reklama

IP přispívajících není? Proč?? Zeptám se slušně.

Jsem tu na pozvánku a rozkoukávám se. To je první fakt.

Přiznám se ale, to je druhý fakt, že mne překvapilo, že tu není tak jako je všude standardem zobrazování IP adresy přispívajících, alespoň ve tvaru 155.128.XXX.XXX, díky tomu se předchází zbytečným sporům o víceidentitách a samozřejmě to slouží jako identifikace robotů a spamerů. Sice to není dokonalé, ale vždy to pomůže minimálně je rozlišit.

Jen se ptám proč zde není toto zavedeno, napadlo mne, že by to mohlo být využíváno i ze strany provozovatele (spíše správce nebo toho do má na starosti správu diskuze s vyšším oprávněním) jako berlička, nástroj na (úchylné?) pozorování chování lidí, odhalování jejich skutečných identit a posléze i možné šikaně. Mám o této problematice hodně informací a studuji to. To je třetím faktem.

Neberte mi tento dotaz ve zlém, skutečně mě to překvapilo. Dík za odůvodnění a zpochybnění mé teorie. :-)))

[ Zpět ]
Datum: 22.11.2013
  • Re: IP přispívajících není? Proč?? Zeptám se slušně.

         

    No, to by bylo řešení pouze částečné a nedokonalé, jsou technické prostředky IP fixlovat, je řada veřejných míst s netem, pak mobilní sítě, moc by se asi nezměnilo.

    Navíc by to mohlo vést k ošklivým věcem, představ si, že by se zjistilo, že řada příspěvků jede z nějakého úřadu, a to v době, kdy se má úřadovat a ne vykecávat, a pak by se toho někdo mohl chytit a dělat zbytečně zle, protože IP i čas by dost jednoznačně mohl identifikovat.

    IP nic neřeší.

    [ Zpět ]
    Datum: 22.11.2013
    Autor: Jindra8526
    Hodnocení: +9 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: IP přispívajících není? Proč?? Zeptám se slušně.

         

    Taky se jen zeptám, co to má společného s bezpečností na kole?:-)

    [ Zpět ]
    Datum: 22.11.2013
    Autor: Bobbob
    Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1