Váš názor na akumulátory

Zdravím Vás, který akumulátor by jste si vybrali Vy a proč? Sám do toho kromě vyšší kapacity toho jednoho nevidím.:-)
http://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/16-1...
http://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/0/0/5/355...
http://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/16-1...

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 19.03.2015
Autor: Juras
  • Re: Váš názor na akumulátory

         

    Akumulátor Li-ion Samsung 36V, 17,4 Ah Kinte + 2A nabíječka.
    Z důvodů nejvyšší možné zatížitelnosti oproti těm dvěma (20A nom. 40A špička na pár sekund).
    Psal jsem jim dnes dotaz zda budou vyrábět i s 30A nom., jelikož linergy má ty samé články a udává nom. 30A.
    Zatím Šikula ještě neodpověděl.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 19.03.2015
    Autor: Bobbob
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Váš názor na akumulátory

         

    Mám aku Kinte ve verzi 48v/11,6 Ah. Po pár dnech závada na spínači, který zůstal v zapnuté poloze a nefunkční nabíjení USB. Baterka jinak fungovala. Po dohodě s prodejcem el. kola Michal zajištěn servis přes e-pohony Šikula a do týdne přišla opravená. Měřená kapacita při provozu 9,9 Ah. To ale nic neznamená, protože nabíjení i vybíjení bylo při teplotě cca 12°C, kdy baterka pojme a dává cca 90% kapacity. Kde to vyrábí a jestli je v tom origo Samsung nevím, servis však, zdá se, funfuje.
    Toť má zkušenost, jinak nevím, co ti poradit. Nepíšeš nic o tom, co ta baterka má vlastně živit...

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 19.03.2015
    Autor: krocanfly
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Váš názor na akumulátory

           

      Zdravím, právě se rozhoduju mezi touto baterií (Samsung Kinte 48V/11,6 Ah) a baterií EVBIKE 48V/9,9 Ah pro motor 8FUN 750W. Je mezi nimi víc jak 3000 kč rozdíl a chtěl bych se zeptat jestli se mi vyplatí investovat raději do toho Samsungu. Chtěl bych dojez po rovině s příšlapem tak 130 km a nevím jestli je to vůbec reálné při mé váze 110 kg a výšce 190 cm. Je mi jasné, že v kopcích to bude jinak.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 04.04.2015
      Autor: zskal
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Váš názor na akumulátory

             

        Mám elektrokolo a po rovině jezdím s vypnutou asistenci >> dojezd podle mých sil (190 cm/98 kg).

        Není větší duchařina, než prognózovat dojezd. Teorie praví (Kanadský server), že s asistencí pouze v malých a krátkých kopcích spotřebuješ cca 5-8 Wh/km, s trvalou asistencí i po rovině 9-12 Wh/km.
        Ta větší baterka má zásobu energie:
        48 V x 11,6 Ah = 556,8 Wh
        při trvalé asistenci a průměrné spotřebě cca 10 Wh/km ti tedy vystačí na 55,68 km.
        Teorie praví, že středové motory pracují v příznivějších otáčkách a jsou na tom lépe a ujede se na nich cca o 1/3 více, to vše při teoretické váze jezdce 75 kg, každých dalších 10kg ubírá 5-10% dojezdu. Zkušenosti se silnějšími motory navíc praví, že mají větší měrnou spotřebu než základ = 250W.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 05.04.2015
        Autor: vysočina
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Váš názor na akumulátory

             

        Je to reálné pokud budeš po rovině šlapat za své a z těch 130km zhruba 80km z toho ušlapeš jen ty.
        Zbytek platí to co ti napsal kolega Vysočina.
        Pokud už moc nemůžeš šlapat tak si pořiď ty aku dvě.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 05.04.2015
        Autor: Bobbob
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Váš názor na akumulátory

             

