dvoje typy řazení na zadním kole současně

Jde mít současně na zadním kole dvoje typy řazení? tzn normální kazetu a k tomu ještě vícerychlostní náboj? Jde to namontovat? bude to fungovat? nebo je nesmysl a jde mít jen jedno z těchto dvou řazení?

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 22.03.2015
Autor: Xdeuce
  • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

         

    http://www.cyklosport-pitstop.cz/detail-566074...

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 22.03.2015
    Autor: Juras
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

           

      takže to jde? tak to je bomba. Ale ještě je otázka jak velký kazety se tam vejdou. 10 stupnová kazeta se tam vejde?

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 22.03.2015
      Autor: Xdeuce
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      •      

        Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

        Datum: 22.03.2015
        Autor: Xdeuce
        • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

               

          Bude z tebe sběratel převodů ? Aby ses pak v těch "čtvrtkvaltech" a "půlkvaltech" a dublovaných kvaltech vůbec vyznal (tuším, že na desítkovou kazetu dělávali i snad osmikvaltovou nábu. A to všechno zkombinovat s trojpřevodníkem... :-)
          Nic proti, ale abys to fakt využil.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 22.03.2015
          Autor: ronda
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                 

            vpředu budu mít jen jednotalíř. kvůli středovýmu motoru.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 22.03.2015
            Autor: Xdeuce
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                   

              Na elektrokole se řadí méně, protože ti pomáhá motor, ty nepotřebuješ 63 převodů. ale rozsah, tedy pastorky např. 11-34/42. Zvaž terén ve kterém budeš převážně jezdit a podle toho vol počet zubů na převodníku. Klidně vystačíš se sedmikolečkem.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 22.03.2015
              Autor: vysočina
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                     

                motor budu používat jen do kopců. 7-10 převodů je málo. potřebuju extra lehký převod pro motor na prudké kopce. A pak spoustu těžších převodů pro běžné ježdění po rovinkách bez motoru.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 22.03.2015
                Autor: Xdeuce
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                       

                  Nevim,jak je to u jinych vicerchlostnich naboju,ale u Sram Dual Drive je jasne v manualu napsano, ze tento naboj nesmi byt pouzivan pro motorvy pohon ci tandemove kolo. Naboj by zrejme takovou zatez nevydrzel a odporoucel by se mechanicky uvnitr.
                  Ale jinak ja mam na lezacich Sram Dual Drive 3x9 a jeste vpredu trojtac a krizeni prevodu ci jejich duplicitu jsem nikdy neresil.Proste si s libovuli zaradim jakoukoli kombinaci pro danou prilezitost a potrebu,mam jich jiz par takovych typickych natipovano v podvedomi a uzivam s radosti z jizdy a moznosti neprebernych kombinaci a moznosti kdekoli za jakychkoli podminek a tak jsem si za ty rok zvykl, ze si to davam na vsechna kola a jiz nikdy jinak.:-)

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 22.03.2015
                  Autor: Martis
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                         

                    nejspíš to souvisí s tím, že řadit na náboji se nesmí v tahu. Tzn jezdec musí na mžik přestat šlapat když chce přeřadit. U motoru by byl problém. Ale dalo by se to řešit tak že bych řadil normálně na kazetě. A tu převodovku v náboji bych používal jen když motor neběží. Tzn podřadit pod kopcem a pak to řešit jen kazetou.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 22.03.2015
                    Autor: Xdeuce
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                       

                  Do jak prudkých kopců chceš jezdit?

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 22.03.2015
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                         

                    normální kopce co vyjede každý auto. Ale pro rekreačního cyklistu je to příliš prudké na to aby se to dalo vyjet.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 23.03.2015
                    Autor: Xdeuce
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                           

                      A sesednout a kousek tlacit se ti nechce, co? =o)

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 23.03.2015
                      Autor: Bruca
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                           

                      A sesednout a kousek tlacit se ti nechce, co? =o)

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 23.03.2015
                      Autor: Bruca
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                           

                      U nás je nějaký kopec, co nevyjede rekreační cyklista ? Sem s ním, rád se pojedu rekreovat ! :-)

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 23.03.2015
                      Autor: ronda
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                             

                        konkrétně myslím třeba tento.

