reklama
Země: Itálie Itálie

Treni - S kolem ve vlaku v Itálii.

Blíží se léto, a než bych to stihnul sepsat pořádně, raději pár rychlých informací.
Po Itálii lze cestovat s kolem v regionálních vlacích, pokud v jízdním řádu je ona známá ikonka s kolem.

Vlaková spojení a jízdenky vyhledáváme zde:

http://www.trenitalia.com/tcom
(lze přepnout do angličtiny, ale moc si nepomůžete, proteže další nápovědy a informace stejně budou v italštině).

Lze vyhledat, že pro kolo musíme mít zvláštní místenku za 3.50 Eur, kterou zakoupíme na nádraží, a od označení platí 24 hodin. Alternativně, si lze pro kolo zakoupit druhou jízdenku, jako za dospělou osobu (vyplatí se to, je-li jízdné nižší než 3.50 Eur).
Tolik informace z webu, v Savoně na nádraží se pokouším zakoupit místenku pro kolo, a získávám informaci, kterou z google nedostanu, tedy že v Ligurii se cestuje s kolem zdarma, tedy ani místenku za 3.50 ani druhou jízdenku nepotřebujeme.

Kde je ve vlaku prostor pro kola?
Google říká, neexistuje pravidlo, buď vepředu, nebo vzadu, nebo někde jinde.
Praktická zkušenost.
Takže zaujmout místo uprostřed nástupiště a hlídat přijíždející vlak.
Na prvním vagonu, co je lokomotiva vidím velké logo s bicyklem!
Hurá vpřed!
Omyl, to logo znamená, že vlak bere jízdní kola, nikoliv že ten vagon je pro kola vyhražen, ten správný vagón v mém případě je na opačném konci soupravy, tedy vzadu.

Úprk podél nástupiště, nikoliv sám, podobně na tom je i italská kolegyně s horákem, takže pravidlo, že pravidlo kde je vagon s koly není, je asi správným pravidlem.

Vagon uzpůsobený k zavěšení kol, italští kolegové nevěší, ale vrství na sebe, což v okamžiku, kdy chce vystupovat někdo ze spodní vrstvy vyvolává mírný zmatek, který je nedílnou součástí italského způsobu života.

pokr. níže

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 27.05.2015
Autor: Jindra8526
  • Jak vybereme vlak

         

    http://www.trenitalia.com/tcom-en

    1. Zvolíme stanici odjezdu a příjezdu a čas, stiskneme tlačítko „Search“.
    Možnost „Pro cestující s kolem“ nehledáme, protože tam taková volba není.

    2. Vyjede nám nabídka včetně cen. Většina vlaků „Regionale“ kola bere, jestli ano nebo ne, zjistím tak, že u příslušného vlaku, ve sloupečku train klikneme na i v kroužku.

    3. Sláva, ikonka s kolem tam je, beru tenhle vlak.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 27.05.2015
    Autor: Jindra8526
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Kupujeme jízdenku

           

      1. Zvolíme si vlak a klikneme na šipku vpravo, na další stránce stiskneme tlačítko Continue

      2. Nejsme registrováni, volíme "Go on without login" a poctivě vyplníme co chtějí (bacha telefon se zadává ve formátu 00420 nikoliv +420



      3. Poposuneme se na stránce dolů a zvolíme si způsob platby, nezapomeneme zaškrtnou že souhlasíme s podmínkami (check box Accept), po stisknutí Continue zaplatíme a hotovo.

      Jízdenku si uložíme v elektronické podobě, přijde nám okamžitě i na uvedený mail.


      Kontrola ve vlaku je náhodná, v našem vláčku se průvodčí neukázal, z Malpenza expresu však vím, že stačí ukázat číslo elektronické jízdenky v mobilu, a ten revizor se tím uspokojí.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 27.05.2015
      Autor: Jindra8526
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Treni - S kolem ve vlaku v Itálii.

         

    Toto mi pripomina minuly rok, ked sme sa "trepali" s bicyklami z Benatok do Rimini a z Assisi do Florencie, mne sa s nimi prijemne cestovalo a tiez sme bicykle nevesali, ale davali vedla seba

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 27.05.2015
    Autor: milano.pk
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Treni - S kolem ve vlaku v Itálii.

