pohon Front ?

Prosím pěkně, nevíte někdo, kde bych nalezl popis popř. i obrázky lehokola s poháněným předním kolem ? Děkuji ! (((-8

[ Zpět ]
Datum: 06.03.2006
Autor: Neregistrovaný uživatel (P.J.B.)
  • Re: pohon Front ?

         

    Hoi, zadáš-li třeba do Googlu recumbent fwd nebo front wheel drive, určitě ti něco vyjede.
    Právě se snažím jeden sesmolit ;-)

    [ Zpět ]
    Datum: 06.03.2006
    Autor: evan
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: pohon Front ?

           

      Co to bude? Snad ne Python, ten mě naprosto okouzlil, bohužel figuruje v pořadníku projektů na bůhví kolikátém místě. Asi někde tam kde hydrofoil.

      [ Zpět ]
      Datum: 07.03.2006
      Autor: Jirka
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: pohon Front ?

         

    S kroutícím se řetězem to vyrábí myslím hlavně značky Zox a Toxy, s kloubem uprostřed rámu je nejznámější asi Flevobike, zajímavý je Python (jediný fungující kolo s negativním trailem o jakým jsem kdy slyšel). Zkus tohle zadat do googlu a máš zábavu na pár hodin.

    [ Zpět ]
    Datum: 07.03.2006
    Autor: Jirka
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Python

           

      Co je to za blbost? Tomu jako mám věřit, že se na tom dá jezdit? Jsem si to našel (celkem hodně exemplářů), ale podle toho, co jsem zatím slyšel a četl o kolech by měl být dost úlet na tom jezdit. To fakt funguje? Asi si budu muset pořádně přečíst třeba http://dirkb.dnsalias.net/pythonselfcenter.html, teď jdu spát:-)

      [ Zpět ]
      Datum: 08.03.2006
      Autor: PavelŠ
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Python

             

        Viděl jsem videa jak na tom jezdí, takže to není recese. Vlastnosti budou asi jak píše nink níž, takž pokud seš Nizozemec, nic ti nebrání na tom jezdit, víc jak 40 po rovině stejně nedáš víc jak na pár vteřin. Ale je to tak elegantní, že umět svařovat, tak někde jen ze strandy nějaký starý MTB zrecykluju na Pythona.

        [ Zpět ]
        Datum: 08.03.2006
        Autor: Jirka
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Python

               

          A co se naucit svarovat?
          Pokud netrvas na ochrane atmosfere a podobne, ale staci ti oblouk, tak svarecku bych mel a nejake zakladni znalosti taky. (viz muj prvni "skladaci" lehociped)
          Akorat tady v Brne nemam vhodne prostory.

          [ Zpět ]
          Datum: 09.03.2006
          Autor: Gif
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Python

                 

            No super, tak někdy uspořádáme nějaký svařovací workshop. Splaším pár vraků horských kol a postavíme si Python (třeba mu budem říkat česky Krajta, 20" verze Baby Python by mohla být Krajtička:-)).

            [ Zpět ]
            Datum: 09.03.2006
            Autor: Jirka
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Python

                 

            Mě vždycky obloukoví svařovači odmítli vařit věci z tenkostěnných trubek a tenkých tyček, že to shoří. Takovýhle věci se dělají pájením (dělá to např. jeden borec v Medlánkách). Takže jestli nechceš dělat kolo z jeklů a lešenářských trubek, myslím, že obloukem moc nezmůžeš (si myslím).

            [ Zpět ]
            Datum: 10.03.2006
            Autor: PavelŠ
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Python

                   

              Skutečně dobrý svářeč je schopen svařovat obloukem i velmi slabý plech (cca 0.5 mm)

              [ Zpět ]
              Datum: 10.03.2006
              Autor: Neregistrovaný uživatel (El)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Python

                     

                nojo, ale jakou to bude mít pevnost, když se to třeba trochu propálí? Rámové trubky jsou skutečně někde kolem toho půlmilimetru.

