Svařování blatníků

Potřebuji prodloužit plastový MTB blatník. Kdysi to udělal pomocí šroubků - no, nic moc.
Tedy:
má se lepit? Čím?
svařovat? Jak?
Znáte-li na to nějaký ´fígl´, sem s ním.
Děkuji

[ Zpět ]
Datum: 18.12.2010
Autor: AV
  • Re: Svařování blatníků

         

    Odpovídá Ti po technické stránce úplný blb, ale vzhledem k tomu, že jsem se hodně zajímal o lepení různých materiálů včetně plastů a nenechal se zblbnout reklamou na lepidla, obrátil jsem se na jeden výzkumák, který se plasty zaobírá. Tam mi sdělili, že se jedná o možnost lepení a zpracovávání dle druhu, ale asi se bavíme o plastech tvrzených. Lepil jsem je rozpuštěným plastem v chloroformu (dle doporučení), po nějaké době ale došlo znovu k defektu. Možnost svaření je také (viz nárazníky aut), záleží, kdo a za kolik Ti to bude svařovat. Zatím podobné problémy jsem řešil (ke spokojenosti) leteckými nýty. Je to skoro bezpracné, rychlé a efektivní.

    [ Zpět ]
    Datum: 18.12.2010
    Autor: jinec
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Svařování blatníků

           

      To sedmé slovo sis mohl odpustit.
      8-)

      [ Zpět ]
      Datum: 18.12.2010
      Autor: AV
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Svařování blatníků

             

        Toho blba jsem použil pro sebe a je to pravda, po technické stránce nejsem moc nadaný. Jediné, co jsem v minulosti ovládal, bylo hrabání se v autě.

        [ Zpět ]
        Datum: 18.12.2010
        Autor: jinec
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Svařování blatníků

               

          On je Pavka moc vztahovačnej.

          [ Zpět ]
          Datum: 18.12.2010
          Autor: abernathy
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Svařování blatníků

                 

            Co to sem ...
            Pavka je, co já vím, v Kralupech, nebo tam něgde ...
            A, prosím, nezaměňovat!

            [ Zpět ]
            Datum: 18.12.2010
            Autor: AV
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Svařování blatníků

         

    Pokud je blatník z polyetylénu, nechal by se "svařit" teplotou pod 180C. Ale pouze teoreticky, v praxi si to neumím vůbec představit. Musel bys mít formu a přítlačný kopyto, protože po nahřátí by se obě části zbortily jako žvejkačka. Jsou moc tenký. Udělal bych to podle Jince, nebo zkusil Chemoprén nesavý/nesavý, ale moc bych si od toho nesliboval. Záleží opravdu na mateiálu, ani vteřiňák nedrží na všem.

    [ Zpět ]
    Datum: 18.12.2010
    Autor: abernathy
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Svařování blatníků

           

      Zkoušel jsem Chemopreny i vteřinová lepidla - dlouhodobý účinek žádný. U těch nýtů je výhoda (letecké jsem zmiňoval kvůli primitivnosti montáže, asi by šly použít i normální), že je možnost 1/ obě části přeložit přes sebe - špatné z optického hlediska 2/ přiložíš hrany obou kusů k sobě, vypodložíš kouskem plechu a nýtuješ. Nýty přetřeš barvou a není vidět jakýkoliv zásah. Napravoval jsem tak plasty nebo třeba i umakart.

      [ Zpět ]
      Datum: 18.12.2010
      Autor: jinec
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Svařování blatníků

         

    Uhlikove tycky nebo pasky, vterinak, aktivator.
    Vse si koupis napr. u Pecka model. Opravuji takhle sluchatka, drzak gps a pod. Kdyz to pak prdne, tak jinde nez je to vyztuzeny carbooonem :)

    [ Zpět ]
    Datum: 18.12.2010
    Autor: Meduza
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Svařování blatníků

           

      Jsou ty spojovací materiály, které uvádíš, také pružné? Mám obrovský problém s cyklobrýlemi, mám jich již na skladě několik, závada stejná, prasklé v nejužším místě, škoda obrovská. Mám v nich zabarvená dioptrická skla a nikdo (optika) je není schopen zalepit, mně se to také nepodařilo. Problém je v tom, že při nasazování se musí lehce roztáhnout záušní nožičky a dochází k pnutí.
      Kdyby se dalo použít něco z toho, co uvádíš, byla by to výhra. Vylučuji však vteřinové - odzkoušeny snad všechny.

