reklama
Země: Česko Česko

Podél Bečvy na kole

Má někdo zkušenost s touto cyklostezkou? Rádi bychom ji projeli, něco málo info jsme našli na internetu, ale uvítáme vlastní zkušenost, rady, postřehy. Díky Věra z Ústí n.L.

[ Zpět ]
Datum: 08.08.2013
Autor: arevka
  • Re: Podél Bečvy na kole

         

    Záleží kde bude výchozí bod, pokud by to bylo z Přerova tak je cyklostezka dobře značena v podstatě již od vl. nádraží. V Přerově je horší usek kolem tenisových kurtu (pokud to již neopravili) vydutý popraskaný povrch. Dále je to již v pohodě. Po přejetí Oseckého mostu na levý břeh Bečvy vás čeká po par stech metrech osvěžení na "jadranu". V Lipníku nad Bečvou opět přejedete most na pravou stranu Bečvy a budete pokračovat k hradu Helfštýn v Týně nad Bečvou. Odtud si můžete dát hřebenovku až do Teplic nad Bečvou.
    Pokud se vám nebude chtít jet po hřebeni projedete dále Týnem kde se v současné době buduje nový usek cyklostezky a zatím ještě asi nebude sjízdný. Za Týnem pokračuje asfaltová cyklostezka a do rybníčku je již polní šotolina o délce asi 1,8km, dál pokračuje opět asvaltová cyklostezka až do Hranic. Z Hranic doporučuji dál pokračovat po pravé straně Bečvy (bráno ve směru jízdy a proti proudu řeky) po hlavní silnici kolem tenisových kurtů do lázní Teplice nad Bečvou.
    Teplice se dají projet více způsoby a to po značené cyklostezce a nebo podél Bečvy jak je naznačeno v mapě. (místtní znají ještě i jiné možnosti třeba doplní)Dále se jede mo mistní komunikaci do obce Ústí poté do Skaličky a odtud se pokračuje po cyklostezce Bečva až k lávce přes řeku kolem místní části Kamenec. Usek od Skaličky je až za lávku přes řeku je horší kvality. Za lávkou se pokračuje po nově vybudované cyklostezce kolem Hustopečských rybníku až k restauraci "Jachta", dále pak po mistní komunikaci až k železničnímu přejezdu před kterým se odbočí do prava na další nový úsek cyklostezky. Na jejim konci zvaném Valcha se odbčí opět do prva a po mistní komunikaci horší kvality se dostanete přes Lhotku nad Bečvou až do Valašského meziříčí.
    Ve valmezu vždy když dojete k řece Bečvě mát možnost se rozhodnout zda pojedete vlevo (Rožnov pod Radhoštěm) či zda v pravo (směr Velké Karlovice).
    Jinak se dá něco snad vyčíst i zde
    http://www.cyklostezkabecva.com./

    [ Zpět ]
    Datum: 08.08.2013
    Autor: Bobbob
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Podél Bečvy na kole

           

      Omlouvám se za chyby v textu.

      [ Zpět ]
      Datum: 08.08.2013
      Autor: Bobbob
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Podél Bečvy na kole

         

    Jeli jsme to loni s brachou, muzu poslat trasu, fotky i popis zajímavosti cestou, ale na mail. Kdyz tak obálka...

    [ Zpět ]
    Datum: 08.08.2013
    Autor: marrier
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Podél Bečvy na kole

         

    Jinak pokud máš zájem a nějaké dotazy tak se ptej. Já tu trasu od Přerova přes Bumbálku Velké Karlovice, Vsetín, VM, Hranice a dál mám projetou tak 50x do roka.

    [ Zpět ]
    Datum: 08.08.2013
    Autor: Bobbob
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    •      

      Příspěvek byl smazán administrátorem serveru NaKole.cz.

      Datum: 30.09.2013
      Autor: JS
  • Re: Podél Bečvy na kole

         

    Jeli jsme také loni, nijak zvlášť nás neuchvátila. Blbé značení, nutné mít fakt podrobnou mapu. Místy je to na horáka :) holt česká cyklostezka :)
    http://www.putovani.net/index.php?tab=2&...

