Země: Česko Česko

Na těžko ve vlaku

Jak to děláte s kolem "na těžko" ve vlaku s "úschovou během přepravy"? Na kole máte brašny, brašničky na nářadí, pumpu, láhev atd. Musíte to při předání kola průvodčímu sundat? Dík za odpověď.

[ Zpět ]
Datum: 07.06.2014
Autor: mirda46
  • Re: Na těžko ve vlaku

         

    Tak brašničku na nářadí a pumpu mívám na kole i když jedu "nalehko" a nikdy by mě nenapadlo sundávat...
    Velké brašny sundávám - přece jen, v ní už mívám věci, které bez dozoru nechávat nechci (a nemyslím, že bych s nimi dokázala uzvednout kolo do vlaku).
    Takže zatím jsem na příležitost vyzkoušet, jestli by průvodčí vzal kolo s brašnami nebo jestli trvá na sundání, nenarazila.

    [ Zpět ]
    Datum: 07.06.2014
    Autor: Ifča
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Na těžko ve vlaku

           

      Já na to narazil před lety, průvodčí nekompromisně trvala na odendání všech odnímatelných věcí, tedy i lahve či tachometru. Od té doby jsem na to připraven a rovnou na kole nic nemám. Ale vlakem s úschovou cestuji minimálně, tak nevím jestli by to nešlo jinak.

      Předpis praví toto:
      "V případě uložení jízdního kola nebo kočárku je třeba ještě před předáním do úschovy odejmout všechny snadno odnímatelné součásti ukládaného předmětu. ČD neodpovídají za ztrátu nebo poškození snadno odnímatelných součástí."

      [ Zpět ]
      Datum: 07.06.2014
      Autor: petrp
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Na těžko ve vlaku

             

        To chápu, ale zrovna ty nářaďové brašničky bývají tak komplikovaně vícebodově připevněné, že bych je za "snadno odnímatelnou součást" nepovažovala. To bych vlaku musela jedině způsobit zpoždění (nebo pravděpodobněji by odjel beze mě). Láhev jasně - tam bych se s tím, že holt za případnou ztrátu ČD neručí, zas smířila.

        [ Zpět ]
        Datum: 07.06.2014
        Autor: Ifča
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Na těžko ve vlaku

               

          Brašnu na nářadí pod rámem nikdo (zatím) sundat nechtěl. Vždycky hlavně šlo o boční brašny - kvůli místu, občas průvodčímu nevadili ani horní brašny na nosiči.

          [ Zpět ]
          Datum: 07.06.2014
          Autor: tomabaza
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Na těžko ve vlaku

             

        To jsou všechny díly s rychloupínákem. Sundal bych tedy sedlovku a kola a upozornil obsluhu že jestli ohne hazku nebo odrbe převodníky tak že si to zaplatí.

        [ Zpět ]
        Datum: 08.06.2014
        Autor: Hrabosh
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Na těžko ve vlaku

         

    Sundavám všechno, jednou jsem byl průvodčím okázale poučen. Od té doby se tomuto způsobu přepravy kola vyhýbám jako čert kříži a vzhledem k vlastnictví i skládacího kola a rozšíření City Elephantů a podobně relativně příznivých vlaků jezdím formou úschovy během přepravy opravdu sporadicky. Tedy maximálně několikrát za 5 let a nejlépe ani jednou za rok.

    Brašny na suché zipy nejsou na časté sundavání a nandavání dělány. No a i kdyby, jak pak mám tu hromadu zavazadel a zavazadélek pobrat do rukou a stihnout nastoupit do vlaku, pokud vlak na místě nezačíná a tedy déle nestojí? Tuhle službu používám opravdu jen v nouzi nejvyšší.

    [ Zpět ]
    Datum: 07.06.2014
    Autor: MiBo
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Na těžko ve vlaku

           

      Problém je, že třeba Pha-Dc se ve všední den jinak zvládnout nedá a teď uvažují, že kvůli kolařům zruší i ty Městoslony, co jezdily na rychlících o víkendu a nahradí je klasikou s úschovou během přepravy.

