reklama

K čemu máme cyklokoordinátora?

Tak jsem se obrátil na národního cyklokoordinátora, pana Jaroslava Martínka s tím, že jsem chtěl vědět, co může udělat pro dostavbu cyklostezek v naší obci. A on mi odpověděl v podstatě to, že mám sám tlačit na vedení naší obce a okolních obcí, psát na různá ministerstva apod., no prostě něco, co vím a už stejně dělám a je mi to prd platné. Myslel jsem, že má širší kompetence, než jen radit lidem to, co už většinou stejně vědí a co stejně nefunguje...

Co si o tom myslíte vy, má ta funkce v tomto podání vůbec smysl? Neplatíme zas něco (někoho) zbytečně? Nebo s tím máte nějaké osobní zkušenosti?

[ Zpět ]
Datum: 13.09.2012
Autor: marrier
  • Re: K čemu máme cyklokoordinátora?

         

    Můžu vědět, co konkrétně jsi si představoval, že udělá?!?

    [ Zpět ]
    Datum: 13.09.2012
    Autor: radka
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: K čemu máme cyklokoordinátora?

           

      Že má možnost někde "zatlačit", řekne mi třeba, jaké jsou v našem regionu vyhlídky, plány, že má přehled, co se zhruba kde děje a bude dít, no prostě něco takového. Na to, aby mi říkal, co mám sám dělat, když to vím a dělám i bez něj a není to celkem nic platné, si myslím, že je ta funkce zbytečná...

      [ Zpět ]
      Datum: 13.09.2012
      Autor: marrier
      Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: K čemu máme cyklokoordinátora?

             

        Ale nestěžuju si, jen mě tak zajímalo, jaké zkušenosti s tím mají ostatní a jaký na to mají názor. Třeba opačný, než já, co já vím. Chci na to téma rozjet diskusi, když je to něco, co se tady nás všech vlastně týká...

        [ Zpět ]
        Datum: 13.09.2012
        Autor: marrier
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: K čemu máme cyklokoordinátora?

               

          Mám s ním jen jednu zkušenost.
          U příležitosti uvedení do funkce byl nějaký článek o něm, kde bylo dopovodné foto kterak pan cyklokoordinátor jede s rodinou na kolech.
          Tedy on jede sám a jeho partnerka vleče na kole děcko.¨

          Tak jsem si po svém zvyku rejpnul, že u nás zjevně přibývá zarputilých cyklistů, kteří jedou s rodinou na výlet a klidně si to valí na svém čuprkole sami, zatímco manželka má sedačku nebo vozík s děckem a baťoh se zásobama případně i mapník....

          No myslím, že jsem to tehdá trochu schytal ?

          [ Zpět ]
          Datum: 13.09.2012
          Autor: újezďák
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: K čemu máme cyklokoordinátora?

                 

            Jestli si vzpomínáme na stejnou diskusi, tak jsi to myslím neschytal kvůli koordinátorovi, ale kvůli tomu, že většina účastníků má prostě opačnou zkušenost. Nebo se mýlím? :-)

            [ Zpět ]
            Datum: 14.09.2012
            Autor: k.vl
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: K čemu máme cyklokoordinátora?

                   

              účastníků čeho ?

              [ Zpět ]
              Datum: 14.09.2012
              Autor: újezďák
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: K čemu máme cyklokoordinátora?

                     

                Účastníků diskuse, přece... :-)

                [ Zpět ]
                Datum: 15.09.2012
                Autor: k.vl
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: K čemu máme cyklokoordinátora?

             

        Já bych třeba očekával, že tě odkáže přímo na královéhradeckého cyklokoordinátora ing.Šimonka viz: http://www.hradeckralove.org/modules/contacts...
        Bohužel, kdo nebyl na loňské cyklojízdě v HK pořádané městem, tak nejspíš ani neví, že existuje, protože podle této funkce se na něj na MMHK nedá doklikat. Více zde: http://www.hradeckralove.org/noviny-a-novinky...

        [ Zpět ]
        Datum: 14.09.2012
        Autor: cobic
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: K čemu máme cyklokoordinátora?