    [ Zpět ]
    Datum: 09.08.2013
    Autor: Jane
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Podél Bečvy na kole

           

      Upřesni ta místa na horáka. Nějak mně unikly.
      Od Přerovan po Horní Bečvu přehradu a nebo do Velkých karlovic.

      [ Zpět ]
      Datum: 09.08.2013
      Autor: Bobbob
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      •      

        Příspěvek byl smazán administrátorem serveru NaKole.cz.

        Datum: 30.09.2013
        Autor: JS
        •      

          Příspěvek byl smazán administrátorem serveru NaKole.cz.

          Datum: 30.09.2013
          Autor: radka
    • Re: Podél Bečvy na kole

           

      Tohle mě taky štve, že ani meziměstské a dálkové cyklotrasy nejsou víc rozlišeny a označeny podle povrchu cesty a předem se nedá odhadnout jestli jsou jen po zpevněných nebo také přes louky, pole a bažiny. Člověk musí předem pečlivě prostudovat mapy a hodně odhadovat jaká by to mohla být cesta.

      [ Zpět ]
      Datum: 09.08.2013
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
      • Re: Podél Bečvy na kole

             

        Satelitní snímek by ti to měl odhalit. Polní cestu od asfaltu rozeznaš.

        [ Zpět ]
        Datum: 09.08.2013
        Autor: Bobbob
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Podél Bečvy na kole

               

          Jednak to právě znamená přečlivou podrobnou prohlídku celé trasy, a nemůžeš se spolehnout jenom na dálkový ukazatel cyklotrasy, když jedeš třeba s naloženým trekem.
          No a pak skrz stromy nevidíš a starou šedou asfaltku taky nerozeznáš od lesní cesty vysypané štěrkem.

          [ Zpět ]
          Datum: 09.08.2013
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Podél Bečvy na kole

                 

            Pomoc je ovšem jednoduchá zvol kolo na všechny terény a nemusíš nic řešit.

            [ Zpět ]
            Datum: 09.08.2013
            Autor: Bobbob
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Podél Bečvy na kole

                   

              Aha, že mě to nenapadlo. A můžeš prozradit jaký to je kolo? Jestli oni výrobci kol a plášťů u nás něco neprošvihli.

              [ Zpět ]
              Datum: 09.08.2013
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
              • Re: Podél Bečvy na kole

                     

                Když si nevíš rady tak si sbal do batohu něklik druhů kol.
                Více jak 40 let jezdím na kole a nikdy jsem neměl problém s jakýmkoliv terénem včetně hrubého makadamu. Vždy bylo lhostejno na jakém typu kola jezdím. A jezdíval jsem horší terény jak kopřivnický drtič.
                Zhýčkání sváteční jezdci potřebují na každý terén jiný typ kola, jiné pneu, jiné brzdy a ja nevím co si ještě nevymyslí.

                [ Zpět ]
                Datum: 09.08.2013
                Autor: Bobbob
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Podél Bečvy na kole

                   

              Kolo na všechny terény neexistuje. Teda ve smyslu, aby se na tom dalo skutečně jezdit a ne se trápit. Z pohledu "zvládne všechny terény" je ideální snowbike... ;-)

              [ Zpět ]
              Datum: 09.08.2013
              Autor: hekynen
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
              • Re: Podél Bečvy na kole

                     

                Tisíce cyklistů vlastní třeba jen obyčejné horské kolo které zvládne všechny druhy terénu.
                Jestli jsi "zhýčkaná panička" a potřebuješ pro každý terén jiné kolo, jiné brzdy a pláště tak je to jen tvůj problém.:-)

                [ Zpět ]
                Datum: 10.08.2013
                Autor: Bobbob
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Podél Bečvy na kole

                       

                  Ono stačí když hladkou lesní cestu "vylepší" kameny velikosti pěsti. Jeden takový úsek o délce asi 2km je u Strážnice na dálkové cestě kolem Moravy. Pokud jedeš na těžko, tak je to i na horském kole "chuťovka".

