reklama

Náhled na elektrifikaci ECO

Tak jsem se už rozhodl elektrifikovat a udělal itineář. Nejdříve ve předu nahradím véčkové brzdy účinější bubnovou brzdou s dynamem na nabíjení a napájení mobilu
http://www.sportkram.cz/naboj-sturmey-archer-p...
Pak koupím od nich zadní třírychlostní nábu alá DD24 se zachováním páček a přehazky
http://www.sportkram.cz/naboj-sturmey-archer-3r...
a dodělám s přáteli tu opěrnou trubku na sícu podle výkresů z Azubu.
Pak podle vlákna
http://www.nakole.cz/diskuse/17065-muj...
udělám samotnou elektrifikaci a hurá na rodinný výlet s dítětem na trailgatoru :-)
Jen podle toho vlákna nevím jaké páčky na ovládání, protože nevím, jak se na ně zeptat na ebay a motor zkusím nabústit na 500W při 48V. A než dojde životnost převodovky motorku, tak našetřím na doporučený motor
http://www.cyclone-tw.com/dc24.htm
A nyní ptám, mám někde chybu v logice zde i nezveřejněných zkušeností?

[ Zpět ]
Datum: 04.11.2013
Autor: Arnošt905
  • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

         

    Co to má za logiku mít na elektrokole nábové dynamo?

    [ Zpět ]
    Datum: 04.11.2013
    Autor: Joe-CUBE
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

           

      90mm brzdu.

      [ Zpět ]
      Datum: 04.11.2013
      Autor: Arnošt905
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

             

        Ta se dá koupit i bez dynama!

        [ Zpět ]
        Datum: 04.11.2013
        Autor: snilard
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

               

          A odkaz prosím Tě?

          [ Zpět ]
          Datum: 04.11.2013
          Autor: Arnošt905
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

                 

            Zeptej se v Azubu, tam ti ji určitě prodají.

            [ Zpět ]
            Datum: 04.11.2013
            Autor: snilard
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

                   

              No, tak jsem dostal ten odkaz, kde 90mm bez dynama do normální vidlice nemají, jen do letmých uchycení, a tady nevím, jestli se to dá uchytit do běžné vidle.

              [ Zpět ]
              Datum: 04.11.2013
              Autor: Arnošt905
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

                     

                Aha. Já myslel, že to je to samé. Že se to liší na normální kolo a pro tříkolku, jsem nevěděl.

                [ Zpět ]
                Datum: 04.11.2013
                Autor: snilard
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

         

    Když už budeš mít na kole elektriku, přijde mi jako nesmysl dávat tam ještě dynamo. Přimá změna napětí pulsním měničem bude je mnohem efektivnější než přenos pohybem.

    [ Zpět ]
    Datum: 04.11.2013
    Autor: snilard
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

           

      Ten motor taky nebude furt použín.

      [ Zpět ]
      Datum: 04.11.2013
      Autor: Arnošt905
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

             

        Pak není problém připojit nějakou menší baterku. Ale to už je další logistická konplikace, to uznavám.
        Mně prostě přijde dynamo jako nesmysl pro člověka, který si musí pořizovat motor, aby ujel 100 km.
        Btw. Jak jsi přišel na to, žebude bubnovka účinnějsí než véčka? Pokud ti jde o pořádné brzdění, rozhodně bych volil kotoučovku.

        [ Zpět ]
        Datum: 04.11.2013
        Autor: snilard
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

               

          Nemám možnost přední vidle s kotoučem, ani v Azubu, bo mám 1" trubku na vidli, bo mám prototyp.

          [ Zpět ]
          Datum: 04.11.2013
          Autor: Arnošt905
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

                 

            Aha, tak to je celkem hloupé. Na dnes běžný 1 1/8" by tu jedna byla, ale to ti určitě v Azubu také řekli, neb ji mám od nich :)

            [ Zpět ]
            Datum: 04.11.2013
            Autor: snilard
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

                 

            Koupit 1 1/8 , sloupek uříznout nasunout 1“ a zespod provarit. Cena do 1000,- a brzdeni o necem uplne jiném

            [ Zpět ]
            Datum: 04.11.2013
            Autor: Billicek
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

                   

              To prrrr, nemám zámečnickou dílnu k dispozici.