        Řešil jsem stejný problém na Fun 750W. Volil jsem 48/11,6Ah. Při váze 98 Kg v mírně kopcovitém terénu ta spotřeba vychází někde kolem těch 5-7 Wh/Km. Je to opravdu na " snížení kopců", po rovině max.okamžitá přípomoc cca 50-80W, spotřebovanou na vyšší váhu e-kola. Pokud chceš jezdit 130 Km, tak jsi určitě zdatnější hoby cyklista. Jinak budeš mít stejně problém s únavou v sedle, zády a pod... Důležité je také používat asistenci motoru citlivě, na správné převodové stupně a vyvarovat se proudovým špičkám v přípomoci. Já používám vypínač motoru při řazení, rozjezdech a v případě, že nechci na těžší převody zapínat přípomoc motoru. Úspory jsou zde značné. Jinak v terénu samozřejmě spotřeba cca 10Wh/Km a víc.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 05.04.2015
        Autor: krocanfly
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Váš názor na akumulátory

               

          Díky za názory, aspoň v tom začínám mít jasněji. Je fakt, že toho ujedu bez motoru zatím celkem dost. Klasické vyjížďky dávám kolem těxh 70 km. Ale roky přibývají a sil ubývá...:-) proto mě zajímá jestli s tím dám i takovou tu svou hranici co jezdím na těch 130 km...Samozřejmě počítám s tím, že motor bych využil až by šlo do tuhého. V terénu jezdím mnohem kratší úseky 30-40 km, to by snad středový pohon zvládl. No praxe ukáže...

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 05.04.2015
          Autor: zskal
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Váš názor na akumulátory

                 

            Pokud budeš zdatně pomáhat,tak ani 30-40km v lehčím terénu nebude problém. Střeďák ujede v rovinatém terénu bez přípomoci 35-40km.(max. rychlost).

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 05.04.2015
            Autor: magic1000
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Váš názor na akumulátory

               

          Zeptal bych se na ten vypínač motoru,jak píšeš-jelikož z důvodu hydraulických brzd nepoužiji dodávanou páčku brzd s odpojovačem motoru,tak bych chtěl místo ní použít nějaký manuální vypínač,kterým bych mohl v případě potřeby rychle odpojit motor,dělá se něco takového,co by se dalo šikovně přidělat na řidítka,aby to bylo hned po ruce?

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 05.04.2015
          Autor: pobrdny
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Váš názor na akumulátory

                 

            Prostě abych nemusel vždycky tlačítkem "On/Off" vypínat celý systém,nebo přepínat na "nulovou přípomoc",ale jen tam dát místo toho brzdového odpojovače mechanický spínač,co by byl hned po ruce a umožnil v případě potřeby rychle odpojit a pak zase připojit motor.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 05.04.2015
            Autor: pobrdny
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Váš názor na akumulátory

                   

              U pedelcu brzdové vypináni není nutné, prostě jen přestaneš šlapat a motor se vypne.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 05.04.2015
              Autor: Bobbob
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Váš názor na akumulátory

                   

              Na středový Bafang je vypínání zbytečné. Nemá to tempomat,takže přestaneš šlapat,nebo sundáš prst z plynu.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 05.04.2015
              Autor: magic1000
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Váš názor na akumulátory

                     

                No já spíš myslel využít ten konektor na odpojovací páčky tak, že bych měl na řídítkách možnost rychle vypnout/zapnout motor,aniž bych musel buď vypnout celý systém,nebo přepínat na "nulovou přípomoc",prostě abych šetřil elektřinu,když pomoc motoru zrovna nepotřebuju,resp.je zrovna rovinka,tak chci dál šlapat,ale jen svou vlastní silou,bez motoru,nemusel ale dát "nulovou přípomoc",jen prostě na chvíli vypnout jedním spínačem motor a pak když zase potřebuji pomoc,tak tím samým spínačem motor zase zapnout:-)

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 05.04.2015
                Autor: pobrdny
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Váš názor na akumulátory

                       

                  Rozumím,ale připadá mi to zbytečné.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 05.04.2015
                  Autor: magic1000
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Váš názor na akumulátory