                        https://www.mapy.cz/letecka?planovani-trasy&...

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 23.03.2015
                        Autor: Xdeuce
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                               

                          Vždyť to má v průměru jenom 12% a délku 400m.
                          To je nic-moc kopec.

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 23.03.2015
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                                 

                            ale vyjede to jen silně trenovaný jedinec a i tak se nadře jako prase.

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 23.03.2015
                            Autor: Xdeuce
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                                   

                              Bože, já se pýřím... Cože to jsem ? Brácha, pamatuješ na ten krpál u Rychnova, když jsme vůbec poprvé vyjeli do kopců ? Nadřeli jsme se sice jako ty prasata, ale i když jsme byli úplně vykyslí televizní povaleči, přesto jsme už byli silně trénovaní jedinci :-)))

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 23.03.2015
                              Autor: ronda
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                                     

                                Tetelím se blahem a srdíčko mi poskakuje radostí při zjištění co že jsem to byl :-)

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 23.03.2015
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                           

                      Myslel jsem, že pro představu uvedeš dva, tři kopce a ne takhle nic neříkající údaj.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 23.03.2015
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                       

                  sebelehčí převod ti je k prdu ,pokud se ti začne stavět kolo na zadní tak jsi dojel. na hodně prudký kopce musíš mít i kolo.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 23.03.2015
                  Autor: chopper
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                         

                    Přendá baterie do košíku na řídítkách a vyšplhá po stěně :-)

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 23.03.2015
                    Autor: ronda
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                           

                      a z kopce pojede po předním:)

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 23.03.2015
                      Autor: chopper
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                 

            Takhle presne jsem to mel na prvnim copilotu. 63 prevodovych stupnu. Ted mi kazde jine kolo prijde, ze ma maly rozsah ;)

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 22.03.2015
            Autor: cobic
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

               

          Co?

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 22.03.2015
          Autor: AV
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

             

        http://www.cyklosport-pitstop.cz/detail-567733...

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 22.03.2015
        Autor: davido
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

         

    jde to, nevím sice kolikatistupnové náby se dělaj ale existuje to..jeden můj známý to kdysi na něčem měl.
    pak máš ale víc kvaltů než já v Tatře 813 8x8.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 22.03.2015
    Autor: chopper
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

         

    jde :-) na jednom lehokole mám 72 převodů...trojtác, osmikolečko a 3 rychlostní nábu.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 23.03.2015
    Autor: highlander
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

           

      ... jak můžeš jezdit (a vůbec existovat) bez redukční převodovky (přicházíš o ´půlené´ převody)!?

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 23.03.2015
      Autor: AV
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

           

      Taky pěkný. Využil si je někdy opravdu prakticky? Už jsi někdy zkoušel postupně řadit po jednom nahoru a pak zase dolů? :-)

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 23.03.2015
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

             

        Kandidoval´s už na poslance?
        Když máš možnost ...

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 23.03.2015
        Autor: AV
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

               

          To je podobný?

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 23.03.2015
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                 

            Hádej, můžeš třikrát!

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 23.03.2015
            Autor: AV
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                   

              Netuším, těžko můžu porovnávat, já mám jen 27 kvaltů a kandidoval jsem jen na ředitele domu.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 23.03.2015
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                     

                Na náčelníka? A byl jsi pomalovanej (jako správnej indián)?

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 23.03.2015
                Autor: AV
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                       

                  hele, že ty sis byl pro ten matroš už přede mnou a vybrals to lepší...

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 23.03.2015
                  Autor: ronda
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

             

        Já mám to samé a opravdu jsem to využil, aspoň co se týče rozsahu. Na rychlé straně bych na přišlapávání ve sjezdech využil i větší převod. Naopak na úplně nejlehčí jsem jel jen párkrát - většinou kvůli něčemu jinému než jen sklon cesty (sníh, dítě na tyči, větší náklad v brašnách, ...).