              [ Zpět ]
              Datum: 04.11.2013
              Autor: Arnošt905
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

                   

              nebo nechat si vysoustružit 2x redukci na hlavovou trubku

              [ Zpět ]
              Datum: 05.11.2013
              Autor: brum
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

                     

                To by ve výsledku byla ta hlavová trubka delší ne?

                [ Zpět ]
                Datum: 05.11.2013
                Autor: Arnošt905
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

                     

                rekl bych ze by tam krk vidlice nedostal :-(
                (kolik je vnitrni prumer hlavove trubky pro 1" vidlici)

                [ Zpět ]
                Datum: 05.11.2013
                Autor: cibi
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

                       

                  Změřím to, jen co si koupím šupleru.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 05.11.2013
                  Autor: Arnošt905
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

                       

                  už sem to sem dával )-:

                  [ Zpět ]
                  Datum: 05.11.2013
                  Autor: brum
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

                         

                    http://www.nakole.cz/diskuse/15532-homebuilders...

                    [ Zpět ]
                    Datum: 05.11.2013
                    Autor: brum
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

                           

                      Pro mne novinka.
                      Omlovam se za vneseni pochybnosti.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 05.11.2013
                      Autor: cibi
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

                           

                      Asi by šlo vylisovat z vidlice sloupek 1 1/8, na sloupek závitový udělat dolů (jak je ve vidlici) kroužek s osazením a nalisovat zpátky. Pro jistotu přilepit a přinýtovat ocelovými nýty...

                      [ Zpět ]
                      Datum: 05.11.2013
                      Autor: highlander
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

           

      Ale z dynama můžeš dobíjet baterku. Když bude dynamo silnější než motor, ještě ti bude zbývat na svícení a GPS :-)

      [ Zpět ]
      Datum: 04.11.2013
      Autor: Joe-CUBE
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

             

        Co GPS, mikrovlnku a ledničku s mrazákem :-)

        [ Zpět ]
        Datum: 04.11.2013
        Autor: Jindra8526
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

         

    Jo máš, ten motor na 24V neberat pokud chceš pořádný výkon. To už je lepší tento
    http://www.eclipsebikes.com/chainwheel-bottom...
    který má řj. externí. U těch 24V/500w je interní řj. která se dost přehřívá a vypíná to motor.

    [ Zpět ]
    Datum: 04.11.2013
    Autor: Bobbob
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

           

      To časem dořeším až dospořím, výhoda externí řj je jasná.

      [ Zpět ]
      Datum: 04.11.2013
      Autor: Arnošt905
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

             

        A motor co snese od 36 do 72V, pak už výkon ladíš tím, co do toho pustíš, 24V nebrat.

        [ Zpět ]
        Datum: 04.11.2013
        Autor: Jindra8526
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

         

    Nemyslím si, že zrovna brzda by bylo nejslabší místo systému, v čem Ti vadí normální véčka?

    [ Zpět ]
    Datum: 04.11.2013
    Autor: Jindra8526
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

           

      Ještě zapřahlé 16" kolo s jezdcem nebo vozík s bramborama apod.

      [ Zpět ]
      Datum: 04.11.2013
      Autor: Arnošt905
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

             

        Jsem véčkama a ke konci vlastně jen jedním předním hravě ubrzdil i své monstrum s vozíkem s centrálou.

        Véčka jsou překvapivě jednoduchá a účinná.

        [ Zpět ]
        Datum: 04.11.2013
        Autor: Jindra8526
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

               

          Na jednu stranu můžu začít tím zadním nábojem. Ověří se to v provozu rychle.

          [ Zpět ]
          Datum: 04.11.2013
          Autor: Arnošt905
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

                 

            To je fakt, někdo to zkusit musí :-)

            [ Zpět ]
            Datum: 04.11.2013
            Autor: Jindra8526
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

         

    Možná bych to dynamo s bubnovkou vynechal, mobil můžeš napájet ze systému a V brzda je podle mě lepší. Regulátor z 36 na 5,2 ti prodám i s USB kabelem, máme to v sadách i na kolech. Stejně bys musel nějak omezit kolísání dynama, takže ještě nějakou baterku nebo kondík...

