reklama

Jak fungují ePointy, nabíjecí stanice Skupiny PRE

S dopravními prostředky na elektrický pohon se lze v České republice setkat čím dál častěji. K nejvíce zastoupeným typům patří logicky elektrokola, kterých je do ČR dovezeno ročně více než 10 000, v městských aglomeracích si popularitu získávají elektroskútry a nabídka elektromobilů by se na českém trhu měla podstatně zvětšit v příštím roce. Ruku v ruce s rozšířením uvedených dopravních prostředků postupuje i výstavba nabíjecích stanic.

Datum: 08.11.2012
Autor: Redakce
  • Re: Jak fungují ePointy, nabíjecí stanice Skupiny PRE

         

    Nevím co na to kolegové, ale když tak koukám na ten sedmikilovej motorek v zadním kole, tĕžko se mi chce vĕřit, že byjezdil na předepsaných 250W :-)

    [ Zpět ]
    Datum: 08.11.2012
    Autor: Jindra8526
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Jak fungují ePointy, nabíjecí stanice Skupiny PRE

           

      Jindro to ovšem není elektrokolo ale spíše elektromoped.
      Zarazila mně tam spíše věta o špatném nabíjení v panelovém domě.
      Musím vypátrat co je na tom špatně jelikož v panelovém domě bydlím.
      Že by někomu vadilo sundat bat. z kola a donést domů?

      [ Zpět ]
      Datum: 08.11.2012
      Autor: Bobbob
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Jak fungují ePointy, nabíjecí stanice Skupiny PRE

             

        Z některých kol se baterie sundavá dost špatně, někde je dokonce přimontovaná natvrdo. U elektrokol, která jsem zatím měla šanci vyzkoušet, to bylo opravdu při dlouhodobém používání nejjednodušší nechávat baterku trvale na kole a tam ji i dobíjet. Jinak samozřejmě proti gustu žádný dišputát...

        [ Zpět ]
        Datum: 08.11.2012
        Autor: Jitka
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Jak fungují ePointy, nabíjecí stanice Skupiny PRE

               

          Myslím že zákazník pokud bydli v panelovém domě a nabíjí doma v obýváku nebo nějaké komoře tak si jistě pohlídá přenositelnost baterií.

          Jinak pokud jsem se ja osobně setkal s e-kolem(a bylo jich dost) žádné nemělo baterií napevno, to budou asi vyjímky.

          Jasně že lepší je to nabíjet na e-kole někde ve své garáži.

          [ Zpět ]
          Datum: 08.11.2012
          Autor: Bobbob
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Jak fungují ePointy, nabíjecí stanice Skupiny PRE

               

          Ty čínský stavebnice mají šuplíkovou metodu, baterku zasouváš v kovovém pouzdře do plechu na pevno přidĕlaném na nosiči.
          Jde to fakt mizernĕ, navíc ten plech vadí brašnám, na konec jsem zjistil, že nejrychlejší a nejpohodlnĕjší je přiheftovat baterii k nosiči gumicukem.

          Ale pokud to jde, taky to radĕji nabíjím na kole, než to furt sumdavat, nandavat, opřu o barák a nabiju, to v činžáku bude problém.

          [ Zpět ]
          Datum: 08.11.2012
          Autor: Jindra8526
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Jak fungují ePointy, nabíjecí stanice Skupiny PRE

                 

            Mám stejnou zkušenost - i dkyž baterie je odnímatelná, je to nepříjemný pořád vytahovat a zasunovat pokaždé když člověk chce nabít. Nic proti tvému bytu :o) ale garáž je garáž :o)

            [ Zpět ]
            Datum: 08.11.2012
            Autor: Jitka
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Jak fungují ePointy, nabíjecí stanice Skupiny PRE

                   

              Na garáž mi už nějak nezbylo.
              Opřu kolo o barák, ze zdi mám zásuvku, tak to v pohodě nabiju. Na noc na to hodím plachtu, jen když je slota velká, odstrkám to do sklepa pod terasu.

              Ještě štěstí, že se tu člověk nemusí bát zlodějů, i když si myslím, že na tom mém upraveném elektrooři by asi nikdo daleko nedojel, má to svoje vychytávky :-)

              [ Zpět ]
              Datum: 08.11.2012
              Autor: Jindra8526
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Jak fungují ePointy, nabíjecí stanice Skupiny PRE

             

        Našel jsem to
        http://www.elmoto.com/

        Je to moped, bez řetězu, 1.7 kW výkon, ten motor vypadá na Crystalite. Ale dělají i kola, u ktzerých tvrdí 250V/25 km/h - ovšem špičkově 650W a 35 km.