                       

                  Tak to nefunguje, tím spínačem lze jen vypnout.
                  Zapnout to stejně musíš zase na ovládači.
                  Na rozdíl od toho pedelec funguje tak že nešlapeš = motor je vypnutý, začneš šlapat = motor se zapne.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 05.04.2015
                  Autor: Bobbob
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Váš názor na akumulátory

                         

                    No právě to myslím,jedu v režimu"pedelec",takže mi motor pomáhá furt,i když jedu zrovna po rovince,nebo z mírnýho kopečka,výpomoc nepotřebuju a chtěl bych šlapat jen"za svý".Pak je přede mnou kopec,takže bych přípomoc zase chtěl aktivovat.Proto se ptám,protože jsem měl možnost vyzkoušet jen kolo s Boschem,tam jsem buď musel navolit"nulovou přípomoc",nebo to celý vypnout.Tak mě zajímalo,jestli u Bafangu když jedu v režimu"pedelec",tak jestli lze jedním tlačítkem přípomoc motoru vypnout a pak zase při jízdě do kopce zapnout.Prostě aktivovat motor jen když potřebuju pomoc,a když už to"utáhnu sám",tak ho moci zase vypnout.Tam co jezdím,se střídají kopečky,kopce a rovinky docela v rychlém sledu,tak abych nemusel furt složitě přepínat..:-)

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 05.04.2015
                    Autor: pobrdny
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Váš názor na akumulátory

                           

                      Ne, tak tohle nejde, k tomu máš přislušné ovládání a to buď na páčku a nebo na přípomoc.
                      Žádné vypnu a zapnu navíc připojit nelze ono není ani kam.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 05.04.2015
                      Autor: Bobbob
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Váš názor na akumulátory

                             

                        Jasně,myslel jsem si to...Objednal jsem si k tomu otočný plyn,přijde mi to lepší než držet celý kopec prst na páčce:-)To mě jen napadlo využít ten brzdový odpojovač,ale jak chápu,tak ten umí motor jen vypnout,zapnout se pak musí ovládačem?

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 05.04.2015
                        Autor: pobrdny
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Váš názor na akumulátory

                               

                          Ano to by šlo. Pokud nezapojíš brzdové páky s odpojovači,můžeš ten kabel použít s vypínačem jako odpojovač. (s tím,že to v podstatě zničíš)

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 05.04.2015
                          Autor: magic1000
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Váš názor na akumulátory

                                 

                            Zničím co? Ten kabel,který stejně nevyužiju,dal bych tam místo páčky rozpojovací tlačítko?Nebo se zničí ještě něco jiného?

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 05.04.2015
                            Autor: pobrdny
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Váš názor na akumulátory

                                   

                              Tím,že dáš místo páčky to tlačítko to tzv. zničíš. Ale jistě to jde případně napojit zpět. Je to řešení. Jdi do toho,toužíš li po tom.Akorát,že ta úspora elektřiny při vypnutém systému a vypnutí tlačítkem(páčkou) není stejná. Když vypneš komplet systém tak je odběr nula,ale pokud je tzv. vypnuto páčkou,tlačítkem proud jde do řj. pořád. I když malý

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 05.04.2015
                              Autor: magic1000
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Váš názor na akumulátory

                                   

                              Je přece úplně jedno kterým tlačítkem to vypneš. Tak jak tak to musíš stejně zapnout jako by jsi právě vyjížděl z garáže.
                              K čenu tedy přidávat další tlačítko pro to samé co dělá tlačítko původní?

                              Brzdové vypínače jsou k tomu aby jsi nebrzdil do záběru motoru. Pokud nepřestaneš šlapat tak i přes intenzivní brzdění pojede motor proti brzdě.
                              Tohle si ráději přeber a né nějaké zbytečné vypínací tlačítko.

