka na dynamo...

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 01.09.2015
    Autor: Joe-CUBE
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Prima bikerku z Prahy

včera
Hledam prima aktivni a atraktivni bikerku z P4, kolem 60, k vyletum na kole kolem Pruhonic a JM. Nevahej a pis 8…

Hledám: Barma v lednu 2017

05.12.2016
Hledá se pohodový,nekonfliktní dobrodruh/dobrodružka,kteří již mají zkušenosti s cestováním na těžko po Asii…

Hledám: Najdu cyklistku - Náchodsko

29.11.2016
Ahoj, hledám cyklistku pro výlety na kole ale i ženu pro život. Já muž 36 let/186 cm/68 kg, nekuřák, se zájmy -…
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

144 cyklistů (20 přihlášených)

U mě dobrý aneb ideální místo pro cykloturistiku

Rád bych se s Vámi podělil o některá místa, cíle, krásy či tajemství tří oblastí. A to Holešovska,…
Marťas004 | 12.11.2016

Česká Sibiř, Táborsko a Třeboňsko aneb dovolená třech chlapů

Po týdenní červnové dovolené v Krnovském výběžku - Osoblažsku, Fogin vybral jako další místo pro…
ondrapisklak | 09.11.2016

Bradlo – mohyla M. R. Štefánika

Viděl jsem již hromadu různých památníků. Na Slovensku jsem navštívil při různých zájezdech památník na Dukle…
jarpal | 05.11.2016