Soutěž s OREA HOTELS už má svého výherce

Markéta Skopařová dnes v OREA hotelu Pyramida převzala odměnu pro výherce soutěže, která probíhala ve spolupráci NaKole.cz a OREA HOTELS.

Markéta Skopařová přebírá výhru od zástupce společnosti OREA HOTELS.
Foto: NaKole

Po čtyři týdny probíhala NaKole.cz soutěž, která slibovala výherci víkendový pobyt pro dvě osoby ve vybraném hotelu řetězce OREA HOTELS. Z 384 správných odpovědí nakonec zástupce OREA HOTELS vylosoval držitele hlavní výhry, pana Karla Skopaře z Mostu.
Ten svoji výhru přenechal dceři Markétě. „Nejraději bych jela někam, kde je v blízkosti golfové hřiště. Mám ráda golf a památky,“ prozradila na sebe výherkyně s tím, že přesné místo pobytu si ještě nevybrala.

Markéta Skopařová přebírá výhru od zástupce společnosti OREA HOTELS. Losování soutěže na portále NaKole.cz.
redakce NaKole.cz, 26.06.2008

Díky za kdyňský MTB nářez

Jabkoty's mile international – další parádní bajková akce ze západního koutu Čech, která stojí za zmínku a zasloužila by si rozhodně větší pozornost, než jaké se jí dostává. Závod tady máme už pár let, konkrétně letos se jel sedmý ročník a za tu dobu prošel změnami v délkách a počtech tras, jejich…
JohnyB | 26.07.2017

Okolo Slovenska 2017 (1.7.2017 – 13.7.2017)

Cesta kolem hranic Slovenska se nám zdála jako logické pokračování objezdu České republiky, který jsme podnikli s Jardou v roce 2015. V minulém roce jsme z časových důvodů dali „jen" cestu po našich severních rozhlednách. Letos (2017) se nám podařilo skloubit dva týdny volna. Budou nám muset stačit…
vlli2 | 24.07.2017

Dámská proti proudu Ohře a podle tří řek

Dámská měla být čtyřčlenná, podle čtyř řek a ke třem soutokům, ale nemoci nechodí po horách, ale po lidech, takže jsme zůstaly ve stejné sestavě jako vloni, ve třech a vynechaly jsme i čtvrtou řeku a minuly i dva soutoky. Často jsem slyšela o úžasné cyklostezce podél Vltavy i Labe, tak proč ji…
HMS | 20.07.2017

Rumunský Maramureš a kláštery

Nastal čas pozrieť si nové miesta a lokality – čas dovolenkový. Na tento rok pôvodne plánovaná návšteva Balkánu bola – pre narušenie pôvodného termínu odjazdu – odložená z dôvodu vysokých horúčav v neskoršom čase a nahradená cestou po kláštoroch a maľovaných drevených kostoloch rumunského…
bi-cyklista | 20.07.2017

Podél Ohře na kole

Tak začal první prázdninový měsíc a ještě jsem v červenci nebyl na žádném vícedenním cyklovýletě. Využil jsem toho, že vnoučata přijedou na prázdniny až další týden a od 9.7. jsem vyrazil zdolat na kole řeku Ohře. Byla to neděle a vlakem cestovalo dost cyklistů. Do Ústí nad Labem bylo v oddělení 10…
vlakr | 15.07.2017

Komentáře k blogu Díky za kdyňský MTB nářez včera v 18:57

Díky za kdyňský MTB nářez

JohnyB | 26.07.2017

Okolo Slovenska 2017 (1.7.2017 – 13.7.2017)