    [ Zpět ]
    Datum: 04.11.2013
    Autor: e-totem
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

           

      Děkuju za tip. To dynamo by stejně na mým 20" bylo možná jen zvlněné a podle zkušeností naprázdno i 12V :-) To mi vnuklo myšlenku, že bych ten čínský motorek nemusel hnát na 48V, ale stačilo by 36V, No, baterka by pak musela mít kapacitu alespoň 18-20Ah.

      [ Zpět ]
      Datum: 04.11.2013
      Autor: Arnošt905
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

             

        Nábojový dynamo pro 26" kolo funguje ve 20", už od rychlosti cca 10 km/h to drží 5V na USB, tedy přes regulátor (usměrňovač).

        [ Zpět ]
        Datum: 04.11.2013
        Autor: highlander
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

               

          Docela by mě zajímalo, jak drží ten strop 0,5A na výstupu. 1A bych viděl raději.

          [ Zpět ]
          Datum: 04.11.2013
          Autor: Arnošt905
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

                 

            Jo, minimálně 1A je už v dnešní době nutnost.

            [ Zpět ]
            Datum: 04.11.2013
            Autor: HonzaK
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

                   

              Navíc při té účinnosti by to ušlapali všichni s tím nábovým dynamem. Že bych Vám pak napsal, jak to jde, až to rozdělám? :-)

              [ Zpět ]
              Datum: 04.11.2013
              Autor: Arnošt905
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

                     

                Mám tu kolo s nábovým dynamem shimano a rozsvítí se už při tlačení, takže bych se účinnosti nebál... jen mi to už dnes přijde troch proti smyslu vývoje, kdy němci letos konečně prosadili, že na e-bikách nemusí jinak povinné dynamo být, pokud je zajištěno svícení ze zdroje i min. 1,5 hodiny poté co systému došla energie a cyklista jede za svý. U systému kterej nemá toto vyřešené bych ale pak dynamo doporučil, nevím jestli jednotka a bms zmíněná vejš umí s tímhle pracovat. Nebo bateriové světlo, dneska v době LED je to dost efektivní

                [ Zpět ]
                Datum: 04.11.2013
                Autor: e-totem
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

                       

                  Když už o tom mluvíš, nevíš, jak jsou Němci ve vymáhání dynama na kole důslední? To je přece blbost aby měli i závodníci dynamo.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 04.11.2013
                  Autor: snilard
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

                         

                    Jedná se jen o jednu normu, EN 15194, treková a městská kola, tedy ty co jsou do provozu. MTB a nebo dětská jsou pod jinou normou, tam světla nejsou řešený, ale zas jsou tam jiný oříšky, jako třeba celokrytý řetězy a další u dětských, vyšší nároky na pevnost u MTB a podobně, je toho víc. Ale to je problematika prodejců - obchodníků, ve vztahu k inspekci, v provozu nevím jak to řeší nebo hlídají. Fakt je, že západní kola většinou mají nábové dynamo a funguje to výborně. Akorát je to dražží a u elektrokol se považuje za zbytečné. Protože ale cestovní elektrokola se prodávají pod zmíněnou normou, donedávna přes to nejel vlak.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 04.11.2013
                    Autor: e-totem
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

                       

                  Jsou experti s homodomo světlama, a ti by to na to dynamo asi nerozsvítili :-) Jiný důvod než průběžné nabíjení mě nenapadá.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 04.11.2013
                  Autor: Arnošt905
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

                 

            Nabíjet telefon přímo z dynama bez nějakého mezistupně v podobě přídavné baterky IMHO není úplně ideální. Pojedeš do kopce a nabíjení přestane.

            [ Zpět ]
            Datum: 04.11.2013
            Autor: snilard
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

                   

              Jo, to už psal Jindrakolikátý, ale pokud máš telefén na navigaci, tak to podle mně až tak nevadí. Stajně kupuju aku do mobilu každý rok.

              [ Zpět ]
              Datum: 04.11.2013
              Autor: Arnošt905
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

                     

                Aku do mobilu každý rok? Zajímavé.
                Tvoje myšlenkové pochody jsou úplně jiné než moje. Přijde mi, že některé tvoje "problémy" by se daly řešit úplně jinak, než tu navrhuješ. Ale od základu jinak, ne jen drobné nuance, které tu diskutujeme.

