reklama

Rozhozená zadní přehazovačka

Nevím si rady s tímto problémem. Nedávno mi po tom co jsem rozpojil, vyčistil a znova zapojil řetěz začalo blbnout řazení. Je dost možné, že jsem o něco zavadil atd. Problém byl v tom, že nahoru na větší kolečka to řadilo tak, že někdy jsem musel zmáčkout páčku dvakrát až se přehodilo a pak jednou zpátky aby řetěz nedrhl. Všelijak jsem si hrál se stavěcím šroubem na řidítkách, ale vřdycky to bylo jenom bud horší nebo stejné. Pár dní jsem s tím jezdil. Dneska jsem se na to v rámci běžné očisty kola a řetězu podíval, a zkusil si s tím pohrát. Nejsem na to odborník a rozumím tomu jen tak částečně, ale podle několika návodů na netu jsem zkontroloval spodní a horní doraz, to bylo zdá se v pořádku. Potom jsem zkusil uplně vypojit lanko, nastavit spodní doraz znovu (jenže si tím nikdy nejsem jistý, ta vzdálenost od převodníku k pastorku je pár cm a nedokážu určit jestli to sedí na mm přesně) pak zapojit lanko při tom že mám řetěz na nejmenším kolečku a to lanko pořádně napnout, potom popřehazovat na největší kolečko, nastavit horní doraz. Pak jsem dlouho a dlouho šteloval se stavěcím šroubem na řidítkách, ale nic to opět nepomohlo. Nejlepší varianta která se povedla je ta, že nahoru to přehazuje až na zanedbatelné prodlevy dobře, ale na poslední dvě velká kolečka to jde hrozně ztuha a dolů to z největšího přeskočí až napodruhé, potom to jde hezky a pak to vynechá druhé nejmenší kolečko. V tomto případě jde navíc řadící páčka směrem nahoru hrozně ztuha.
Prosím, můžete mi někdo nějak blbuvzdorně poradit v čem by mohl být problém? Potřebuju mít to kolo v sobotu v dobréms stavu a do servisu už nestíhám. Díky moc

[ Zpět ]
Datum: 21.06.2012
Autor: Aranyafea
  • Re: Rozhozená zadní přehazovačka