             

        Svata prostoto :o))))

        [ Zpět ]
        Datum: 14.09.2012
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Národní cyklokoordinátore, české republiky :)

         

    To se nedalo vydržet :) nic osobního ale prostě jsem si hned vzpoměl na Jaromíra

    Národní koordinátore - český činiteli
    píšu Vám stížnost že s tou cyklostezkou na nás zase zapomněli.
    jde mi i o syna Karla a mladší dceru Evu
    kdyby stezka byla tak by přijeli na kolech na návštěvu...

    Vy to pochopíte
    vždyť i vy na kole jezdíte
    vy se poradíte vy to vyřešíte
    vy ji postavíte
    pane národní koordinátore
    já žádám jen kousek stezky
    pro co jiného jsme přeci zvonili
    klíčema na náměstí

    Pane koordinátore a ještě stěžuju si
    že mi podražili kola vlaky i trolejbusy
    ba i náhradní duše a i espédéčka
    baterky do blikaček a cyklotrička

    Vy to pochopíte
    vy totiž všechno víte
    vy se poradíte vy to vyřešíte
    vy mě zachráníte
    pane koordinátore
    já chci jen kousek stezky
    pro co jiného jsme přeci zvonili
    klíčema na náměstí


    Cyklokoordinátore - moje cyklistka kdyby tady byla
    ta by mě za ten dopis co tu teď píšu patrně přizabila
    řekla by: Marierre chováš se jak malé děcko
    víš co on má starostí s celú tu koordinácijů s vesmírem a vůbec všecko

    Ale vy mě pochopíte
    vy totiž taky jezdíte
    vy se poradíte vy to vyřešíte
    vy nám ji postavíte
    pane národní koordinátore
    já chci jen kousek stezky....

    :)

    Nic ve zlým, ale národní cykloordinátor je tady aby se odškrtl bod na seznamu opatření a to je asi tak všecko ?

    [ Zpět ]
    Datum: 13.09.2012
    Autor: újezďák
    Hodnocení: +14 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Národní cyklokoordinátore, české republiky :)

           

      :-))) Móóóc hezké, tohle se ti povedlo.

      [ Zpět ]
      Datum: 13.09.2012
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Národní cyklokoordinátore, české republiky :)

           

      :-DDD

      Ty jsi ďááááábel!!!!

      [ Zpět ]
      Datum: 13.09.2012
      Autor: hekynen
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Národní cyklokoordinátore, české republiky :)

           

      To má Jaromír pěknou konkurenci, aby si dal pozor.
      Nemělo by to dílo někam vytesat? Třeba před sídlo koordinátora... :-)

      [ Zpět ]
      Datum: 13.09.2012
      Autor: marrier
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Národní cyklokoordinátore, české republiky :)

           

      Když nejedeš kvůli dešti na kole, tak se překonáváš :D Jestli by sis od toho kola neměl občas odpočinout. Měli bychom druhého Wolkera.

      [ Zpět ]
      Datum: 14.09.2012
      Autor: Brahma
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: K čemu máme cyklokoordinátora?

         

    Jitka by ti mohla fundovaně odpovědět. Mě ale přijde, že je celá Cyklostrategie nějak mrtvá. Možná tak nějaká konference, nebo něco podobného ...
    Páteřní stezky v kraji si dělá KU, místní úpravy obce. O nějaké koordinaci se, myslim, moc mluvit nedá.

    [ Zpět ]
    Datum: 13.09.2012
    Autor: PepikW
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: K čemu máme cyklokoordinátora?

           

      Co se týká HK, tak existují zajímavé dokumenty, doporučuju si stáhnout a přečíst to 32MB PDF:
      http://www.hradeckralove.org/urad/cyklodoprava...

      [ Zpět ]
      Datum: 14.09.2012
      Autor: cobic
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: K čemu máme cyklokoordinátora?

             

        Prokousal jsem se asi do dvou třetin první kapitoly - vize a pak už jsem šel hledat a skenovat přiložené obrázky. Podobnost čistě náhodná... :-))

        (naskenovaný text teda nemá cyklotematiku, ale pokud vím, je tady pár letadýlkařů, tak se určitě rádi poučí :-))

        [ Zpět ]
        Datum: 14.09.2012
        Autor: ronda
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: K čemu máme cyklokoordinátora?

