Nakladatelství Žaket představuje nový atlas ČR pro cykloturisty

Na trh přichází nový autoatlas s cyklotrasami v měřítku 1:240 000. Jeho křest proběhl 6. dubna v pražském Klementinu.

Jana Paulová křtí nový autoatlas pravou vltavskou vodou.
Foto: Jitka Vrtalová

Nakladatelství Žaket představilo v minulém týdnu nový autoatlas s cyklotrasami. Atlas je vhodný především pro dálkové cykloturisty. Ti ocení jeho zmenšený A5 formát, který se vejde do každé brašny. Druhou cílovou skupinou jsou kolaři, kteří vyrážejí o víkendech mimo město s koly na střeše svého auta.
„Je to náš příspěvek pro všechny aktivní účastníky silničního provozu,“ dodává nakladatelství Žaket. „Pro všechny řidiče, kteří uznávají cyklisty jako jedince se stejnými právy při užívání stejné silnice. Pro všechny řidiče, kteří cítí nutnost respektovat a chránit cyklisty vzhledem k jejich slabší a zranitelnější pozici. Prostě pro všechny, kteří chápou jízdní kolo jako nedílnou součást dopravy.“

Autoatlas s cyklotrasami pokřtila minulý čtvrtek Jana Paulová pravou vltavskou vodou. „To je věc přesně pro mě. Jezdím na kole a taková mapa je pro mě naprostou nezbytností. Jsem zvyklá se ztratit prakticky kdekoli.“

Součástí autoatlasu jsou vyznačené cyklotrasy 1., 2. a 3. třídy. V mapě je vyznačena i síť regionálních informačních středisek. Atlas obsahuje 78 mapových listů, dále rejstřík všech sídel s jejich PSČ, aktuální seznam informačních středisek s kontakty. Příjemná je kroužková vazba atlasu. Doporučená cena atlasu je 154 Kč.

Jana Paulová křtí nový autoatlas pravou vltavskou vodou. Nový dárek cyklistům Nabídka nakladatelství Žaket Mojmír Kopečný a jeho autorské čtení mapy Jana Paulová, majitel Žaketu Ivo Novák a marketingový ředitel Mojmír Kopečný
Redakce NaKole.cz, 10.04.2006

Průzkum cyklostezek východní Evropy - na kole s dětmi do Ruska (4.)

Do Ruska Dvacátý pátý den cesty jsme navečer přijeli na ruské hranice. Měli jsme za sebou přesně 2000 ujetých kilometrů, z toho přes Bělorusko jich bylo 900.Věděli jsme, že mezi Ruskem a Běloruskem by měly hranice být otevřené, což umožnila vzájemná dohoda, resp. konfederační rusko-běloruské…
Peggy | 15.02.2018

Bilance roku 2017

Nikdy jsem nepatřil k polykačům kilometrů, spíše než cyklista se prezentuji jako cykloturista, ale loňské kilometry, řekl bych, zavání skoro ostudou. Tak málo už jsem dlouho nenajel. A protože si vedu podrobnou knihu jízd v excelu, tak se s vámi mohu podělit o tu bídu. Ale prosím…
Stanley58 | 11.02.2018

Dunajská cyklostezka s dětmi nejen ve vozíku (2/2)

Den šestý: kemp - Linz 27 km (M 7,5 km) Ranní obloha pod mrakem, hurá! Roman kontroluje kola a zjišťuje hnutou brzdu na Májině kole. Jak dlouho asi takhle šlape, nevíme. Důležitý bod každého rána, doteď zanedbávaný a omezený na zjištění defektů - kontrola funkčnosti kol! U elektrárny před…
PetuVan | 23.01.2018

Dunajská cyklostezka s dětmi nejen ve vozíku (1/2)

Po krátké přestávce jsme se vrátili k dovolené s bicyklem. Muž se po letech vybabral z bolestí zad, chtěli jsme něco akčnějšího. Jenže Jáchym (2r) byl lenoch, chodit se mu nechtělo a na delší nošení byl celkem těžký. Z cest do školky jsme měli ověřenou jeho "snášenlivost" vozíku. Mája po 4.…
PetuVan | 23.01.2018

Průzkum cyklostezek východní Evropy - na kole s dětmi do Ruska (3.)

Bělorusko Měli jsme před sebou druhou zemi, Bělorusko. Již jsme v minulosti tento nepříliš známý a málo oblíbený stát na kolech navštívili. Psal se rok 2003 a my přes něj mířili do pobaltských republik. Již tenkrát se nám v Bělorusku líbilo. Zemi „sosen a berjoz" s lehce zvlněnou krajinou plnou…
Peggy | 18.01.2018

Rada při výběru kola Merida versus Btwin včera v 19:25
MTB a krosová kola Výběr horského kola cca 20000 Kč včera v 18:25
Rada při výběru kola Focus, jaká sada? včera v 16:09

Průzkum cyklostezek východní Evropy - na kole s dětmi do Ruska (4.)

Peggy | 15.02.2018

Bilance roku 2017

Stanley58 | 11.02.2018

Dunajská cyklostezka s dětmi nejen ve vozíku (2/2)