      [ Zpět ]
      Datum: 18.12.2010
      Autor: jinec
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Svařování blatníků

             

        Ha tak stejný problém taky řeším,takže nápady sem.

        [ Zpět ]
        Datum: 18.12.2010
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Svařování blatníků

               

          já používám cyklobrejle s optickýma vložkama (axon) a vložka mi taky praskla- naštěstí při čištění,teda sklo se nerozbilo. optik mi ji slepil, ale po chíli pukla znova v stejném místě. vložku i sklo jsem očistil lihem, namíchal epoxy lep a nanesl do drážky obruby, vložil sklo ,upevnil lehce do svěráčku(nebo stáhnout gumičkami. skla jsem potom zamastil vazelinou (aby se líp odstranilo lepidlo ze skla) a nechal vytvrdnout. pak očistíš sklo okenou a příp. lepidlo žiletkou. drží dodnes i přes nešetrnou manipulaci. jestli zase pukne-zalepím- není co pokazit ,prostě skla se vlepí do rámu, případnou mezeru vyplníš tmelem. není to sice odborné, ale funkční.

          [ Zpět ]
          Datum: 18.12.2010
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Svařování blatníků

               

          vyvrtej dírky nejdřív na jedné části, přilož plech a tužkou vyznač, vyvrtej do plechu, zdrsni styč.plochu blatníku šmirglem a přišroubuj-přinýtuj na lepidlo. přilož druhou čast blatníku s dírkama, označ jednu ,vyvrtej v plechu, zdrsni a dej na lepidlo a nýt. po vyrovnání vyvrtej druhou dírku a snýtuj. případnou mezeru vytmel a přebrus, přetři barvou stejného odstínu a šťastnou cestu!!!

          [ Zpět ]
          Datum: 18.12.2010
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Svařování blatníků

                 

            nejtovat brejle je docela zajímavá technika :) asi sis popletl větve, ale pobral jsem to.

            [ Zpět ]
            Datum: 18.12.2010
            Autor: Hrabosh
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Svařování blatníků

                   

              Ni,ni, to jen reagoval na prosbu jince a fousacezdablic k Meduzovi
              (jak sis jistě posléze všiml)

              [ Zpět ]
              Datum: 18.12.2010
              Autor: AV
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Svařování blatníků

                   

              Když jsi vzpomněl techniku, jak se dělají díry do injekčních jehel? Fakt to nevím a ani nikdo v pracovním okolí.

              [ Zpět ]
              Datum: 19.12.2010
              Autor: abernathy
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Svařování blatníků

                     

                Opakuji, technicky jsem nepolíben, ale udělat jakoukoliv díru je jednoduché. Vezmeš tu díru a přidáš vše ostatní potřebné.

                [ Zpět ]
                Datum: 19.12.2010
                Autor: jinec
                Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Svařování blatníků

                       

                  Představuju si tě, jak dětem balíš vzduch do balonků... :-)

                  [ Zpět ]
                  Datum: 19.12.2010
                  Autor: ronda
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Svařování blatníků

                       

                  prosím a jak se dělá důl?

                  [ Zpět ]
                  Datum: 19.12.2010
                  Autor: Hrabosh
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Svařování blatníků

                     

                asi tak,jako do bezešvých trubek-ale v menším

                [ Zpět ]
                Datum: 22.12.2010
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Svařování blatníků

                       

                  Jo? A podle Mannesmanna nebo na poutnický stolici. Tu taky mají ve Válcovnách trub Hořice.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 24.12.2010
                  Autor: abernathy
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Svařování blatníků

                       

                  Už jsem to našel: Výroba

                  Injekční stříkačky jsou normálně dělány od stainless-ocelová trubka natažený přes postupně menší umírá, aby dělal jehlu. Konec je zkosený vytvořit ostrý špičatý tip. Toto nechá jehlu snadno proniknout kůži.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 24.12.2010
                  Autor: abernathy
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Svařování blatníků

                   

              Pardon,to byl omylový klik- patřilo to níž.........