               

          a zbytek

          (koho by nezajímala podobnost, ani samotný obsah, jistě mi promine ;-)

          [ Zpět ]
          Datum: 14.09.2012
          Autor: ronda
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: K čemu máme cyklokoordinátora?

               

          Já vím, je to dlouhý, ale dá se tam prokousat i k aktuálnímu tématu, např. "K čemu je cyklokoordinátor"

          [ Zpět ]
          Datum: 15.09.2012
          Autor: cobic
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: K čemu máme cyklokoordinátora?

                 

            Copak délka textu, ta se dá přežít. Mě ale rozesmálo to nesmyslné a místy až hloupé fantazírování.

            [ Zpět ]
            Datum: 15.09.2012
            Autor: ronda
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: K čemu máme cyklokoordinátora?

                   

              Myslíš třeba tohle?
              "Město rozšiřuje zóny 30 na území města. V roce 2027 je v dopravním režimu 30 km/h a méně řešeno 50% všech komunikací ve městě. Do roku 2035 plánuje město dosažení hodnoty 80%, tj. podílu, který měl Berlín, nebo rakouský Graz již v roce 2010."

              [ Zpět ]
              Datum: 16.09.2012
              Autor: cobic
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: K čemu máme cyklokoordinátora?

                     

                Nejen to. Celá první kapitola je docela slušný blábol. Smutný akorát je, že se nejedná o volnou tvorbu, ale o "dílo" za peníze z daní...

                Mimochodem, 80% VŠECH komunikací v Berlíně je od roku 2010 v režimu 30 a méně ? Vážně ? Nekroutí tady zase tak trochu faktama ? ;-)

                [ Zpět ]
                Datum: 16.09.2012
                Autor: ronda
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: K čemu máme cyklokoordinátora?

                       

                  A jak by sis to představoval? Mělo by si město nechat zpracovat koncepci od nějaké neziskovky zadarmo? Třeba od Auto*Matu?

                  Na konci práce máš seznam zdrojů ze kterých autor čerpal. Podkud jsi v nich našel, že tvrdí něco jiného, tak sem s tím.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 16.09.2012
                  Autor: cobic
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: K čemu máme cyklokoordinátora?

                         

                    Co do toho motáš nějaký automat ?? Jen píšu, že si pan ouřada v úvodu pěkně zafantazíroval. Nic víc. Zatím jsem dál tu "obhajobu" jeho funkce ještě nečetl.

                    Nemám potřebu proštudovávat seznamy zdrojů. Akorát se mi zdá jako pěkná píchovina napsat, že 80% VŠECH komunikací v Berlíně má režim 30. Leda že by do toho mepočítali všechny ty dálnice a průjezdní tahy a brali jen lokální ulice. To by pak ale už nebyly všechny komunikace.
                    Trošku (ale opravdu jen trošku) jsem šmejdil po netu a narazil jsem jen na číslo 70% v roce 2011 s tím, že se hovořilo krapet neurčitě o komunikacích. Ale vzhledem k počtu a rozlehlostirůzných obytných bloků a vilových čtvrtí bych už té třetině i věřil. Pěkná bejkárna a úřednická latina je to ale chtít porovnávat s prdečkem, jako je Hradec. Pár paneláků, několik vilek, centrum na pěťáku a fůra hlavních tahů prakticky skrz město.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 16.09.2012
                    Autor: ronda
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: K čemu máme cyklokoordinátora?

                           

                      Protože pro automat pracuje spousta dobrovolníků, třeba by někdo koncepci vypracoval zadarmo, když ti je líto za ní zaplatit. Já jsem naopak rád, že vzniká něco systémově a né že se budou bezhlavě kreslit čáry na chodník a vznikat nesmyslné lesy dopravních značek a zábradlí, za které pak teprve pořádně zaplatíme a to nejen penězma.

                      Uznávám argument, že porovnání Hradec(HK) a Hradec(Gratz), může být pro někoho zavádějící. Pokud ale chceš rozporovávat nějaká procenta, tak prosím uváděj nějaké relevantní odkazy.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 16.09.2012
                      Autor: cobic
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: K čemu máme cyklokoordinátora?

