Velká jarní soutěž NaKole.cz - vítězství o prsa

Velká jarní soutěž NaKole.cz už zná svého výherce. Jaroslav Paznocht (řečený Banán) si hlavní výhru opravdu zaslouží. Kromě nejlepšího odhadu totiž poslal do naší redakce celkem deset svých oblíbených tras.

Vítězem letošní soutěže NaKole.cz je Jarda Paznocht.
Foto: Luboš Kotek

V České republice je mnoho tras, která čekají na své objevení. V průvodcích se o nich nedočtete, na mapě vypadají stejně jako všechny ostatní cesty. Ale většina z nás má trasu, která jako by byla značená červeně – svoji oblíbenou.

Jsme rádi, že mnoho lidí si svoje trasy nenechalo pro sebe a rozhodli se o ně podělit s ostatními. Abychom mohli odměnit alespoň některé z vás, posíláme výhry lidem, kteří se nejlépe strefili v odhadech návštěvnosti NaKole.cz. Jak tedy vypadají výsledky?

Portál NaKole.cz zaznamenal 1. 7. 2008 přesně 3299 návštěv. Jaroslav Paznocht hádal číslo 3338, takže jeho střela byla jen velmi těsně vedle cíle. V jeho případě je nutné říci, že svoji výhru si opravdu zaslouží. Kromě toho, že je to znalec svého okolí a vedoucí turistického informačního centra ve Středoklukách v jedné osobě, na kole toho najezdil opravdu hodně. Celkem nám poslal deset tras a jsme proto velmi rádi, že jeho práce nezůstane bez odměny. Přívěsný nákladní vozík Bob mu bude slušet.

Těsně na druhém místě skončil Mirek Lepeška se svým odhadem 3225 návštěv. Dvě trasy, které poslal, byly do detailů popsané, včetně odkazů na literaturu. I v jeho případě skončí výhra – nepromokavý komplet O2 – ve správných rukou.

Třetí v pořadí, Hana Vítková, svoji trasu poslala těsně před uzávěrkou. Přestože na poslední chvíli, její příspěvek splňoval všechny požadavky a odhad 3001 ji katapultoval na třetí místo. Poukázka na brašny nebo nosiče od společnosti Sport Arsenal poputuje do Moravského krasu.

Také další výherci dostanou od nás poukázky na brašny či nosiče podle vlastního výběru a cykloturistické průvodce na CD-ROM.

Všem, kteří se s námi podělili o své oblíbené trasy, ještě jednou děkujeme. Příspěvky budeme postupně uveřejňovat NaKole.cz a doufáme, že alespoň některé z návštěvníků inspirujeme k novým objevům.

Na závěr bychom rádi poděkovali i sponzorům, díky kterým se mohla soutěž uskutečnit. Děkujeme tedy společnostem a značkám:

• Dvě plus dvě, která věnovala přívěsný vozík Bob,
  • CZ BMI, která nabídla nepromokavý komplet oblečení značky O2,
  • Sport Arsenal, která přispěla dárkovými kupony v celkové hodnotě 6 000 Kč,
  • společnosti PLANstudio, která odmění výherce celkem deseti CD-ROMy s cykloturistickým průvodcem.

Vítězem letošní soutěže NaKole.cz je Jarda Paznocht. Jarda se svou přezdívkou během štafetové jízdy kolem České republiky
redakce NaKole.cz, 08.07.2008

Jak jsem potkával islám – na kole i pěšky

Kosovo 1984 Poprvé to bylo v Jugoslávii. Svazová republika Makedonie, Kosovo, rok 1984. Prošli jsme Šar Planinu a vydali se na Prokletije. Přišel deštivý večer, někde blízko už musí být albánská hranice, stan se moc stavět nechtělo a vysoko v horách byla salaš. Bača v mohutném kožichu. „Za što ty…
mirekbik | 14.01.2017

Lipno bruslí, fatbiky vyjíždějí

Bruslařská sezóna 2016/2017 na LipněanebLedová magistrála hlásí a informuje Byly takové doby, kdy se zdejší (tehdy bikerská) komunita nezabývala planetárními problémy, ale konala. Tak se v roce 2009 uskutečnil nákolácký zájezd bez kol na zamrzlé Lipno. Byla to tehdy výborná bruslařská sezona. Letos…
mirekbik | 11.01.2017

7001

3. (poslední) část trilogie Prosinec tentokrát mému Hobby Nr. 2 příliš nepřál. Taky proč by přál, když v prosinci se má jezdit na lyžích. Počtem kilometrů jsem se však přiblížila mým rekordům v posledních dvou letech, to mě nenechalo klidnou a magická trojka ze mě učinila na konci roku…
Quatsch | 04.01.2017

Za mrazíky do Jizerských hor

Sice ne kolmo takže to sem asi moc nepatří, ale byl to moc fajn zimní přechod Jizerek - krásně jsem si tam vyčistil hlavu a taky zavzpomínal.********************************************* Rosničky už zase hlásí inverzi, nejlepší čas na pár dnů vyrazit z gloomy-doomy pošmourných nížin za sluníčkem…
cyklo-poustevnik | 27.12.2016

První kilometry na elektrokolech

Rozhodli jsme se naše stávající kola Author Reflex a Corsa elektrifikovat. V odborném servisu je vybavili středovými motory a my vyrazili na cestu domů. Po doplnění výstroje, kterou jsme před úpravou sundali a hlavně dobití baterií už druhý den využíváme hezkého počasí a jedeme k vodě. Tradiční…