              [ Zpět ]
              Datum: 19.12.2010
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Svařování blatníků

             

        "Záušním nožičkám" se říká stranice. A pokud chodíš ke slušnému optikovi, měl by Ti brýle natvarovat podle hlavy (daj se se nahřát a přiohnout)- pak se žádné pnutí nekoná. Pokud stranice tlačí na hlavu, mohou za ušima vzniknout proleženiny, které dost bolí.

        [ Zpět ]
        Datum: 18.12.2010
        Autor: Hrabosh
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Svařování blatníků

           

      Ahoj kluciii, sorry ze jsem neodpovidal, vratil jsem se dneska v noci z hor.
      Ty tycky a pasnice jsou tvrdy jako cert. Teda ty pasnice (cca 4x0,5 mm) se prihnout daji, ty tycky (prumer cca 2mm) skoro vubec.
      Vzdycky je dulezity nejakym zpusobem dat dva pasky proti sobe a vytvorit tim torzni skrin. Prekvapive to vetsinou drzi i na pomerne male stycne plose. Je li ovsem potreba vetsi pruznost (na ty bryle) tak se bojim, ze ten spoj je pak tak pevny, ze to bude mit tendenci praskat hned vedle. Na ty bryle je potreba urcite ty pasky, daji se jakztakz ohnout.
      Jinak aktivator je spray, ktery udela ze vterinoveho lepidla opradu vterinove a bez nej to radsi ani nezkousejte.
      Jo a da se to pak krasne odbrusovat, ale bacha, uhlikovej prach je pry dost karcinogenni, takze opatrne.
      Viz fotky napr drzak GPSky 60csx. Zivotnost vetsinou max pul roku. Ted uz to drzi :)
      Ze zhora jsou videt ty pasnice a ze spoda ty tycky.
      Odpoledne pripadne nafotim ty sluchatka.

      [ Zpět ]
      Datum: 24.12.2010
      Autor: Meduza
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Svařování blatníků

         

    zrovna týden řeším podobný problém. Zlomil se mi zadní blatník. Je to SKS Bluemels 65mm- 3mm tlustý blatník vyztužený tenkým plechem. Nový jsem zatím našel za ebay.de za nekřesťanské peníze a s ještě nekřesťanstějším poštovým. Zatím se snažím vymyslet zda by to nešlo spojit- ale festovně, kolo najede hodně a nehodlám to zas opravovat příští měsíc.
    Můžu to dát na reklamaci a dost možná by ji i uznali. Ale nechci se vzdát kola na měsíc a ještě mi to přijde trochu nečestné a nesportovní (ten blatník dostával docela zabrat). Nýty a ocelové pásky mě napadly, ale nemám dílnu kde bych to mohl udělat dostatečně kvalitně.

    [ Zpět ]
    Datum: 18.12.2010
    Autor: Hrabosh
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Svařování blatníků

           

      K poslední větě, to hravě zmákneš doma. Největší rozměr bude mít pouze ten blatník. Stačí vrtačka a nýty.

      [ Zpět ]
      Datum: 18.12.2010
      Autor: jinec
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Svařování blatníků

             

        bojím se, že se mi to nepodaří dostatečně dobře spasovat k sobě, bude to trochu šejdrem nebo to bude mít nedejbože vůli (někteří mají nemístné poznámky o perfekcionalismu, což při pohledu na své zasviněné kolo a několikrát vyspravované kusy oblečení moc nechápu :) )

        [ Zpět ]
        Datum: 18.12.2010
        Autor: Hrabosh
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Svařování blatníků

               

          Ty lomy se vzájemně nekopírují? Pokud ne, kdokoliv Ti to zabrousí a odspodu dáš "vystužovací" plech.

          [ Zpět ]
          Datum: 18.12.2010
          Autor: jinec
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Svařování blatníků

                 

            kopírují, ale problém je v tom abych v blatníku vyvrtal díry přesně podle roztečí na plechu. Představa, že si to všechno spasuju a pak začnu vrtat je zajímavá, ale tam právě narážím na nedostatky domácího vybavení, kdy to divný kulatý nemám jak upnout dostatečně dobře na to abych přitom mohl vrtat přiložený ocelový plech.

