reklama

Neznámý typ elektrokola ( ??? )

Zdravím všechny e-bikery. Jsem naprostý nováček, o elektrokolech mám jen povšechné znalosti a potřeboval bych poradit :

Nezná někdo elektrokolo, vyobrazené na přiložených fotografiích ? Případně, má s ním někdo jakékoliv zkušenosti ?

Vím jen, že se jedná o e-kolo se středovým pohonem, výstupním výkonem 250W a baterií o kapacitě 12Ah a jmenovitém napětí 24V.

Mělo by se jednat o starší typ elektrokola, údajně snad české výroby ( Bohemia ? ).

Budu vděčný za jakoukoliv informaci, nebo poznatek.

Předem mockrát díky !

[ Zpět ]
Datum: 12.02.2013
Autor: NEWCOMER
  • Re: Neznámý typ elektrokola ( ??? )

         

    Tohle je domácí výroba což je z obrázků zcela viditelné.
    V sekci "elektokola" najdeš spoustu informací zkus to tam.
    Taky středový pohon vypadá jinak tohle je něco jiného spíše podobno cyclone.

    [ Zpět ]
    Datum: 12.02.2013
    Autor: Bobbob
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Neznámý typ elektrokola ( ??? )

           

      No, nevím, domácí výroba to asi nebude, ke kolu existuje i česky psaný leták - Návod k použití, včetně záručních podmínek ( viz foto ).

      Bohužel, na letáku není uveden ani název kola, ani výrobce :-(

      [ Zpět ]
      Datum: 12.02.2013
      Autor: NEWCOMER
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Neznámý typ elektrokola ( ??? )

             

        A co se dotázat toho kdo to prodává, ten neví kde a jak k tomu příšel?

        [ Zpět ]
        Datum: 12.02.2013
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Neznámý typ elektrokola ( ??? )

               

          Touto cestou jsem to samozřejmě zkoušel nejdříve.

          Bohužel, byl to dar, kdy a kde koupeno - není známo :-(

          [ Zpět ]
          Datum: 12.02.2013
          Autor: NEWCOMER