        Řadit po jednom je nesmysl, to si nejde pamatovat jak to přesně je za sebou. Ty překryvy jsou tam k tomu, aby člověk nemusel na následující převod řadit třema věcma zaráz.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 26.03.2015
        Autor: Akito
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

               

          Já chápu, že je dobré mít lehké převody, tomu rozumím. Sám je mám rád. Třeba na treku bych asi využil i lehčí převody, ale jen opravdu na pár cestách a úsecích a ne nijak moc. Nejlehčí mám 22 - 34 a vím jistě, že víc než 20 - 36 bych určitě nevyužil, protože už teď na některých úsecích mám problém abych se nepřeklopil na krofky.
          Proto mě nenapadá důvod proč kombinovat převody tak aby byly lehčí než nějakých 22-36.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 26.03.2015
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                 

            ´Dokopec´ je ´dokopec´, ale stav vozovky tě omezí (zbrzdí) také dost podstatně

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 26.03.2015
            Autor: AV
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                   

              To sice ano, ale ještě jsem nepotkal úsek, kde by na rovině bylo potřeba mít lehčí převod než 22-30 i když k tomu bude foukat dost silný protivítr a že vymetu taky kde jakou pěšinu.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 26.03.2015
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                     

                Špatně? jsem to napsal. Myslel jsem rozbitou silnici vzhůru. Tam musíš pomalejš než pomalu ...
                8-)

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 26.03.2015
                Autor: AV
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                       

                  Pak jde ale o to taky tu nerychlost ubalancovat. Na 22/36 se dá v pohodě jet i méně než 3 km/hod. A to už skoro vyžaduje schopnosti Antona Tkáče :-)

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 26.03.2015
                  Autor: ronda
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                 

            No vždyť jo. Já mám nejlehčí převod 28/32 x 0.7 převodovku, což dává podobný převod jako 22/34 bez převodovky, pokud bych drze předpokládal stejný průměr kola (já mám 26").

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 26.03.2015
            Autor: Akito
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                   

              Tak to jo, já to nijak nepřepočítával, jen jsem z toho počtu kvaltů a jak to bylo napsané myslel, že chce mít ještě mnohem lehčí převody než těch 22-36.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 26.03.2015
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

         

    Ještě nevím jestli mám opravdu zvolit ten vícerychlostní náboj v kombinaci s 9ti rychlostní kazetou. Nebo zvolit jen 10ti stupnovou kazetu 42z až 11z bez vícestupnového náboje. vpředu bude jen jednotalíř. defaultně je tam asi 46 zubů. Ale můžu si koupit i 34zub. Potřebuju aby to kolo mělo lehký převod pro středový motor do prudkých kopců a zároven aby mělo další stupně, se kterýma se dá normálně jezdit bez motoru na šlapání.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 24.03.2015
    Autor: Xdeuce
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

           

      Pokud se nepletu, tak kupuješ BBS-02, zkušenosti si přečti zde:
      http://rebelbike.com/index.php?clanek_detail...

      a aplikuj to na své potřeby - nepíšeš jaký máš průměr kola - spočítej se potřebné, mají i talíře 43 a 48 zubů a mám dojem, že kdosi nabízí i 51 z.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 24.03.2015
      Autor: vysočina
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

             

        kolo ještě nemám takže nevím jaký bude průměr kola. Ale v plánu mám spíš 26'' ale kdo ví, třeba změním názor a vezmu 29''

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 25.03.2015
        Autor: Xdeuce
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

             

        ale asi vezmu 29'' čert vem že to bude o trošku těžší. Mám 185cm takže bude 29'' asi lepší.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 25.03.2015
        Autor: Xdeuce
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

               

          Nezvažoval´s možnost 27,5"?

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 25.03.2015
          Autor: AV
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                 

            ne.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 25.03.2015
            Autor: Xdeuce
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                   

              A 28" ?

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 25.03.2015
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                     

                Tady se smlouvá o desetinky :-))

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 25.03.2015
                Autor: ronda
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                       

                  uberte, nebojte se (-:

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 25.03.2015
                  Autor: brum
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                         

                    Chef to nerad vidí

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 25.03.2015
                    Autor: AV
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

               

          Jen mimochodem - průměr kola ti ovlivňuje jízdní vlastnosti kola - průjezdnost, točení a.p.
          http://www.cyklopoint.cz/29-26-nebo-27-5/

          podle tělesné výšky pak volíš velikost rámu
          http://www.cyklopoint.cz/tabulky-velikosti/

          Dovol trochu provokativní otázku: jaké kolo máš teď?