                  [ Zpět ]
                  Datum: 10.08.2013
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Podél Bečvy na kole

                       

                  Pro toho, kdo si rád dá jednou švih na silnici a jindy si zase zablbne v terénu má více kol rozhodně smysl a logiku.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 10.08.2013
                  Autor: radka
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Podél Bečvy na kole

                         

                    Těžko si ovšem někdo veze na vícedenní cestování několik druhů kol. A o tom je zde řeč.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 11.08.2013
                    Autor: Bobbob
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Podél Bečvy na kole

                           

                      Pokud na kole jede, pak jede jen na jednom. To je jasné.
                      Pokud ale jede autmo a tam jezdí, pak si jich může vézt i více.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 11.08.2013
                      Autor: radka
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                      • Re: Podél Bečvy na kole

                             

                        Jo to je možné ale nevím jak to potom dělají když ujedou 20km a zjistí že terén se změni.
                        To se vrátí k autu na parkoviště pro jiné kolo?
                        Prostě a jednoduše, když vím že na kole jedu na pár dní a v neznámém terénu tak si vezmu kolo které zvládné všechny druhy terénu.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 13.08.2013
                        Autor: Bobbob
                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Podél Bečvy na kole

                               

                          Já měl na letošním jarním srazu kola dvě - bajka a cyklokrosku. Podle informací o "terénu" jsem zvolil příslušné kolo a vyjel.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 13.08.2013
                          Autor: hekynen
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                          • Re: Podél Bečvy na kole

                                 

                            Zde ale není řeč o srazu, bavíme se o vícedenním cestování či dovolené na kolech a infornace o terénu nemusí být vždy ty správné a co potom?
                            Tak že pokud vím kam pojedu a vím přesně jaký terén tam bude tak si vezmu i příslušné kolo.
                            Těžko se to ale odhaduje když jedu někam kde to neznám a nevím jaký terén mně čeká tak beru takové kolo co zvládne všechny terény.

                            [ Zpět ]
                            Datum: 13.08.2013
                            Autor: Bobbob
                            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Podél Bečvy na kole

                                   

                              Jenže na vícedenní dovolené to funguje přesně tak, jak napsal heky.
                              Sraz je pro mnohé také vícedenní dovolenou.

                              Zkrátka kdo si veze víc kol, ráno podle trasy zvolí, na kterém pojede. Mě osobně na tom nepřijde nic divného.

                              Mimochodem - terén vyčteš z mapy, když ji umíš číst. Já osobně s tím nemám problém a na 90% se trefím.

                              Jak už jsem psala, tohle jde ale realizvoat jen na akcích nebo o dovolených, kde máš sebou auto a přemisťuješ a děláš hvezdicové výlety.
                              Na dovolenou "na těžko" si, samozřejmě, vezmeš kolo jedno.

                              [ Zpět ]
                              Datum: 13.08.2013
                              Autor: radka
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                              • Re: Podél Bečvy na kole

                                     

                                Zde se ale nehovoří o žádném srazu, tak nechápu proč stále omíláte sraz hrstky kamarádů.
                                Většina cyklistické veřejnosti nejezdí na srazy ale na dovolenou.
                                Na svých cestách potkávám stovky dovolenkářů na kole a všichni zatím byli převážně na "horských" kolech.
                                Z mapy umím čist dobře ale těžko z ní vyčtu sypaný makadam a nebo rozoranou pěšinku přiblblým zemědělcem který nesnese že se jezdí vedle jeho pole. Taky z mapy nevyčteš že pěšinka je totálně zarostlá a téměř neprujezdná. Z mapy nevyčteš že lesní cesta je rozrytá a bahnitá díky probíhající těžbě lesáků. Z mapy vyčteš jen to kudy cesta vede ale v jakém je momentálním stavu nikoliv.
                                Pravdu měl i lelek že to nepoznáš ani ze satelitních snímků. Tak že to 90% trefování je dost nesmysl a nebo zatím jen náhoda.

