reklama

Prasklý ráfek

Zdravím,
ohledně cyklistiky jsem naprostý laik a jako laik se zeptám: setkal jste se někdo s prasklým ráfkem?
Já už také, ale jsem přesvědčen, že není prasklý ráfek, jako prasklý ráfek, takže budu konkrétnější.
Jde o kolo Mavic Crosstrail a prasklina o délce cca 30cm se nachází podélně na ploše na kterou se dává ráfková páska (snad jsem to napsal dobře).
Jo a myslíte, že má smysl kontaktovat výrobce i když se již nejedná o záruční problém?

[ Zpět ]
Datum: 10.05.2012
Autor: heddon
  • Re: Prasklý ráfek

         

    Buďto mohl dostat nějakou divnou prdu, nebo mohl být mizerný už z výroby. Případně kombinace, která se projevila až teď (a nebo sis jí všiml až teď). S výrobcem (spíš prodejcem) pokecat můžeš, třeba udělá gesto a dá ti novej. Jestli na něm ale rajtuješ už víc jak dva roky, tak to spíš vidím na normální přepletení na novej za svoje.

    [ Zpět ]
    Datum: 12.05.2012
    Autor: ronda
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Prasklý ráfek

           

      Jsem přesvědčen, že jde o vadu materiálu či výrobního postupu. Podle mého laického názoru by přece jakákoli rána ráfek nějakým způsobem poznamenala, třeba prohnutí dovnitř apod, ale jediné, co je patrné, je nevýrazné vyboulení stěny ráfku, a to zdaleka ne po celé délce praskliny.
      Výrobce samozřejmě budu kontaktovat a bude-li chtít, kolo mu zašlu.
      Ano, na kole drandím více než tři roky a spíš neočekávám, že se mnou výrobce bude zabývat.
      V tuto chvíli mě spíš zajímá, zda se jedná o ojedinělý jev anebo běžný zádrhel, se kterým se tu setkáváte denně.

      [ Zpět ]
      Datum: 12.05.2012
      Autor: heddon
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Prasklý ráfek

         

    TO vypadá na vadu materiálu. Nebo to někdo centroval a moc dotahoval...

    [ Zpět ]
    Datum: 12.05.2012
    Autor: Joe-CUBE