reklama

Správná velikost duše a pláště

Zdravím všechny. Vlastním silniční kolo s plášti 700x23c a chci si koupit nové duše ale rád bych si koupil takové které mají moto ventilek. S galuskovým nemám moc dobré zkušenosti. Ale mám za to že se na tento rozměr duše nevyrábějí s moto ventilkem. Na internetu sem našel 700x19-25c s GV a 700x25-28c s moto ventilkem. A chci se tedy zeptat jestli nebude vadit když koupím ten 700x25-28c s moto ventilkem. Všem děkuji za odpovědi a rady.

[ Zpět ]
Datum: 21.07.2010
Autor: Jenicek22
  • Re: Správná velikost duše a pláště

         

    Já mám duše 700x19-23c s autoventilkem. Bez jakýchkoliv problémů jsem je koupil v kamenném obchodě (teď jsem se díval na originál krabičku od těchto duší - výrobce CST).

    [ Zpět ]
    Datum: 21.07.2010
    Autor: jinec
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Správná velikost duše a pláště

           

      Tak to je paráda, hned zítra objedu kamenné obchody ve městě a snad seženu. Moc děkuju za tip.

      [ Zpět ]
      Datum: 21.07.2010
      Autor: Jenicek22
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Správná velikost duše a pláště

         

    Pokud kolo bylo z obchodu vybaveno galuskovými ventilky, může se stát, že moto ventilek bude mít větší průměr než otvor v ráfku a nezbude, než ho převrtat a tím i trochu zeslabit. Jsou-li ráfky aero a trochu vyšší, nemusí pak ventilek dostatečně z ráfku koukat a při foukání kol může nastat problém.

    [ Zpět ]
    Datum: 21.07.2010
    Autor: drak
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Správná velikost duše a pláště

           

      No byl sem se podívat a opravdu tam nejspíš není dostatečný průměr ale myslím že nebude problém převrtat díru na větší průměr. A co se týče toho že by ventilek byl příliš "zapuštěný" tak to nevím ale galuzkové ventilky vždy trčely až až.

      [ Zpět ]
      Datum: 21.07.2010
      Autor: Jenicek22
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Správná velikost duše a pláště

             

        Duše se vyrábějí i s prodlouženými autoventilky, ale pokud máš nějakej extrémně vysokej ráfek, nemusí stačit.

        [ Zpět ]
        Datum: 21.07.2010
        Autor: abernathy
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Správná velikost duše a pláště

             

        S tím převrtáváním díry v ráfku na větší průměr bych byl opatrný. Pokud máš hodně úzký ráfek, tak ta větší díra by mohla ráfek dost zeslabit a v místě otvoru by pak mohlo dojít k prasknutí ráfku (už jsem to párkrát viděl.

        [ Zpět ]
        Datum: 22.07.2010
        Autor: Jihra
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Správná velikost duše a pláště

               

          Možná bych si zkusil zjistit, zda se daný ráfek nevyrábí i pro verzi autoventilek. Pokud ano, asi bych se nebál převrtat.

          [ Zpět ]
          Datum: 22.07.2010
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Správná velikost duše a pláště

         

    Moh bys prosím blíže specifikovat své špatné zkušenosti s galuskovým ventilkem?
    Ráfek na autoventil bych raději nepřevrtával. Jediná výhoda autoventilku je, že přes něj lze foukat u benzínky bez redukce. Redukce stojí dvacku a foukání silničky u benzínky je beztak blbost, neb tamní komresory zpravidla neumí potřebný tlak.

    [ Zpět ]
    Datum: 22.07.2010
    Autor: Joe-CUBE
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Správná velikost duše a pláště

         

    Mám kolo a duše a galuskovými ventilky - špatně se mi nafukují - můj pocit. Koupil jsem si redukce na klasickou starou pumpu a mám po problému. Redukce mám nasazené pořád na kole.

    [ Zpět ]
    Datum: 22.07.2010
    Autor: XXXL
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Správná velikost duše a pláště

           

      Mam na vsech kolech galuskove ventilky a zena zase autoventilky, s kvalitni pumpou (at dilenskou nebo nouzove pri defektu na CO2)se foukaji oba druhy uplne stejne dobre.

      [ Zpět ]
      Datum: 23.07.2010
      Autor: vasek
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Správná velikost duše a pláště

           

      Zbytečná hmota rotující na samém obvodu kola;-)
      Takouvou tou malou teleskopickou pumpiškou na nouzové foukání v terénu jde každé kolo blbě.
      Buď pořádnou pumpu do rámu nebo jak píše Vašek, servisní pumpu.

      [ Zpět ]
      Datum: 23.07.2010
      Autor: Joe-CUBE
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Správná velikost duše a pláště

           

      ja mam presne opacny pocit, galuskovy se foukaji lip.
      Tu redukci bych tam nenechaval, rozvazuje ti kolo

      [ Zpět ]
      Datum: 23.07.2010
      Autor: HrabeX
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Cyklistika z Prahy

včera
Ahoj, hledám cyklistku pro spolujízdy z Prahy ven na kolo, víkendy nebo dle dohody, na pohodu

Hledám: Kamaráda nebo kamarádku na pravidelné vyjížďky

Hledám: Kamaráda nebo kamarádku na pravidelné vyjížďky
21.04.2024
Hledám kamaráda, nebo kamarádku na pravidelné vyjížďky, nejlépe z okolí Prahy 6.

Hledám: partnerku na kolo

Hledám: partnerku na kolo
19.04.2024
vysoký, štíhlý, aktivně sportující, mladšího vzhledu hledá sportovně založenou ženu na sdílení společných zájmů,…
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

296 cyklistů (10 přihlášených)

Z Linze do Budapešti přes Alpy

Linz - Budapešť, 2. - 14. 7. 2023 Po velkém úspěchu s cestou z Bratislavy do Splitu a mém sólu kolem Polska,…
Monolema | 16.04.2024

Podél sobích plotů a přes březové lesy až do nitra bažin

Evropská dálková trasa E1 Evropská dálková trasa E1, nebo jen E1, je jednou z evropských dálkových tras…
šíp | 14.04.2024

Srpen 2023 – okolo Otavy

Letošní zahraniční výlet nám nečekaně zrušily zdravotní problémy, musely jsme se z cesty vrátit. Po…
Aar | 23.03.2024