      [ Zpět ]
      Datum: 07.06.2014
      Autor: petrp
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Na těžko ve vlaku

           

      Problém s pobráním věcí má zcela jednoduché řešení,pro takové případy vozím od Ťamanů takovou tu velkou bílomodro koskovanou pevnou igelitovou kabelu na zip vleze doní trojbrašna spacák karimatka i další drobnosti lahve brašničky atd. na nádraží v klidu před odjezdem věci naskládáš do té tašky a k vlaku jdeš už v pohodě v jedné ruce kolo v druhé tu kabelu,kolo předáš do náklakladního vagonu a v pohodě už jen nastoupíš.Na konečné věci zase v klidu naskládáš na kolo a taška po složení na plocho nezabírá prakticky žádné místo a navíc může posloužit jako dodatečná ochrana brašen před deštěm.

      [ Zpět ]
      Datum: 08.06.2014
      Autor: bobeš2
      Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Na těžko ve vlaku

             

        Dobrá vychytávka :o))

        [ Zpět ]
        Datum: 08.06.2014
        Autor: BuLenka
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Na těžko ve vlaku

         

    Tys to ještě nevyzkoušel?!?
    Velké brašny dolů jít musí, jinak ti řekne průvodčí, jestli máš ještě něco sundat.

    Prostě to zkus a uvidíš.

    [ Zpět ]
    Datum: 07.06.2014
    Autor: radka
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Na těžko ve vlaku

           

      Brašny chápu, ale spíš mě zajímá jestli budu muset sundat z předního nosiče spacák a stan. To bych pak potřeboval 3 ruce.

      [ Zpět ]
      Datum: 07.06.2014
      Autor: mirda46
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Na těžko ve vlaku

             

        Ale prdlajs, prosím tě.
        Prostě přijedeš k nákaldnímu vagonu a tam to odstrojíš a naložíš.
        Akorát pokud necháš brašny také naložit ke kolu, tak se za ně platí poplatek (bývalo to 20,- teď netuším kolik chtějí). Jinak si to můžeš vzít sebou do kupé.

        Prostě to zkus a ono to nějak dopadne. Jen se neboj.

        [ Zpět ]
        Datum: 07.06.2014
        Autor: radka
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Na těžko ve vlaku

               

          tak ja mam zkusenosti tato, brasny, karimatka, spacak pryc, jinak ti kazdou vec zapocita za 10 korun, na tachometr mi nikdy nic nerekli... ale vzdycky je chteji sundat... takze at zije ortlieb, pak pres rameno a do ruky karimatku :)

          [ Zpět ]
          Datum: 07.06.2014
          Autor: dadanek
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Na těžko ve vlaku

                 

            Pravda, 20,- Kč jsem platila za dvě brašny.

            [ Zpět ]
            Datum: 07.06.2014
            Autor: radka
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Na těžko ve vlaku

                 

            Moje informace byla zatím taková, jak píše Dadanek.

            [ Zpět ]
            Datum: 08.06.2014
            Autor: mirda46
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Na těžko ve vlaku

             

        Nebo Ortlieby :-)
        Výhoda snadného nandavání a sundavání a i těch popruhů se zdá být nepodstatná do okamžiku, jako je ten co popisuješ.

        Prostě vycvakneš brašny a pověsíš to popruhy na sebe jako na vánoční stromeček. Ruce jsou furt volné.

        Když cestuješ sám, a nemá ti kdo brašny pohlídat, je to v podstatě jedinná možnost, jak tyhle situace řešit.

        [ Zpět ]
        Datum: 08.06.2014
        Autor: Jindra8526
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Na těžko ve vlaku

             

        3 ruce? Stači ušit šuštakovy batoh-ruzne drobne brašniky,computer,pumpičky,..... U vagonu velkoobjemove brašne na zemi,po predani kolo vzit brašne na obe ruce. Jo?
        Jinak ja delam ve vlaku nejdriv s kolo k vagonu,rychle pustit,pak nosit do dvere vagon latkove horni brašne (karimatka,spacak,stan,drobne veci) na ramena (take davno normalni batoh-spacak,karimatka,stan), mala latkova kabelka (jizdenky,foto,mobil,doklady) na druhe ramena, obe ruce velkoobjemove brašne. Citim moc pohodlne prace. Netreba 3 ruce.

