Velká jarní soutěž NaKole.cz - vítězství o prsa

Velká jarní soutěž NaKole.cz už zná svého výherce. Jaroslav Paznocht (řečený Banán) si hlavní výhru opravdu zaslouží. Kromě nejlepšího odhadu totiž poslal do naší redakce celkem deset svých oblíbených tras.

Vítězem letošní soutěže NaKole.cz je Jarda Paznocht.
Foto: Luboš Kotek

V České republice je mnoho tras, která čekají na své objevení. V průvodcích se o nich nedočtete, na mapě vypadají stejně jako všechny ostatní cesty. Ale většina z nás má trasu, která jako by byla značená červeně – svoji oblíbenou.

Jsme rádi, že mnoho lidí si svoje trasy nenechalo pro sebe a rozhodli se o ně podělit s ostatními. Abychom mohli odměnit alespoň některé z vás, posíláme výhry lidem, kteří se nejlépe strefili v odhadech návštěvnosti NaKole.cz. Jak tedy vypadají výsledky?

Portál NaKole.cz zaznamenal 1. 7. 2008 přesně 3299 návštěv. Jaroslav Paznocht hádal číslo 3338, takže jeho střela byla jen velmi těsně vedle cíle. V jeho případě je nutné říci, že svoji výhru si opravdu zaslouží. Kromě toho, že je to znalec svého okolí a vedoucí turistického informačního centra ve Středoklukách v jedné osobě, na kole toho najezdil opravdu hodně. Celkem nám poslal deset tras a jsme proto velmi rádi, že jeho práce nezůstane bez odměny. Přívěsný nákladní vozík Bob mu bude slušet.

Těsně na druhém místě skončil Mirek Lepeška se svým odhadem 3225 návštěv. Dvě trasy, které poslal, byly do detailů popsané, včetně odkazů na literaturu. I v jeho případě skončí výhra – nepromokavý komplet O2 – ve správných rukou.

Třetí v pořadí, Hana Vítková, svoji trasu poslala těsně před uzávěrkou. Přestože na poslední chvíli, její příspěvek splňoval všechny požadavky a odhad 3001 ji katapultoval na třetí místo. Poukázka na brašny nebo nosiče od společnosti Sport Arsenal poputuje do Moravského krasu.

Také další výherci dostanou od nás poukázky na brašny či nosiče podle vlastního výběru a cykloturistické průvodce na CD-ROM.

Všem, kteří se s námi podělili o své oblíbené trasy, ještě jednou děkujeme. Příspěvky budeme postupně uveřejňovat NaKole.cz a doufáme, že alespoň některé z návštěvníků inspirujeme k novým objevům.

Na závěr bychom rádi poděkovali i sponzorům, díky kterým se mohla soutěž uskutečnit. Děkujeme tedy společnostem a značkám:

• Dvě plus dvě, která věnovala přívěsný vozík Bob,
  • CZ BMI, která nabídla nepromokavý komplet oblečení značky O2,
  • Sport Arsenal, která přispěla dárkovými kupony v celkové hodnotě 6 000 Kč,
  • společnosti PLANstudio, která odmění výherce celkem deseti CD-ROMy s cykloturistickým průvodcem.

Vítězem letošní soutěže NaKole.cz je Jarda Paznocht. Jarda se svou přezdívkou během štafetové jízdy kolem České republiky
redakce NaKole.cz, 08.07.2008

U mě dobrý aneb ideální místo pro cykloturistiku

Rád bych se s Vámi podělil o některá místa, cíle, krásy či tajemství tří oblastí. A to Holešovska, Kroměřížska a Zlínska.  Začnu v Holešově, který se pro mě, v tuto chvíli, stal přechodným „domovem." Samotný Holešov vybízí k návštěvě zámku či přilehlého parku. Mimo jiné je zde i židovský hřbitov.…
Marťas004 | 12.11.2016

Česká Sibiř, Táborsko a Třeboňsko aneb dovolená třech chlapů

Po týdenní červnové dovolené v Krnovském výběžku - Osoblažsku, Fogin vybral jako další místo pro cyklodovolenou část naší země, kde jsme ještě nebyli a to Českou Sibiř. Jako základní kemp byl zvolen Kemp Orion, který se skládal asi z 30ti chatek, sociálek a restaurace. O České Sibiři jsem věděl…
ondrapisklak | 09.11.2016

Bradlo – mohyla M. R. Štefánika

Viděl jsem již hromadu různých památníků. Na Slovensku jsem navštívil při různých zájezdech památník na Dukle, muzeum SNP V Banské Bystrici, Jankov Vršok a některé další, ale mohyla spoluzakladatele Československa M. R. Štefánika na Bradle se mým cestám nějak vyhýbala. V minulém režimu, kdy se…
jarpal | 05.11.2016

Expedice 112 Z Mnichova do Petrohradu

Prší! Jak jinak. Prší celý týden. Předpověď na víkend je ale poměrně příznivá a tak jsme vyrazili. Tedy zatím jsem vyrazil sám, soused Pepa se připojí. Je 16. června 2016. Vystoupil jsem z Pendolina v Plané u Mariánských Lázní a teď tu stojím pod stromem u nádraží a přemýšlím, co dál. Zdá se, že…
Stanley58 | 12.10.2016

Trasa Praha – Brno za čtyři hodiny

Na kole, po lesních cestách a s blouděním. Myslíte si, že není možné ujet na horském kole trasu Praha – Brno (Navíc přes Rokycany) s blouděním v lesích za čtyři hodiny? Je to možné! Až dočtete, pochopíte. Ale od začátku. Ten začátek je kousek pod Prahou, v Nepomuku. (Znalci jednoho nejmenovaného…