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 26.03.2015
          Autor: vysočina
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                 

            nevím jaký má starý kolo míry. je starý. koupím nový.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 26.03.2015
            Autor: Xdeuce
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

         

    Ještě bych se chtěl zeptat na tento 3rychlostní náboj pro kazetu. http://www.sturmey-archer.com/en/products... je tam psaný že je to kompatibilní s 8 i 9 kazetou. Ale je tam taky psaný že je to kompatibilní s 11 až 34 zubovýma kolečkama. (• Compatible with 11 to 34 teeth sprocket) to znamnená že kdyby tam byla kazeta s největším kolečkem 36 zubů, tak by to nešlo?

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 28.03.2015
    Autor: Xdeuce
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

           

      Udávané rozsahy znamenají, kde to bude zaručeně fungovat. 36z zkusit můžeš, ale pak si nemůžeš stěžovat ;-)

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 28.03.2015
      Autor: Joe-CUBE
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

             

        ale zamysli se nad tím jako technik. Může to teoreticky nefungovat?

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 28.03.2015
        Autor: Xdeuce
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

               

          Fungovat to bude. Jenom by při větším pastorku, než je uvedeno, mohla na převodovku působit větší síla a může se tak poškodit.
          Pokud je tam ořech na Shimano 8/9, půjde tam i 10.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 28.03.2015
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                 

            proč myslíš, že tam půjde i 10 kolečko? možná už se tam nevejde.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 28.03.2015
            Autor: Xdeuce
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                   

              Ale vejde, kdyžtak se to nataví letlampou a doklepne kladívkem :-)

              Ořech na 8,9 a 10 kazetu je stejný.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 28.03.2015
              Autor: Joe-CUBE
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                   

              Kolega si koupil bafanga střed 350W, vrazil tam 9 kolco a nyní naříká že tam měl dát jen 7. Řetěz se tak značně kříží.
              U jednotácu je míň kolec vzadu jen k výhodě.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 29.03.2015
              Autor: Bobbob
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              •      

                Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

                Datum: 29.03.2015
                Autor: Xdeuce
              • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                     

                http://www.akumo.cz/elektrokola-se-stredovym...

                tady prodávají elektrokola se středovým pohonem a mají 9 kazetu všechny. Takže to asi problém nebude.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 29.03.2015
                Autor: Xdeuce
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                       

                  Praxe je ale jiná, to že někdo něco prodává neznamená že tam není problém.
                  Prodejci je u zadele jak často budeš měnit řetěz zničený nadměrným křížením.
                  O padání řetězu ani nemluvě, proč si asi mysliš že si to spousta těch co to koupili upravuje?
                  Mám taky středový pohon a mám dva funkční převodníky a i u mně je to křížení na 9 kolečku moc.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 29.03.2015
                  Autor: Bobbob
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                         

                    a tos sehnal jak?

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 29.03.2015
                    Autor: Xdeuce
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                           

                      Foto není moje, já mám cyclone.
                      To co vidíš je úprava ve smyslu adapteru na který si poté můžeš namontovat běžný převodník dle tvých potřeb.
                      To černé nahoře je vodítko řetězu proti padání při značném křížení.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 29.03.2015
                      Autor: Bobbob
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                             

                        Do cyclone bych nešel. Má jen 36V. Což je zásadní nevýhoda.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 29.03.2015
                        Autor: Xdeuce
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                               

                          A v čem je podle tebe ta nevýhoda?
                          1)Já vidím jen výhody, menší váha, menší rozměr, nižší cena.
                          2)cyclone je samozřejmě i na 24V, 36V a 48V i 72V

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 29.03.2015
                          Autor: Bobbob
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                                 

                            1) čím vyšší napětí tím lepší. Protože na konkrétní výkon (součin otáček a točivého momentu) při vyšším napětí stačí menší proud. Menší proud znamená menší ztráty. Tzn větší účinnost přeměny energie z baterie na mechanickou práci. Více práce méně tepla.
                            2) ale středový motory mají jen 36V ne?