                                [ Zpět ]
                                Datum: 13.08.2013
                                Autor: Bobbob
                                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Podél Bečvy na kole

                                       

                                  Jaký je prosím tě rozdíl z hlediska typu kola/kol mezi x-denním srazem "hrstky" kamarádů na místě X, na které se dopravím/e autem, oproti x-denní dovolené (třebas s manželkou) na místě X, na které se dopravím/e autem?!?

                                  No tak tam bude sypaný makadam, rozrytá či zarostlá cesta. A co jako? Mám se kvůli tomu pos..? Tak halt z kola slezu a povedu ho, případně ho přenesu. Rozrytou a bahnitou cestu díky probíhající těžbě lesáků neprojedu na žádném kole (opět tedy neuvažujme varianty typu Tleskačovo kolo)...

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 13.08.2013
                                  Autor: hekynen
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                                  • Re: Podél Bečvy na kole

                                         

                                    Mně je u prdele jaký je to rozdíl to za prvé.
                                    Za druhé ne všichni jsou zhýčkání a vozí se na dovolenou autem. Představ si že jsou i lidé kteří jedou jen na kole. Ty se můžeš posrat z čehokoliv to je mně taky šumafuk.
                                    Já jsem psal že to z mapy nevyčtu a ty se toho chytáš jen aby jsi mohl prudit.
                                    Ostatně si každý může jezdit na jakém kole chce je to jen jeho věc. Jo kolo naloženo na těžko se dobře nese.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 13.08.2013
                                    Autor: Bobbob
                                    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                                    • Re: Podél Bečvy na kole

                                           

                                      A pak jsou taky lidi, kteří jedou na dovolenou autem a pak třebas i na kole (a na těžko)...

                                      A pak někteří jsou dokonce tak zhýčkaní, že jezdí na elektrokole, aby se moc nenadřeli... ;-)

                                      [ Zpět ]
                                      Datum: 13.08.2013
                                      Autor: hekynen
                                      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                                      • Re: Podél Bečvy na kole

                                             

                                        No je vidět že nemáš ponětí co je elektrokolo a co je dřina.
                                        Taky nemáš ponětí co je nemoc kýčelních kloubu v tom nejhorším stádiu.
                                        Dovedeš se jen vysmívat postiženým, to dělají jen ubožáci.
                                        Mně to elktrokolo nahrazuje plně nohy a jsem rád že mohu ven na kolo což činím již 43 let,
                                        poslední 3 roky na elektrokole.
                                        Ty na mém mistě by jsi možná jen zíral z okna bytu a užíral se osudem.

                                        [ Zpět ]
                                        Datum: 13.08.2013
                                        Autor: Bobbob
                                        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                                        • Re: Podél Bečvy na kole

                                               

                                          Se "zhýčkanými lidmi" jsi začal ty, já ne.

                                          Myslíš si, že jsi jedinný na světě, kdo má nějaké zdravotní problémy? No tak máš v prdeli kyčle a co má jako být?!? Já mám v prdeli kolena a jako bonus i ty kyčle. Ortoped mi řekl, že kdybych nesportoval, tak už dávno nechodím. A fňukám snad? Dělám uraženého? Zírám z okna a užírám se osudem? Ne, nic z toho. Prostě na to seru a jezdím, i když to bolí...

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 13.08.2013
                                          Autor: hekynen
                                          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                                      • Re: Podél Bečvy na kole

                                             

                                        Pokud jsi schopen vyjet či vyjít Lysou tak nevíš co je to mít nemocné klouby tak že opíjej kecy své kolegy, mně né.
                                        Až budeš ke kolu chodit o fr. holích a nastupovat na kolo ze zvýšené pozice pak mi něco vyprávěj o bolestech a nemoci kloubu.
                                        To že nejsem jediný postižený dobře vím ale nikomu se neposmívám že jezdí na elektrokole.