                [ Zpět ]
                Datum: 11.03.2006
                Autor: PavelŠ
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Python

                       

                  Zřejmě si nerozumíme. Já jsem psal o skutečně dobrém svářeči.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 11.03.2006
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (El)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Python

                         

                    aha, tak to pak jo:-)

                    [ Zpět ]
                    Datum: 12.03.2006
                    Autor: PavelŠ
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Python

                           

                      Taky asi zalezi na druhu toho obloukovyho svarovani,mezi domaci trafosvareckou s obalovanyma elektrodama a CO-ckem pripadne TIGem je docela rozdil.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 12.03.2006
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (lada)
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Python

                           

                      Ja totiž dříve pracoval v učilišti, kde byla svářečská škola a mistři (školitelé) měli státní zkoušky na kde co. Teď pracuji v podniku, vyrábějícím svařované konstrukce, svářeči jsou na minimálně stejné úrovni jako ti v učilišti.
                      Podíváš-li se na lehokola holandské provenience (samodoma) a je-li u nich použita (přivařena) zadní vidlice ze vzpřímeného kola, je to obvykle z horáka, jehož rám je svařovaný ze "silnostěnných" trubek. Neviděl jsem použití (přivařené) ze silničního letovaného rámu. Ono skutečně dobrých svářečů je zřejmě málo tady i tam !

                      [ Zpět ]
                      Datum: 12.03.2006
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (El)
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Python

                             

                        Použití vidle z horáka navíc zjednodšuje život i jinak. Lehokol s 28" vzadu je pomálu, 26 je daleko používanější, takže pak nemusíš předělávat návarky na V-brake a není tam blbě vypadající mezera mezi pláštěm a koncem vidlice.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 13.03.2006
                        Autor: Jirka
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Python

                             

                        Pokud se chceš, Jirko, vyhnout převařování osiček na V-brake, můžeš použít rám z crosse. Tím se ovšem zdvíhá těžiště a to zas musíš být vyježděný z nižšího kola a už umět rovnováhu třeba při pomalé jízdě.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 13.03.2006
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (El)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Python

                             

                        Řekl bych, že při pomalé jízdě se líp bude držet balanc na vyšším kole (pomalejší odezva => více času na rozmýšlení, co udělat).

                        [ Zpět ]
                        Datum: 13.03.2006
                        Autor: PavelŠ
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Python

                   

              Mas samozrejme pravdu. Na tom jsem taky skoncil, prvni pokus o lehociped - ze skladacky - tam se varily jen ramove trubky a L-ka na sedacku. To v pohode. Ale pri druhem pokusu - LWB - jsem uz neprosel prez svarovani zadni vidlice, puvodne z favorita. Proto ted jezdim na Maxu ;-)

              [ Zpět ]
              Datum: 12.03.2006
              Autor: Gif
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Python

                     

                Toho favorita jedině CO2 nebo plamen.

                [ Zpět ]
                Datum: 12.03.2006
                Autor: Neregistrovaný uživatel (...)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Python

                       

                  To muzu potvrdit,v praci jsem si chtel nechat zavarit prasklyho Favorita TIGem a kolem svaru to krasne popraskalo.Byla to pro nej takova rana z milosti.Takze Favorita pro jistotu letovat mosazi...

                  [ Zpět ]
                  Datum: 12.03.2006
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (lada)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: pohon Front ?

           

      Na muj vkus to kolo ma zbytecne masivni retez,viz obrazek: http://dirkb.dnsalias.net/image/python/whole1... :-)

      [ Zpět ]
      Datum: 09.03.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (lada)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: pohon Front ?

             

        A dokonce to vypadá, že obstarává o zadní pohon.
        o^-°O

        [ Zpět ]
        Datum: 09.03.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (HonzaK)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • fwd lwb

         

    mimochodem... mám v úmyslu někdy zkusit postavit ze dvou starých kol fwd lwb. Trochu se ale bojím, že do kopce bude prokluzovat zabírající přední kolo (ale nebude tam přehazovačka, takže nějaká extrémní zabírací síla tam stejně nebude) co si o tom myslíte? Nenarazili jste někdy někdo někde, že by někdo fwd lwb měl?