            [ Zpět ]
            Datum: 18.12.2010
            Autor: Hrabosh
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Svařování blatníků

                   

              Máš Merkura? V něm jsou ocelové plíšky už vyvrtané - stačí přiložit a díru v blatníku můžeš spáchat nad plynem rozžhaveným hřebíkem (hřebík pa3čného rozměru drž radši v kleštích - doporučuji, nenařizuji).

              [ Zpět ]
              Datum: 18.12.2010
              Autor: AV
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Svařování blatníků

                     

                Když nemá, koupí si a ušetří přesně ve stylu Haškova "Šťastného života". Ale jinak stačí samoróbo šablona z kousku plechu z konzervy.

                [ Zpět ]
                Datum: 18.12.2010
                Autor: abernathy
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Svařování blatníků

                       

                  No nevim, von je takovej ten dozelena, takže konzervy doma ne-e.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 18.12.2010
                  Autor: AV
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Svařování blatníků

                     

                to zní zajímavě. Merkura nemám, ale nějaký vhodný spojovací materiál bych asi sehnal (Merkur mi stejně přijde že je z pro tento případ nevhodného materiálu). Akorát nevím jak propálím ten vyztužující plech uvnitř. Ale stačilo by si udělat důlek pro nasazení vrtáku.

                [ Zpět ]
                Datum: 18.12.2010
                Autor: Hrabosh
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Svařování blatníků

                   

              vyvrtej dírky nejdřív na jedné části, přilož plech a tužkou vyznač, vyvrtej do plechu, zdrsni styč.plochu blatníku šmirglem a přišroubuj-přinýtuj na lepidlo. přilož druhou čast blatníku s dírkama, označ jednu ,vyvrtej v plechu, zdrsni a dej na lepidlo a nýt. po vyrovnání vyvrtej druhou dírku a snýtuj. případnou mezeru vytmel a přebrus, přetři barvou stejného odstínu a šťastnou cestu!!!

              [ Zpět ]
              Datum: 18.12.2010
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Svařování blatníků

                     

                Jaký lepidlo je n ato nejlepší ?

                [ Zpět ]
                Datum: 18.12.2010
                Autor: mirekbik
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Svařování blatníků

                       

                  Snad nechceš taky lepit blatníky! To by byl armageddon všeho bikerství!

                  [ Zpět ]
                  Datum: 18.12.2010
                  Autor: abernathy
                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Svařování blatníků

                         

                    To je nespolečenské, tohleto, když někdo něco zajímavého připravuje a to nejzajímavější si chudák nechává nakonec a jinej mu to potom takhle vyplácne.

                    A když nemám nejtky mám ty šoubky dát s matičkama jako nahoru nebo dolů. Nebo od spoda nahoru dolů a od dolů nahoru nahoru ?

                    [ Zpět ]
                    Datum: 18.12.2010
                    Autor: mirekbik
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Svařování blatníků

                           

                      Zasadne vruty. Minimalne 7 cm dlouhe a tak, zby odshora byly videt hlavicky.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 19.12.2010
                      Autor: Murphy
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Svařování blatníků

                             

                        a zbytek okovat.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 19.12.2010
                        Autor: jinec
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Svařování blatníků

                               

                          ba mé, použijí se štefty a křídlovky z obou stran

                          [ Zpět ]
                          Datum: 19.12.2010
                          Autor: ronda
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Svařování blatníků

                           

                      To ti takhle z voleje nemůžu říct. Přijde na to, kde máš dole a kde nahoře. Když jsem naposled prodlužoval blatník, použil jsem šrouby M 0,74 x 3,2.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 19.12.2010
                      Autor: abernathy
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Svařování blatníků

                       

                  nejlpší neznám- já použil Epoxy Universál(sada dvou tub) a zatím drží.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 19.12.2010
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Svařování blatníků

                   

              Co takhle to zkusit obráceně ?
              Prostě si udělej díry napřed do kusů blatníku
              Pak jeden kus přilož na "dlahu z plechu" označ a samostatně provrtej plech podle značek.
              Pak přišroubuj plech k prvnímu kusu blatníku a přilož druhou část a označ .
              Pak samostatně provrtej plechovou dlahu.... pak to rozšroubuj a snýtuj napevno.
              Možná by to šlo i sešroubovat, jen doporučuju šrouby zalepit, podložky asi moc nepomůžou...

