reklama

Jakou velikost bot na běžky?

Mám problém. Snažím se správně vybrat velikost běžkařských bot. Konkrétně se jedná o tento model: http://bezecke-boty.heureka.cz/fischer-rc3...
Jde o to, že mi je velikost 43 na těsno a 44 už je mi volnější. Jakou velikost raději volit?
Jsem začátečník, kupuju běžky na Combi techniku. Nevím, jestli se tyto boty vytáhnou až se namočí a propotí? Je lepší volit těsnější nebo volnější velikost? Díky. Adam

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 07.02.2015
Autor: The_DoctoR
  • Re: Jakou velikost bot na běžky?

         

    Volnější a vyměnit vložku nebo dát druhou ponožku. Boty se rozhodně nevytáhnou (dlouhodobě jezdím Fischery RC5, RC3 je lacinější brácha). Navíc, když budeš lyžovat, noha trochu nateče.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 07.02.2015
    Autor: Hrabosh
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Jakou velikost bot na běžky?

           

      Tak tak. Ane včera byla na běžkách v Jizerkách, vrátila se vpodvečer - a nateklá noha v botě. Tak tady ležela na gaučíku, obkládky, hekání... :-)

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 08.02.2015
      Autor: Airline
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Jakou velikost bot na běžky?

           

      A je pravda ta, že tyhle boty konkrétně Fischer RC3 mají jiné číslování? Tedy normálně nosím dejme tomu 42,5 a tady mi je 43 malá? Je to možné, jakou s tím máte vy zkušenost? Díky. Robin

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 08.02.2015
      Autor: The_DoctoR
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Jakou velikost bot na běžky?

         

    Druhým rokem jezdím RC5 Classic a rozhodně se mi nevytahují. Takže botu raději trochu volnější než těsnou.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 08.02.2015
    Autor: mildakh