Město: Most

Bezpečnost po Mostě

Dělá se opravdu vše pro bezpečný provoz v Mostě? Začínám o tom pochybovat. Dám příklad: ulice směr křižovatka Luna - Žatec. U nového vjezku pro sanitky rychlé pomoci zúžili vozovku ve směru na Žatec ze dvou pruhů na jeden. Odbočovací pruh navíc dostal, a teď nevím, jak to nazvat, snad obdočovací bariéru - vyvýšenou nad úroveň vozovky. Pokud tam vjedete omylem autem, máte smůlu. Nedovedu si představit, jak na úzkém průjezdném pruhu balancuje cyklista v hustém provozu, který je zde normální. Má pár desítek metrů docela potíže. Další věc: na té samé ulici, jenom pár desítek metrů před touto úpravou byl přechod pro pěší - značený z obou směrů značkami i zebrou na asfaltě. Měl přímou návaznost na schody přes park k nemocnici, tedy využívaný často. Zmizel, značky jsou odstraněné a zebra vyfrézovaná. Docela dobré, ne? Zase někdo velice kvalitně přemýšlel a bezpečnost na silnici dostala opět na frak!

[ Zpět ]
Datum: 28.05.2006
Autor: Matěj
  • Re: Bezpečnost po Mostě

         

    Uz dlouho premyslim ze vezmu fotak a zacnu v Moste fotit nesvary majici vliv na cyklistiku ve meste.
    Dva priklady za vsechny:
    "prejezd pro cyklisty" - od stadionu k byvalemu intru a od byvale zachytky - na jedne strane zacinaji hezky na chodniku (po novu stezce pro chodce a pro cyklisty), na druhe strane konci budto 10 cm vysokym panelem nebo (v tom lepsim pripade) ve trave.
    Nekdo potreboval rychle utratit penize z rozpoctu ale moc u toho nepremyslel ...

    [ Zpět ]
    Datum: 06.06.2006
    Autor: macikm
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Bezpečnost po Mostě

         

    Dál sleduji vývoj na výše zmíněné komunikaci. Možná si někdo dělá srandu, nebo máme v Mostě Kocourkov na vyšší úrovni: v jednom z červencových /asi/ Homérů bylo vysvětlení, proč přechod zmizel - prý pro větší bezpečnost. Asi špatně chápu, ale není pro větší bezpečnost právě přechod pro chodce? Teď na vnějším odbočovacím pruhu k záchrance, udělali před odbočením zůžení na jeden - vnitřní pruh, který se po asi 40 m opět dělí na pruh odbočovací a průjezdný. Ty se ale znovu cca po 100 m opět slučují. To je asi ta bezpečnost - poměrně frekventované pruhy 2 sloučit do jednoho, znovu roztahnout a sloučit. Odbočovací pruh k záchrance je využíván minimálně. Máme to holt v Mostě chytré hlavičky!!!

    [ Zpět ]
    Datum: 01.08.2006
    Autor: Matěj
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Najdu cyklistku - Náchodsko

29.11.2016
Ahoj, hledám cyklistku pro výlety na kole ale i ženu pro život. Já muž 36 let/186 cm/68 kg, nekuřák, se zájmy -…

Hledám: Skupina na silniční kolo Teplice

28.11.2016
Hledám skupinu silničářů z Teplice a okolí s kterými bych mohl jezdit. Já začátečník amatér. NAJDU?

Hledám: Parťáka nebo parťačku

28.11.2016
Hledám parťáka nebo parťačku na silniční kolo Teplice a okolí. Už mě nebaví jezdit pořád sám. NAJDU?
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

173 cyklistů (18 přihlášených)

U mě dobrý aneb ideální místo pro cykloturistiku

Rád bych se s Vámi podělil o některá místa, cíle, krásy či tajemství tří oblastí. A to Holešovska,…
Marťas004 | 12.11.2016

Česká Sibiř, Táborsko a Třeboňsko aneb dovolená třech chlapů

Po týdenní červnové dovolené v Krnovském výběžku - Osoblažsku, Fogin vybral jako další místo pro…
ondrapisklak | 09.11.2016

Bradlo – mohyla M. R. Štefánika

Viděl jsem již hromadu různých památníků. Na Slovensku jsem navštívil při různých zájezdech památník na Dukle…
jarpal | 05.11.2016