reklama

Dejte kolu elektrický náboj – nová přestavba na elektrokolo se středovým pohonem

Elektrické sady umožňující přestavbu jízdního kola na elektrokolo nabízí Citybikes již od roku 2008. Nyní představuje novou sadu se středovým pohonem, která je v mnoha ohledech odlišná od standardních sad s nábojovým motorem.

Přestavba na elektrokolo se středovým pohonem
Přestavba na elektrokolo se středovým pohonem
Foto: Citybikes

V čem jsou odlišnosti přestavby na elektrokolo se středovým pohonem?

  1. Středový pohon se instaluje místo standardního převodníku a středu klik. Pohon zadního kola se uskutečňuje prostřednictvím stávajícího řetězu převodníku. Výhodou tohoto převodu je možnost využívání přehazovačky (pouze zadní kolečka) nebo nábojové převodovky. Díky tomu je možné měnit motoru převodový poměr. Motor pak efektivněji pracuje jak v menších tak ve velkých rychlostech kola při optimálních otáčkách motoru. Šetří se energie a zvyšuje dojezd. Zlepšuje se stoupavost elektrokola.
  2. Nastavení motoru je digitální a rychlost lze omezovat až do rychlosti 40 km/h.
  3. Součástí pohonu je integrovaný senzor PAS a kontroler – není nutná další instalace.
  4. Motor má nízké těžiště a neovlivňuje ovládání kola.
  5. Motor nelze instalovat s předním přesmykačem. Převodník má buď 46 nebo 44 zubů.

Přestavba na elektrokolo

Co obsahuje přestavba na elektrokolo se středovým pohonem?

  1. Středový motor 8 FUN 36 V 250 W
  2. Převodník 44 nebo 46 zubů a aluminiové kliky
  3. Digitální ovladač s tachometrem, volba síly motoru v 5 stupních, nastavení maximální rychlosti do 40 km/h
  4. Senzor rychlosti, magnet
  5. Baterie 36 V 10 Ah LiION cylidrické články. Zadní nosič trubkový aluminiový.
  6. Brzdové páčky E brakes
  7. Inteligentní nabíječka 240V, 2A, 90W doba nabíjení 4 h.

Parametry sady Electrokit – středový pohon:

Sada obsahuje veškeré díly potřebné k instalaci elektrifikační sady splňující normu EN15194 v případě nastavení maximální rychlosti na 25 km/h

Dojezd: 50 až 70 km.
Hmotnost: elektromotor 4 kg, baterie 3 kg, nosič 1 kg
Rozměry: baterie 35 × 15 × 6 cm

Technologie 36V poskytuje dostatek síly i pro cyklisty s hmotností až 120 kg.

Přestavby na elektrokolo provádí:

Citybikes

náměstí Svatopluka Čecha 1350/5
Praha 10 – Vršovice

Fotogalerie

Přestavba na elektrokolo se středovým pohonem Přestavba na elektrokolo – středový motor set Přestavba na elektrokolo – středový pohon 8 FUN Přestavba na elektrokolo – ovládací jednotka středového motoru Přestavba na elektrokolo – středový tác
Citybikes (PR), 09.09.2014
Blogy

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 1. část

 ()
Sen o krajině s jurtami a divokými koni 1. část - Cesta do budoucnosti Na úvod... Naše první cesta s koly letadlem. Jiní cykloturisté se takto přepravují dávno a běžně, já ale měla z létání strach. Nemám celoživotně ráda výšky a otevřené prostory, ale jednoho dne jsem si řekla: nemládneme, síly a…
Peggy | včera

Z Linze do Budapešti přes Alpy

 ()
Linz - Budapešť, 2. - 14. 7. 2023 Po velkém úspěchu s cestou z Bratislavy do Splitu a mém sólu kolem Polska, bylo potřeba se podívat po další výzvě. Koukám do mapy, vzpomínám, jaké že to mám cyklo sny, až mě z toho vytrhne Peťa s dotazem, jestli jsme vůbec byli v Budapešti s kolama?No vida, na kole…
Monolema | 16.04.2024

Podél sobích plotů a přes březové lesy až do nitra bažin

 ()
Evropská dálková trasa E1 Evropská dálková trasa E1, nebo jen E1, je jednou z evropských dálkových tras vyhlášených Evropskou asociací pro pěší turistiku. Její celková délka je přibližně 7 100 km. Začíná v Norsku na Severním mysu /Nordkapp/, vede Skandinávií k jihu a trajektem překračuje Kattegat…
šíp | 14.04.2024

Srpen 2023 – okolo Otavy

 ()
Letošní zahraniční výlet nám nečekaně zrušily zdravotní problémy, musely jsme se z cesty vrátit. Po nezbytných vyšetřeních se ukázalo, že celý problém není tak závažný, jak se zdálo. Jen nám s Líbou pro zbytek roku musely na výlety stačit domácí lesy, luhy a háje. Ne, že by to vadilo???? Pro mě…
Aar | 23.03.2024

Dámská 2023 – okolo Ašského výběžku k nejzápadnějšímu bodu ČR a ještě kousek dál

 ()
Letošní Dámská je prémiová, protože tuhle tradici držíme už od roku 2003. Jen jeden rok jsme vynechaly, v roce 2007 jsem si těsně před odjezdem zlomila žebra, když jsem přepadla přes řídítka. Tou ulicí, kde jsem tenkrát spadla, jsem už nikdy nejela. V Aši a v okolních lesích se nám s Lenkou moc…
HMS | 19.03.2024

O čem se mluví:

Elektrokola Elektro fatbike na dlouhé trasy dnes v 08:11
NEcyklo Ukrajina 43 dnes v 07:07
Komentáře k blogu Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 1. část včera v 22:50
Vyjížďky, srazy, akce Návrhy na jarní sraz 2024 včera v 20:22
Rada při výběru kola Jaké by jste doporučily? včera v 18:21
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

339 cyklistů (9 přihlášených)

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 1. část

Sen o krajině s jurtami a divokými koni 1. část - Cesta do budoucnosti Na úvod... Naše první cesta s koly…
Peggy | včera

Z Linze do Budapešti přes Alpy

Linz - Budapešť, 2. - 14. 7. 2023 Po velkém úspěchu s cestou z Bratislavy do Splitu a mém sólu kolem Polska,…
Monolema | 16.04.2024

Podél sobích plotů a přes březové lesy až do nitra bažin

Evropská dálková trasa E1 Evropská dálková trasa E1, nebo jen E1, je jednou z evropských dálkových tras…
šíp | 14.04.2024