Velká jarní soutěž NaKole.cz - vítězství o prsa

Velká jarní soutěž NaKole.cz už zná svého výherce. Jaroslav Paznocht (řečený Banán) si hlavní výhru opravdu zaslouží. Kromě nejlepšího odhadu totiž poslal do naší redakce celkem deset svých oblíbených tras.

Vítězem letošní soutěže NaKole.cz je Jarda Paznocht.
Foto: Luboš Kotek

V České republice je mnoho tras, která čekají na své objevení. V průvodcích se o nich nedočtete, na mapě vypadají stejně jako všechny ostatní cesty. Ale většina z nás má trasu, která jako by byla značená červeně – svoji oblíbenou.

Jsme rádi, že mnoho lidí si svoje trasy nenechalo pro sebe a rozhodli se o ně podělit s ostatními. Abychom mohli odměnit alespoň některé z vás, posíláme výhry lidem, kteří se nejlépe strefili v odhadech návštěvnosti NaKole.cz. Jak tedy vypadají výsledky?

Portál NaKole.cz zaznamenal 1. 7. 2008 přesně 3299 návštěv. Jaroslav Paznocht hádal číslo 3338, takže jeho střela byla jen velmi těsně vedle cíle. V jeho případě je nutné říci, že svoji výhru si opravdu zaslouží. Kromě toho, že je to znalec svého okolí a vedoucí turistického informačního centra ve Středoklukách v jedné osobě, na kole toho najezdil opravdu hodně. Celkem nám poslal deset tras a jsme proto velmi rádi, že jeho práce nezůstane bez odměny. Přívěsný nákladní vozík Bob mu bude slušet.

Těsně na druhém místě skončil Mirek Lepeška se svým odhadem 3225 návštěv. Dvě trasy, které poslal, byly do detailů popsané, včetně odkazů na literaturu. I v jeho případě skončí výhra – nepromokavý komplet O2 – ve správných rukou.

Třetí v pořadí, Hana Vítková, svoji trasu poslala těsně před uzávěrkou. Přestože na poslední chvíli, její příspěvek splňoval všechny požadavky a odhad 3001 ji katapultoval na třetí místo. Poukázka na brašny nebo nosiče od společnosti Sport Arsenal poputuje do Moravského krasu.

Také další výherci dostanou od nás poukázky na brašny či nosiče podle vlastního výběru a cykloturistické průvodce na CD-ROM.

Všem, kteří se s námi podělili o své oblíbené trasy, ještě jednou děkujeme. Příspěvky budeme postupně uveřejňovat NaKole.cz a doufáme, že alespoň některé z návštěvníků inspirujeme k novým objevům.

Na závěr bychom rádi poděkovali i sponzorům, díky kterým se mohla soutěž uskutečnit. Děkujeme tedy společnostem a značkám:

• Dvě plus dvě, která věnovala přívěsný vozík Bob,
  • CZ BMI, která nabídla nepromokavý komplet oblečení značky O2,
  • Sport Arsenal, která přispěla dárkovými kupony v celkové hodnotě 6 000 Kč,
  • společnosti PLANstudio, která odmění výherce celkem deseti CD-ROMy s cykloturistickým průvodcem.

Vítězem letošní soutěže NaKole.cz je Jarda Paznocht. Jarda se svou přezdívkou během štafetové jízdy kolem České republiky
redakce NaKole.cz, 08.07.2008

Dámská proti proudu Ohře a podle tří řek

Dámská měla být čtyřčlenná, podle čtyř řek a ke třem soutokům, ale nemoci nechodí po horách, ale po lidech, takže jsme zůstaly ve stejné sestavě jako vloni, ve třech a vynechaly jsme i čtvrtou řeku a minuly i dva soutoky. Často jsem slyšela o úžasné cyklostezce podél Vltavy i Labe, tak proč ji…
HMS | 20.07.2017

Rumunský Maramureš a kláštery

Nastal čas pozrieť si nové miesta a lokality – čas dovolenkový. Na tento rok pôvodne plánovaná návšteva Balkánu bola – pre narušenie pôvodného termínu odjazdu – odložená z dôvodu vysokých horúčav v neskoršom čase a nahradená cestou po kláštoroch a maľovaných drevených kostoloch rumunského…
bi-cyklista | 20.07.2017

Podél Ohře na kole

Tak začal první prázdninový měsíc a ještě jsem v červenci nebyl na žádném vícedenním cyklovýletě. Využil jsem toho, že vnoučata přijedou na prázdniny až další týden a od 9.7. jsem vyrazil zdolat na kole řeku Ohře. Byla to neděle a vlakem cestovalo dost cyklistů. Do Ústí nad Labem bylo v oddělení 10…
vlakr | 15.07.2017

Na Výsluní

Díky našim svatým víru zvěstovatelům a náboženskému reformátorovi, kterého si církev svatá sama upálila, jsme získali darem několik krásných volných dnů, které člověk může využít dle svého přání a podle svých představ. Naše představa byla odpočinout si aktivně, ale v klídku, nejlépe někde v lesích…
Lanna | 11.07.2017

S kolem po kolejích ostrovního království, aneb jak Čert zpozdil Pendolino

Dobrá zpráva na začátek - za převoz kol se na britských železnicích neplatí, stejně tak je zdarma i jejich rezervace. Uvážíme-li však prostředí kde vedle sebe funguje víc jak 20 vlakových společností - každá se svými specifickými pravidly a podmínkami ohledně převozu bicyklů, plus to že na…