           

      V lokální dopravě se kola nevěší ani v Německu, zhoršovalo by to využitelnost vlaku pro běžné cestování do školy/do práce pokud chci kombinovat vlak a kolo.
      Jen člověk nesmí hledět na nějaký škrábanec.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 27.05.2015
      Autor: petrp
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Treni - S kolem ve vlaku v Itálii.

             

        No, já to moc nepochopil, protože kdyby ta kola zavěsili, tak se jich tam vejde stejně jako když je tam naskládali na sebe (počítal jsem kola i háky, z nudy), akorát by se ke každému z nich snadno mohlo, aniž by bylo nutné odendávat na navrstvená.

        Ale zase by zanikla spousta mezilidské interakce, komunikace a společenský život by tím zjevně utrpěl.

        Já se tam napasoval jak je vidět, a protože jsem jel na konečnou, bylo mi celkem fuk, co se tam děje, ale bylo to prostě takové "italské" :-)

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 27.05.2015
        Autor: Jindra8526
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Treni - S kolem ve vlaku v Itálii.

               

          Nevím jak to bylo v Itálii, ale já s těmi lidmi, co kombinují vlak/kolo při denním dojíždění, jezdím dost často a moc si nedokážu to neustále věšení a sundavání představit. Ale tady žádné háky ani nejsou, tak není co řešit.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 27.05.2015
          Autor: petrp
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Treni - S kolem ve vlaku v Itálii.

                 

            Tady měli poslední koji, v posledním vagonu jen pro kola, dál se vlakem neprochází.

            Trochu proti zdravému rozumu, nejdřív schůdky do vlaku, pak tři schúdky do kóje s kolama, ale dá se to.

            Na obou stěnách háky a dole po nima sklápěcí lavice. Tedy, je-li málo kol, pověsíš na hák naproti, a sedneš na lavici (za kolo si odpovídáš sám). Byla sobota, masa výletníků, takže kol spousta, Makaróni tam prostě kolo dostrkají, opřou, a jdou si sednout jinam, nebo postávají v uličce. Já svoji bagáž neopustil ani na vteřinu. Za chvilku jsem byl zarovnanej kolama, ale všechno probíhalo ve velmi přátelském duchu, i když velmi hlučně.

            Občas jim nějaké kolo upadlo, jak vlak s sebou škubal, jak říkáš, nesmíš být moc citlivka. Nebo si to hlídat, jako jsem to dělal já.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 27.05.2015
            Autor: Jindra8526
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Treni - S kolem ve vlaku v Itálii.

                   

              Kdo by se s tím věšel na nějaké háky, když to prostě jen opřu. Ve chvíli, kdy to opírám, tak jsem poslední a žádný problém zatím nemám.
              V českých příměstských Elefantech jsou ve vagonech pro cyklisty a invalidy veliké plošiny také s háky a dvěma řadami sklápěcích sedadel podél na stěnách. Tam to také každý opře a s háky se nikdo neotravuje. Kapacita se tím nezmenšuje. Zvednout to kolo na hák je docela těžké. Musí se zvednout celé kolo a předním kolem co se viklá na vidlici se trefit na ten blbý hák. Když máš těžší kolo, tak se docela namakáš.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 27.05.2015
              Autor: Brahma
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Treni - S kolem ve vlaku v Itálii.

                     

                No jo, když ten u stěny vystupuje, vzniká pak ovšem trochu zmatek, musí se vystěhovat všechno před tím.

                Francouzi, tedy co jsem viděl, celkem ukázněně věší. Háky jsou rozumné.

                Já byl rád, že se nevěší, musel bych odstrojovat :-)

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 27.05.2015
                Autor: Jindra8526
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Treni - S kolem ve vlaku v Itálii.

                       

                  Já zavěsila jednou, při sundavání mi ruplo v zádech a od tý doby také jen opřu. :-))

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 27.05.2015
                  Autor: BuLenka
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Treni - S kolem ve vlaku v Itálii.

                         

                    :-)

                    Rozumím, ale nesouhlasím. Jde o to, aby se do vlaku vešlo co nejvíc kol, a všichni cestující, k nim měli volný přístup, i když nemluví tvojí řečí, a neumí včas požádat, aby ti všichni ostatní, byli tak hodní, a dali kola stranou, protože potřebuji vystupovat.