                             

                        Čti co píšu a ne to co chceš číst. Můj výsměch patřil (především) úvodnímu fantazírování. Takovou slátaninu sesmolí i žáček páté pomocné, na to nepotřebujeme ani dobrovolníky z nějakých automatů, natožpak dobře placené úřední osoby. A znova, abys to pobral - platí to zatím jen pro úvodní fantazírování ! Jasný ?

                        A když už se chceme bavit o těch vyloženě subjektivních procentech, tak já říkám 60% ! A pokud s tím nesouhlasíš, uveď nějaké relevantní odkazy. Ale ne jen nějaké tendenční "průzkumy", ale tvrdá čísla. Kolik km tam je komunikací do 30 km/hod. a kolik nad 30 km/hod. A které komunikace se započítávají a které ne.
                        Třeba jsem na to ještě nenarazil a vyvedeš mě z omylu - zatím jsem jen potkával jakási tvrzení o neurčitých procentech.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 16.09.2012
                        Autor: ronda
                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
    • Re: K čemu máme cyklokoordinátora?

           

      Kdoví. Třeba je to teď ve stavu: Všude se řve, že se má šetřit, tak tady radši budeme pěkně v koutku jako myšky, kdybychom se projevovali, tak by třeba někoho napadlo ten náš post zrušit.

      [ Zpět ]
      Datum: 14.09.2012
      Autor: petrp
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: K čemu máme cyklokoordinátora?

             

        Nesměle si dovolím podotknout že právě v době šetření by takový koordinátor mohl kraji navrhnout ať místo asfaltové cyklodálnice za desetinu miliardy (Ploučnická) udělají jednodušší a řádově lacinější skutečnou STEZKU. Jarda Martínek musí vědět, že by stačila!

        Případně by koordinátor mohl koordinovat jednotlivé kraje - zrovna Ploučnická bude končit na hranici Libereckého, který o pokračování zatím jen uvažuje. Takže návaznost bude tak za 10-15 let!?

        Případně by mohl i kontrolovat "výběrová řízení". Labskou i Ploučnickou si úplně "náhodou" vylosovala firma Viamont. A to dokonce za cenu o 30% vyšší než byla předpokládaná :o(((
        ROP Severozápad - to je černá díra.

        [ Zpět ]
        Datum: 14.09.2012
        Autor: PepikW
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: K čemu máme cyklokoordinátora?

               

          Ani mi nemluv. Na konci srpna jsem byl týden v Sasku. Jejich cyklostezky a naše, to je prostě nesrovnatelné v tom, že když je vhodné udělat cyklostezku užší, tak ji udělají třeba v šířce na jedno kolo. Možná proto jich mají víc. O tom, že starou dlažbu podél Labe není nutné zalít asfaltem v celé šíři nemluvě.

          [ Zpět ]
          Datum: 14.09.2012
          Autor: petrp
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: K čemu máme cyklokoordinátora?

                 

            Ono asi když se chce tak i u nás jde udělat jednoduchou a úzkou cyklostezku. V Hradci Králové z Roudničky do Třebše je stezka a ta má šířku 1 m. Je to pěkné a šikovné, ale nějak jsem nepřišel na to kudy vlastně po takové ulici (2. fotka) mají chodit chodci, když cyklostezka je po obou stranách silnice. To asi zase páni úředníci měli na mysli ... Prostě když začnou myslet, tak je to občas i úsměvné.

            [ Zpět ]
            Datum: 14.09.2012
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: K čemu máme cyklokoordinátora?

                   

              Mnohde by stačilo jen udělat širší krajnici, aby cyklista mohl jet za ní. I když to není spása, bylo by to určitě nejlevnější...

              [ Zpět ]
              Datum: 14.09.2012
              Autor: marrier
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: K čemu máme cyklokoordinátora?

                     

                Sirsi krajnice nestaci. Pokud se pravidelne neuklizi, je za ni bordel, ve kterem se neda jezdit. Treba u Roztok je krajnice stale jeste plna sterku od zimy.