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 29.03.2015
                            Autor: Xdeuce
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                                   

                              Ne středové motory cyclone mají takové napětí jaké jsem psal.
                              Na to abych měl 750W výkon nepotřebuji 48V.
                              Zvýšil bych tím jednak váhu a jednak objem, taky bych daleko více zatížil peněženku.
                              Pro mně jsou to jen negativa a ty menší ztráty by je nevyvážily.
                              Na silnější motory od 750W výše je ovšem 48V nutnost.
                              Kdo na to má ať si pořídí co je libo ale standard je 36V do výkonu 750W.

                              Ještě dodám že bafang 750W potřebuje 48V na odběr 25A mně na ten samý výkon stačí 36V a odběr 20A. Tak že můj motor má větší účinost než bafang. Dále má lepší využití díky dvojpřevodníku.

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 29.03.2015
                              Autor: Bobbob
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                                     

                                těch 25A psaných je maximální možný odběr na který je dimenzovaná ŘJ. To neznamená že když jedeš do kopca s výkonem 750W tak to žere 25A. Ve skutečnosti to bude mnohem míň pokud je nestaven lehký převod.

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 29.03.2015
                                Autor: Xdeuce
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                                       

                                  No čím pak to měříš? Já na to mám cycleanalyst a tím moc dobře vidím jaké to má odběry výkony a spotřebu.
                                  Tak že mně na totéž stačí 20A při 36V.
                                  V prudkém kopci ani lehké převody výkon motoru nesníží.
                                  Ostatně pokud by jsi tam zařadil těžký převod tak to motor neutáhne a řj. to vypne.
                                  Jedinou výhodu máš že můžeš šlapat a tak motoru dost pomůžeš:-) Já již šlapat nemůžu a tak musím využívat plného výkonu.
                                  Pokud si pořídíš cycleanalyst a dodáš pak nějaká data můžeme pokračovat v debatě.
                                  Papírové údaje a teorie se totiž značně liší oproti praxi.

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 29.03.2015
                                  Autor: Bobbob
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                                         

                                    lehký převod v kopci znamnená, že motor se bude točit rychleji, což znamená, že do motoru poteče menší proud.

                                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                    Datum: 29.03.2015
                                    Autor: Xdeuce
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                    • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                                           

                                      Teorie, skutečnost vypadá jinak. Samozřejmě taky záleží jaký je to kopec, on je dost rozdíl když jedeš do 6% stoupání a nebo do 12% a více.
                                      To je motor v plné zátěži a teče tam maximální proud.
                                      odlehčit už většinou není kam:-)

                                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                      Datum: 29.03.2015
                                      Autor: Bobbob
                                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: dvoje typy řazení na zadním kole současně

                     

                Problém by snad být neměl. Pokud se podaří vybrat devítikolečko, kde vyhovuje těch sedm "prostředních" převodů, tak využívat standardně je bez křížení. A ty krajní dva (nebo využívat sedm dolních a ty dva lehké mít navíc) mít do rezervy pro extra případy. Pak na chvilku křížení zas tolik nevadí.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 29.03.2015
                Autor: ronda
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Barma v lednu 2017

05.12.2016
Hledá se pohodový,nekonfliktní dobrodruh/dobrodružka,kteří již mají zkušenosti s cestováním na těžko po Asii…

Hledám: Najdu cyklistku - Náchodsko

29.11.2016
Ahoj, hledám cyklistku pro výlety na kole ale i ženu pro život. Já muž 36 let/186 cm/68 kg, nekuřák, se zájmy -…

Hledám: Skupina na silniční kolo Teplice

28.11.2016
Hledám skupinu silničářů z Teplice a okolí s kterými bych mohl jezdit. Já začátečník amatér. NAJDU?
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

149 cyklistů (17 přihlášených)

U mě dobrý aneb ideální místo pro cykloturistiku

Rád bych se s Vámi podělil o některá místa, cíle, krásy či tajemství tří oblastí. A to Holešovska,…
Marťas004 | 12.11.2016

Česká Sibiř, Táborsko a Třeboňsko aneb dovolená třech chlapů

Po týdenní červnové dovolené v Krnovském výběžku - Osoblažsku, Fogin vybral jako další místo pro…
ondrapisklak | 09.11.2016

Bradlo – mohyla M. R. Štefánika

Viděl jsem již hromadu různých památníků. Na Slovensku jsem navštívil při různých zájezdech památník na Dukle…
jarpal | 05.11.2016