                [ Zpět ]
                Datum: 04.11.2013
                Autor: snilard
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

                       

                  Nejpozději po dovolené kupuju novou baterku pro ztrátu parametrů, jako výdrž alespoň půlden. Jinak jsem rád, že je tu každý originálem, protože by sme se tu ve výsledku nesnesli :-) Ale ta řešení od základu zní zajímavě, navrhni něco do obálky.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 04.11.2013
                  Autor: Arnošt905
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

                         

                    To je nějaký divný co máš za mobil a jak ho používáš? A kolik platíš za tu novou baterku?

                    [ Zpět ]
                    Datum: 04.11.2013
                    Autor: Billicek
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

                           

                      Používám ho blbě, protože furt nabíjím, mám p880 a mastím na tom hry s věčně podsvětleným displejem.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 04.11.2013
                      Autor: Arnošt905
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

                         

                    Ja se pripojuju k tem, kdo po dovolene kupuji novou baterku. Kdyz jedeme nekam jen s autem a se stanem, dobijim jen v aute. Lithiove baterky nemaji rady, kdyz se par dni dobiji treba 3-4x za sebou mezi nulou a 20 %, a teprve v noci do 100 %.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 04.11.2013
                    Autor: Akito
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

                           

                      Jednoduché řešení :) necyklit mezi 0 až 20% ale mezi 50% až 70%.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 05.11.2013
                      Autor: snilard
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

                     

                VERY OT: HELE kamaráde Snilarde i vy ostatní, nekurvěte nám mateřštinu tím IMHO, pokuste se vyjadřivat, tak jak vás to naučila máma, otec, adoptivní máma či otec, pěstoun, pěstounka, poručník, prostě IMHO, z toho by se jeden IMHO.

                [ Zpět ]
                Datum: 05.11.2013
                Autor: Jindra8526
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

                       

                  Tedy, smysl poselství je v tom, že by bylo fajn, kdyby bylo možné řici co potřebuješ bez použití IMHO, nebo BTW, fakt nic takového čeština nepotřebuje, a hlavně, ani si nezaslouží.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 05.11.2013
                  Autor: Jindra8526
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

                       

                  Tohle, obávám se, že nepůjde. Než bych na mobilu napsal dle mého (ne)skromného názoru, tak bych se z toho obtáhl a zapomněl myšlenku. A vyjádřit, že se jedná pouze o můj názor, považuji za důležité.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 05.11.2013
                  Autor: snilard
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

                         

                    tak užij hezky české "simyslim" :-) Co? to by šlo, nééé?

                    [ Zpět ]
                    Datum: 12.11.2013
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

         

    Jak jde tahle zadní třírychlostní nába dohromady s přehazkou?
    Nepřipadá mi to zrovna jako ála DD24...

    [ Zpět ]
    Datum: 04.11.2013
    Autor: Radek
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

           

      Děkuju za všímavost :-) měl jsem otevřeno více oken
      http://www.sportkram.cz/naboj-sturmey-archer-3r...
      Toto je ta správná varianta. Uvádí u toho kompatibilitu s šimano.

      [ Zpět ]
      Datum: 05.11.2013
      Autor: Arnošt905
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

             

        Jo to jsem zapomněl. S těmihle převodovkami nemám úplně nejlepší zkušenost. Celkem blbě se to šteluje. Když vyndáš kolo, musíš znuvu štelovat. Teď nám to už poněkolikáté jeden zákazník přinesl, že se to pořád rozštelivává.
        DualDrive mi přijde lepší a spolehlivější.

        [ Zpět ]
        Datum: 05.11.2013
        Autor: snilard
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

               

          A jakou měl páčku?

          [ Zpět ]
          Datum: 05.11.2013
          Autor: Arnošt905
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

                 

            Nerozumím.

            [ Zpět ]
            Datum: 05.11.2013
            Autor: snilard
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

                   

              Nevím jak je tam úchyt lanka, takže demontáž a montáž zadního kola asi spočívala i v povolení a znovu uchycení lanka té převodovky a tak mě napadla i souvislost s řadící páčkou na řídítkách. Podle toho Tvého popisu mě napadla podobnost s brzdama.