        [ Zpět ]
        Datum: 08.06.2014
        Autor: Arabice
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Na těžko ve vlaku

               

          Arabice, ty mě ničíš. "Stačí ušít šušťákový batoh..." Což je pro mě něco jako "Odpoledne zkonstruovat perpetum mobile a zajistit celosvětový mír". :)))

          Ale jinak je to dobrý nápad, znamenám si ho. Ještě se to může hodit.

          [ Zpět ]
          Datum: 08.06.2014
          Autor: petrp
          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Na těžko ve vlaku

                 

            http://eshop.ceskasitovka.cz/klasika-pro-kazdy-den

            [ Zpět ]
            Datum: 08.06.2014
            Autor: Hrabosh
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Na těžko ve vlaku

                   

              klasika taška patri 3 ruce.

              [ Zpět ]
              Datum: 08.06.2014
              Autor: Arabice
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Na těžko ve vlaku

                   

              Ani jedna není šusťáková a ani batoh :o)))

              [ Zpět ]
              Datum: 08.06.2014
              Autor: radka
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Na těžko ve vlaku

                 

            petrp, :-) prave da ukladat na rovnate menši rozmery v uzavrene kapesni horni vnitri velkoobjemove brašne.

            [ Zpět ]
            Datum: 08.06.2014
            Autor: Arabice
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Na těžko ve vlaku

                   

              Já jsem dokonce někde takový šusťákový batoh do kapsy měl, kupoval jsem ho někdy v roce 1985, musím se mrknout, zda-li stále není mezi věcmi, co se jednou mohou hodit. Ale pochybuji.

              [ Zpět ]
              Datum: 08.06.2014
              Autor: petrp
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Na těžko ve vlaku

                 

            ....nebo za pár kaček koupit- pro laiky ;-)

            [ Zpět ]
            Datum: 09.06.2014
            Autor: bi-jan-cyk
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Na těžko ve vlaku

                 

            asi takovej http://www.saeshop.cz/cyklisticke-brasny/snc...

            [ Zpět ]
            Datum: 09.06.2014
            Autor: brum
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Na těžko ve vlaku

                   

              Arabice asi myslí něco, kam se soustředí menší věci, aby na hlavní brašny zůstaly volné ruce.
              Tento jsem si pořídila, když jsem ještě používala Sportarsenály. Když jsem ho ale doma zprubnula, nikdy jsem ho nepoužila. Pokud v něm byly všechny tři brašny, už jsem ho nedokázala uzvednout a hodit si na záda. Ortlieby s popruhy, kde s každou brašnou manipuluji zvlášť, oproti tomu už všechny současně unesu.

              [ Zpět ]
              Datum: 09.06.2014
              Autor: Ifča
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Na těžko ve vlaku

                   

              mám podobný kompresní vak,do kterého v poho dám stan,spacák,karimatku a ještě pár hadrů.Konečná délka je cca 50 cm a na nosiči mi stačí jeden gumicuk.

              [ Zpět ]
              Datum: 09.06.2014
              Autor: taole
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Na těžko ve vlaku

                     

                Tohle je něco jiného - jednak není kompresní a za druhé je určen k transportu údajně až dvou kompletních sad brašen (objem to má 230 litrů!).
                Prostě obrovský pytel s popruhy. Používat ho tak, že by se přímo do něj něco ukládalo a pak na kole vezlo, se nepředpokládá a moc by to ani nešlo.

