reklama

Dotaz - nové kolo, seřízení apod...

Mám úplně laický (možná dle někoho úplně pitomý:-D ) dotaz, nejsem vůbec odborník na kola...
V pátek 29.4. 2011 jsem si koupila nové kolo Author Kinetic (2010).

Byla jsem se již dvakrát projet pokaždé cca 40 km a měla bych dotaz. Při jednom převodu (i trochu při jiných, ale při jednom zvlášť) cítím při šlapání jakoby přeskakování (středu?), nevím, jak to nazvat..není to slyšet, jen to cítím na chodidlech, že to "točení" není úplně hladké..je to bohužel zrovna převod, který dost používám - vpředu největší kolo, vzadu asi třetí nejmenší, čili žádný extrémní nebo špatný převod...rozčiluje mě to a kazí požítek z jízdy...co to může být? Přehazovačka, střed...? takováto porucha se velmi težko dokazuje prodejci (navíc prodejci nebyli zrovna dvakrát přeochotnělí, Praha 2 - Vinohrady), dle mě se dá zjistit jen při jízdě...myslíte, že garančním seřízením se to může ztratit? Nebo že je to jen nějaká blbost? Může vůbec v tom středu, kde jsou pedály, něco přeskakovat? nebo je pravděpodobnější, že je to přehazovačkou? (Shimano Deore)
Já vím, že je to poněkud "debilní" dotaz, ale tak znáte to, ženská:-))

Díky moc za případné rady, postřehy nebo jakékoliv poznámky k tématu.

Děkuji a přeji hezký den:-)

Markéta

[ Zpět ]
Datum: 01.05.2011
Autor: kikiwhite
  • Re: Dotaz - nové kolo, seřízení apod...

         

    Vůbec nad tím nešpekuluj - kolo máš v garanci, tak šup s tím do servisu, nechť do doseřídí.
    Každé nové kolo si sedá a je potřeba sem tam něco doseřídit a doutáhnout.
    Někomu stačí jít na první garančku po 100-150 km a někdo holt musí jít dřív.

    Je sice možné, že tě odbudou, ale nedej se. Nenech se odbít a jestli to nepřestane, tak tam s tím jdi třeba druhý den znovu.

    No a když budou hóoodně problematičtí, můžeš zkusit v krajním případě odstoupit i od kupní smlouvy a koupit kolo jinde. To je ale asi fakt extrém a je jasné, že se prodejce bude v tomto případě hodně škubat.