                [ Zpět ]
                Datum: 14.09.2012
                Autor: lucierut
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: K čemu máme cyklokoordinátora?

                       

                  Když se neuklízí, tak je vcelku jedno, jestli pod tím bordelem je cyklostezka nebo širší krajnice.

                  Neboli: je fuk, jestli je to natřené na červeno a olepené značkami, důležité je, aby se o to někdo staral.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 14.09.2012
                  Autor: ViktorA
                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: K čemu máme cyklokoordinátora?

                   

              Chodec kráčí po krajnici, není-li, jde po kraji vozovky. Takže mezi cyklistou a auťákem. Však se porovnají :-)

              [ Zpět ]
              Datum: 14.09.2012
              Autor: ronda
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: K čemu máme cyklokoordinátora?

                     

                Myslel jsem si, že to bude těch 20 cm šedé dlaždice mezi asfaltem a cihlou. Je to trochu náročnější na pozornost, ale při troše snahy ... :-))

                [ Zpět ]
                Datum: 14.09.2012
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: K čemu máme cyklokoordinátora?

                 

            U nás tuhle kamennou "burlačí" cestu samozřejmě už pod thérem nenajdeš - odbor kultury mi tenkrát odpověděl, že to není žádná kulturní památka. Přitom vedla až do Hamburku - než se zavedly parníky, táhli z ní prázdné čluny proti proudu koně, nebo voli (ti dneska sedí ovšem na úřadech).

            [ Zpět ]
            Datum: 14.09.2012
            Autor: PepikW
            Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: K čemu máme cyklokoordinátora?

                   

              Přesně tak. Fotku jsem dělal speciálně pro PepíkaW, protože vím, že chtěl, aby u nás zůstala alespon trochu vidět. Když si představíme, kolik let a kolik povodní vydržela a pak ji někdo zničí, neboť na ní není ministerský papír, že je to památka. To je k pláči. Chybí k tomu jenom argument, který už jsem také kdysi slyšel: "Proč to chránit, když je to po Němcích".

              [ Zpět ]
              Datum: 14.09.2012
              Autor: petrp
              Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: K čemu máme cyklokoordinátora?

                 

            Takhle nějak by to mohlo vypadat na Klecanské straně Vltavy. Aspoň podle toho, že makadam navezli vedle navigace, což, jak doufám, v konečné úpravě bude letos, jak je již jinde psáno.

            [ Zpět ]
            Datum: 15.09.2012
            Autor: Pepíček
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: K čemu máme cyklokoordinátora?

                   

              Cože?!? Že by zmizela ta kodrcavá náplavka?!?
              To snad není ani možná...
              Kam až chtějí ten asfalt natáhnout?!? Oni snad nakonec zruší i ten trajlík z Řeže do Libčic, ne?!?

              [ Zpět ]
              Datum: 16.09.2012
              Autor: radka
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: partnerku na kolo

Hledám: partnerku na kolo
dnes
vysoký, štíhlý, aktivně sportující, mladšího vzhledu hledá sportovně založenou ženu na sdílení společných zájmů,…

Hledám: Kamarádku

16.04.2024
Samotnému se jezdí špatně,hledá se holka na kolo,na věku nesejde.

Hledám: Další parťáky do skupiny - cykloturistika

16.04.2024
Ahoj, hledají se další cyklisté do party z Pardubic a okolí … Věk cca 50 - 60r. … Na pohodu :-)…. WhatsApp 737 184…
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

312 cyklistů (14 přihlášených)

Z Linze do Budapešti přes Alpy

Linz - Budapešť, 2. - 14. 7. 2023 Po velkém úspěchu s cestou z Bratislavy do Splitu a mém sólu kolem Polska,…
Monolema | 16.04.2024

Podél sobích plotů a přes březové lesy až do nitra bažin

Evropská dálková trasa E1 Evropská dálková trasa E1, nebo jen E1, je jednou z evropských dálkových tras…
šíp | 14.04.2024

Srpen 2023 – okolo Otavy

Letošní zahraniční výlet nám nečekaně zrušily zdravotní problémy, musely jsme se z cesty vrátit. Po…
Aar | 23.03.2024