                [ Zpět ]
                Datum: 09.06.2014
                Autor: Ifča
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Na těžko ve vlaku

         

    Jako vždy a všude - je to o lidech. Ano, předpisy praví všechno dolů, ale jelikož používám tuto službu několikrát ročně, zkušenosti jsou různé. Od toho, že průvodčí je nekompromisní , až po to, že tam brašny můžu nejen nechat, ale dokonce s kolem pomůže jak nahoru do vagonu, tak dolů. Ale nikdy nevím předem, to vždy poznám až na místě. Průvodčí může být ve výborné náladě, ale taky nasranej, od na manželku až po celý svět, tudíž i na cestující. Ale převážná většina je celkem vstřícná, a když je na něj cyklista slušnej, průvodčí naschvály nedělá. Ale výjimky jsou všude, že?

    [ Zpět ]
    Datum: 08.06.2014
    Autor: Pepíček
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Na těžko ve vlaku

         

    Vyslovene na tezko jsem jeste nikam nejel, zatim nejnalozenejsi kolo jsem mel v kvetnu cestou na jeden zavod, krome trojbrasny jsem mel pod nosicem pripevneny i inline brusle (viz fotka).

    Na nastupisti jsem sundal akorat tu trojbrasnu, pocital jsem, ze lehokolo si proste nalozim a upevnim sam a u zbytku veci budu proste trvat na tom, ze nejde o snadno odnimatelnou vec (brusle drzely stahovaci pasky, ktere by se musely prestrihnout), pripadne si zaplatim za ulozeni dalsiho zavazadla.

    Na stesti tentokrat byl pruvodci tam i zpatky rozumny, takze zadny problem nenastal. Jak to ale vypada, kdyz se narazi na blba uz jsem tu kdysi popisoval... je to o lidech a to proste clovek dopredu nevi a neovlivni.

    Co bych za to dal, kdyby nam tu jezdily vlaky, kde bych uschovu behem prepravy nepotreboval jako CityElefant. Sice tu mame nejake rychliky, co maji ve vagonu misto zachodu prostor pro kola, ale nikdy jsem nemel odvahu zkouset lehokolo uzkyma dverma po schodech procpat. Pokud by vubec prosly riditka, neumim si predstavit, jak bych ho tam sam nalozil. :-/

    [ Zpět ]
    Datum: 08.06.2014
    Autor: Jrr
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Na těžko ve vlaku

           

      už jsem tu asi psal, že s APUSem se spodním řízením to řeším cestou "po zadním" - na vejšku
      řidítka se stočí ke straně a pak manévruješ s kolem po zadním
      jestli se tím znatelně zúží i Tvoje leho s 26" vepředu netuším ...

      [ Zpět ]
      Datum: 08.06.2014
      Autor: macikm
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Na těžko ve vlaku

             

        Nechtel bys to nekdy natocit, ja si to asi neumim moc predstavit...
        Za co presne lehokolo drzis? Ja ho vetsinou chytam za nosic (pripadne odrazko vzadu) a pod trubkou hned za predni vidlici... a je to docela nestabilni, chtelo by to drzet ho za neco vys, ale operadlo sedla se taky nedrzi nic moc.

        Kazdopadne pokud ho tedy chces nalozit do dveri zadkem, tak si k vlaku asi stoupnes bokem. Za co ho chytis v okamziku, kdy zadek zmizi uvnitr? Cekl bych, ze v tenhle okamzik se zacne kolo prevracet a potreboval bych vpredu 2 body, za ktere bych pak kolo drzel - jeste neco dalsiho nez jen ramovou trubku...

        [ Zpět ]
        Datum: 08.06.2014
        Autor: Jrr
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Na těžko ve vlaku

           

      Na lehu se nepoužívá ahead? Řidítka je možné otočit za minutu, déle mi trvá vyndání předního kola na Scalpelu :-)

      [ Zpět ]
      Datum: 08.06.2014
      Autor: Hrabosh
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Na těžko ve vlaku

             

        Co to? Prosim cesky... ;-)
        Riditka lze teoreticky sklopit skoro svisle, tim by se sirka opravdu zmensila, ale nasledna manipulace by nebyla jednoducha a vzhledem k tomu, co mi da vzdycky prace seridit je aby byly rovne, bych se do toho dobrovolne nepoustel...