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 05.04.2015
                              Autor: Bobbob
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Váš názor na akumulátory

                                     

                                Jasně,díky za info:-)Jo,to jsem celej já,ještě to nemám a už se to snažím zkoumat:-)jasně že jestli je tam možnost rychlého vypnutí a zapnutí pohonu,aniž bych se musel proklikávat přes všechny stupně přípomoci,nebo to celé vypínat a pak zase zapínat,tak je nesmysl tam přidávat další tlačítko.Myslel jsem že ten brzdovej odpojovač jen krátkodobě odpojí motor po dobu zmáčknutí brzdy,abych logicky nebrzdil ještě i výkon motoru.A po uvolnění brzdy se motor opět aktivuje.A tuto vlastnost jsem chtěl používat pro krátkodobé manuální odpojení motoru v úsecích,kde chci šlapat sám,bez motoru.Protože pokud je jiná možnost jen vypnutí celého systému,tak si nejsem jistý,jestli neustálým vypínáním celého systému v něm něco časem neodejde,tak jako asi není dobré vypínat počítač na pár minut,když jdu na W.C.:-)

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 05.04.2015
                                Autor: pobrdny
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Váš názor na akumulátory

                                       

                                  Záleží jak to budeš používat. Jako pedelek je to jedno. Prostě to tlačítkem odpojíš a nefunguje to. Pokud by jsi měl tempomat,ten se deaktivuje. Ale pokud by jsi jezdil na plyn a zaaretoval plynovou páčku mechanicky,tak by při brždění motor nešel a při povolení zase šel.

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 05.04.2015
                                  Autor: magic1000
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Váš názor na akumulátory

                                         

                                    Jo ale aktivuješ ho buď pedelecem a nebo páčkou.
                                    Po přerušení brzdění se sám motor nemůže aktivovat jelikož z nuly by jsi měl páčku naplno a to by mohlo dopadnou velmi špatně.

                                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                    Datum: 05.04.2015
                                    Autor: Bobbob
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                    • Re: Váš názor na akumulátory

                                           

                                      Díky,teď už tomu trošku rozumím :-)

                                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                      Datum: 05.04.2015
                                      Autor: pobrdny
                                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                    • Re: Váš názor na akumulátory

                                           

                                      Jak nemůže? Když jedu na plyn,tak přibrzdím,motor se vypne a když brzdu povolím,zase se zapne.

                                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                      Datum: 05.04.2015
                                      Autor: magic1000
                                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                      • Re: Váš názor na akumulátory

                                             

                                        Tak to ti teda funguje špatně.
                                        Já jsem měl u svého 2kW motoru páčky s vypínačem motoru. Plynovou páčku jsem měl na gumičce naplno. Zabrzdil li jsem, motor se vypnul a po povolení brzdy byl stále vypnuty. Řj. vyhodnotila plynovou rukojěť naplno a nedovolila znovu zapnutí motoru.
                                        Kdyby ano tak tě to z toho kola sundá protože by to šlo do plného záběru.
                                        Napřed jsem musel plynovku dát na nulu a teprvé potom naskočil motor po přidání plynu.
                                        Obdobné je to u pedelcu kde nejedeš na "palec", po ukončení brzdění dokud nezačneš šlapat motor nejede.

                                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                        Datum: 05.04.2015
                                        Autor: Bobbob
                                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Váš názor na akumulátory

                                               

                                          Ten můj motor nemá takový točivý moment aby mě sundal. Záleží na ŘJ. MAGIC 50A FUNGUJE TAKTO.jÁ TAKTO STEJNĚ NEJEZDÍM,ALE JDE TO TAK.

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 05.04.2015
                                          Autor: magic1000
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Váš názor na akumulátory

                                               

                                          Magic1000
                                          Jo je to možné jelikož u řj. magic doporučují v tomto směru nejakou změnu zapojení.

