reklama

Chodíte do sauny ? Jaký na ní máte názor ?

Myslíte si že je zbytečná, otravná záležitost, kde se člověk zbytečně přehřívá a následně trpní infarktem v ochlazovacím baénku ?

[ Zpět ]
Datum: 13.11.2005
Autor: Neregistrovaný uživatel (Morcak)
  • Re: Chodíte do sauny ? Jaký na ní máte názor ?

         

    Čauky Morcáku. Na saunu mám jen ty nejlepší vzpomínky (naposled před cca 5 roky). Ale byl jsem srab - já nikdy do toho ledovýho bazénku neskočil... (jo, příteli, v Brně vystavoval Sport Arsenal nosič na přední odpruženou vidli - to by Tě mohlo zajímat).

    [ Zpět ]
    Datum: 13.11.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Airline)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Chodíte do sauny ? Jaký na ní máte názor ?

         

    Já osobně nejsem v žadném případě odborník přes saunu,ale řekl bych že ti co navštěvují tohle zařízení pravidelně,naopak infarktovým situacím předcházejí.Dlouhá léta jsem do sauny nestrčil ani nos,ale poprvé jsem si ji vyzkoušel před nedávnem tuším v libereckém aquaparku a od té doby když je možnost,jdu do toho.Ta ledová voda k tomu patří,bez toho to není ono. ;-)

    [ Zpět ]
    Datum: 13.11.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (t_m)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Chodíte do sauny ? Jaký na ní máte názor ?