                    Závěsy tenhle problém řeší, i když je potřeba občas trochu zvednout pár kilo.

                    Ovšem na to člověk už je připraven z nádraží, druhé nástupiště, podzemní tunel, schody dolů, schody nahoru, pověsit na hák proti tomu banalita. (vytah opeť nechodí)

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 27.05.2015
                    Autor: Jindra8526
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Treni - S kolem ve vlaku v Itálii.

                           

                      Jak píšu, celkem jsem to jednou v návalu sledoval, ta kapacita je při opření a naštosování stejná, jako při zavěšení. Jen ta přístupnost je při štosování chabá.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 28.05.2015
                      Autor: Brahma
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Treni - S kolem ve vlaku v Itálii.

                             

                        A kam se s těma kolama ostatní stěhují když ty se spodním kolem chceš vystupovat? To je stěhují z vagonu na perón a zase zpátky? To si fakt neumím moc představit když je ve vagonu tak málo místa.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 28.05.2015
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Treni - S kolem ve vlaku v Itálii.

                               

                          Různě, do uličky, přendavají si je nad hlavama, jsou flexibilní, a furt u toho brebentěj.
                          Na peron s kolem někdo, kdo chce vlakem pokračovat, nevyleze, to neriskne.

                          Říkám, perfektní francouzsko-italská komedie, v původním znění, bez titulků.

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 28.05.2015
                          Autor: Jindra8526
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Treni - S kolem ve vlaku v Itálii.

                                 

                            Tak jednou jako zkušenost asi dobrý a možná i zábavný, zvlášť když jedeš z konečné na konečnou, ale absolvovat to nějak pravidelně bych určitě nechtěl.

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 28.05.2015
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Treni - S kolem ve vlaku v Itálii.

                                   

                              Cestujem s bicyklom celkom casto vlakom a zavesit bicykel nie je zaidny problem, len treba vediet, ako na to. Ja to robim tak, ze dvihnem predne koleso tak aby bickel bol kolmo k zemi (sedi na zadnom kolese) a potom kolenom podvihnem sedacku bicykla, cim si velmi ulahcim zdvihanie rukami. Tie pouzijem na presne umiestnenie predneho kolesa do haku.

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 28.05.2015
                              Autor: Jaroslav
                              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Treni - S kolem ve vlaku v Itálii.

                                     

                                No, záleží na síle a taky na kole...
                                Pravda, já dostala zhruba tímto způsobem jednou na hák i lehokolo, co má zhruba o deset kilo víc než "klasika", ale když jsem to pak kdesi chtěla suverénně zopakovat, už se mi to nepovedlo. (No, uvědomila jsem si pak, že jsem měla ještě navíc sice nevelkou, ale přece jen brašnu na nosiči... a ta dvě tři kila navíc už byla přesně ta hranice, se kterou jsem nehnula.)

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 28.05.2015
                                Autor: Ifča
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Treni - S kolem ve vlaku v Itálii.

                                       

                                  Rozhodně je velký rozdíl zavěšovat prázdné 12 kg kolo a nějakého 40 kg ověšeného soumara. Tomu bych se také bránil a silně protestoval, kdyby to po mě někdo chtěl :-)
                                  Co jsem za těch pár jízd zaregistroval, tak vesměs jsou ve vlaku nenaložená lehká výletní kola a ta by mohla být zavěšena, to zvládne každý.

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 28.05.2015
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Treni - S kolem ve vlaku v Itálii.

                                         

                                    No, ono to leho má prázdné odhadem pětadvacet kilo...
                                    A tenkrát, když jsem je zavěsila, tak jsem zrovna jela na těžko, ale v tom Regiopanteru jsem sama vyhodnotila, že takhle stát v cestě nemůžu. Takže jsem brašny navršila do komínku na sedadlo, kolo pověsila... a pak se jen modlila, ať se mi je povede i včas sundat. (Dostat to kolo dolů je kolikrát horší než nahoru. Nějaký drát se vždy toho háku drží jak přišitý...)

                                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                    Datum: 28.05.2015
                                    Autor: Ifča
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                    • Re: Treni - S kolem ve vlaku v Itálii.