        To je taková ta gamesa s "dlouhodobým" a "špičkovým" výkonem, prostě to že to má sílu schovají do té "špice".

        Jinak by nemělo smysl tam dávat takový bago motor.

        [ Zpět ]
        Datum: 08.11.2012
        Autor: Jindra8526
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Jak fungují ePointy, nabíjecí stanice Skupiny PRE

           

      A přece je to tak :o)

      [ Zpět ]
      Datum: 08.11.2012
      Autor: Jitka
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Jak fungují ePointy, nabíjecí stanice Skupiny PRE

             

        To mä asi 24V barerii, připoj k tomu 48V a budeš mít tryskáč. :-)

        [ Zpět ]
        Datum: 08.11.2012
        Autor: Jindra8526
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Jak fungují ePointy, nabíjecí stanice Skupiny PRE

           

      Ten motor je nějaký velký na ten výkon 250W, ale ta slečna je tak akorát.

      [ Zpět ]
      Datum: 12.11.2012
      Autor: Robikl
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Jak fungují ePointy, nabíjecí stanice Skupiny PRE

             

        A ty to takhle z fotky poznáš jaký to má výkon nebo jen tak odhaduješ?

        [ Zpět ]
        Datum: 12.11.2012
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Jak fungují ePointy, nabíjecí stanice Skupiny PRE

               

          Já to jen odhaduju ve srovnání s tou slečnou. :)

          [ Zpět ]
          Datum: 12.11.2012
          Autor: Robikl
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Jak fungují ePointy, nabíjecí stanice Skupiny PRE

                 

            Tu slečnu odhaduju na stroj s mnohem větším výkonem :-)

            [ Zpět ]
            Datum: 12.11.2012
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Jak fungují ePointy, nabíjecí stanice Skupiny PRE

               

          Ano, to se dá poznat z velikosti toho motoru.
          Dokonce bych řekl, že ten motor bude Crystalyte.
          Tam uvádějí 250W až 2000W, podle napětí, které do toho pustíš - od 24 do 72V.

          Na motor, který by měl mít výkon jen 250W je to zbytečně velké, zbytečně hmotné a zbytečně drahé.

          [ Zpět ]
          Datum: 12.11.2012
          Autor: Jindra8526
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Jak fungují ePointy, nabíjecí stanice Skupiny PRE

                 

            Zeptal jsem se krapet blbě, myslel jsem, proč by to mělo mít 250 W. Jen jsem zběžně mrknul na podobné stroje a všechny udávají výkon kolem 1,7 kW a když to má frčet běžnou rychlostí 35, tak ten motor nějaký výkon mít musí.

            [ Zpět ]
            Datum: 12.11.2012
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Jak fungují ePointy, nabíjecí stanice Skupiny PRE

                   

              To elmoto, jak jsem koukal na jejich web dělá mopedy, bez řetězů.

              Mají tam ale i to EU konformní elektrokolo, ale moc se asi s tím netrápili, prostě do toho pustí menší napětí a je po výkonu.

              Motor nechali zdá se stejný.

              [ Zpět ]
              Datum: 12.11.2012
              Autor: Jindra8526
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Jak fungují ePointy, nabíjecí stanice Skupiny PRE

         

    Mno, můžu říci, že v naší firmě do nás elektroskůtry a elektrokola jaksi zkusili natlačit "výhodami a slevami" a nakonec neznám nikoho, kdo by si koupil elektroskůtrovou obludu se slevou když za podstatně přijatelnější peníze dostane skůtr s benzínovým motorem ke kterému není potřeba za pár let pořizovat novou nádrž za značný prachy, neb stará zarostla.
    Máme ve firmě i elektroauta a několik lidi si těžce naběhlo, když s nima chtělo někam dojet a ještě se drze vrátit zpátky.

    No a vzhledem k tomu jak nyní v Asmterodamu lamentují nad elektrokolaři s ustřiženou regulací a vzledem k tomu co jsem už zažil na cyklostezce u Hiltonu s elektrokolistou stíhačem doufám, že elektrokola si budou kupovat jen lidi kteří to skutečne potřebují, tedy starší, slabší nebo postižení... já to na cyklostezkách nechci.