        [ Zpět ]
        Datum: 08.06.2014
        Autor: Jrr
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Na těžko ve vlaku

               

          ahead je typ hlavového složení. Mě se teď jedná o to jak jsou řidítka připojená k vidlici. Prijde mi to natolik normální, standardní a odzkoušené že by mě ani nenapadlo že by výrobce lehokol nepoužil nějaký derivát (představec připevněný k nějakému čepu s průměrem 1 1/8" kterým se ovládá řízení).

          [ Zpět ]
          Datum: 08.06.2014
          Autor: Hrabosh
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Na těžko ve vlaku

                 

            Tak teď už by to chtělo se na nějaké to leho podívat zblízka ;-)

            [ Zpět ]
            Datum: 08.06.2014
            Autor: Radek
            Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Na těžko ve vlaku

                   

              Podle fotek Jrr tam je. A na kolech s horním řízením jsem snad ani nic jiného neviděl.

              [ Zpět ]
              Datum: 08.06.2014
              Autor: Hrabosh
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Na těžko ve vlaku

                 

            Jaky hlavovy slozeni tam mam a jestli jsou obe stejny nevim, tohle je jedna z mala veci, do ktery jsem zatim nebyl nucen prakticky vubec stourat. Mam pocit, ze prumer Azub behem vyvoje i nejak menil, takze ruzne verze lehokol to muzou mit jinak.

            Kazdopadne na mem Ibexu to vypada takhle. Poznas z toho, co to presne je?

            [ Zpět ]
            Datum: 08.06.2014
            Autor: Jrr
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Na těžko ve vlaku

                   

              Poslední fotka je uříznutý představec. Stačí povolit dva šrouby, vytáhnout řidítka s čepem a pokud máš dost dlouhou kabeláž tak někam přiheftovat. Zpětné namontování je snadné, levopravou výšku snad snadno trefíš.

              http://www.bikenet.cz/images/svet_techniky...

              Akorát na tom lehu není ježek který by byl potřeba kvůli stažení ložisek (což jsem předpokládal).

              [ Zpět ]
              Datum: 08.06.2014
              Autor: Hrabosh
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Na těžko ve vlaku

                     

                1) S tim serizenim, aby byla riditka ve stejne vysce (nutne vetsinou kdyz lehokolo spadne) mam docela problemy - priblizne to trefit je snadne, jenze az pak pri jizde zjistim, ze mam jedno riditko vys nebo bliz (treba o centimetr), coz me stve... takze kdyz uz to konecne sesteluju ke sve subjektivni spokojenosti, tak s tim dobrovolne nehybu...

                2) Kdyz se riditka sklopi svisle nebo by se dokonce uplne sundaly, prijdes o moznost ridit predni kolo. Pricemz vyndana riditka mi pripadaji jako horsi moznost, protoze si to bude zatacet kam bude chtit, coz v situaci, kdy chces kolo nekam nalozit (tlacis ho v uzkem prostoru pred sebou), bude dost neprijemne.

                3) Pripoustim i moznost, ze jsem jen nadstandardne nesikovnej, ale kdyz prazdne lehokolo ma okolo 22 kg (plus pripadne brasny), tak mam co delat, abych kolo zvednul a nejak nalozil do sirokych dveri zavazadloveho vagonu.
                Pro me je vyrazne mene namahave jet treba 50 km po vlastni ose nez to nalozit do vlaku, pokud je na nadrazi podchod bez jezdicich schodu...

                [ Zpět ]
                Datum: 08.06.2014
                Autor: Jrr
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Na těžko ve vlaku

                       

                  A proč si tam neuděláš značku (fixkou nebo pilkou na železo)? Já čekal že čep bude místo toho uříznutého představce (tj. svisle) a na něj budou přidělaná řidítka pomocí představce. To by pak šlo pootočit.

                  Přední kolo je možné zajistit proti otáčení. Neříkej mi že nevymyslíš způsob jak zafixovat táhlo v jedné poloze (minimálně bych si dokázal představit použití delšího háčku z kadibudky zaháknutného do ramena řízení).