                                           

                                      Zabudol som povedat, ze samozrejme tasky (Ortlieb) davam vzdy dole. Dat dolu dve nalozene tasky je otazka asi sekundy a ide to jednou rukou. Ked nastupujem a vystupujem s bicyklom tak najprv bicykel a potom tasky.

                                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                      Datum: 28.05.2015
                                      Autor: Jaroslav
                                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                      • Re: Treni - S kolem ve vlaku v Itálii.

                                             

                                        Jasně, to že se tašky dají dolů, je samozřejmé. (S tou malou mně to tenkrát jen nenapadlo.) Mně šlo jen o to, že i bez tašek to leho váží dvakrát tolik co normální kolo. Ale zase jsem výškově docela nadprůměrná, ovšem pro ženu běžné výšky může být problém dostat nahoru i to obyčejné kolo - s břemenem nad hlavou se manipuluje blbě...

                                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                        Datum: 28.05.2015
                                        Autor: Ifča
                                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                      • Re: Treni - S kolem ve vlaku v Itálii.

                                             

                                        To bych v Itálii asi neudělal nechat brašny nebo kolo bez dozoru v prostoru nádražÍ nebo ve vagonu, byť jen na vteřinku.

                                        Navěsit na kolo, čapnout a nosit všechno dohromady a ješté to mít zamčeno ke kolu tak, aby právě nikfo nemohl jedním hmatem brašnu z kola sundat a zdrhnout.

                                        Celkem jsem se smál těm gramařům, co úzkostlivě hlídají každé deko na kole nebo v zavazadle, když se na kole jede, je to celkem fuk.

                                        Když se kolo nosí, a do schodů, nebo se cpe do úzkých dvířek vagonu za pobaveného nezájmu okolních cestující, začne člověk přemýšlet, jestli opravdu na té redukci váhy něco nebude....

                                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                        Datum: 28.05.2015
                                        Autor: Jindra8526
                                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Treni - S kolem ve vlaku v Itálii.

                                               

                                          Tak tak, když jsem kolo každý den sundával z paluby lodi na nábřeží a večer dával zpět a rozdíl byl asi 3 metry, tak jsem také uvažoval o lehčím kole. Ale teď jsem usoudil, že mnohem víc ušetřím na váze, když shodím nadbytečných 10kg sám. To na rámu nikdy nedokážu.

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 28.05.2015
                                          Autor: Brahma
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Treni - S kolem ve vlaku v Itálii.

                                               

                                          To jistě, zlepši se tím i jízdní vlastnosti soupravy :-)

                                          Já si po návratu poctivě dal stranou, všechno co jsem vezl, a nikdy nepoužil. Bylo toho 5 kilo, což je trochu na pováženou, tak budu redukovat.

                                          Taky jsem vezl zbytečně moc hadrů, protože jsem každý den pral, vlastně zbytečně dvojnádobek. V těch hotelech se to dá vyprat i usušit, pro případ, kdy je chladněji a neschne to, jsem vyvinul koupelnovou rychlosušičku (na obr. aplikuji na fusekle)

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 28.05.2015
                                          Autor: Jindra8526
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Treni - S kolem ve vlaku v Itálii.

                                               

                                          5 kg je myslím docela dobrý výsledek pro takovou rekreační cestu

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 28.05.2015
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Treni - S kolem ve vlaku v Itálii.

                                     

                                Zavěsit kolo není zas tak velký problém, doma ho mám zavěšené a je to podobné jako je ve vlaku.
                                Myslel jsem právě to nezavěšení, ale zarovnání jinýma kolama co nastoupili po mě a pak chtít vystoupit. To by mě asi štvalo.

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 28.05.2015
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Treni - S kolem ve vlaku v Itálii.

