reklama

tepová frekvence

Ahoj, máte zkušenosti s používáním Sporttesterů? Který typ byste doporučili - výkon/cena. Jsem amatér-hračička

[ Zpět ]
Datum: 24.08.2005
Autor: Neregistrovaný uživatel (Lubas)
  • Re: tepová frekvence

         

    já si koupil před třema rokama jako amatér-hračička Polar S710 :) cena ovšem aktuální cca 11000kč :( . Poskytuje téměř všechny údaje, které by jsi mohl potřebovat, zaznamenává do paměti celej průběh tréninku = rychlost, tep, nadmořskou výšku, (kadenci a výkon na to jsou spešl. čidla, ten výkon je moc drahej, dalších cca 10kkč). Záznam se dá nastavit po 5/15/60sec. Následné zpracování na komplu, ukázka třeba na http://www.volny.cz/aegas/DubnickyMaraton...

    více tepáků POLAR a přehled najdeš na www.allsystem.cz

    pro normální použití stačí asi normální Sigma za 1600kč

    [ Zpět ]
    Datum: 24.08.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (DyEm)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: tepová frekvence

         

    Na trhu je velká spousta sporttesterů, u nás je asi nejrosšířenější značka Polar, v podsattě jej zmiňuje i DyEm. Měl by mít nasatavitelné zóny, ve ketrých hodláš odpracovávat intenzity v tréninkové jednotce, velice dobré pro analýzu jízdy je připojení k PC, a orientační údaje jako čas, km, převýšení. Musím ovšem podotknout, že bez sportovního lékařského vyšetření a znalosti metodiky a chronologie zatěžování Ti bude tepák jen velice orientačním pomocníkem. Netuším za jakým účelem jej hodláš používat, či jen ze zvědavosti, ochrany zdraví, případně pro systematické zvyšování vlastní výkonnosti.

    [ Zpět ]
    Datum: 24.08.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Toman)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: tepová frekvence