                                          "Při použití s jednotkou Magic je třeba provést úpravu zapojení."
                                          Stánky ŠIKULY.
                                          Nevím co mají na mysli, řj. magic neznám:-)

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 05.04.2015
                                          Autor: Bobbob
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Váš názor na akumulátory

                                               

                                          Magic:
                                          stisknutí brzdové páky u ŘJ 50 Magoc znuluje ŘJ včetně nastavení tempomatu. Chci-li pokračovat tak ho musím znovu nastavit, nemělo by přece logiku, aby po zabrzdění se mi kolo samo rozjelo.

                                          BobBob:
                                          doporučená úprava kabeláže spočívá ve využití volného červeného tlačítkového vypínače na "Plynové páčce s indikací" k odpojování napájení snímače PAS. Buď jedu bez asistence, nebo je ovládání pouze plynem a mohu využít tempomat. Ten samozřejmě funguje i s PAS.

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 06.04.2015
                                          Autor: vysočina
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Váš názor na akumulátory

                           

                      Tohle mě taky zajímalo. Dnes jsem zrovna nad tím přemýšlel když jsem jel na kole a měl jsem vítr v zádech. To se šlape na pohodu a není třeba ždímat baterku. Nestačí v těchto případech jednoduše vypnout spínač na baterii a když zase chci aby mi motor pomáhal tak zase tento spínač zapnout?

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 05.04.2015
                      Autor: zskal
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Váš názor na akumulátory

                             

                        Pánové napajení řj. a displeje je v řádech mA tak neblbněte s tím vypináním.
                        Nic tim neušetříte a jen si komplikujete život:-)
                        Chcete li ušetřit energii více se zapřete do pedálu a využívejte menší stupeň přípomoci.
                        A nebo to řešte další baterií:-)

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 05.04.2015
                        Autor: Bobbob
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Váš názor na akumulátory

                 

            Použil jsem nepotřebnou páčku, která mi zůstala po přesmykovači. spínač jsem demontoval z dodaných páček brzd. Brzdy mi zůstaly totiž původní. Vypínač používám při okamžité potřebě odpojení motoru, jako spojku. Při řazení převodů. Motor totiž zabral většinou dřív, než se dokončilo řazení. Dále v terénu, kdy nechci záběr motoru, který by mě mohl rozhodil rovnováhu. V bahně nebo kaluži není potřeba, aby mi motor zrychlil a já měl bláto všude. Také při rozjezdech nepotřebuji proudové špičky. Ten smysl není ani tak v okamžitém rozpojení, ale v dočasném nesepnutí výkonu motoru, kdy chci krátkodobě jen šlapat. Na digit. ovladači C965 mám přeprogramované všechny přípomoci 0-1-2-3, kde i 0 asistuje a tak motor ani přes nulu nevypnu. Proto mi tohle řešení vyhovuje.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 06.04.2015
            Autor: krocanfly
            Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Váš názor na akumulátory

                   

              Chytré !!!

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 06.04.2015
              Autor: vysočina
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Váš názor na akumulátory

                     

                Super .. nad niečim podobným som premýšľal , hlavne pri prehadzovaní v kopci to pomôže ...neničíš tak reťaz a kazetu ....

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 06.04.2015
                Autor: marekSk
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Váš názor na akumulátory

                       

                  Jsi machr :-)

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 07.04.2015
                  Autor: patan
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Váš názor na akumulátory

                   

              Díky,přesně to jsem měl na mysli :-)

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 07.04.2015
              Autor: pobrdny
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Váš názor na akumulátory

             

        Jednoznačně Samsung Kinte 48V/11,6 Ah. 9Ah EV-bike se hodí tak k verzím 250-350W. Má pouze 15A nominál odběr a tuším 25A max. Ale záleží na provozu. Pokud se ovšem bude ždímat,tak značně utrpí životnost. Je škoda,že se nedělá silnější aku do rámu s vlastním univerzálním uchycením (tedy ne na šrouby lahve)

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 05.04.2015
        Autor: magic1000
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Váš názor na akumulátory

         