                  [ Zpět ]
                  Datum: 08.06.2014
                  Autor: Hrabosh
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Na těžko ve vlaku

                         

                    Rekl bych, ze kvuli prumerne dvoum cestam s kolem vlakem rocne, to zase tolik neresim. Pro uschovu behem prepravy to nalozit zvladam... :-)

                    [ Zpět ]
                    Datum: 08.06.2014
                    Autor: Jrr
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Na těžko ve vlaku

                         

                    Aha, tak už mi došlo proč to není smontované jak popisuju ale proč to je smontované tak jak to je smontované.

                    Při pádu je asi lepší řidítkama pootočit než je ohnout.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 08.06.2014
                    Autor: Hrabosh
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Na těžko ve vlaku

                           

                      Jojo, jestli se nepletu, tak to prvni lehokola od Azubu nemely (nebo jen vyssi modely?) a zrejme se pevne spojeni neukazalo jako dobry napad...
                      Precijen kdyz jsou ty riditka kousek nad zemi a navic pomerne dlouhe, neni potreba zadny extremni pad, ale jen nepodarene sesednuti nebo kdyz se kolo treba vetrem skaci na zem, paka udela svoje a neco povolit musi...

                      [ Zpět ]
                      Datum: 08.06.2014
                      Autor: Jrr
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Na těžko ve vlaku

         

    helelidi hodte si to třeba do toho http://www.modadeti.cz/cs/detske-batohy/15472... , třebas se tam vleze i bycikl a pojedete skoro zadarmo. ( :

    [ Zpět ]
    Datum: 30.06.2014
    Autor: kismulu
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Na těžko ve vlaku

           

      Hele, ty si po těch Beskydech nějakej naspídovanej :o)))

      [ Zpět ]
      Datum: 30.06.2014
      Autor: radka
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Na těžko ve vlaku

             

        ( : tak tak

        [ Zpět ]
        Datum: 30.06.2014
        Autor: kismulu
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Do vaší knihovny

Rájem rozhlednovým – 77 nejnovějších rozhleden ČR

Nejnovější rozhledny České republiky, dotisk obohacený o 12 nových rozhleden
Rozhledny stále přibývají. Od minulého vydání této knihy jich bylo postaveno dalších 12. Celkem tedy za tři a půl roku přibylo 77 …
249 Kč

Šťastná to země

Rosťa Gregor
Koloputování okolo Československa a jiné příběhy
„Co je to štěstí? Mít radost na duši a neubližovat tím druhým. Může tak být, milý čtenáři? Moje duše se raduje na cestách. A taky se …
279 Kč
Seznamka

Hledám: Najdu cyklistku - Náchodsko

29.11.2016
Ahoj, hledám cyklistku pro výlety na kole ale i ženu pro život. Já muž 36 let/186 cm/68 kg, nekuřák, se zájmy -…

Hledám: Skupina na silniční kolo Teplice

28.11.2016
Hledám skupinu silničářů z Teplice a okolí s kterými bych mohl jezdit. Já začátečník amatér. NAJDU?

Hledám: Parťáka nebo parťačku

28.11.2016
Hledám parťáka nebo parťačku na silniční kolo Teplice a okolí. Už mě nebaví jezdit pořád sám. NAJDU?
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

164 cyklistů (15 přihlášených)

U mě dobrý aneb ideální místo pro cykloturistiku

Rád bych se s Vámi podělil o některá místa, cíle, krásy či tajemství tří oblastí. A to Holešovska,…
Marťas004 | 12.11.2016

Česká Sibiř, Táborsko a Třeboňsko aneb dovolená třech chlapů

Po týdenní červnové dovolené v Krnovském výběžku - Osoblažsku, Fogin vybral jako další místo pro…
ondrapisklak | 09.11.2016

Bradlo – mohyla M. R. Štefánika

Viděl jsem již hromadu různých památníků. Na Slovensku jsem navštívil při různých zájezdech památník na Dukle…
jarpal | 05.11.2016