              [ Zpět ]
              Datum: 18.12.2010
              Autor: újezďák
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Svařování blatníků

                     

                To je vono roznýtovat,zatemovat a pak zalepit, matičky nestačej.

                [ Zpět ]
                Datum: 18.12.2010
                Autor: mirekbik
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Svařování blatníků

                       

                  Tyhle práce se nedaj dělat na koleně, s nima musíš do kotlárny, mostárny nebo loděnice.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 19.12.2010
                  Autor: abernathy
                  Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Svařování blatníků

               

          Asi to zaměňujou s požadavkismem.:-)

          [ Zpět ]
          Datum: 18.12.2010
          Autor: abernathy
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Svařování blatníků

           

      Tak jsem se dotázal KCK Cyklosport (dovozce SKS do ČR), prý je nevozí. To mě docela dožralo, protože to jsou jediné blatníky, které jdou používat s Big Apple 2,35" (poslal jsem držkatý e-mail na centrálu do Německa, že takhle se pověst značky nebuduje).

      Výrobce kola, Superior, mi odepsal že někde ve skladu by jedna sada měla být (čemuž jsem porozuměl tak, že to tvrdí SAP nebo nějaká podobná databáze; což vůbec nemusí znamenat že blatník existuje). Až zjistí za kolik by mi ho mohli prodat, ozvou se (přeloženo- až ho najdeme a zjistíme v jakém je vlastně stavu ;) ). Další hlášení o ochotě českých firem bude následovat.

      [ Zpět ]
      Datum: 22.12.2010
      Autor: Hrabosh
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Svařování blatníků

         

    Na kolobezce jsem proste nytoval http://mur.rajce.idnes.cz/Courage_www.mibo.cz/...
    Na MTB jsem prodluzoval smerem ke slapacimu stredu kusem vystrizenym z elipsovite plastove lahvicky od samponu nebo ceho. Udelal jsem male dirky a spojil stahovacimi paskami na kabely. Drzi to jak pribite. http://mur.rajce.idnes.cz/2010-01-17_Kocaba-N...
    http://mur.rajce.idnes.cz/2009-08-30_C-Les...

    [ Zpět ]
    Datum: 19.12.2010
    Autor: Murphy
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Svařování blatníků

           

      mám to taky tak(prodloužený přední mtb blaták): díry v blatáku na pásky a spojil to k sobě 2 páskama a drží to fest a pásky vydrží hodně dlouho..

      [ Zpět ]
      Datum: 24.12.2010
      Autor: dalinv
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Prima bikerku z Prahy

08.12.2016
Hledam prima aktivni a atraktivni bikerku z P4, kolem 60, k vyletum na kole kolem Pruhonic a JM. Nevahej a pis 8…

Hledám: Barma v lednu 2017

05.12.2016
Hledá se pohodový,nekonfliktní dobrodruh/dobrodružka,kteří již mají zkušenosti s cestováním na těžko po Asii…

Hledám: Najdu cyklistku - Náchodsko

29.11.2016
Ahoj, hledám cyklistku pro výlety na kole ale i ženu pro život. Já muž 36 let/186 cm/68 kg, nekuřák, se zájmy -…
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

179 cyklistů (19 přihlášených)

U mě dobrý aneb ideální místo pro cykloturistiku

Rád bych se s Vámi podělil o některá místa, cíle, krásy či tajemství tří oblastí. A to Holešovska,…
Marťas004 | 12.11.2016

Česká Sibiř, Táborsko a Třeboňsko aneb dovolená třech chlapů

Po týdenní červnové dovolené v Krnovském výběžku - Osoblažsku, Fogin vybral jako další místo pro…
ondrapisklak | 09.11.2016

Bradlo – mohyla M. R. Štefánika

Viděl jsem již hromadu různých památníků. Na Slovensku jsem navštívil při různých zájezdech památník na Dukle…
jarpal | 05.11.2016