                                        [ Zpět ]
                                        Datum: 13.08.2013
                                        Autor: Bobbob
                                        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                                        • Re: Podél Bečvy na kole

                                               

                                          Bobbe, nech toho, každý máme své bolesti a svoje fyzická a tělesná omezení a je poněkud nadbytečné tady s nimi třískat o klábosnici a předhánět se, kdo je na tom hůř.

                                          Nikdo se kvůli handicapu nikomu nevysmívá, nikdo kvůli tomu nikoho nepodceňuje, tak si ty svoje bolesti strč... prostě za klobouk...

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 14.08.2013
                                          Autor: radka
                                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                            • Re: Podél Bečvy na kole

                                   

                              Tak pokud jedu více dnů s přemísťováním z bodu A do bodu B a následně C, D atd. tak samozřejmě mám jedno kolo, to je přece naprosto jasné, to snad pochopí i naprostý blbec (a neřešme možnost nechat si další kolo převážet autem). Těžko si na přejezd čs hranice přes Beskydy, Javorníky atd vezmu silničku, když trasa z drtivé většiny vede terénem; pravda, místy by silnička byla výhodou, je lehčí a lépe se tedy nese :).

                              Pokud ale vyjíždím z jednoho místa, tak více kol není až takový problém. Také záleží na schopnostech "šoféra", někdo něco nezvládne ani na bajku, zatímco jiný to dá v pohodě třebas na té cyklokrosce...

                              [ Zpět ]
                              Datum: 13.08.2013
                              Autor: hekynen
                              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                              • Re: Podél Bečvy na kole

                                     

                                Moje auto třebas rádo jezdí po červený :o)))
                                Zejména na srazech :o)))

                                [ Zpět ]
                                Datum: 13.08.2013
                                Autor: radka
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
  • Re: Podél Bečvy na kole

         

    Jel jsem minuly tyden z Roznova do Tovacova po teto cyklostezce a mam tyto poznatky:

    znaceni cyklostezky nic moc,bez mapy to nejde,
    cyklostezka nema jednotne znaceni (nekde nastrikany piktogram na asfaltu,jinde sipky na sloupech atd.. zalezi zrejme na kazde obci jak si tu stezku oznaci)
    nejvetsi problemy s orientaci jsem mel ve Valmezu
    jedina terenni vlozka na kterou si vzpominam je kopec pred Teplicemi nad Becvou (smer od Roznova), ten se da v pohode vytlacit
    asi nejhorsi usek byl mezi Prerovem a Tovacovem, castecne tam vede cyklostezka po ceste 434,ale motoriste jsou ohleduplni ;-)

    [ Zpět ]
    Datum: 10.08.2013
    Autor: homer
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Podél Bečvy na kole

           

      ano, plně souhlasím. My teda jeli až do Lednice (pak podél Moravy). Asi tak, když člověk od toho moc nečeká, tak v pohodě. My jsme byli trochu rozmlsaní rakouskýma a jinýma cyklostezkama. Takže když jsme jeli a půl dne jsme Bečvu nezahlédli, tak to bylo pěkně naprd. Nehledě na to, že jsme se chtěli občas v ní o koupat.
      To stoupání kolem Teplic jsme taky tlačili je tam kamení a je to dost prudké, takže s brašnama bez šance.
      Okolí Valmezu o ničom, průjez průmyslovou zonou.
      Nejhezčí úseky jsou Valmez - Dolní Bečva. Nebo také Vsetín - Velké Karlovice. To je fakt parádní jízda:) Doporučuji koupačku v Karolince (místní tomu říkají Balaton)

      [ Zpět ]
      Datum: 10.08.2013
      Autor: Jane
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Podél Bečvy na kole

             