              [ Zpět ]
              Datum: 05.11.2013
              Autor: Arnošt905
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

                     

                No ten dualdrive má takový díl, který se jen sundá a zase zpátky nandá na osu. Z osy kouká takové táhlíčko.
                U Sturney Archer je to jinak. Tam z osy vede řetízek zakončený tičkou se závitem a na lanko se přidělává díl s vnitřním závitem. Štělování probíhá na páčkách na řidítkách, ale i tím, jak moc člověk zašroubuje ten spojovací díl. Je tam sice kontramatka, ale tu je při sundavání kola potřeba povolit, takže to prostě musíš po nandání kola znovu doštelovat.

                [ Zpět ]
                Datum: 05.11.2013
                Autor: snilard
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

                       

                  To musí být adrenalin při výměně zadní duše 30km od baráku :-( I když, pokud se dá nějaká kevralová vložka do pneumatiky, tak to nemusí být takové drsné s těmi průrazy.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 05.11.2013
                  Autor: Arnošt905
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

                         

                    Proč adrenalin? To doštelování je prkotina, jen je potřeba s tím počítat.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 05.11.2013
                    Autor: snilard
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

                           

                      Představil jsem si manželku...

                      [ Zpět ]
                      Datum: 06.11.2013
                      Autor: Arnošt905
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

                       

                  To by chtelo zavesny dil na spojeni / rozpojeni. Funkcne neco jako na brzdove pace...

                  [ Zpět ]
                  Datum: 05.11.2013
                  Autor: cibi
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

         

    Díval jsem se na http://www.cyclone-tw.com/order-parts.htm a padají tam u ozubených koleček na osu motoru jako cw a ccw a nedovedu si představit o co jde. Máte někdo ponětí?

    [ Zpět ]
    Datum: 12.11.2013
    Autor: Arnošt905
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

           

      po a proti smeru hodinovych rucicek.

      [ Zpět ]
      Datum: 12.11.2013
      Autor: cibi
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

           

      CCW = proti směru hodinových ručiček = do leva.
      CW = ve směru hodinových ručiček = do prava.

      [ Zpět ]
      Datum: 12.11.2013
      Autor: Bobbob
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

             

        Jako chod cvrku nebo záběr? Jinak mě překvapilo, že to nestačí otočit o 180°.

        [ Zpět ]
        Datum: 12.11.2013
        Autor: Arnošt905
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Náhled na elektrifikaci ECO

               

          Vzhledem k tomu že se to týká různě zapojené kabeláže tak je to myšleno jako chod motoru.

          [ Zpět ]
          Datum: 12.11.2013
          Autor: Bobbob
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Cyklistika z Prahy

22.04.2024
Ahoj, hledám cyklistku pro spolujízdy z Prahy ven na kolo, víkendy nebo dle dohody, na pohodu

Hledám: Kamaráda nebo kamarádku na pravidelné vyjížďky

Hledám: Kamaráda nebo kamarádku na pravidelné vyjížďky
21.04.2024
Hledám kamaráda, nebo kamarádku na pravidelné vyjížďky, nejlépe z okolí Prahy 6.

Hledám: partnerku na kolo

Hledám: partnerku na kolo
19.04.2024
vysoký, štíhlý, aktivně sportující, mladšího vzhledu hledá sportovně založenou ženu na sdílení společných zájmů,…
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

328 cyklistů (1 přihlášený)

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 1. část

Sen o krajině s jurtami a divokými koni 1. část - Cesta do budoucnosti Na úvod... Naše první cesta s koly…
Peggy | včera

Z Linze do Budapešti přes Alpy

Linz - Budapešť, 2. - 14. 7. 2023 Po velkém úspěchu s cestou z Bratislavy do Splitu a mém sólu kolem Polska,…
Monolema | 16.04.2024

Podél sobích plotů a přes březové lesy až do nitra bažin

Evropská dálková trasa E1 Evropská dálková trasa E1, nebo jen E1, je jednou z evropských dálkových tras…
šíp | 14.04.2024