    [ Zpět ]
    Datum: 08.11.2012
    Autor: újezďák
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Jak fungují ePointy, nabíjecí stanice Skupiny PRE

           

      Máš smůlu, cyklostezky nejsou jen pro tebe.
      I ti starší a postižení na nich budou jezdit.
      Nedoufej že si je budou kupovat jen ti které jsi uvedl.
      Nakonec jsem zažil taky ledacos na stezkách, borec bezmotoráč se řítíl šílenou rychlostí a bezohledně předjížděl i když měl v protisměru cyklisty.
      Tak že borec na žiletce je nebezpečnější než elektrocyklista

      [ Zpět ]
      Datum: 08.11.2012
      Autor: Bobbob
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: Jak fungují ePointy, nabíjecí stanice Skupiny PRE

             

        Nemám, nejsou ale na druhou stranu když tam potkám člověka se zjevně oddělanou regulací, který mine cyklistu jedoucího30 kou tak jako když stojí a vřítí se do tunelu pod mostem rychlostí okolo 40 km v hodině , tak mám dojem, že borec na žiletce je mi milejší, protože takových je jen pár ale na elektrokolech jich budeme mít nadílku.

        [ Zpět ]
        Datum: 09.11.2012
        Autor: újezďák
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Jak fungují ePointy, nabíjecí stanice Skupiny PRE

               

          Já myslím že takových je taky jen pár a možná si na ně zrovna narazil.
          Taky jsem zkoušel motor který dá 40km/h ale přehodil jsem jej za ten co jede jen 25-27km/h, 40km/h je opravdu moc tedy aspoň pro mně.
          I když v té době mně žiletky s přehledem předjížděly.
          Bohuže my stím nic nenaděláme a pokud jsem četl tak bosch začíná dělat kola s rychlostí 45km/h. To bude tedy šrumec na cyklostezkách.

          [ Zpět ]
          Datum: 09.11.2012
          Autor: Bobbob
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Jak fungují ePointy, nabíjecí stanice Skupiny PRE

                 

            No zkusím to vyhrabat, ale řeší to teď v Amsterodamu, protože příval upravených elektrokol zvýšil nehodovost na tamních
            cyklostezkách....

            [ Zpět ]
            Datum: 09.11.2012
            Autor: újezďák
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Jak fungují ePointy, nabíjecí stanice Skupiny PRE

                   

              zatím jsem našel jen mopedy a skůtry bez dělení pohonu ale vím, že jsem to někde četl :)
              http://www.amsterdam.nl/parkeren-verkeer/fiets...

              Summary of Amsterdam's approach to mopeds and scooters
              Mopeds and scooters are used for 1% of all journeys in Amsterdam. Despite this, a high number of moped and scooter riders are seriously injured in road-traffic accidents. In fact, at least 16% of all serious injuries concern moped and scooter riders. The increasing popularity of this type of transportation is also a cause for concern. Accidents are predominantly caused by moped and scooters driving too fast and by other road users failing to give way to them. The latter is most likely a result of mopeds or scooters driving at high speeds, providing insufficient time for other road users to see them.

              In addition, many moped and scooter riders have insufficient knowledge of traffic regulations. Reducing the large number of victims of moped and scooter accidents takes priority when tackling road-safety issues.

              [ Zpět ]
              Datum: 09.11.2012
              Autor: újezďák
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Jak fungují ePointy, nabíjecí stanice Skupiny PRE

                     

                Pro Boba a ostatní, jen rychhlý otrocký překlad

                Shrnutí Amsterdamského přístupu k mopedům a skůtrům
                Mopedy a skůtry jsou požívány pro 1% všech cest v Amsterdamu. Přesto bylo velké množství jezdců na mopedech a skůtrech vážně zraněno při dopravních nehodách. Ve kuteřnosti minimálně 16% všech vážných zranění připadá na řidiče mopedů a skůtrů. Stoupající popularita tohoto typu dopravy rovněž stojí za pozornost. Nehody jsou převážně zapřičiněny mopedy a skůtry, které jezdí příliš rychle a ostatní účastníci dopravy jim nestačí dát přednost. To je způsobenono tím, že při velkých rychlostech mopedů a skůtrů nemají ostatní účastníci provozu dost času na to, aby je zahlédli.