                                       

                                  Asi to až takový problém nebude, v Německu jsem nikdy háky na kola neviděl a vzhledem k tomu, že jsou oblasti, kde se kolo používá v kombinaci s vlakem pro ježdění do práce/školy docela hodně, tak i to házení kol na sebe nějak funguje. Možná je to náturou, Italové to berou jako společenskou událost a Němci?
                                  Možná je to jako v tom stařičkém vtipu, jak takhle v padesátých letech navštíví zahraniční delegace Sovětský Svaz a oni jim ukazují, tahle roura, to je náš největší plynovod, tahle roura to je náš největší ropovod a tahle velká roura je náš největší uhlovod. Jednomu členu delegace to nedá, zvláště když zaslechne, že z uhlovodu se ozývá šš ššš. A když zůstane o samotě, všimne si i dvířek na rouře. Tak je otevře, tam stojí dlouhá šňůra německých zajatců a štafetově si předávají putýnky s uhlím se slovy "Bite šén, danke šén".

                                  Tak možná rozebírají ty hromady kol se slovy Bite šén, danke šén.

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 28.05.2015
                                  Autor: petrp
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Treni - S kolem ve vlaku v Itálii.

                                         

                                    Když jsem vloni jel na Berlín, viděl jsem ty háky poprvé, myslím, že ten vlak se jmenoval Vindobona.

                                    Skoro v každém vagonu, v prostoru pro nastupovani a vystupovani, měli snad 4 háky, tam sis pověsil kolo, zamknul, a šel sednout na své místenkové sedadlo v kupé téhož vagonu.

                                    Celkem praktické, pochopitelně se muselo kolo odstrojit, nejen kvuli zvedání, ale tsky kvuli tomu, že by se s těma brašnama po stranách na vyhražené místo nevešlo.

                                    Ty háky jsou praktická věc, pokud se používají.

                                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                    Datum: 28.05.2015
                                    Autor: Jindra8526
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                    • Re: Treni - S kolem ve vlaku v Itálii.

                                           

                                      Nojo, vlak kategorie EC/IC je jiná sorta, taky tam nejspíš musíš mít pro kolo místenku. Já mám na mysli běžné regionální spoje. (Na úrovni našich Os, Sp a R)

                                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                      Datum: 28.05.2015
                                      Autor: petrp
                                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                      • Re: Treni - S kolem ve vlaku v Itálii.

                                             

                                        Ano, měl jsem místenku a nechápal jsem, jaktože tam není ten poštovní vagon na kola, než mi ukázali tenhle, pro mě nový, systém.

                                        Jinak už jsem se rozhodnul, kupuju skládací kolo s 26" ráfky Tern Joe, kolo zlomím v půlce, strčím do vaku, co my Soňa ušije, na Ortlieby už má vsk s popruhama na záda skoro hotovej, a můžu vlakem kamkoliv.

                                        Když si to člověk ohlídá, nechá se s postrčením vláčkem dojet hodně daleko a celjem za pakatel, a ta Francie je tak ohromná, že dostat se po ose do vzdálenějších regionů by vyžadovalo týden ostrého šlapání, plus 3 dny na Německo....

                                        Itálii se příště vyhnu :-)

                                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                        Datum: 28.05.2015
                                        Autor: Jindra8526
                                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Treni - S kolem ve vlaku v Itálii.

                                               

                                          A co s těma vakama na brašny a kolo až budeš šlapat? Jak jsou velké a těžké?

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 28.05.2015
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                      • Re: Treni - S kolem ve vlaku v Itálii.

                                             

                                        Proto to šije Soňa, aby to byl co nejlehčí, vak na brašny je z nějaké šusťákoviny či co, prostě jen aby obě brašky byly pohromadě a nechalo se to kousek poponést, na to kolo, asi bude potřebovat něco pevnějšího, to odladím.

                                        Koukal jsem na ty co prodávají, a je to zbytečně polstrované a váží to asi kilo a půl až dvě a to mě neuspokojuje.

                                        Zatím jsem obě brašny měl přes rameno (plus tu třetí Ortlibe Trunk bag, co mám jako kabelku na doklady a tak) a k tomu kolo do teplejch, a to se už nevejdu do normálních dveří.

                                        Taky když vezu dvě brašny v autobuse, za druhou (i když je prťavá) platím 300 jako nadbytečné zavazadlo, tak půjdou do jednoho pytle a basta. Dva popruhy na záda, není to na nějaké tůry, jen na přenesení po nádraží, stejně tak ten vak na kolo.