        Jely jsme to s mladou natěžko teď v červenci. A protože nejsme zhýčkané, tak se nám to líbilo. Každý typ cesty má své kouzlo a pokud by to bylo celou cestu jen po asfaltu, tak by to pro mě byla šílená nuda. Souhlasím s tím, že pár úseků cesty je blbějš značených, ale kdo umí číst v mapě, tak si vždy poradí. Taky jsme 2x zakufrovaly, protože jsme byly po gáblíku, tak ostražitost byla na nule. Zato jsme našly hezké místo na polední lenošení. Když nebyla na dohled Bečva, tak většinou jsme objevily něco jiného (památky). To stoupání kolem Teplic jsme z mapy vyčetly, tak jsme hodily dotaz s místníma a bylo nám řečeno, že těsně před tím než vás značka navádí do kopce, je možno se držet těsně nad řekou. Zkouknout jsme to jely, ale natěžko nic moc, tak jsme se vrátily na druhou stranu řeky a jely tamtudy. Včas jsme neuhly do Teplic, ale zato jsme v podvečer skončily v Hranici, do které jsme původně ani moc nechtěly a bylo tam co k pokoukání.

        [ Zpět ]
        Datum: 10.08.2013
        Autor: BuLenka
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Podél Bečvy na kole

               

          Že tam je co k pokoukání, svědčí našich 971 fotek.

          http://marekpetru.rajce.idnes.cz/Cyklo-Okruh...

          O stoupání ani nevím, my jsme chtěli vidět i Teplice, takže jsme popojeli kousek po (byť frekventované) silnici (ale takových úseků, i značených a mnohem delších, je hafo, tak co) a pak sjeli do parku u řeky.

          Jediný problém jsme zaznamenali u Milotických jezer, tam nás značená trasa (tenkrát) zavedla na lesní "polňačku" s "terénem šestkou" a v jednom místě přerušenou hlubokou jámou (natěžko fakt zážitek, ale vracet jsme se nechtěli). Dneska už by to tam ale prý mělo být v pohodě...

          Na konci galerie jsou i mapy, včetně dílčích úseků...

          [ Zpět ]
          Datum: 14.08.2013
          Autor: marrier
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Podél Bečvy na kole

             

        Pokud jste jeli půl dne a Bečva nikde pak jste jeli nejspiš špatně. Jelikož z Přerova až do Valmezu se jede v drtivé většině podél řeky. Z Valmezu do Rožnova taky. Z Valmezu do vsetína je to rovněž vetšinou kolem řeky. Průjezd Valmezu průmyslovou zonou je taky špatný směr.
        Kdyby jste se drželi řeky nejeli by jste průmyslovou zonou. Stoupání v Teplicích je taky možno vynechat jednoduše tím že projedu asi půl km po místní komunikaci a zkraje sjedu do parku v Teplicích. Prostě stačilo se jen držet řeky a bylo by po problémech.

        [ Zpět ]
        Datum: 11.08.2013
        Autor: Bobbob
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Podél Bečvy na kole

               

          Pokud znaceni cyklotrasy ukazuje do kopce,tak pocitam s tim,ze lepsi cesta pro kolo tam neni ;-)
          Ve Valmezu jsem taky bloudil,hlavne v useku kolem Dezy
          Ale az na to nekdy chybejici nebo zmatene znaceni si urcite stoji za to tuhle cyklostezku projet

          [ Zpět ]
          Datum: 11.08.2013
          Autor: homer
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Podél Bečvy na kole

                 

            Ten kdo vyznačil stezku Bečva v Teplicích byl těžce zmatený magor,zvolil snad nejhorší průjezd jaký je možný.

            [ Zpět ]
            Datum: 11.08.2013
            Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
            • Re: Podél Bečvy na kole

                   

              Máš pravdu ale stačí se podívat do mapy a najít si svou cestu.

              [ Zpět ]
              Datum: 11.08.2013
              Autor: Bobbob
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Podél Bečvy na kole

                     

                Tož já onen kopec sjíždel jen jednou,řadu let jezdím jak píšeš parkem na druhém břehu.