                Navíc, moho řidičů mopedů a sklutrů není dostatečně obeznámeno s dopravními předpisy. Zabýváme-li se dopravně-bezpečnostními záležitostmi, je rudukce obětí nehod mopedů a skůtrů prioritou.

                [ Zpět ]
                Datum: 12.11.2012
                Autor: Jindra8526
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Jak fungují ePointy, nabíjecí stanice Skupiny PRE

                   

              tak už to mám
              http://www.swov.nl/UK/Actueel/nieuwsbrief...
              The noiselessness of electric scooters makes
              overtaking on bicycle tracks a point of special
              interest. Cyclists do not hear the electric scooter

              More than half of the scooter riders
              therefore adapts his traffic behaviour. Sellers
              of electric scooters say the maximum speed of
              light scooters is about 30 km/h, with some sellers admitting that it is easy to tune the electroengine to a higher speed....

              Concerning electric scooters, the recommendations are in the first place aimed at the tuning up of the engine. The industry must be aware of the fact that the noiselessness of a tuned up electric scooter causes even greater problems on the bicycle path than a conventional tuned up
              scooter.

              [ Zpět ]
              Datum: 09.11.2012
              Autor: újezďák
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Jak fungují ePointy, nabíjecí stanice Skupiny PRE

                     

                Zvláštního zřetel je třeba brát na nehlučnost elektrických skůtrů předjíždějících na stezkách pro cyklisty. Cyklisté neslyší elektrický skůtr.

                Více než polovina jezdců na skútrech proto tomu přizpůsobyla své chování v dopravě. Prodejci elektrických skůtrů říkají, že maximální rychlost lehkýchskůtrů je 30 km/h, ale někteří prodejci připouští, že je snadné seřídit elektromotor na větší rychlost…..

                Zabýváme li se doporučeními pro elektrické skůtry, na prvním místě se zaměřme na seřizování motorů nahoru (tuning). Výrobci si musí uvědomit skutečnost, že bezhlučnost seřízených skůtrů je příčinou mnohem větších problémů na cyklostezkách, než je tomu u běžných neseřeízených (nenatůněných) skůtrů.

                [ Zpět ]
                Datum: 12.11.2012
                Autor: Jindra8526
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Jak fungují ePointy, nabíjecí stanice Skupiny PRE

                     

                Někde na netu jsem četl, že snad Japové nebo kdo tyhle elektroskůtry vybavují generátorem nějakého hluku, aby to vrčelo a bylo slyšet.

                Já si myslím, že elektroskůtr, stejně jako benzinový moped, na cyklostezku nepatří, ale má se pohybovat výhradně po komunikacích pro motorová vozidla.
                S elektrokoly je to podobně, asi pokud splňuješ limit 25 km/h, 250W - jezdi si po cyklostezce, jak máš větší sílu, na cyklostezku nesmíš, jezdi po silnici.
                Někoho sejmeš na cyklostezce, neřřeším že si měl přednost, prostě protože jedeš na silné mašině, máž smůlu a vinen si za nehodu ty, se všemi důsledky. Silnější elektrokola a skůtry by to ze stezek asi rychle vytlačilo.

                Ale uvědomme si, že tohle je holandský problém, kde je země prošpikována cyklostezkama tak, že kolo na normální silnici skoro nejezdí, tedy jak si pamatujiu z dávnýchdob před léty třiceti.

                [ Zpět ]
                Datum: 12.11.2012
                Autor: Jindra8526
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Jak fungují ePointy, nabíjecí stanice Skupiny PRE

           

      Elektroskutr je fakt o dost dražší než benzíňák a levnĕjší provoz nevyrovná zatím ten cenovej rozdíl.

      Má však pro mĕsto zásadní význam, omezení emisí a hluku.
      Elektrokolo je pak levnĕjší variantou celkem pohodlné a dostatečnĕ rychlé dopravy.

      Než benzínový chrchel, radĕji ten elektro.
      Mĕsta z jihu Evropy zavalená skůtry taky nic moc.