                                        Myslím že to odladím a bude to fungovat. Když spacák, stan, vařič, ešus, a všechny tyhle věci nahradíš kreditkou, nemusí toho člověk zbytečně moc tahat. Já třeba vezl v powerpacích energie na týden, a přitom jsem každou noc měl zásuvku vedle postele, to prostě moudré ani rozumné není, o množství adapterů ani mluvit nebudu - uvažování vejde se to, uvezu to, se při tom vynášení do schodů přehodnotí.

                                        Já prostě v těch centrech měst nemohu nechat někde brašny, vynést kolo, a pak se pro brašny vrátit, všechno musím pobrat najednou.

                                        Ono to vypadá jako přehnaná opatrnost, ale třeba v centru Marseille, všude mraky lidí, bylo hezky, sednu si na lavičku, vytáhnu tablet a píšu domů, když ke mě přijde taková normální holka, vypadá jak studentka, a povídá mi "hele, tohle tady nevytahuj a neukazuj, někdo ti to ukradne, tohle je Marseille, věř mi" a pozdraví a zmizí, pak si člověk řekne, že "ono na tom něco bude".

                                        Přibruslí banda výrostků, jeden do tebe drkne, dva podrží a proberou, a než se vzpamatuješ, jsou v trapu, to fakt je tam asi možné, a nemusíš chodit do těch drsnějších čtvrtí vůbec...

                                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                        Datum: 28.05.2015
                                        Autor: Jindra8526
                                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Treni - S kolem ve vlaku v Itálii.

                                               

                                          Proto my z drsného severu máme v Německu falešný pocit bezpečí a nedáváme si na věci pozor.

                                          Já mám na Terna, ale na toho menšího 24", originální futrál, ten také není polstrovaný, je z nějaké lehké látky, ale má ripstop, tak i přesto, že už v něm mám různě dírky, drží dobře pohromadě. Vejde se to do brašničky pod sedlo.

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 28.05.2015
                                          Autor: petrp
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Treni - S kolem ve vlaku v Itálii.

                       

                  Nojo to je ale proti těm českejm hákům hák krásně otevřený a přístupný. Do toho není problém se trefit. S horákem a tlustou gumou mám problém se do něj vůbec šířkově dostat.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 28.05.2015
                  Autor: Brahma
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Treni - S kolem ve vlaku v Itálii.

         

    Slovinsko super cely vagon pro kolo :-)

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 27.05.2015
    Autor: Arabice
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Do vaší knihovny
Tip na letošní dovolenou

Toskánsko na kole – agrofarma s polopenzí

 (CK Extrem Tour)
03.05.2024, 10 dní
13 990 Kč
cyklistický Autobusem

Napoleonův ostrov Elba na kole

 (CK Victoria)
05.05.2024, 8 dní
9 990 Kč
cyklistický Autobusem

Toskánsko na kole – agrofarma s polopenzí

 (CK Extrem Tour)
17.05.2024, 10 dní
14 990 Kč 12 990 Kč
cyklistický Autobusem
Seznamka

Hledám: partnerku na kolo

Hledám: partnerku na kolo
včera
vysoký, štíhlý, aktivně sportující, mladšího vzhledu hledá sportovně založenou ženu na sdílení společných zájmů,…

Hledám: Kamarádku

16.04.2024
Samotnému se jezdí špatně,hledá se holka na kolo,na věku nesejde.

Hledám: Další parťáky do skupiny - cykloturistika

16.04.2024
Ahoj, hledají se další cyklisté do party z Pardubic a okolí … Věk cca 50 - 60r. … Na pohodu :-)…. WhatsApp 737 184…
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

397 cyklistů (9 přihlášených)

Z Linze do Budapešti přes Alpy

Linz - Budapešť, 2. - 14. 7. 2023 Po velkém úspěchu s cestou z Bratislavy do Splitu a mém sólu kolem Polska,…
Monolema | 16.04.2024

Podél sobích plotů a přes březové lesy až do nitra bažin

Evropská dálková trasa E1 Evropská dálková trasa E1, nebo jen E1, je jednou z evropských dálkových tras…
šíp | 14.04.2024

Srpen 2023 – okolo Otavy

Letošní zahraniční výlet nám nečekaně zrušily zdravotní problémy, musely jsme se z cesty vrátit. Po…
Aar | 23.03.2024