Kalendář, rozhledny nebo je libo pravé cyklistické maso?

Na podzim se to nabídkami různých nástěnných kalendářů jenom hemží. My vám představíme kalendář Žena a kolo 2016 a další novinky z vydavatelství Cykloknihy, které jsme právě zařadili do eShopu NaKole.cz.

Kalendář Žena a kolo 2016
Foto: Cykloknihy

Rozhlednovým rájem

Velký zájem o knižního průvodce Jiřího Štekla o nejnovějších rozhlednách s názvem Rozhlednovým rájem si vynutil dotisk. Ten byl spojen také s drobnou změnou – zavedením nového piktogramu, který oznamuje, zda se na rozhlednu platí vstupné či nikoli. A protože už zase nějaké rozhledny od vydání přibyly, najdete uvnitř vložený dvoulist se čtyřmi úplně novými stavbami. Každá popisovaná rozhledna obsahuje mapku, QR kód pro doplňující informace, GPS souřadnice, číslo železniční trati, nejbližší zastávku a kilometráž od ní k rozhledně. Hlavně ale obsahuje originální kresby rozhleden od Jiřího Štekla, za něž byl už několikrát oceněn.

Žena a kolo 2016 – nástěnný kalendář

Dalším vydavatelským počinem je velký nástěnný kalendář Žena a kolo 2016, opět s cyklistickým plakáty. Tento čtvrtý kalendář v řadě doznal pro příští rok změnu formátu. Na délku měří rovných 60 cm a na šířku 32 cm. Papír byl tentokrát zvolen více přírodní, aby se přiblížil materiálům plakátů z dřívější doby. Na titulní straně je působivý a nádherně probarvený plakát propagující kola Onyx.

Kalendář Žena a kolo 2016

Žena a kolo 2016 – sada pohlednic

Komu by se zdál formát kalendáře příliš velký, může si zvolit sadu pohlednic Žena a kolo, kde jsou všechny plakáty ve zmenšené podobě. Výhodu má v tom, že je pohlednicí možné potěšit nějakého milovníka této tématiky příjemným pozdravem pěkně stylově prostřednictvím pozemní pošty.

Žena a kolo 2016 – sada pohlednic

Cyklistické maso v české kotlině

Kniha Milana Silného o nejdelších, nejdobrodružnějších a možná i nejúchylnějších cyklistických akcích v ČR. Nejedná se sice o horkou novinku, ale rozhodně si zaslouží, abychom na ní upozornili. Vydejte se spolu s autorem na akce, které jsou plné poznávání sebe sama, svého vlastního já, kdy sestoupíte na samotné dno fyzických schopností i psychické odolnosti. Zažijete chvíle, při nichž je člověku největším soupeřem on sám, jeho lenost, pohodlnost, obavy, strach a slabá vůle. Promažte řetěz, odemkněte vidlici, nasaďte přilbu, rozsviťte čelovku a povolte brzdy. Vítejte na startu. Pozor! Vyrážíme!

Cyklistické maso v české kotlině

Cyklistickou literaturu včetně map, průvodců či cestopisů najdete v rubrice Knihy NaKole.cz

Kalendář Žena a kolo 2016 Kalendář Žena a kolo 2016 Kalendář Žena a kolo 2016 Kalendář Žena a kolo 2016 Kalendář Žena a kolo 2016 Sada pohlednic s reklamními cyklistickými plakáty z 19. a 20. století Rozhlednovým rájem od Jiřího Štekla Cyklistické maso v české kotlině od Milana Silného
redakce NaKole.cz, 30.10.2015

Na kole podél Jizery

První den. Tak zase sedím ve vlaku s kolem a tentokrát se chystám projet podél řeky Jizery z Kořenova v Jizerských horách, až k soutoku Jizery s Labem u Káraného. Využil jsem toho, že konečně nadešlo pár dnů bez deště. Cesta ve vlaku ubíhala dobře, při přestupu v Liberci jsem měl štěstí, že vlak…
vlakr | 21.08.2016

Dovolená v Novohradských horách – na kole s 9 letým klukem

Následující blog není pokusem o beletrii, ale souhrn zkušeností ze sedmidenního puťáku na kolech. Snad pomůže někomu, kdo by chtěl absolvovat něco podobného...Záměr: Vyjedeme z domova, projedeme Novohradské hory a oklikou podél Vltavy se vrátíme zpět. Máme na to sedm dnů. Chceme se projet krásnou…
VLB | 16.08.2016

Jižní hranice 2016

Pátek 15.7.Ráno dobaluji zbytek věcí a odjíždím na nádraží. Jsem trochu nevyspalý, protože jsem se ve dvě hodiny probudil a rozhodl se namontovat přední nosič, aby všechny věci nebyly jen vzadu. Dobře jsem udělal, docela se zlepšily jízdní vlastnosti, hlavně do kopce už se kolo nemá tendenci zvedat…
malej-jarda | 14.08.2016

Do Děčína

Autem jezdíme severní cestou přes Liberec nebo jižní přes Mnichovo Hradiště a Českou Lípu.Na kole jsem přijela do Děčína sama nebo s někým několikrát:- z Krušných hor přes Děčínský Sněžník- z Krásné Lípy Kyjovským údolím a údolím Kirnitzschtal- z českého Nordkapu přes Sebnitz - z Jedlové přes Bad…
Quatsch | 13.08.2016

Na skok v Rychlebských horách

Lepší něco než nic, a tak přišlo rychlé rozhodnutí strávit v červenci 3 dny v Rychlebských horách.Z parkoviště v Lipové - lázních jsem odlovila kešku pod Sněhulákem a nakoukla na začátek Lipovských stezek. Lákaly, ale přívlastek „krosové" je příbuzný se slovem krosit jen gramaticky, navíc moje kolo…