reklama

Pomoc s výběrem nového MTB kola

Čau chci si koupit nové MTB kolo s 29" kolama, ale vůbec nevím, jaké si vybrat. Chi aby mělo hydraulické kotoučové brzdy, ale na moje ježdění mi postačí kolo do 15 tisíc. Zatím jsem si vyhlídl tyhle čtyři: http://jizdni-kola.heureka.cz/srovnani-produktu... Přes kola nejsem žádnej odborník, tak nevím, jaké vybrat. Popřípadě jestli by jste mi mohli navrhnout nějaká další. Měřím 186 cm a vážím cca 95kg. Mám v plánu najezdit tak 200km měsíčně, ale záleží na času. Dík

[ Zpět ]
Datum: 27.08.2012
  • Re: Pomoc s výběrem nového MTB kola

A máš nějakou 29ku vyzkoušenou? Jestli máš v okolí obchod s koly, zeptej se prodejce co ti může nabídnout a hlavně co můžeš vyzkoušet. Mě by se líbilo tohle... http://www.merida-bike.cz/prodej/big-nine-tfs...

[ Zpět ]
    Autor: crow75
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Kamarád má Author 29" takže jsem na ní jezdil. Takže myslíš, že než objednávat kolo přes internet, tak se jít radši optat do obchodu jo?

[ Zpět ]
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Pokud chceš tebou vyzkoušený author, objednej si jej klidně přes internet. Na druhou stranu ti může prodejce objednat ten stejný author a třeba se ještě domluvíte na jinačí ceně. Projdi zepár krámků s koly a uvidíš co si můžeš za své peníze vybrat.

[ Zpět ]
        Autor: crow75

meridu mam http://www.merida-bike.cz/prodej/big-nine-tfs...
      jsem spokojen jen ta vaha by mohla bejt mensi ale za ty prachy

[ Zpět ]
      Datum: 31.08.2012
      Autor: rasken
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Parťačku na kolo 60+ z Prahy

10.12.2017
Nerada jezdím sama, zato jezdím ráda jak na kole tak i na sjezdových lyžích, ev. i za turistikou. Hledám sportovní…

Hledám: partnera 45+

09.12.2017
Hledám kámoše 45+ na sportovní aktivity.Helena

Hledám: parťáka na kolo, lyže, běžky, turistiku