Nastavení odpružení

Tak jsem koupil nové kolo, ale protože mi nedali manuál, tak nerozumím odpružení přední vidlice. Vpravo je šroub označený FAST a LOCK. To LOCK je snad jasné, ale proč FAST? Rychle, pevně? - no, dejme tomu, že vím, jak to funguje. Ale ten druhý šroub, s označením +/-? Došel jsem do úvratě minus, pak jsem hledal opačnou úvrať plus, ale po minutovém točení nic. Každopádně se mezi tím nic nezměnilo - mylsle jsem, že tím reguluji výšku zdvihu. Tak jak je to?

[ Zpět ]
Datum: 30.10.2005
Autor: Neregistrovaný uživatel (tablet (tablet@quick.xx))
  • Re: Nastavení odpružení

         

    Taky musíš říct, co je to za vidli. Není na ní napsáno "nrx 7500"? Lock je jasný, fast by mohlo menší tlumení, tedy rychlý návrat. Ale nikdy jsem to nezkoumal, ono se vhodné tlumení stejně prý okem nedá odhadnout. Doufejme, že to nic neznamená, jen "unlock". Tim levym se pak nastavuje tvrdost pružiny. Jestli jsi po minutě nenarazil na doraz u toho +, tak zkus točit další minutu či dvě. :')

    [ Zpět ]
    Datum: 30.10.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Joe)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Nastavení odpružení

           

      Díky za odpověď, je to tak, SR SUNTOUR, NRX7500 LOCK OUT. Už jsem došel do "plusové" úvratě a když zatlačím na řidítka, tak nerozeznám rozdíl od "minusové". No tak jsem dal střed a uvidíme.

      [ Zpět ]
      Datum: 30.10.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (tablet)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nastavení odpružení

             

        To Fast =štelování odskoku stlačením vidlice to nepoznáš až při překonávání nerovnosti

        [ Zpět ]
        Datum: 30.10.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (kolkolem)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nastavení odpružení

             

        Pracuje to jako tvrdsi a mekci tlumic na aute , to poznas a pri prejizdeni nerovnosti v terenu ....., doleva tocis je mekci , doprava (clock wise) je tvrdci ....

        [ Zpět ]
        Datum: 01.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Vlad)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Parťáka - cyklistu i pěšáka cca 60-68 let

včera
Ráda poznám parťáka na cesty z regionů Příbram, Rokycany/cíl Brdy/ nebo Horažďovice, Strakonice /Pootaví/.Jezdím…

Hledám: Partnerku na MTB

včera
Ahoj, rád se seznámím s bikerkou na společné vyjížďky do terénu v okolí Prahy, do hor, single tracky,..

Hledám: Kamaráda/dku na kolo Ostrava

28.03.2017
Pro rekreační ježdění po kraji, bych uvítala spolucyklistu/tku - samotnou mě to moc nebaví. Ideální v týdnu,…
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

168 cyklistů (6 přihlášených)

Paříž

Paříž je vždycky dobrá volba, asi tak nějak zní věta z jednoho romantického filmu, je to klišé nebo pravda?…
HMS | 19.03.2017

Oravareitti - Veverčí stezka na kánoi - Finsko 2016

Pro oživení poněkud pochmurné atmosféry způsobené cyklistickou mimosezónou si dovoluji uveřejnit ryze vodácký…
šíp | 13.02.2017

Jak jsem potkával islám – na kole i pěšky

Kosovo 1984 Poprvé to bylo v Jugoslávii. Svazová republika Makedonie, Kosovo, rok 1984. Prošli jsme Šar…
mirekbik | 14.01.2017