    [ Zpět ]
    Datum: 08.03.2006
    Autor: PavelŠ
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: pohon Front ?

         

    Podrobný popis i s fotogalerií českého stroje nalezneš tady:
    http://www.lehokolo.com/view.php?cisloclanku...

    [ Zpět ]
    Datum: 08.03.2006
    Autor: evan
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: pohon Front ?

         

    cau
    jeden jsem postavil, ale je to twisting chain...viz zehlicka
    pythony jsou krasny svou jendoduchosti, ale minimalne 2 lidi napsali ze nad 40km/h maj divnej pocit a vic jak 45 s tim nejeli, efekt negativniho zavleku stabilizovaneho hmotnosti /jak to asi funguje kdyz te nadhodi prejeta nerovnost?/ na pomaly cestovani dejme tomu, ale 80 z kopce si s tim asi neuzijes...
    jinak:
    zox, toxy zr, reynolds weld lab z-bone, cobra bikes, a tak cca stovky homebuildu
    nink

    [ Zpět ]
    Datum: 08.03.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (nink)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: pohon Front ?

           

      Ještě mě napadlo prudký brždění. Co se stane s kamionem když dupne nabrzdy víme, a kdo to někdy viděl před sebou na dálnici údajně nikdy nezapomene. A Python má vlastně docela podobný kloub uprostřed podvozku. Možná ale opření se nohama o pedály setrvačnou silou úměrnou brždění tehnle moment snižuje. Pokud ne, byl by to hnusný držkopád zalomit předek do pravýho úhlu třeba při 30km/h.

      [ Zpět ]
      Datum: 08.03.2006
      Autor: Jirka
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: pohon Front ?

             

        nojo, to je pravda,, když mi na azubu jednou praskl mechanismus řízení ve cca 40km/h z kopce, tak jsem stabilizoval neřiditelné přední kolo právě bržděním (a zastavil bez nehody), u toho pythona by to vlastně fungovalo přesně obráceně... ale opření se o pedály, jak říkáš, by to mohlo eliminovat.
        Každopádně to kolo je dost úlet, celý postavený na hlavu, asi jako když nezasvěcenec vidí poprvé lehokolo, akorát u drtivé většiny z nich je geometrie úplně normální.

        [ Zpět ]
        Datum: 08.03.2006
        Autor: PavelŠ
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Barma v lednu 2017

05.12.2016
Hledá se pohodový,nekonfliktní dobrodruh/dobrodružka,kteří již mají zkušenosti s cestováním na těžko po Asii…

Hledám: Najdu cyklistku - Náchodsko

29.11.2016
Ahoj, hledám cyklistku pro výlety na kole ale i ženu pro život. Já muž 36 let/186 cm/68 kg, nekuřák, se zájmy -…

Hledám: Skupina na silniční kolo Teplice

28.11.2016
Hledám skupinu silničářů z Teplice a okolí s kterými bych mohl jezdit. Já začátečník amatér. NAJDU?
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

160 cyklistů (20 přihlášených)

U mě dobrý aneb ideální místo pro cykloturistiku

Rád bych se s Vámi podělil o některá místa, cíle, krásy či tajemství tří oblastí. A to Holešovska,…
Marťas004 | 12.11.2016

Česká Sibiř, Táborsko a Třeboňsko aneb dovolená třech chlapů

Po týdenní červnové dovolené v Krnovském výběžku - Osoblažsku, Fogin vybral jako další místo pro…
ondrapisklak | 09.11.2016

Bradlo – mohyla M. R. Štefánika

Viděl jsem již hromadu různých památníků. Na Slovensku jsem navštívil při různých zájezdech památník na Dukle…
jarpal | 05.11.2016