                [ Zpět ]
                Datum: 11.08.2013
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Podél Bečvy na kole

                       

                  No my už to známe ale ten kdo tam jede poprvé má problém. Na druhé straně kdo se podívá i po lázních tak se pak na cestu může poptat.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 11.08.2013
                  Autor: Bobbob
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Podél Bečvy na kole

                         

                    Problém značení cyklostezek spočívá asi v používaném systému. Pokud si chce "cizinec"(ne místní domorodec co zná každý kámen a značení nepotřebuje)projet jakoukoliv značenou cyklostezku celou- není problém s orientací(zapamatuji si její číslo a je vymalováno). Problém nastane při jízdě krajem po cyklostezkách v návaznosti na několik různých druhů(např.Moravskou, Jantarovou či zmíněnou Bečvu) a přitom je kombinovat. V tomto případě je bez podrobné mapy s čísly cyklostezek v......,protože tabulka se samotným číslem mu neřekne nic o směru a cíli(odkud kam).Určování povrchu ze starých satelitních snímků není spolehlivé- kolikrát nesedí ani terén, který zemědělci či lesáci změnili k nepoznání.Proto je pro nedomorodce jízda cyklostezkami spíš dobrodružstvím s nečekaným překvapením než ulehčením- jediné plus je pokoj v přírodě, nerušený hlukem aut a bezpečnější jízda....

                    [ Zpět ]
                    Datum: 16.08.2013
                    Autor: bi-jan-cyk
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Podél Bečvy na kole

             

        na tlačení to chce sílu :-)

        [ Zpět ]
        Datum: 11.08.2013
        Autor: Grille
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Podél Bečvy na kole

         

    Jeli jsme úsek z Velkých Karlovic do Valmezu. Skvělé značení je z V.Karlovic do Vsetína, a tento úsek je také velmi pěkný. Dále ze Vsetína, už to tak slavné není, ani trasa není tak pěkná. Ale byl to příjemně strávený den. Žádný spěch.

    [ Zpět ]
    Datum: 13.08.2013
    Autor: twister
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Podél Bečvy na kole

         

    Jeli jsme stezku brzy po otevření: vlakem do Valašského Meziříčí, odtud už na kolech proti toku Vsetínské Bečvy ku Vsetínu a směrem na Velké Karlovice, nocleh na Třeštíku (chata Celnice), cca 60 km. Druhý den sjezdem do Rožnova, Val. Meziříčí, Hranic, Přerova a cíl v Troubkách nebo na mostě přes Moravu; cca 100 km.

    [ Zpět ]
    Datum: 22.08.2013
    Autor: StandaG1
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Podél Bečvy na kole

         

    Tak co safra, už se jelo? A jelo se úspěšně a spokojeně? Nějaké zážitky z cest nebudou?

    [ Zpět ]
    Datum: 27.08.2013
    Autor: marrier
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Podél Bečvy na kole

           

      No tak já už mám Bečvu a o kousek dál odjeto. Letos se s počasím zadařilo, bylo krásné sluníčko a velice mě překvapilo, jak si umí tělo s těma vedrama poradit :o) Tak kdo má zájem, může kouknout na fotky. Pár komentářů u toho je, ale na blog se necítím. Možná za tuhých zimních večerů...
      http://krusnohoraci.rajce.idnes.cz/Morava_15._-...

      [ Zpět ]
      Datum: 28.08.2013
      Autor: BuLenka
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Podél Bečvy na kole

             

        No páni... Moc pěkné fotky... A smekám klobouk... :-)

        [ Zpět ]
        Datum: 29.08.2013
        Autor: marrier
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Podél Bečvy na kole

             

        Hezké putování, jen co je pravda :o)))

        Hele a v malovaném sklepě v Šatově provází ještě ta šílená "indiánka"?!? My jsme u té osoby nebyli schopni identifikovat, zda je to muž nebo žena :o)))
        A jaký je Šatov teď?!? Já ho mám zafixovaný z roku 2003 jako hrozně hnusnou vesnici - rozmlácená silnice, hospoda jen jedna na začátku (ale za to dobrá), před sklepem se snažili prodávat místní víno, ale byly to kalné kyselé patoky... Hnus...

