reklama

Správná velikost duše a pláště

Zdravím všechny. Vlastním silniční kolo s plášti 700x23c a chci si koupit nové duše ale rád bych si koupil takové které mají moto ventilek. S galuskovým nemám moc dobré zkušenosti. Ale mám za to že se na tento rozměr duše nevyrábějí s moto ventilkem. Na internetu sem našel 700x19-25c s GV a 700x25-28c s moto ventilkem. A chci se tedy zeptat jestli nebude vadit když koupím ten 700x25-28c s moto ventilkem. Všem děkuji za odpovědi a rady.

[ Zpět ]
Datum: 21.07.2010
Autor: Jenicek22
  • Re: Správná velikost duše a pláště

         

    Já mám duše 700x19-23c s autoventilkem. Bez jakýchkoliv problémů jsem je koupil v kamenném obchodě (teď jsem se díval na originál krabičku od těchto duší - výrobce CST).

    [ Zpět ]
    Datum: 21.07.2010
    Autor: jinec
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Správná velikost duše a pláště

           

      Tak to je paráda, hned zítra objedu kamenné obchody ve městě a snad seženu. Moc děkuju za tip.

      [ Zpět ]
      Datum: 21.07.2010
      Autor: Jenicek22
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Správná velikost duše a pláště

         

    Pokud kolo bylo z obchodu vybaveno galuskovými ventilky, může se stát, že moto ventilek bude mít větší průměr než otvor v ráfku a nezbude, než ho převrtat a tím i trochu zeslabit. Jsou-li ráfky aero a trochu vyšší, nemusí pak ventilek dostatečně z ráfku koukat a při foukání kol může nastat problém.

    [ Zpět ]
    Datum: 21.07.2010
    Autor: drak
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Správná velikost duše a pláště

           

      No byl sem se podívat a opravdu tam nejspíš není dostatečný průměr ale myslím že nebude problém převrtat díru na větší průměr. A co se týče toho že by ventilek byl příliš "zapuštěný" tak to nevím ale galuzkové ventilky vždy trčely až až.

      [ Zpět ]
      Datum: 21.07.2010
      Autor: Jenicek22
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Správná velikost duše a pláště

             

        Duše se vyrábějí i s prodlouženými autoventilky, ale pokud máš nějakej extrémně vysokej ráfek, nemusí stačit.

        [ Zpět ]
        Datum: 21.07.2010
        Autor: abernathy
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Správná velikost duše a pláště

             

        S tím převrtáváním díry v ráfku na větší průměr bych byl opatrný. Pokud máš hodně úzký ráfek, tak ta větší díra by mohla ráfek dost zeslabit a v místě otvoru by pak mohlo dojít k prasknutí ráfku (už jsem to párkrát viděl.

        [ Zpět ]
        Datum: 22.07.2010
        Autor: Jihra
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Správná velikost duše a pláště

               

          Možná bych si zkusil zjistit, zda se daný ráfek nevyrábí i pro verzi autoventilek. Pokud ano, asi bych se nebál převrtat.

          [ Zpět ]
          Datum: 22.07.2010
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Správná velikost duše a pláště

         

    Moh bys prosím blíže specifikovat své špatné zkušenosti s galuskovým ventilkem?
    Ráfek na autoventil bych raději nepřevrtával. Jediná výhoda autoventilku je, že přes něj lze foukat u benzínky bez redukce. Redukce stojí dvacku a foukání silničky u benzínky je beztak blbost, neb tamní komresory zpravidla neumí potřebný tlak.

    [ Zpět ]
    Datum: 22.07.2010
    Autor: Joe-CUBE
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Správná velikost duše a pláště

         

    Mám kolo a duše a galuskovými ventilky - špatně se mi nafukují - můj pocit. Koupil jsem si redukce na klasickou starou pumpu a mám po problému. Redukce mám nasazené pořád na kole.

    [ Zpět ]
    Datum: 22.07.2010
    Autor: XXXL
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Správná velikost duše a pláště

           

      Mam na vsech kolech galuskove ventilky a zena zase autoventilky, s kvalitni pumpou (at dilenskou nebo nouzove pri defektu na CO2)se foukaji oba druhy uplne stejne dobre.

      [ Zpět ]
      Datum: 23.07.2010
      Autor: vasek
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Správná velikost duše a pláště

           

      Zbytečná hmota rotující na samém obvodu kola;-)
      Takouvou tou malou teleskopickou pumpiškou na nouzové foukání v terénu jde každé kolo blbě.
      Buď pořádnou pumpu do rámu nebo jak píše Vašek, servisní pumpu.

      [ Zpět ]
      Datum: 23.07.2010
      Autor: Joe-CUBE
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Správná velikost duše a pláště

           

      ja mam presne opacny pocit, galuskovy se foukaji lip.
      Tu redukci bych tam nenechaval, rozvazuje ti kolo

      [ Zpět ]
      Datum: 23.07.2010
      Autor: HrabeX
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na kolo i na turistiku

včera
Hledám kamarádku na dovolenou na kole nebo s turistikou v období listopad-březen, nejlépe s CK nebo i s partou…

Hledám: Seznamovací cyklovíkend v Podyjí 22.-24.9.

Hledám: Seznamovací cyklovíkend v Podyjí 22.-24.9.
16.08.2017
Sportovně-seznamovací skupina CestovateLOVE Tě zve 22.-24.9. na cykloakci do Podyjí. Jukni na http://cestovatelove…

Hledám: Cyklistku na společné vyjížďky... apod

16.08.2017
Našla by se cyklistka (klidně s e-kolem), která nemá s kým jezdit (nejen) na vyjížďky a výlety ale třeba i na…
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

133 cyklistů (6 přihlášených)

Krušné hory - poslední třetina

Na Klínovec, nejvyšší horu Krušných hor, jsme vyjeli na kolách 5. 8. 2008. První noc v Krušných horách jsme…
Quatsch | 15.08.2017

Polsko – cesta majáků aneb na Hel za tuleni

„Tati, kdy mě konečně vezmeš k moři?“ ptá se můj syn, a tím tohle všechno vlastně začalo. Kam k moři?…
malej-jarda | 13.08.2017

Jižní Morava na kole 2017

Jižní Morava jako dobrá alternativa pro cyklotrip 2017. Tak dopadlo mé cestování na kole pro letošek. Již…
Marťas004 | 07.08.2017