    Tady někdo nečte Vysočino. Nebyla řeč o tempomatu a vynulování ,odpojení motoru při stisku páčky brzdy,ale o stisknutém plynu (třeba naplno) a zároven stisknuté páčce plynu. Tam se motor odpojí,ale po vrácení páčky brzdy zpět se zase rozběhne. A jelikož středový Bafang nemá tempomat,tak by mě zajímalo co se tam stane.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 06.04.2015
    Autor: magic1000
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Váš názor na akumulátory

           

      Chceš tím říci že zabrzdíš na 0 rychlost a plyn máš stále naplno, pustíš brzdovou páčku a motor vyrazí na plné pecky?
      Tak u jinych řj to takto nefunguje.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 06.04.2015
      Autor: Bobbob
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Váš názor na akumulátory

             

        Pokud ho držím ručně tak ano. Přes tempomat samozřejmě ne.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 06.04.2015
        Autor: magic1000
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Váš názor na akumulátory

           

      Ale čtu, jen jsem výslovně nenapsal. že se také nuluje nastavení plynu - to abys mne mohl pokárat. :-(

      Projel jsem se ev-bike jen zkušebně a nezkoušel všelijaké finty, ale ř.j. se chovala obdobně jako 50 Magic - tedy po stisknutí brzd se nulovala, včetně nastavení plynu. Co by se stalo pokud bych plyn podržel, tak to jsem nezkoušel, ale předpokládám, že by se kolo hned rozjelo podle aktuálního nastavení plynu - proč ne? Reakční časy na jakoukoliv činnost jsou prakticky nulové, proto nejsou spínače na brzdách prakticky nutné.
      Smysl tohoto manévru mi trochu uniká, pokud ovšem nechceš jezdit trial s elektrokolem a skákat např. ze sudu na sud - tedy kolo si na brzdách nejprve správně nasměrovat a vybalancovat a pak s plným výkonem odskočit. :-)

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 06.04.2015
      Autor: vysočina
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Váš názor na akumulátory

             

        To není o smyslu. Prostě je to tak. Samozřejmě,že tak nejezdím. Smysl to dává pouze u Bafangu střeďáku,pokud ho někdo chce používat jako moped. Není tam tempomat,takže pokud nechci 20km tisknout plyn a mít otlačený prst,můžu plyn mechanicky zaaretovat a používat brzdu jako vypínač pohonu,případně místo páčky dát spínač. Samozřejmě,že to není bezpečné.Spadnu z kola a kolo pojede někde samo do pole :-) Ale tlačítko temponatu je totéž.Ještě je možnost mít vypínač plynu jako na plochodrážní motorce :-))

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 06.04.2015
        Autor: magic1000
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Barma v lednu 2017

dnes
Hledá se pohodový,nekonfliktní dobrodruh/dobrodružka,kteří již mají zkušenosti s cestováním na těžko po Asii…

Hledám: Najdu cyklistku - Náchodsko

29.11.2016
Ahoj, hledám cyklistku pro výlety na kole ale i ženu pro život. Já muž 36 let/186 cm/68 kg, nekuřák, se zájmy -…

Hledám: Skupina na silniční kolo Teplice

28.11.2016
Hledám skupinu silničářů z Teplice a okolí s kterými bych mohl jezdit. Já začátečník amatér. NAJDU?
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

157 cyklistů (19 přihlášených)

U mě dobrý aneb ideální místo pro cykloturistiku

Rád bych se s Vámi podělil o některá místa, cíle, krásy či tajemství tří oblastí. A to Holešovska,…
Marťas004 | 12.11.2016

Česká Sibiř, Táborsko a Třeboňsko aneb dovolená třech chlapů

Po týdenní červnové dovolené v Krnovském výběžku - Osoblažsku, Fogin vybral jako další místo pro…
ondrapisklak | 09.11.2016

Bradlo – mohyla M. R. Štefánika

Viděl jsem již hromadu různých památníků. Na Slovensku jsem navštívil při různých zájezdech památník na Dukle…
jarpal | 05.11.2016