        [ Zpět ]
        Datum: 29.08.2013
        Autor: radka
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Podél Bečvy na kole

               

          Malovaný sklep (myslím dole) stejný. Provází na střídačku dvě příjemné slečny. Nahoře je udělané u tří stolů příjemné posezení s nabídkou asi 10 druhů vín. Dvě jsme koštly a opravdu moravské poctivé. Před Malovaným sklepem mini parkoviště a vedle příjemný travnatý plácek, na kterém jsme vegetily asi dvě hoďky. Nikam jsme nepospíchaly, věděly jsme, že naproti na kopci přesně na hranici s Rakouskem zůstaneme spát a taky, že spaly "V Pekle"(místní název), ale bylo tam příjemně. Vesnicí jsme pouze profrčely navečír, silnice dobrá a baráčky porůznu opravené i nové. Těsně za Šatovem je Pěchotní srub Šatov a kříží se tam tři cyklostezky. Taková příjemná vesnička.

          [ Zpět ]
          Datum: 30.08.2013
          Autor: BuLenka
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Podél Bečvy na kole

                 

            Tak díky, to ráda čtu. Budu si muset zajet poopravit dojem.
            Přiznám se, že po té poslední návštěvě před 10 lety se téhle obci vyhýbám obloukem.

            [ Zpět ]
            Datum: 30.08.2013
            Autor: radka
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: Podél Bečvy na kole

             

        fajné fotky a trasa co ji mám uloženou až bude někdy čas bo chuť je furt :-)

        [ Zpět ]
        Datum: 30.08.2013
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Podél Bečvy na kole

               

          To mi povídej...

          [ Zpět ]
          Datum: 30.08.2013
          Autor: highlander
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Podél Bečvy na kole

             

        Skvělá inspirace, moc se mi líbí fotodokumentace, jste holky dobrý :-).

        [ Zpět ]
        Datum: 30.08.2013
        Autor: aila
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Podél Bečvy na kole

               

          Jsem ráda, že jsem vás inspirovala. Uvažuju o tom, že by stálo zato, se tam vydat ještě teď v září na vinobraní. Píši až teď, šmejdila jsem 3 dny dolním Poohřím.

          [ Zpět ]
          Datum: 01.09.2013
          Autor: BuLenka
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Do vaší knihovny
Tip na letošní dovolenou

Šumava na kole

 (CK Frčíme)
17.05.2024, 3 dny
5 900 Kč
cyklistický Autobusem

Šumava na kole

 (CK Frčíme)
12.07.2024, 3 dny
5 900 Kč
cyklistický Autobusem

Teplické cyklostezky na pohodu

 (CK Frčíme)
20.08.2024, 5 dní
10 500 Kč
cyklistický Autobusem
Seznamka

Hledám: Na kole z Prahy do přírody

24.03.2024
Ahoj, hledá se cyklistka pro spolujízdy z Prahy ven na kolo, víkendy nebo dle dohody

Hledám: cyklistku co má hodně volného času

14.03.2024
Hledá se cyklistka na Jónské ostrovy od 7.5. do 13.6. Pobyt v domě přímo u moře, dvě horská elektrokola k…

Hledám: Island, s kolem nebo bez

08.02.2024
Neplánuje někdo letní cestu na Island bez cestovky, s kolem nebo bez? Nemá někdo zkušenost s objetím ostrova na…
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

452 cyklistů (9 přihlášených)

Srpen 2023 – okolo Otavy

Letošní zahraniční výlet nám nečekaně zrušily zdravotní problémy, musely jsme se z cesty vrátit. Po…
Aar | 23.03.2024

Dámská 2023 – okolo Ašského výběžku k nejzápadnějšímu bodu ČR a ještě kousek dál

Letošní Dámská je prémiová, protože tuhle tradici držíme už od roku 2003. Jen jeden rok jsme vynechaly, v…
HMS | 19.03.2024

Jižní hranice

„Tak jsem tady Panímámo, dřív to nešlo.“ Oblíbený citát můj a mého bratra, mně vytanul na mysli 8. září 2023,…
Stanley58 | 02.01.2024