      [ Zpět ]
      Datum: 08.11.2012
      Autor: Jindra8526
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Jak fungují ePointy, nabíjecí stanice Skupiny PRE

             

        Nepléduji ani za skůtry ani za motorky, naopak je považuji za jsou vrcholně odporný způsob dopravy.
        Současnou úpravu řidičáků na motorky pak za nebezpečí pro všechny.
        Elektrokola pro starší a nemohoucí ? Klidně, ale elektrokola, elektroskůtry, motoskůtry a motorky pro všechny ?
        To bude skutečný konec cyklistiky v Praze vážený pane, češi jako línej národ si prostě zruší omezovače a bude čóromóro o jakým se zatím odpůrcům aut ani nezdálo...

        [ Zpět ]
        Datum: 09.11.2012
        Autor: újezďák
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Jak fungují ePointy, nabíjecí stanice Skupiny PRE

               

          V čem je problém u současné úpravy řidičáků na motorky?

          [ Zpět ]
          Datum: 12.11.2012
          Autor: Robikl
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Jak fungují ePointy, nabíjecí stanice Skupiny PRE

           

      Na tu výhodnost investice do elektroskútru existují nějaké propočty. Někdy v minulosti jsem to viděl a elektroskútr to z dlouhodobého hlediska vyhrál. Pro kratší jízdy to považuji za dobré řešení. Hlavně po městě to musí být super.

      [ Zpět ]
      Datum: 12.11.2012
      Autor: Robikl
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Jak fungují ePointy, nabíjecí stanice Skupiny PRE

             

        Oni ty skůtry snad zatím mají olověný baterie, tedy ty co jsem viděl. Těm propočtům moc nevěřím, ono se dá lecost napočítat, tihle ekonomičtí mágové čarují s čísly jak s králíky v klobouku.

        Super musí být to, že to nesmrdí a nedělá to ten hroznej kravál, ale jak Újezďák upozorňuje, ta bezhlučnost může být problém. U nás snad ale skůtr na cyklostezku nesmí, nebo jo?

        [ Zpět ]
        Datum: 12.11.2012
        Autor: Jindra8526
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Jak fungují ePointy, nabíjecí stanice Skupiny PRE

               

          Nesmí. tedy doufám. :) Ale nevím jestlit řeba nějaká kategorie do 25km/h. Vlastně nemám jistotu, ale řekl bych že ne.

          [ Zpět ]
          Datum: 12.11.2012
          Autor: Robikl
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Jak fungují ePointy, nabíjecí stanice Skupiny PRE

         

    a příště si dáme článeček o stožárech vysokého napětí.. co že to má společného s tímhle serverem? vždyť se k nim dají jednoduše zamknout kola..

    [ Zpět ]
    Datum: 12.11.2012
    Autor: FrontX
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
    • Re: Jak fungují ePointy, nabíjecí stanice Skupiny PRE

           

      Elektrokola, díky pár nadšencům, mají i svoji debatní sekci zde na serveru.
      K elektrokolům patří nabíjení jejich baterek, a článek je naprosto k věci.

      [ Zpět ]
      Datum: 12.11.2012
      Autor: Jindra8526
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Jak fungují ePointy, nabíjecí stanice Skupiny PRE

           

      Elektrokolo je kolo a tedy to má souvislost s tímto serverem.

      [ Zpět ]
      Datum: 12.11.2012
      Autor: Robikl
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: partnerku na kolo

Hledám: partnerku na kolo
dnes
vysoký, štíhlý, aktivně sportující, mladšího vzhledu hledá sportovně založenou ženu na sdílení společných zájmů,…

Hledám: Kamarádku

16.04.2024
Samotnému se jezdí špatně,hledá se holka na kolo,na věku nesejde.

Hledám: Další parťáky do skupiny - cykloturistika

16.04.2024
Ahoj, hledají se další cyklisté do party z Pardubic a okolí … Věk cca 50 - 60r. … Na pohodu :-)…. WhatsApp 737 184…
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

318 cyklistů (16 přihlášených)

Z Linze do Budapešti přes Alpy

Linz - Budapešť, 2. - 14. 7. 2023 Po velkém úspěchu s cestou z Bratislavy do Splitu a mém sólu kolem Polska,…
Monolema | 16.04.2024

Podél sobích plotů a přes březové lesy až do nitra bažin

Evropská dálková trasa E1 Evropská dálková trasa E1, nebo jen E1, je jednou z evropských dálkových tras…
šíp | 14.04.2024

Srpen 2023 – okolo Otavy

Letošní zahraniční výlet nám nečekaně zrušily zdravotní problémy, musely jsme se z cesty vrátit. Po…
Aar | 23.03.2024